Ik twijfel dan altijd of er nu een hoofdletter i of een kleine l getypt wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Bami volgens mij heb ik je op feesboek gespot begint je naam met een I?
DE SPANNINGquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOU HET FEESTBOEK-MYSTERIE NU OPGELOST WORDEN?
De wat watquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOU HET FEESTBOEK-MYSTERIE NU OPGELOST WORDEN?
Dat klinkt als een hendig talent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso ben ik universeel inzetbaar voor facebook sherlock acties, als je iemand zoekt of een foto hebt dan vind ik ze
Ik zoekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso ben ik universeel inzetbaar voor facebook sherlock acties, als je iemand zoekt of een foto hebt dan vind ik ze
Ik heb wel een kale haas voor jequote:
Het blijft een briljante naam.quote:
Hij heeft een heel blij-ei hoofdquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel een kale haas voor je
https://www.facebook.com/kale.haas?fref=ts
Huh Kale Haas is inmiddels getrouwd
Ik wil m morgen doen. Aids weekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En oeh, spees, vandaag Evy 3 gehad. Ging echt lekker.
Ik kan pas volgende week weer rennenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En oeh, spees, vandaag Evy 3 gehad. Ging echt lekker.
Mja, alles moet ook wel een beetje meewerken idd. Maar ik voelde me stoer, want het regende.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil m morgen doen. Aids week
Ik was al 5x natgeregend. Had m'n spullen wel meegenomen maar toen was ik het wel zatquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, alles moet ook wel een beetje meewerken idd. Maar ik voelde me stoer, want het regende.
Ghehe, da's wel matig ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was al 5x natgeregend. Had m'n spullen wel meegenomen maar toen was ik het wel zat
Brrrr, Assen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan pas volgende week weer rennenWant morgen naar Assen
Volgende week dan maar weer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en om nou die schoenen mee te nemen, dan zit mijn weekendtas vol
Ik loop sinds les 1 al 3 minutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik verwacht dat ik bij m'n volgende lesje ga falen, want 3 minuten.
Mietjesversiequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik loop sinds les 1 al 3 minuten
Achjaaaaa ik had deze versie staan en het zal wel. Wennen moet je tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mietjesversie
Al denk ik wel dat het voor m'n gewrichten en pezen een stuk verstandiger is om het zo te doen, eerst even rustig wennen en daarna opbouwen.
Is dat maar 3x rennen of komt er nog wandelen tussendoor?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
1; 1; 3; 3; 2; 2.
Dat ga ik echt fantastisch vinden denk ik.
Precies, uiteindelijk werkt het naar hetzelfde toe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achjaaaaa ik had deze versie staan en het zal wel. Wennen moet je toch
Dit zijn alleen de loopminuten, wandelen is dezelfde tijd erachteraan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat maar 3x rennen of komt er nog wandelen tussendoor?
Als ik maar weer gaquote:
Die laatste 3 is echt zwaar denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn les 3 is 1 2 2 3 3 en dan wandelen tussendoor.
Ja laatste 3 bij les 1 was kut. Laatste 3 van les 2 ook wel (was 1 1 2 3 3 geloof ik) maar die dag ging heel goed dus yay.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die laatste 3 is echt zwaar denk ik.
Valt me op trouwens, 2011 heeft de hele week dezelfde indeling.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik maar weer gaIk wil het wel. Ben er nu al zo lang mee bezig
En naar een dietiste, en dan afvallen
Les 1quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja laatste 3 bij les 1 was kut. Laatste 3 van les 2 ook wel (was 1 1 2 3 3 geloof ik) maar die dag ging heel goed dus yay.
Hopelijk gaat t morgen wel anders ga ik gillen
Je bent heul geen failure, want je gaat!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja laatste 3 bij les 1 was kut. Laatste 3 van les 2 ook wel (was 1 1 2 3 3 geloof ik) maar die dag ging heel goed dus yay.
Hopelijk gaat t morgen wel anders ga ik gillen
Voel me nu al een failure
Ik ben sinds zondag niet geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent heul geen failure, want je gaat!
Kudtweek mag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben sinds zondag niet geweest
Iets met een s en ara einzquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Je bent pas een failure als je allerlei kutsmoesjes gaat verzinnen om maar niet te gaan.
* IJsdraakje noemt geen namen
Ik ging een paar dagen terug bekijken wat ik at op een dag aan kcal. 1205 kcal op een gemiddelde dag. Dus ik moet meer eten maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken, ik at laatst 3 boterhammen als ontbijt en dat was zo goorquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua eten gaat het best goed, maar voor meer kilo's eraf moet ik dingen gaan laten staan die ik niet wil laten staan (lees biertjes enzo), dus maar sporten. En stiekem stond het al in oktober op het programma, na m'n postlopen. Maar toen werd het kudtweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |