Le troll xdxdquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
KRABS WAAROM HEB JIJ JE FB VERWIJDERD NU KAN IK GEEN GEINTJE UITHALEN DOOR JOUW PROFIELLINK TE DM-EN EN DOEN ALSOF DAT EZELL IS![]()
![]()
sdkni vbdbhvzldfv
Is toch leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
nee ik ben helaas genoodzaakt om een account over te nemen wat al in jouw lijst staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
Krabs, ik ben door niemand toegevoegd hoor.
huh watquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee ik ben helaas genoodzaakt om een account over te nemen wat al in jouw lijst staat
ik emogif jou niet, ik emogif de tweede LBquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is toch leukbeetje mij emogiffen
tofquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krabs neemt mn account over en ik zijn account.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja maar ook nee want dat is etsu nuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
Krabs de fb die ik als vriend heb, is dat de echte?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar ook nee want dat is etsu nu
Wat nouquote:
Ff alles van jou liken danquote:
vooral die combinatiequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:04 schreef Toto69 het volgende:
Krabs houdt van staafmixers en genotsknobben.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:04 schreef Toto69 het volgende:
Krabs houdt van staafmixers en genotsknobben.
Nooo ik heb teveel gelikedquote:
wist je dat daar een schilderij over is gemaakt? :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja jij wil lb's mossel wel hosselen he :S :s
Wist je dat een volwassen Willem wel driemaal zijn eigen hoeveelheid buiksap kan consumeren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat daar een schilderij over is gemaakt? :S
Nee wat doe je. pls dont. stahpquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Change what you see from LB''
Even het vinkje bij ''Comments and likes'' weghalen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist je dat een volwassen Willem wel driemaal zijn eigen hoeveelheid buiksap kan consumeren?
quote:
Ik kan al je statussen enzo wel zien op mijn TL hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |