Ik twijfel dan altijd of er nu een hoofdletter i of een kleine l getypt wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Bami volgens mij heb ik je op feesboek gespot begint je naam met een I?
DE SPANNINGquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOU HET FEESTBOEK-MYSTERIE NU OPGELOST WORDEN?
De wat watquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOU HET FEESTBOEK-MYSTERIE NU OPGELOST WORDEN?
Dat klinkt als een hendig talent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso ben ik universeel inzetbaar voor facebook sherlock acties, als je iemand zoekt of een foto hebt dan vind ik ze
Ik zoekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso ben ik universeel inzetbaar voor facebook sherlock acties, als je iemand zoekt of een foto hebt dan vind ik ze
Ik heb wel een kale haas voor jequote:
Het blijft een briljante naam.quote:
Hij heeft een heel blij-ei hoofdquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb wel een kale haas voor je
https://www.facebook.com/kale.haas?fref=ts
Huh Kale Haas is inmiddels getrouwd
Ik wil m morgen doen. Aids weekquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En oeh, spees, vandaag Evy 3 gehad. Ging echt lekker.
Ik kan pas volgende week weer rennenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En oeh, spees, vandaag Evy 3 gehad. Ging echt lekker.
Mja, alles moet ook wel een beetje meewerken idd. Maar ik voelde me stoer, want het regende.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil m morgen doen. Aids week
Ik was al 5x natgeregend. Had m'n spullen wel meegenomen maar toen was ik het wel zatquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, alles moet ook wel een beetje meewerken idd. Maar ik voelde me stoer, want het regende.
Ghehe, da's wel matig ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was al 5x natgeregend. Had m'n spullen wel meegenomen maar toen was ik het wel zat
Brrrr, Assen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan pas volgende week weer rennenWant morgen naar Assen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |