SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door arachide. op 16-05-2013 23:21:33 ]#TeamMiley
Oh, dat mag ik ze dan wel vertellen als ik ze weer les geef.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat mag ik ze dan wel vertellen als ik ze weer les geef.
Maar sowieso dat bijna niemand B kiest.quote:
whutquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar sowieso dat bijna niemand B kiest.Ze zijn bang voor de leraar die dat geeft.
Dat was ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
toen ik net buiten was, sprak een oude man mij aan, die errrrug plat praatte. verstond hem voor geen meter en zei hele tijd 'ja, klopt'!
he ik ookquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan wil ik nooit meer iets met je mee te maken hebben
* LittleBrownie geeft boksquote:
Ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
whutis dat die leraar met die rare hoed?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Echt een baas als hij je mag, maar hij mag mensen niet snel.
Schattigquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
Laatst vroeg iemand uit de tweede ook hulp voor wiskundewerkstuk. Toen zei ik dat ze even naar de leraar moest gaan als ze extra boeken nodig had. Ze durfde niet alleen, ik moest mee.!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
Laatst vroeg iemand uit de tweede ook hulp voor wiskundewerkstuk. Toen zei ik dat ze even naar de leraar moest gaan als ze extra boeken nodig had. Ze durfde niet alleen, ik moest mee.!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
53 cm langer dan ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
Hij is ook 2 meter 10, dus ergens begrijp ik het wel.
Ja, hoeveel kleinerquote:
Wat nouquote:
XDXDquote:
thataquote:
:S :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hihi nee dat is iets kleins van jou
Ik it er eigenlijk niet meer op maar ga even stevig rebloggen xoxoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef arachide. het volgende:
Breng mij chocolade
en bekijk mijn tumblr
en volg mijn tumblr
en like/whatever van alles op mijn tumblr
Jongen, die van mij is gewoon FOK!-lengte.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hihi nee dat is iets kleins van jou
quote:
quote:I just did the editting, and the part where I print screened the living fuck out of myself, just to get it right.
macaronsquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef arachide. het volgende:
Breng mij chocolade
en bekijk mijn tumblr
en volg mijn tumblr
en like/whatever van alles op mijn tumblr
Veel plezier met iets tumblr achtigs vinden, aangezien ik alleen maar zelfgemaakte dingen erop heb staan (ja echt? JA echt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik it er eigenlijk niet meer op maar ga even stevig rebloggen xoxo
#hipsterquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Veel plezier met iets tumblr achtigs vinden, aangezien ik alleen maar zelfgemaakte dingen erop heb staan (ja echt? JA echt!)
Ik ben geen standaard tumblr achtig iemand, dus ik reblog alles wat leuk isquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Veel plezier met iets tumblr achtigs vinden, aangezien ik alleen maar zelfgemaakte dingen erop heb staan (ja echt? JA echt!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |