Ik twijfel dan altijd of er nu een hoofdletter i of een kleine l getypt wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Bami volgens mij heb ik je op feesboek gespot begint je naam met een I?
DE SPANNINGquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOU HET FEESTBOEK-MYSTERIE NU OPGELOST WORDEN?
De wat watquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOU HET FEESTBOEK-MYSTERIE NU OPGELOST WORDEN?
Dat klinkt als een hendig talent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso ben ik universeel inzetbaar voor facebook sherlock acties, als je iemand zoekt of een foto hebt dan vind ik ze
Ik zoekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso ben ik universeel inzetbaar voor facebook sherlock acties, als je iemand zoekt of een foto hebt dan vind ik ze
Ik heb wel een kale haas voor jequote:
Het blijft een briljante naam.quote:
Hij heeft een heel blij-ei hoofdquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel een kale haas voor je
https://www.facebook.com/kale.haas?fref=ts
Huh Kale Haas is inmiddels getrouwd
Ik wil m morgen doen. Aids weekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En oeh, spees, vandaag Evy 3 gehad. Ging echt lekker.
Ik kan pas volgende week weer rennenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En oeh, spees, vandaag Evy 3 gehad. Ging echt lekker.
Mja, alles moet ook wel een beetje meewerken idd. Maar ik voelde me stoer, want het regende.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil m morgen doen. Aids week
Ik was al 5x natgeregend. Had m'n spullen wel meegenomen maar toen was ik het wel zatquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, alles moet ook wel een beetje meewerken idd. Maar ik voelde me stoer, want het regende.
Ghehe, da's wel matig ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was al 5x natgeregend. Had m'n spullen wel meegenomen maar toen was ik het wel zat
Brrrr, Assen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan pas volgende week weer rennenWant morgen naar Assen
Volgende week dan maar weer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en om nou die schoenen mee te nemen, dan zit mijn weekendtas vol
Ik loop sinds les 1 al 3 minutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik verwacht dat ik bij m'n volgende lesje ga falen, want 3 minuten.
Mietjesversiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik loop sinds les 1 al 3 minuten
Achjaaaaa ik had deze versie staan en het zal wel. Wennen moet je tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mietjesversie
Al denk ik wel dat het voor m'n gewrichten en pezen een stuk verstandiger is om het zo te doen, eerst even rustig wennen en daarna opbouwen.
Is dat maar 3x rennen of komt er nog wandelen tussendoor?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
1; 1; 3; 3; 2; 2.
Dat ga ik echt fantastisch vinden denk ik.
Precies, uiteindelijk werkt het naar hetzelfde toe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achjaaaaa ik had deze versie staan en het zal wel. Wennen moet je toch
Dit zijn alleen de loopminuten, wandelen is dezelfde tijd erachteraan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat maar 3x rennen of komt er nog wandelen tussendoor?
Als ik maar weer gaquote:
Die laatste 3 is echt zwaar denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn les 3 is 1 2 2 3 3 en dan wandelen tussendoor.
Ja laatste 3 bij les 1 was kut. Laatste 3 van les 2 ook wel (was 1 1 2 3 3 geloof ik) maar die dag ging heel goed dus yay.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die laatste 3 is echt zwaar denk ik.
Valt me op trouwens, 2011 heeft de hele week dezelfde indeling.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik maar weer gaIk wil het wel. Ben er nu al zo lang mee bezig
En naar een dietiste, en dan afvallen
Les 1quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja laatste 3 bij les 1 was kut. Laatste 3 van les 2 ook wel (was 1 1 2 3 3 geloof ik) maar die dag ging heel goed dus yay.
Hopelijk gaat t morgen wel anders ga ik gillen
Je bent heul geen failure, want je gaat!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja laatste 3 bij les 1 was kut. Laatste 3 van les 2 ook wel (was 1 1 2 3 3 geloof ik) maar die dag ging heel goed dus yay.
Hopelijk gaat t morgen wel anders ga ik gillen
Voel me nu al een failure
Ik ben sinds zondag niet geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent heul geen failure, want je gaat!
Kudtweek mag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sinds zondag niet geweest
Iets met een s en ara einzquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Je bent pas een failure als je allerlei kutsmoesjes gaat verzinnen om maar niet te gaan.
* IJsdraakje noemt geen namen
Ik ging een paar dagen terug bekijken wat ik at op een dag aan kcal. 1205 kcal op een gemiddelde dag. Dus ik moet meer eten maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken, ik at laatst 3 boterhammen als ontbijt en dat was zo goorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua eten gaat het best goed, maar voor meer kilo's eraf moet ik dingen gaan laten staan die ik niet wil laten staan (lees biertjes enzo), dus maar sporten. En stiekem stond het al in oktober op het programma, na m'n postlopen. Maar toen werd het kudtweer.
Je bent wel gegaan dus!quote:
Ik moet zeggen, die miezerregen van hier was helemaal niet zo storend eigenlijk. Alleen ietwat nat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien morgen vroeg/middag maar gaan in Breda als brum weg is. Of als ie tussendoor thuis is van schooldan ben ik er maar 'vanaf' voor morgen. Hopelijk zit het weer mee.
Da's wel matig dat je daar zo lang na het eten last van houdt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz dan moet ik morgenvroeg gaan. Anders komt t niet uit met eten en wachten na lunch (ik moet echt niet binnen 2 uur na eten gaan rennen)
's ochtends 2 boterhammenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ging een paar dagen terug bekijken wat ik at op een dag aan kcal. 1205 kcal op een gemiddelde dag. Dus ik moet meer eten maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken, ik at laatst 3 boterhammen als ontbijt en dat was zo goorEn ik heb niet meer honger, en als ik dat dan wel heb ga ik dan schranzen. Toen ik van de week ging schranzen kwam ik op de 1800 kcal en was ik 2 kilo aangekomen
Dus ik snap mijn lichaam niet, dus ga maar hulp vragen
Ik at wel veel minderquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
's ochtends 2 boterhammen
tussendoortje
's middags 3 boterhammen
tussendoortje
flink bord avondeten (5 opscheplepels van 1pans-maaltijd)
tussendoortje.
Dat is het standaard gezond-eet-patroon.
Oh, geen idee wat ik precies binnen krijg aan kcal. Ik ontbijt braaf, lunch braaf, krijg genoeg fruit en groente binnen en als ik niet teveel zooi (lees snoep en chips enzo) vreet, blijft m'n gewicht op het huidige hangen. Dus dan maar meer bewegen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ging een paar dagen terug bekijken wat ik at op een dag aan kcal. 1205 kcal op een gemiddelde dag. Dus ik moet meer eten maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken, ik at laatst 3 boterhammen als ontbijt en dat was zo goorEn ik heb niet meer honger, en als ik dat dan wel heb ga ik dan schranzen. Toen ik van de week ging schranzen kwam ik op de 1800 kcal en was ik 2 kilo aangekomen
Dus ik snap mijn lichaam niet, dus ga maar hulp vragen
Klinkt best chill.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders morgenavond. Boxtel rent wat fijner tbh.
Langs dommel dus minder mensen dan hier en bijna geen hoogteverschil. + alles dezelfde ondergrond
Hihi, Spees zei normaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn 'vreet alles' dagen wel weer gehad voor de komende 2 weken. Vanaf morgen weer normaal doen
Filmpjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier ook bijna slaaptijd, ff blogpost klaarzetten voor nieuw video en dan ZZZZZ
Dankjewelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spuit 11
Maisnon ik vind je een heldin! En een popje om te zien![]()
rot voor je dat je zo slecht in je vel hebt gezeten en dat het zo lang duurde voor je het traject in kon!
Wakker omdat biervlek?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 05:38 schreef RenRen- het volgende:
Waarom ben ik wakker?
Hoe krijgt Fiets het voor elkaar 's nachts te gaan knuffelen met een bierflesje waardoor er nu een natte biervlek bij mij in de buurt ligt?
Als ze elke dag om 7 uur beginnen schrik je er ook niet meer van na een paar dagenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:34 schreef Mss het volgende:
Godverdomme klote bouwvakkers. De afspraak is dat ze om 7.30 beginnen, en ze beginnen iedere dag rond 7 uur al. Dus ik schrik me iedere keer de herpes als ze hier ineens beginnen en ik een hogedrukspuit op mijn raam krijg.
Jawel, want soms ben ik dan al wakker omdat ik bijvoorbeeld moet werken. Anders sta ik rond half 8 op, dus ik word er niet iedere morgen mee wakker gemaakt. En van zo'n hogedrukspuit op je ramen schrik je echt welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze elke dag om 7 uur beginnen schrik je er ook niet meer van na een paar dagen
hehehe ja snap ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, want soms ben ik dan al wakker omdat ik bijvoorbeeld moet werken. Anders sta ik rond half 8 op, dus ik word er niet iedere morgen mee wakker gemaakt. En van zo'n hogedrukspuit op je ramen schrik je echt wel.
Herpesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:34 schreef Mss het volgende:
Godverdomme klote bouwvakkers. De afspraak is dat ze om 7.30 beginnen, en ze beginnen iedere dag rond 7 uur al. Dus ik schrik me iedere keer de herpes als ze hier ineens beginnen en ik een hogedrukspuit op mijn raam krijg.
Nee, nieuwe theaterseizoen.quote:
Boudewijn de Groot, met m'n zusje, moeder en tante.quote:
Dat had ik niet kunnen voorspellenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot, met m'n zusje, moeder en tante.
I r full of surprises.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat had ik niet kunnen voorspellen
Wat voor een tour doet hij nu?
Kan ik me iets bij voorstellen, volgens mij heeft hij al heel lang niets nieuws meer gemaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I r full of surprises.
Afscheidstour, hij kapt voorlopig met optreden.
Ja, ok. Komt voor deze uithoek redelijk op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
I haz a major jealous.
Hij stopt overigens niet met optreden, hij stopt met grote tours
misschien welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wakker omdat biervlek?
Digitale wachtrijen.
Ben naar dezelfde tour geweest, was tof.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, volgens mij heeft hij al heel lang niets nieuws meer gemaakt.
Ik ben een paar jaar terug naar een akoestisch concert geweest dat hij met zijn zoon samen deed. Achteraf nog even met hem gesproken (dat vindt m'n moeder altijd heel hard nodig), maar toen kwam hij niet bepaald sympatiek over, straalde weinig lol uit zeg maar..
Damn, dat klinkt matig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Jouw Vrouw Mijn Vrouw met B-artiesten. Dat zou wel eens het toppunt van matige kuttv kunnen worden
![]()
Heeft m'n moeder altijd last vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben naar dezelfde tour geweest, was tof.
Gelukkig heeft men hier de drang tot ontmoeten niet zo.
B-artiesten? Ze kondigden het aan als VIP"!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Jouw Vrouw Mijn Vrouw met B-artiesten. Dat zou wel eens het toppunt van matige kuttv kunnen worden
![]()
Eerste aflevering is een of andere voetballer die niet meer speelt en twee mensen waar ik de namen alweer van vergeten ben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
B-artiesten? Ze kondigden het aan als VIP"!!!
NOG VEERTIEN DAGEN TOT IK EEN MEVROUW BENquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD NOG ZES DAGEN TOT VAKANTIEGELD!
Ohja, goed dat je het zegt! Meteen even gekeken en de voorstelling die ik graag wil zien staan nota bene in het theater bij ons om de hoekquote:
WAAROM STAAT DAAR EEN JANKSMILEY ACHTER HUILTERT!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NOG VEERTIEN DAGEN TOT IK EEN MEVROUW BEN
Wel jammer op zich. Aan de andere kant, artiesten zijn soms net mensen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft m'n moeder altijd last van. Ja als de artiest hier in het theatercafe komen zitten tenminste, het is niet dat ze ze achterna rent.
. Meestal vinden de artiesten het niet erg hoor (anders komen ze daar niet zitten
) en de gesprekken zijn altijd wel leuk, maar Boudewijn de Groot viel tegen.
BEN JE AL ZENUWACHTIG???quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NOG VEERTIEN DAGEN TOT IK EEN MEVROUW BEN
Naaais!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, goed dat je het zegt! Meteen even gekeken en de voorstelling die ik graag wil zien staan nota bene in het theater bij ons om de hoekin oktober ook nog, dan is mijn broer jarig en ik wilde het hem cadeau doen
purrrrrfect!
Omdat dit moment 15 maanden geleen nog oneindig ver weg leekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAROM STAAT DAAR EEN JANKSMILEY ACHTER HUILTERT!
quote:De acht stellen die de opnames inmiddels al achter de rug hebben zijn Henk & Louise Schiffmacher, Kim Kötter & Jaap Reesema, Pauline Wingelaar & Harmen Bisschop van Tuinen, Bert van der Veer & Judith Osborn, Mick & Pascale Harren, Willibrord Frequin & Gesina Lodewijkx, Andy van der Meijde & Melisa Schaufeli en Rosalie van Breemen.
tijd gaat snel SQquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat dit moment 15 maanden geleen nog oneindig ver weg leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willibrord leeft nog?quote:
DUURT LANGquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo is oktober een betere maand. Nu al kaartjes kopen voor eind april.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tijd gaat snel SQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
tijd gaat snel SQHOU ES EFFE OP OVER VEERIG JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
[..]
tijd gaat snel SQals jij 36 bent bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nee, ouder toch?quote:
Ik vond oktober al ver wegquote:
Is het ook wel, doorgaans koop ik kaarten max een maand van te voren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vond oktober al ver wegmaar wel chill, zo in de buurt. Superleuk dat we nu ook een theater zo dichtbij hebbrn, en ze draaien ook films
scheelt echt veel als we eens samen weg willen
Ouder dan ik in ieder geval.quote:
ah okequote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes dear, en nog lang ook! zit alleen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn teamleider zei laatst in een gesprek "je bent nu bijna 30 en..." en toen dacht ik WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT eerst de 29 nog joh
Zoek een negerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ah oke
moet naar amsterdam vandaag maar moet dus 2 uur wachten op klasgenootmaar gok dat ik maar ga lezen ofzo.
dit, schaar lijkt nog zo jongquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het zo raar om te bedenken dat schaar eerder 30 wordt dan sjaan
Ik had gister een brief. Maar als ik geld gestort krijg dan komt het meestal pas na 12en op mijn rekening (stufi, zorgtoeslag) en jij hebt ook rabo toch? Misschien heb je gelukquote:
ik hoop het echt, heb op dit moment 17 centquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had gister een brief. Maar als ik geld gestort krijg dan komt het meestal pas na 12en op mijn rekening (stufi, zorgtoeslag) en jij hebt ook rabo toch? Misschien heb je geluk
JE KUNT NIET EENS EEN EUROKNALLER KOPEN WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik hoop het echt, heb op dit moment 17 cent
firstworldproblems wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE KUNT NIET EENS EEN EUROKNALLER KOPEN WAT IS DEZE
Ja, zo herinner ik het me ook?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vroegahhh kreeg je een brief en dan stond het dezelfde dag of de dag erna al op je rekeing
Dat is wel gruwelijk frustrerend danquote:
op wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer zou mijn sportkoptelefoon komen? Ik kreeg hem gratiesh bij een abo
yepquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zo herinner ik het me ook?
[..]
Dat is wel gruwelijk frustrerend dan
Vorig jaar duurde het voor de eerste keer zo langquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zo herinner ik het me ook?
[..]
Dat is wel gruwelijk frustrerend dan
Women's health.quote:
Dan zal ik de hoop op tijdige uitbetaling maar meteen wegschrijvenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vorig jaar duurde het voor de eerste keer zo lang
ik heb een jaar ELLE met een cowboysbag genomen voor 70 euro.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Women's health.
5 nummers + koptelefoon voor 19.95 terwijl dat blad in de winkel 4.95 gaat kosten. Dus alleen al score voor het magazine zelf
Oh ik vind die womens health wel leuker dan ELLE oidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een jaar ELLE met een cowboysbag genomen voor 70 euro.
Ik blijk alleen helemaal geen type te zijn voor dat soort pokkebladen. Ik vind er niks aan. Gelukkig vindt bb het wel leuk, en hij heeft nu een nieuwe tas.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu al een uur "meester Prikkebeen" im kopf
Getsiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutstudenten die hele frikandellen op het gourmetstel leggen. DAT IS GEEN GOURMETTEN
gnorkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:33 schreef Mss het volgende:
Geen neger te bekennen trouwens. Maar dat komt denk ik omdat je hier stil moet zijn en er geen kip in de buurt is.
Dat doen wij op d'n barbecue. Van die euroshopper frikandellenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kutstudenten die hele frikandellen op het gourmetstel leggen. DAT IS GEEN GOURMETTEN
Studentenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ga dan niet bbqen/gourmettenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat doen wij op d'n barbecue. Van die euroshopper frikandellen
50 frikandellers voor 2 euroquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat doen wij op d'n barbecue. Van die euroshopper frikandellen
HONDERDENDERTIGEURO WATquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
ermahgerd.... 130.. ex. stappen 's avonds; voor lokale brunch; lipdub (liedje opnemen en gefilmd worden) in de middag en 's avonds eten
(vrijgezellenfeest) gmrpfl
En ik ga wellicht niet zuipen; dus dat is weer enen duren dag.. overigens willen ze dat we met de trein gaan (waar ik ook een hekel aan heb... en dat moet je dan ook weer zelf betalen ofzo? Arghhh... vage mails zijn vaag)
Je bent jonger dan ik, verrekten milf!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:09 schreef milka82 het volgende:
Fok joe, ik word over drie weken al weer 31....ik ben een oud vel![]()
En Maisnon, wat een verhaal! maar een diepe buiging voor je, dat je dit allemaal doet en aanpakt. Ik hoop dat je straks heel gelukkig bent wanneer alles achter de rug is.
Dafuqquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
ermahgerd.... 130.. ex. stappen 's avonds; voor lokale brunch; lipdub (liedje opnemen en gefilmd worden) in de middag en 's avonds eten
En ik ga wellicht niet zuipen; dus dat is weer enen duren dag.. overigens willen ze dat we met de trein gaan (waar ik ook een hekel aan heb... en dat moet je dan ook weer zelf betalen ofzo? Arghhh... vage mails zijn vaag)
Wat is dezen? Damn... ben blij dat ik er budgetrestricties op had gezetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
130 euro watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
ermahgerd da's echt wel velen geldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar jij had nog velen activiteiten! En bij Lin ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is dezen? Damn... ben blij dat ik er budgetrestricties op had gezet
Times New Roman is baasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Mss het volgende:
Dat je zoeen heel mooi artikel geschreven hebt en je voordat je het gaat inleveren naar Times New Roman moet overzetten.
Maar waarom kiest men dan zoiets?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar jij had nog velen activiteiten! En bij Lin ookDan vind ik het soberso wel wat waard; maar dit is 1 activiteit...
naja ik weet wel dat film/studio-achtige dingen sowieso velen geld is.. Bij andere vriendin 2 jaar geleden hebben we korte film opgenomen en dat was ook de enige activiteit (duurde de hele middag) en daar waren we ook 150 euro voor kwijt
Even gegoogled.. Vlg mij moet het zoiets zijn (of dat is het ook waar we het gaan doen.. kan best): http://tvworkshop.nl/lipdub-maken/
Hmmm![]()
Ja, dat gaat echt te furr...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
130 euro voor 1 activiteit bij vrijgezellenfeest en dan nog ex stappen
Omdat (dit klinkt flauw maar het is wel zo) de tijd net wat krapper is als je tot aan de bruiloft gewoon 8-9 uur per dag werktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:52 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, waarom heb je stress?? Moet je nog velen dingen regelen?
Ik vind het nu al verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar waarom kiest men dan zoiets?
Ik persoonlijk weet zeker dat WC-pot racen velen hilarischer is
waar was dat eigenlijk? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou echt!
We gaan nog een keer terug voor de badkuipen als Debster gaat trouwen.
Ja, dat is ook zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat (dit klinkt flauw maar het is wel zo) de tijd net wat krapper is als je tot aan de bruiloft gewoon 8-9 uur per dag werkt
Alles moet dus in de korte avonden nu, ik ben best moe, en de dagen vliegen te hard om. Het is wellicht niet zo heel veel meer, maar ik ben er gewoon klaar mee nu
JOahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou echt!
In hilvarenbeek bij kanoboerderij de Reuver oid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
waar was dat eigenlijk? Ben benieuwd
Ja je mag me komen helpen met make-up witte nogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zoWij hadden de mazzel van een week vakantie voor
voor de bruiloft, echt ideaal.
Als ik iets kan doen? Let me know! Het is niet zo dat ik het heel druk heb ofzo
Samenvatting lezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lin heb jij nog goeden matigen tips voor filosofie van de communicatie?
Ja, dat soberzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja je mag me komen helpen met make-up witte nog![]()
Jullie lief
Wel toch? Ik dacht dat ik die had, van dat boek.. of uhm... kut. Welke filosofie is dit? 1 of 2?quote:
Dit is die over zeehonden met die archeoloog. Dus 2.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel toch? Ik dacht dat ik die had, van dat boek.. of uhm... kut. Welke filosofie is dit? 1 of 2?
Oh, die! Ik heb daar niet zo veel voor gedaan geloof ik. Dacht ik. Ik weet het niet meer?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is die over zeehonden met die archeoloog. Dus 2.
Ik vind het echt een schijtvak want het gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, die! Ik heb daar niet zo veel voor gedaan geloof ik. Dacht ik. Ik weet het niet meer?
Ik heb soberzo niks voor filosofie gedaan
MaCom? Meerkeuzeschmeuze-tentamenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor marketing heb ik wel een samenvatting
Goed zo!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dadelijk eens even een mooien roden nagellak zoeken die matcht met Cherry Pie
Want ik heb die dus ook gefaald en zo
Of doe als mij: sla de samenvatting open, denk: mehhh... geen zin an. Doe de samenvatting weer dicht. Ga naar tentamen, denk logisch na. Haal een 8.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik na filo wel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb ik altijd wel een stuk of vijftien collega's die me er op wijzen dat ik iets in mijn haar heb, ook vandaag weer
disclaimer
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was te lam om te lakken, dus heb ik mijn bloem maar met mijn lippen gematchtIk vind een bloem zo tof staan bij jouw haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb ik altijd wel een stuk of vijftien collega's die me er op wijzen dat ik iets in mijn haar heb, ook vandaag weer
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Waarom laat je mensen dan niet helpen als ze het aanbieden!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat (dit klinkt flauw maar het is wel zo) de tijd net wat krapper is als je tot aan de bruiloft gewoon 8-9 uur per dag werkt
Alles moet dus in de korte avonden nu, ik ben best moe, en de dagen vliegen te hard om. Het is wellicht niet zo heel veel meer, maar ik ben er gewoon klaar mee nu
Ik was te lam om te lakken, dus heb ik mijn bloem maar met mijn lippen gematchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb ik altijd wel een stuk of vijftien collega's die me er op wijzen dat ik iets in mijn haar heb, ook vandaag weer
En altijd fijn, van die collega's![]()
Ah, fijn zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig komt er weer een nieuw regenfront aan.
prima, doe jij ff mijn afspraak met de trouwambtenaar en mijn snor harsen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom laat je mensen dan niet helpen als ze het aanbieden!
Ik was te lam om te lakken, dus heb ik mijn bloem maar met mijn lippen gematchtstaat leuk! en ze matchen idd goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig heb ik altijd wel een stuk of vijftien collega's die me er op wijzen dat ik iets in mijn haar heb, ook vandaag weer
+1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind een bloem zo tof staan bij jouw haar
Hee niet zo he, als je van andere taken al ff ontlast kan worden scheelt het al iets van stressquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima, doe jij ff mijn afspraak met de trouwambtenaar en mijn snor harsen?
Oh ja ik dacht dat je echt alles zelf deed en niemand je hielpquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oftewel shar, natuurlijk laat ik mensen helpen.
Maar niet alles kan door een ander gedaan worden
We gaan van 't weekend lekker avondje spelletjes doen met broertjes en lintjes strikken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hee niet zo he, als je van andere taken al ff ontlast kan worden scheelt het al iets van stresszoals die lintjes doen etc, er zijn vast nog wel wat andere klusjes waarbij mensen kunnen helpen!
Sterker nog, ik doe bijna niks zelf, alleen die weggevertjesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat je echt alles zelf deed en niemand je hielp
Eindelijk iets medisch dat mee zitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bloem in haar
Maag-arts wil me het eerste jaar niet meer terugzien, yayAls alles rustig blijft zoals het afgelopen jaar iig
Yay! dat is fijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bloem in haar
Maag-arts wil me het eerste jaar niet meer terugzien, yayAls alles rustig blijft zoals het afgelopen jaar iig
IK ZEG DIRECT MIJN CURSUS AFquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bloem in haar
Zal ik de andere helft die tegenzit ff vertellen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wel weer een puntje verloren in de wedstrijd om de grootste topickneus he?
ik denk niet dat iemand Sharana ooit nog inhaaltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Wel weer een puntje verloren in de wedstrijd om de grootste topickneus he?
True storyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand Sharana ooit nog inhaalt
Moeilijk moeilijk, Sjaan heeft geen rolstoelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat ik dat ga doen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee joh, laat ons allen in de waanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal ik de andere helft die tegenzit ff vertellen dan?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou echt!
Nee, dat is dan ook wel zo ongeveer het enige dat ze niet heeft naast een ziel en aids.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk, Sjaan heeft geen rolstoel
DAN IS T GOED!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik doe bijna niks zelf, alleen die weggevertjes
Goed puntquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is dan ook wel zo ongeveer het enige dat ze niet heeft naast een ziel en aids.
Nog niet, dat kan nog wel komen, ligt eraan hoe hard t achteruit gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk, Sjaan heeft geen rolstoel
Je bent al de topique-kneus, je positie is nog wel effe veiligquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nog niet, dat kan nog wel komen, ligt eraan hoe hard t achteruit gaat
Staat het al op je cv?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik ben iig goed in ziektes hebben/verzamelen, laat ik er maar geowon trots op zijn en t van de positieve kant bekijken
Haha, kijk ineens naar je sig en moet meteen weer denken aan de matigen rit naar de belse friettentquote:
Toch zonde dat je Aids er niet bij kan zetten... Weet je zeker dat je niet eens een beetje HIV hebt?quote:
Ohhhhhh, ik vind mezelf ineens heel normaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zou de top tien er ongeveer uit zien hier?
1. Sharana
2. Taartjesfee
3. Dico
4. Mirjam
5. Lindy
6. Bubseltje
7. Molo
8. Schaar
9. Mss
10. Spees
Ja jij leidt de mentale wanorde wel, maar dat zie je niet van buiten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohhhhhh, ik vind mezelf ineens heel normaal
Daarom voel ik me zo heerlijk normaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jij leidt de mentale wanorde wel, maar dat zie je niet van buiten.
En ze is bijna altijd beausquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb spees er ook alleen maar bij gezet omdat ze zo schattig is als ze boos is
Waar ben jij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zou de top tien er ongeveer uit zien hier?
1. Sharana
2. Taartjesfee
3. Dico
4. Mirjam
5. Lindy
6. Bubseltje
7. Molo
8. Schaar
9. Mss
10. Spees
Ja datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ze is bijna altijd beaus
Het is net Eny
Zeg me mijn kneuzending en ik zet mezelf er bij, maar ik kom niet verder dan oud en dik.quote:
Mentale instabiliteitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat
[..]
Zeg me mijn kneuzending en ik zet mezelf er bij, maar ik kom niet verder dan oud en dik.
En als oud een argument is, ken ik er nog wel een paar
Je rugaidsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat
[..]
Zeg me mijn kneuzending en ik zet mezelf er bij, maar ik kom niet verder dan oud en dik.
En als oud een argument is, ken ik er nog wel een paar
Gotta catch 'em all!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik ben iig goed in ziektes hebben/verzamelen, laat ik er maar geowon trots op zijn en t van de positieve kant bekijken
Ja, weet ik veel jonguhquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, is dat zo?
Op welke plek moet ik dan volgens jou in deze top tien?
Daar heb jij weer een puntquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zijn vrouwen in de regel mentaal instabiel.
Cherry Piequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dadelijk eens even een mooien roden nagellak zoeken die matcht met Cherry Pie
Want ik heb die dus ook gefaald en zo
Ik in theorie ook nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
het is overigens niet zo dat ik niet in de top tien wil hoor, ik heb alleen geen ene diagnose lopen momenteel
Nee ik heb mezelf gediagnostiseerdquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, niet?Ik dacht dat jij een officiele autist was
Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |