abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5794486
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de Streamverslagen, deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 13 september 2002.

zaterdag 14 september 2002 @ 00:03:09 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794523
Laurens en Judith zitten nog steeds in de dagboekkamer.

De bewoners van arm wachten tot ze naar buiten komen. 'Aapjes kijken', zoals ze zelf zeggen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:06:38 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794587
Margriet zei even dat ze toch maar naar bed ging. Intussen zit ze nog steeds bij de kooi en lijkt geen aanstalten te maken. De dames zijn té nieuwsgierig hoe dit allemaal gaat aflopen. Daniela is bezig met het haar van Margriet.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5794615
Damn it tekst weg!
Shrink - it's a lifestyle
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 september 2002 @ 00:09:43 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_5794624
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Margriet zei even dat ze toch maar naar bed ging. Intussen zit ze nog steeds bij de kooi en lijkt geen aanstalten te maken. De dames zijn té nieuwsgierig hoe dit allemaal gaat aflopen.
Off topic :

Wat gaat aflopen ? ( Sorry )

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5794634
lol lees de verslagen dan
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:12:20 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794668
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Daniela is bezig met het haar van Margriet.
Echt waar....

Het fluister incident kwam nog even ter sprake.
Daniela (fluisterend ): we lagen al op bed, een beetje over Herman Brood te praten....

zaterdag 14 september 2002 @ 00:12:22 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794669
Margriet: "Ik begin helemaal niet veel te lullen nu... ik heb de hele dag nog niet veel gezegd" (ze heeft echt haar klep geen moment dicht! Toch grappig dat ze dat zelf niet eens door schijnt te hebben)

"We deden heel zachtjes omdat Stefan al lag te slapen", vertelt Daniela aan Jeanette.
"En dan beslissen ze zo snel dat je hier heen moet?", vraagt ze verbaast!

De meiden van arm (op Ting na) zitten nog steeds bij het hek te wachten. (waar is Ting in vredesnaam in deze roerige tijden????)
Daniela gaat even ergens anders staan, omdat ze - naar eigen zeggen - wat nerveus wordt van de camera.

pi_5794712
0.12 uur
Daan zegt ze dat ze het niet leuk vond dat ze had gewonnen, zeker niet toen ze zag hoe stuk Margriet zat in de bunker. Volgens Margriet had ze toen gewoon nog een glaasje champagne moeten nemen. Het gaat nog meer over het wel of niet bij de groep horen, rechtvaardigheid etc.
Ting, Bo en Mus liggen al in bed. Stefan slaapt dus ook. lau en Juut in de DBK en de rest bij het hek (of vergeet ik nu iemand?).
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:15:53 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794751
Daar komen ze uit de dagboekkamer!

"Dat was een lange zit!", zegt Laurens. "Het ging over dat wij buiten zaten te fluisteren gisteren. En verder wat precies een confrontatie is en een dilemma is. Judith zei wel dat zij was begonnen, maar BB zei dat hetging om de hoeveelheid."

"Als iets een confrontatie is dan wordt dat ook gezegd", zegt Judith. "Als ik nog een paar keer over de schreef ga dan is mijn rek eruit en krijg ik ook een sanctie!"

pi_5794808
0.16 uur
Ze zijn eruit! Het gaat over het fluisteren etc. Het is geen confrontatie maar een sanctie, de rek was eruit. Er wordt nu gezegd door BB dat het vanaf nu een schending van de regels is, als je met elkaar fluistert. Als Juut nog een paar over de schreef gaat dan is bij Juut de rek er verder uit en krijgt zij ook een sanctie. Bij sommige mensen is dat verder dan bij anderen.
"Dus ik heb al teveel gedaan?" vraagt Daan. "Maar waarom wordt dat dan met jullie besproken en niet met mij?" "Omdat wij buiten zaten te speculeren wat de reden was van de sanctie." legt Judith uit. Het is niet omdat ze bepaalde bedoelingen hebben met de bewoners ofzo, het is gewoon een sanctie omdat iemand de regels overtreden heeft.
Er is ze uitgelegd dat als iedereen gaat fluisteren dat er dan geen programma is voor de kijker, en dan is er geen programma en dat is zonde van het hele project. (Met dank namens de streamers).
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:18:19 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794809
"Dus ik heb al te veel fout gedaan?", concludeert Daniela. "Maar waarom praten ze dan niet met mij?"
"Omdat wij buiten zaten te speculeren", legt Laurens uit.
"Wij dachten dat het om een andere reden was, maar dat was niet zo", vult Judith aan.
"Daarom mag je ook niet schrijven", zegt Laurens. "Als iedereen dat gaat doen dan is er geen programma. Dat geldt dus ook voor fluisteren!"
"Als je echt belangrijke informatie aan elkaar doorspeelt dan moet je niet fluisteren", zegt Judith.
  zaterdag 14 september 2002 @ 00:20:05 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794843
Laurens en Judith zijn terug uit de dagboekkamer. Ze leggen uit dat het geen confrontatie of dilemma was maar een sanctie. 'Als er constant gefluisterd wordt houden ze geen programma over...'.

zaterdag 14 september 2002 @ 00:20:13 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5794846
* ik stop wel even, anders wordt het wel heel erg dubbelop! *
pi_5794933
0.21 uur
Slaapkamer in arm. Gesprek tussen Mus en Ting over roken. Iedereen begint in arm met roken, zegt Mus. "Jij ook?" vraagt Ting. "Nee" zegt Mus, "Ik heb ook nog nooit gedronken, ook nooit geproefd, wel een keertje bonbons waar alcohol in zat" "Daar kun je ook dronken van worden" zegt Ting.

0.22 uur
Bij de tralies praten ze nog even na. "Dus dit was echt de limit" zegt Daan, "Nou ja, duidelijk. Ik word er wel een beetje baldadig van". Daan vertelt dat ze 48 uur gaat vasten. En dat ze op een heel dun matrasje ligt. Margriet geeft Jeanette een tik omdat Jeanette boert. "Daar kan ik niet tegen, als mensen dat zomaar doen" "Maar boeren is ook niet fris" zegt Laurens meteen "Dat vind ik echt asociaal. Probeer het de volgende keer gewoon met je mond dicht te doen." "En dat dan?" zegt Jeanette, terwijl ze naar Bo wijst. "Dat ook, maar hij weet het" zegt Laurens.

zaterdag 14 september 2002 @ 00:25:56 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5794981
Ting en Mustapha liggen reeds op bed. Ting vertelt dat ze niet tegen alcohol kan. Ze is een keer dronken geweest en deed allerlei rare dingen. Ze had mensen weggejaagd. Letterlijk, omdat ze over hun slaapzakken had gekotst.
Mustapha: dus je gaat niet drinken hier?
Ting: Nee, waarom zou ik, als ik dat normaal ook niet doe? Misschien een slokje af en toe.
Mustapha: Dat zit toch in de genen, bij Chinese mensen, dat ze niet tegen alcohol kunnen?
Ting: Dat zou best kunnen, ik ben er gewoon allergisch voor.

pi_5795039
Terwijl in de keuken van arm veel mensen met elkaar zitten te praten liggen Mus en Ting al in bed.
Ze praten over vechtsporten, en Ting vraagt of Mus haar iets Marokkaans kan leren.
Bo is er ook bij en schreeuwt af en toe ook wat Marokkaans.
Iets van: 'Doe de deur open!' in het Marokkaans.

Mus is alleen in groep 1 (later corrigeert hij zichzelf, was groep 2) gepest op school, de hele klas zat achter hem aan op de eerste dag.
De volgende dag heeft hij ze 1 voor 1 verrot geslagen.

Hij vecht bijna nooit, heeft in zijn leven maar 2x gevochten.
Al die gasten zijn z'n vrienden geworden.

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_5795116
0.27 uur
Het gaat over wat weer het morgen zal worden. Gaaaap....
"Wil je een appel?" vraagt Margriet aan Daan. "Nee, als ik eenmaal een appel op heb krijg ik weer honger. Ik ga wel aan het water, ik ben al begonnen, lekker ontgiften". Ze constateren dat er straks nog iemand bij komt met hetzelfde rantsoen en dat ze daar dan ook aan moeten wennen. Laurens is afgevallen. "Ja, achter je oren" geeft iemand als antwoord.

0.30 uur
Margriet wil morgen graag weer blackjacken. Juut zegt dat dat goed is, als ze het aanvragen zullen ze kijken of de croupier tijd heeft. "Als we een beetje beter gehumeurd zijn" zegt Margriet. Laurens gaat zingen. Margriet wil buiten nog even luchten. "We gaan even naar de luchtplaats" lachen ze met zijn allen. Ze denken dat het morgen slecht weer wordt. Ze zien het aan de lucht. "Nou kun je een beetje kennismaken met Ting" zegt Margriet. Daan blijft maar zeggen dat ze wel erge honger zal krijgen tot maandag. Margriet antwoordt dat ze heus wel te eten krijgt. Volgens Juut heeft een man meer nodig dan een vrowu, qua eten, eigenlijk het dubbele. En Bo lust ook wel wat. maar Mus schijnt echt mager te worden.

pi_5795173
Ondertussen praat Laurens met Carmen, Jeanette zit erbij.
Ze praten over confrontaties, schending van regels.

Ze begrijpen dat fluisteren tegen de regels is, onder meer omdat de kijkers het anders niet kunnen horen.

Carmen: 'Zeg maar gewoon wat je denkt, dat willen ze thuis ook weten'

pi_5795237
Jeanette gaat naar bed.
Laurens zegt dat ze dat al 1,5 uur geleden heeft gezegd.
Jeanette: 'Ik heb al geslapen dikke gek!'
Laurens: 'Ik ben niet dik, wel gek'
Jeanette: 'Dat is beeldspraak'
Laurens: 'Ik zie dat beeld niet zo'
Jeanette: 'Moet je maar ff in de spiegel kijken'
pi_5795275
0.34 uur
Daan weet nog steeds niet wat de regels nou zijn. Volgens Juut moet ze mee als er een confrontatie plaatsvindt en ze gaan wisselen. Maar als ze na 48 uur nog in de bunker zit mag ze eruit. Nou ja, ze zullen het wel zien. "Het heeft ook geen zin om er uren over door te filosoferen" zegt Margriet, "ga gewoon lekker naar bed". Met Mus gaat het niet zo goed, zeggen ze. Dat eten gaat hem niet in zijn koude kleren zitten.

Daan vraagt hoeveel eten enzo ze gekregen hebben en of het hetzelfde was als vorige week. Ze hebben dezelfde hoeveelheid als toen ze met zijn vieren waren. Volgens Juut wordt het echt afzien. "Het wordt wat grimmiger" zegt Margriet. Qua sigaretten hebben ze shag, dat helpt wel. Ze hebben wel minder lucifers gekregen.

0.38 uur
Ze moeten meer suiker eten, dat komen ze te kort. In de thee en de koffie, omdat ze te weinig koolhydraten krijgen. Judith legt uit hoe dat werkt. "Als je er bij beweegt, dan val je af als de brandweer hier!" zegt Judith hartgrondig. "Je kan iemand niet leuk ontvangen weet je" zegt Margriet. (wie wou je ontvangen dan???) Jeanette zegt dingen die geen zin hebben in deze fase, dat Mus van zijn eten moet genieten, vertelt Margriet.
Judith vindt het allemaal wel heftig hier. "Ja maar je moet ook eens leren om dingen langs je af te laten glijden" zegt Margriet. "Dat kan ik niet, dat is gewoon mijn karakter, het wordt gewoon heftig" zegt Judith.

pi_5795297
Laurens en Carmen blijven over.
Carmen vindt het nog niet gewoon, maar zit wel op haar gemak.
Het valt haar op dat ze de namen al vrij snel onder de knie had. Het leven in het BB-huis went snel.

Laurens gaat nog een rondje buiten lopen en Carmen rookt een sigaret.

pi_5795345
Bo, Mus, Sjaan en Ting in de slaapkamer.

Mus imiteert Jeanette: 'Soms vraag ik me af waarom ze me gekozen hebben'
Jeanette vindt het niet leuk
'Hey Mustafa ik kan jou ook gaan pesten, maar dan op een manier die jij niet leuk vindt!'

pi_5795392
Mus: 'Bo heeft een scheet op je kussen gelaten Margriet'

Jeanette: 'Nou Mustafa hou je mond eens dicht!'

pi_5795400
0.42 uur
Daan kan lekker bijslapen in arm, volgens Juut. "Je legt een matras neer en klaar", "Nou matras!" protesteert Daan meteen, "Ik heb zo'n dun dingetje!" Carmen durft geen appels te eten bij het hek.

Een hoop gekakel door elkaar heen. Dames, dames, doe 'es kappen, de streamer kan het niet meer bijhouden!

Er wordt naar bed gegaan. Margriet wil Carmen niet zoenen: "Dan krijg ik ook keelontsteking!". Judith en Daan blijven nog even knuffelen door het hek heen. Ze praten weer met hun kindertsemmetjes. "Ik dacht dat ik weer de stoutste was" zegt Judith, "maar dit keer was jij het" "ja, ik ben altijd de liefste en nu was ik een keer de stoutste". De mutsen gaan weer fluisteren!! "Ik zou gaan slapen voordat Bo slaapt" raadt Judith Daan aan. "Hij slaapt al" zegt Daan. Judith vindt het wel fijn voor Daan dat ze aan de andere kant zit, want het was vandaag toch ook niet top in rijk. Ze verdient het niet, maar ach. "Hier kun je ook niet slapen" zegt Juut. "dan is het maar goed dat je stout bent geweest!". Maar ze vinden het allebei niet leuk dat ze gescheiden zijn.

0.48 uur
Judith vraagt zich af of ze haar tong uit mag steken.

zaterdag 14 september 2002 @ 00:48:42 #26
6941 APK
Factual, I think.
pi_5795438
Daniela en Judith hebben elkaar weer opgezocht in de tuin en doen stemmetjes na.
'We zijn stout geweest en dan krijg je staf, hahaha.'

pi_5795507
0.49 uur
Daan heeft het over de camera's dat ze die niet mag ontwijken. Prompt gaat de camera enorm inzoomen op haar gezicht. Ze blijft kijken, maar moet er wel om lachen, alsof ze gepest wordt. Juut: "Nou, je gaat 48 uur vasten en Ting gaat je 48 uur weg tai-chi-en." "Ik heb wel effe genoeg van dat zweverige gedoe" bromt Daan. "Mag ik even afscheid nemen van m'n vriendin ja?" zegt Daan tegen de camera. "Ik doe niks, ik ontwijk niks, ik kijk je recht aan, met open ogen". Ze moeten lachen. Ze praten Vlaams. Het gaat nergens over, ze moeten duidelijk even wat spanning afreageren.

Ik hoor een autotoeter op de achtergrond. Zij ook blijkbaar: "Ik ben hier!" roept Daan "Kom me maar halen hoor schat! Welke schat?" ontbreekt ze zichzelf meteen. Ze gaan nu heel hard roepen tegen elkaar, om maar niet te fluisteren. "Nee, we mogen niet fucken" zegt Juut. "Oh?" zegt daan verbaasd. "Vorig jaar nog wel toch?" "Als ze alleen maar deze uren gaan uitzenden, dan krijgen we toch nooit meer een baan!" zegt Judith. Er wordt een hoop gegeit tussen die twee.

pi_5795574
0.55 uur
"Misschien is het wel mijn confrontatie dat ik de hele tijd in de bungalow moet zitten bunkeren" zegt Judith. Daan heeft geen matras, alleen een deken op een doorzakkend spiraal. "Zo een die al jaren op zolder ligt".
Ze hebben het er nu weer over dat de twee nieuwe meiden gisteren meteen naar de bunker moesten en dat Jeanette mocht zeggen wie er in de bunker bleef. Volgens mij plast er straks een in d'r broek van de slappe lach. Zucht... "Je wordt echt gek in die bunker!" zegt Daan.

Ik denk dat mijn streams er zo mee ophouden!

zaterdag 14 september 2002 @ 00:59:32 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_5795624
Daniela en Judith gedragen zich als een verliefd stelletje. Het gesprek gaat nergens over, maar ze liggen continue in een deuk en lachen en giechelen om de kleinste dingen.

pi_5795627
Laurens en Carmen gaan nu het regelboek samen doornemen.
Ze lijken het bijzonder goed met elkaar te kunnen vinden.
  zaterdag 14 september 2002 @ 01:04:59 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_5795702
Judith: Je hebt hem op een bepaalde manier geprikkeld. Het moet gewoon even slijten.
Daniela: Ik raak hem helemaal niet meer aan, ik kijk hem ook niet meer aan, hij zegt van die vage dingen. 'Jij (judith) bent het verleden, ik ben de toekomst.... Waar heeft hij het over, dat was vanmorgen, toen was hij nuchter.
Judith: Dan is het misschien wel goed dat jullie nu uit elkaar zijn.
Daniela: Ik heb vanaf het begin helemaal niks gemerkt. Hij is gewoon in de war.
Judith: Als je je niet goed voelt, of onveilig dan moet je gewoon aan de bel trekken, dan kom je maar praten.
Judith: Jammer dat op zo'n manier ook een vriendschap verdwijnt...
Daniela: Het kan niet meer zoals het was.
pi_5795769
1.02 uur
Ik heb nog even geluid. Het gaat tussen de dwames nog altijd over Stefan. Ze maken zich zorgen maar ze ergeren zich ook aan hem. "Hij zit zelfs te kijken hoe ik zit. En dat is echt niet fijn hoor Judith." "Het gaat gewoon echt niet geod met hem, vanmorgen zei hij ook weer vage dingen toen hij net wakker was." Daan beweert dat ze vanaf het begin niets geemrkt heeft, pas toen hij het uitsprak vannacht. "En dan zeggen dat hij niks wil, maar dan wel met tranen in zijn ogen zeggen dat ie van me houdt. Het klopt gewoon niet. Hij is gewoon echt in de war." "Als je je niet veilig voelt ofzo, of je voelt je er niet fijn bij, trek dan echt aan de bel" stelt Judith haar gerust. "dat doe ik ook wel" zegt Daan. "Het lullige is gewoon bij dit soort dingen dat je dan toch die vriendschap kwijtraakt." zucht Judith. "Ik hou gewoon niet van jou, dat heb ik echt zo tegen hem gezegd. Het kan gewoon niet meer zo zijn als het was, dat heb ik ook gezegd in de keuken".
"Ik zocht gewoon een maatje en hij had best interessante dingen. Nou duidelijk. Maar het was dus niet duidelijk. Maar het komt wel hard aan. Waarom nou weer? En dan hier en in zo'n situatie... En hij heeft het er echt moeilijk mee. En dan denk ik, jezusmina, dat vind ik niet leuk. Ik geef het aan omdat ik het niet meer kan". "Je geeft aan wat je wel en niet wil en daar moet hij respect voor hebben". "Ja maar hij is dubbel. Dan zegt ie weer over de bunker dat het daar koud is, en dat ie dan weer wel tegen me aan mag liggen. En kijk ik hem zo aan. En dan zegt ie dat het een grapje is."

1.09 uur
De streamkoning is zeker vergeten dat ie mij moet uitzetten!
"Kijk ik vind het raar, jij loopt hier toch ook in een string" "Ja maar ik kijk niet verleidelijk naar hem. Ik had echt zoiets toen ik jou zag van wow, dat ben ik niet gewend." "Ik ben sowieso zo, dat wordt heel vaak verkeerd geinterpreteerd." "Ja en als ik het nu naga, dan denk ik, je bent echt bij iedereen zo, dat ben jij dus blijkbaar gewoon. Maar ja, als je dan een man treft die dat niet kan zien". Judith is ermee opgehouden, met verleidelijk zijn, want mannen snappen dat niet.

En mijn streams zijn er nu ook echt mee opgehouden (had ik mijn kop maar moeten houden!).

zaterdag 14 september 2002 @ 01:11:10 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_5795794
Daniela: Ik kan niet iemand 'bam' laten vallen.
Judith: Ja, maar je moet ook respect voor iemand hebben.
Daniela: Het is zijn probleem, echt, ik vertik het. Kijk, jij loopt ook gewoon in je string...
Judith: Ja, maar ik kijk niet verleidelijk naar hem. Niet dat jij... maar ik heb vroeger ook wel met mijn knuffelen en mijn vriendschap meer bij mannen omhoog gebracht (). Mannen zijn gewoon heel snel gek te krijgen.
Judith. Wij kunnen nog denken, goh, wat een charmante man. Mannen denken meteen, lekker geil wijf.
(Stemmetjes) Zullen we naar binnen gaan, slaapjes doen?
  zaterdag 14 september 2002 @ 01:15:41 #34
6941 APK
Factual, I think.
pi_5795860
Daniela blijft alleen achter in de tuin.
Huilend.

zaterdag 14 september 2002 @ 01:21:59 #35
6941 APK
Factual, I think.
pi_5795920
  zaterdag 14 september 2002 @ 01:30:47 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_5796048
In het rijke gedeelte zit Laurens voor te lezen uit het Grote Cocktail boek. De meest bizarre combinaties komen voorbij.

Jongens en meisjes, waarom denken jullie dat dat boek (als enige boek) in dat huis aanwezig is? Om jezelf helemaal naar God te zuipen met smerige drankjes natuurlijk! NIET OM ER UIT VOOR TE LEZEN

zaterdag 14 september 2002 @ 01:42:55 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_5796211
De arme slaapkamer.....

(De rijke slaapkamer is nog niet in beeld geweest de laatste twee uur.)

Judith en Laurens bespreken in de badkamer nogmaals dat het beter is dat Daniela even naar de andere kant is.
'Hij had niet gegeten, hij had geen kleren aan...'

En dan gaan ze naar bed. (Nog steeds geen beelden van de rijke slaapkamer.)

(En mijn twee uur zitten er weer op.....)

pi_5796959
De zieke slaapkamer.

We horen Bo op Camera 1(Breedband)

nog steeds bo

het zijn een vreemd soort oer geluiden

2:41 beweging, Bo kruipt tegen Janette aan althans zo lijkt het.

een paar mooie geschoren benen liggen te wachten op meer.

Ting lijkt een beedje van het padje af

volgende Stream

Camera3

Een paar geile benen liggen te wachten om gespreid te worden.

pi_5797101
ik zie al een half uur dezelfde benen te bekijken.

begint een beetje te vervelen.

Het begint steeds geiler te klinken.

zaterdag 14 september 2002 @ 02:59:50 #40
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_5797102
2.56

we zien nogsteeds benen, weten niet van wie.

de meesten liggen te slapen.

ik hoor herrie en het lijkt erop dat er iemand wakker wordt.
het lijkt laurens

pi_5797438
Niemand streamt er meer.
Maar goed alles ligt toch in diepe rust.

Valt dus weinig te streamen.

pi_5798015
En nog steeds is iedereen in een diepe slaap.
Never mind !!!!!!!
pi_5798050
In de bunker/bungalow is iedereen nog steeds in diepe rust.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_5798569
Alles in diepe slaap........
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_5798680
Maak die lui eens wakker!!!!!!!!!

Big Brother....doe die naam eer aan!

Ik zit hier en verder nergens mee
pi_5799099
Ik zie op de gratis stream dat er leven is in het arme gedeelte. Ting en Jeanette zitten buiten te praten. Ting gaat nu naar binnen.

In het rijke gedeelte nog geen teken van leven.

pi_5799554
Zo'n 10 minuten geleden wou Ting iet bespreken met Margriet omdat ze met iets zat wat ze graag wou bespreken met een vrouw van haar leeftijd.
Maar Margriet begreep niet waar ze het over wilde hebben, ze noemde het steeds een vrouwenprobleem en Margriet maar gissen en gissen. Op een gegeven moment loopt Margriet even naar binnen omdat ze Ting niet begrijpt en Ting blijft met Jeanette achter en ze begint stilletjes te huilen en loopt naar binnen.
Daar ziet Margriet dat en neemt haar mee naar het toilet en vraagt wat ze nou precies bedoelt?
Ja zegt Ting ik mag ook niet fluisteren dus hoe los ik dit nu op zegt ze.
Margriet zei misschien kunnen we het bespreken in het toilet, daar horen ze het wel maar zien ze ons niet.
Daar komt de aap uit de mouw. Ting: Ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat ik mezelf wil ontladen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen hoor want ik heb geen plekje hier waar ik dat kan doen zonder dat de camera's me zien. Ik heb dat helemaal niet vaak maar nu wel...heel gek en ik weet niet hoe ik er hier mee om moet gaan.
Margriet luistert heel begripvol en zegt tegen Ting dat ze het hierzelf totaal uit kan schakelen maar als Ting iets wil ze het misschien het beste op het toilet kan doen.
Ja maar zegt Ting ik ben zo bang dat ze dat uit gaan zenden en dat wil ik niet.
Nou zegt Margriet ik denk echt niet dat ze dat gaan doen hoor( Je merkt aan Margriet dat ze het fijn vindt dat Ting haar in vertrouwen neemt maar aan de andere kant wordt ze er ook een beetje verlegen van dat Ting zo ontwapenend naar haar toe is en haar in vertrouwen neemt).
Ting is erg blij dat ze erover heeft kunnen praten en dat lucht haar enorm op en ze zegt nog even zal ik naar de dagboekkamer gaan en het er daarover hebben. Margriet raadt haar dat af omdat ze daar hetzelfde zullen zeggen denkt ze.
Ting omhelst Margriet even en voelt zich echt opgelucht.
Ze gaan weer naar buiten waar ook Jeanette zit en gaan daar koffie drinken.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_5799575
12:56 Ting,Jeanette en Margriet zitten buiten in de bunker koffie te drinken de rest ligt nog in bed denk ik, althans ik zie ze niet.
Ze hebben het over kleding en zo en over ditjes en datjes.
Verder gebeurt er niet veel
pi_5799646
Jeanette: Nog een extra persoon erbij hier bah, ik heb het idee dat wij beboet worden voor iets wat Daniela fout heeft gedaan ja zegt Margriet dat is ook zo.
Ting loopt een beetje te zingen en gaat douche nu zo te zien.
In rijk ligt iedereen nog te slapen en in arm Bo, Mustapha en Daniela ook.
Wat een slaapkoppen zeg!
pi_5799709
13:05 Margriet zegt ik heb het nu toch echt wel een beetje gehad hoor.
Alles is droog en ik voel me vies.
Jeanette: Aan de overkant liggen ze ook nog te rotten in hun bed, excuses zegt ze te slapen dan.
Als ik eruit moet donderdag begint ze...... Margriet: Hou nou eens op man wie zegt dat jij eruit gaat donderdag.
We zullen wel zien hoe ver we komen.
Nou zegt Margriet als ik hier nog tot december in de bunker moet zitten nou dan zeg ik nee hoor dat hou ik echt niet vol, echt niet.
pi_5800332
streams waren afgelopen van mij dus ik kon niet verder streamen
pi_5800383
Ik zie Carmen een beetje rommelen in de rijke keuken. Laurens loopt in zijn boxershort rond en lijkt net uit bed te zijn gestapt. Judith loopt nu ook richting de keuken.

Laurens heeft een peuk opgestoken en is gaan zitten aan de eettafel en verteld over zijn droom

pi_5800433
Hij bespreekt dit met Margriet dit zie ik op stream 2. Het blijkt over een meisje te zijn gegaan zijn droom die hij op 28 juni heeft ontmoet.

Ting zit rustig op een stoeltje aan de arme kant. Jeanette is bezig met haar haar. Margriet vraagt of ze even mag helpen met het haar doen van Jeanette. Ga maar even zitten in de kapsalon zegt margriet. Voor dat ik dat ga doen moet ik even het brooddeeg afmaken. Margriet help hierbij.

Ting lijkt nog niet over haar Masturbatieprobleem heen te zijn want ze zit een beetje stilletjes om haar heen te kijken. Margriet onhelst haar en fluisterd haar iets toe.

Ik zie Bo ook door het beeld heenlopen en lijkt naar buiten te gaan.

Het brooddeeg is klaar en Jeanette neemt plaats in de kapsalon.

Wil Carmen naar de DBK 2x

pi_5800501
Bo is niet naar buiten gegaan maar ik bij het hek gaan zitten.

Margriet verteld nu het verhaal van het fohnen van Jeanette der haar en dat het haar in de fohn vast zat aan Ting.

Ting is druk bezig om in een witte bak te roeren.

Carmen is weer terug uit de dagboekkamer en heeft plaatsgenomen aan de tafel. Het gaat over medicijnen voor Carmen. Ik hoor iets over pilletjes klaar gelegd.

pi_5800561
Het gesprek tussen BO, Margriet en Laurens is niet of nauwelijks te volgen omdat het geluid ernstig van elkaar verschilt, maar wat ik er van meekreeg gaat het gesprek over haar. Dit omdat Margriet nog steeds bezig is met het haar van Jeanette.
pi_5800648
We krijgen nu op stream 2 beeld van Jeanette die in de DBK en geluid.

Ze lijkt exceem op haar hoofdhuid te hebben en vraagt nu aan BB of ze haar potje met zalf uit het de bungalow willen halen want ze is dit vergeten in haar alarmtasje te doen. BB komt hier op terug.

Margriet wil het graag zien en Jeanette laat dit zien. Dit probleem steekt nu weer de kop op omdat ze hier slecht haar haar hier kan verzorgen. Ting en Jeanette gaan weer door met het bereiden van het eten

Margriet wil weten van Bo wanneer hij zich weer gaat scheren. Daar heb ik hier geen zin in zegt Bo. Waarom heb je dan scheermesjes hier. Margriet vindt het geen gezicht.
Ik maak zelf wel uit wat ik hier wel en niet doe zegt Bo tegen Margriet.

Stefan is ook bij het hek komen zitten en begint nu ook tegen Bo over het scheren. Je krijgt een pratend kutje zegt Stefan. Ik zal het morgen doen zegt Bo. Waarop Margriet zegt als hij er iets van zegt doe je het wel.

pi_5800670
Carmen word weer naar de dBK geroepen
pi_5800749
en Carmen is weer terug uit de DBK.

Ze moet het potje van Jeanette uit haar toilet tas vissen en naar de DBK brengen. Laurens helpt hierbij.

Judith is buiten bezig met de was. Carmen vraagt het nu aan Judith hoe het potje eruit ziet. (het is toch handiger om dit aan de persoon zelf te vragen vooral als ze zo dichtbij zit)

Judith herkent de toilettas van Jeanette aan de nagels en vind het betreffende potje.

Laurens is druk bezig in de badkamer met zichzelf aankleden

pi_5800791
Stefan vraagt waar Daan is aan Margriet. Die ligt nog te slapen. Ting loopt naar de slaapkamer om wat te pakken.

Margriet probeert zich een beetje op te maken in een spiegel.

Hebben jullie daar Camille thee vraagt Margriet aan Carmen. Daar kan je mee gorgelen. Het lijkt erop of Carmen last heeft van haar keel (net als ondergetekende)

pi_5800829
Jeanette zit in afwachting van haar potje met zalf wat inmiddels door Carmen in de DBK is afgeleverd een sigaretje te roken. Ik zie Mus en BO hier ook zitten. Er word geen woord gewisseld tussen deze 3 personen.
pi_5800902
Judith is wat aan het rommelen in de keuken terwijl Laurens zich van een eindje af een gepsrek aan probeert te knopen.

Wil Jeanette naar de DBK komen 2x. Opdracht roept Stefan. Nee is voor haar hoofdexceem roept Margriet.

Margriet wil Stefan wel eens in pak zien. Dit gesprek word gevoerd bij het hek waar Ting ook zit. Het gaat over het pak van Stefan en welke kleur dan zijn pak moet zijn

pi_5800992
Ting heeft het Stefan over werk. Er word wel een beetje in afkorting taal gesproken. Plaat met U en A. Werk in de P. Alles wat met P te maken heeft. Film, Foto. Het blijkt dus te gaan over de werkzaamheden van Stefan in de porno.

Stefan krijgt vaak vragen of hij nog een boekje overheeft of een bandje. Ik kreeg laatst een verzoek van een vriendin waar ik het nooit van verwachte.

[Dit bericht is gewijzigd door Fredgroes op 14-09-2002 15:11]

pi_5801035
We switchen van het gesprek tussen Ting en Stefan over de porno over naar de badkamer waar Carmen wil gaan douchen. Het lijkt erop of Carmen bloot gaat douchen. Helaas ze houdt haar broekje aan. We krijgen nu de camera beelden te zien van heel ver af.
pi_5801174
Carmen nog steeds druk bezig in de slaapkamer.

Jeanette heeft nu ook plaats genomen bij het hek en het gaat nog steeds over seks en alles wat erbij hoort.

Jeanette zou haar mond niet kunnen houden als ze iets in een seksshop zou hebben gekocht. Ting wil wel eens naar een vrouwvriendelijke seksshop (ze zal nu wel helemaal opknappen staan met dit soort gepsrekken over seks)

Ting vindt het nu wel genoeg gesproken zijn over seks. Straks zenden ze dit alleen maar uit en wat moeten ze dan thuis wel niet van mijn denken.

Toch kan Ting er niet over ophouden. Ze heeft het nu over wat voor perverse dingen jappaners doen. Gedragen slipjes uit een automaat kopen.

pi_5801298
In de bunker zitten Bo, Mus en Jeanette buiten en spreken geen woord met elkaar. Bo vraagt aan Laurens die er inmiddels is bij komen staan of hij mag meedoen met het spelletje oorlog. Dat moet ik overleggen zegt Laurens.

Laurens wenst Daniela goedenmiddag. Je hebt liggen lullen in je slaap over Kees roept Bo tegen Daniela.

Ze heeft ook geen kleren omdat ze alle kleren heeft teruggeven. Bo wil haar wel wat kleren uitlenen. Laurens vraaft aan Margriet de hoeveelste dag is dat ze daar zit. De 10 dag zegt Margriet. Ik zit hier al langer dan ik in de bungalow heb gezeten.

Laurens wil van Margriet weten welke kant ze liever zit. In de bungalow, daar kan ik lekker koken. Het enigste voordeel is hier dat if afval. Dat zie ik zegt Laurens. Vandaag toch bijna een kilo. Was dat maar waar zegt Margriet.

pi_5801334
Margriet probeert in haar beste duits te vragen waar de asbak staat. Ze word een beetje stijf zegt ze in het algemeen. Er reageert niemand. Er word een beetje gefloten door Laurens en Margriet probeert te zingen (mijn boxen willen nu graag worden uitgezet)
pi_5801407
Binnen is Daniela bij het gesprek gaan zitten bij het hek.

Daniela word eerst door Judith gevraagd wat voor kleding ze wil hebben.

Het gaat over de nog te komen bewoners. Het lijkt erop of een aantal bewoners elkaar te kennen cq een keer gezien te hebben zonder elkaar gesproken te hebben. Het gaat nu over Amsterdam

pi_5801436
Judith kan niet tegen programma's waar emotionele waarden aanzitten. ALs het bv over tieners die in de prostitutie zitten dan heb ik 4 dagen last van mijn ogen. Daarom kijk ik weinig tv.

Stefan word naar de DBK geroepen. Daniela vraagt aan Jeanette waar de zak met kleren van Stefan is.

pi_5801493
Ting vraagt aan Laurens of hij wil voorlezen uit het boek. Ik weet niet wat voor boek maar het zal het regelementen boek zijn. Buiten of binnen vraagt Laurens aan Ting. Binnen zegt Ting eerst want ze blijken zo binnen te gaan eten. Het is hier wel erg warm binnen zegt Laurens. Dan doen we de helf binnen en buiten.

Laurens stelt voor om alleen de algemene dingen te doen en over de bunker. Want ze kan zodra ze in het rijke gedeelte zit dan kin je het hier lezen. Ting wil mee lezen. Ze probeert het boek vast te pakken. Niet doen zegt Laurens dat mag niet.

pi_5801502
Daniela is nu aan het klagen over hou koud het was in de arme slaapkamer en dat ze in haar droom heeft geprobeerd het gat te dichten waar deze kou doorheen kwam
pi_5801535
Buiten is Jeanette bezig met de broodjes uit de oven te halen. Terwijl Bo en Mus rustig van de zon genieten en geen poot uit steken om te helpen.

Bo vind het binnen warmer dan buiten. Margriet begint te klagen over dat de heren ook wel eens de emmer mogen legen. Ik heb geen idee over welke emmer ze het heeft maar het lijkt over een emmer te gaan die in de wc staat

pi_5801592
Buiten in de bunker het beeld op een slapende/genietend van de zon Mus. Binnen nog steeds een voorlezende Laurens. De rest van de bewoners minus Bo en Mus zit hier rustig bij en luisterd een beetje
pi_5801619
Daniela klaagt nu tegen Stefan over het ontbreken van haar kleding. Ze loopt nu naar de Slaapkamer. Ik weet niet of ze naar DBK is geroepen om hier over te klagen. We zien nu beeld van Daniela in de slaapkamer ze is dus niet naar de DBK maar ze legt wat goed op het bed.

Ze heeft nu ergens een broek vandaan want die zie ik haar aantrekken.

pi_5801656
Er word nu over sportieve confrontaties gesproken en dat Mus dan een beetje in het nadeel is omdat hij aan het verzwakken is hier in het arme gedeelte. Dit zegt Margriet tegen Carmen en Stefan.

In arm lijkt met aan tafel te gaan voor de verlate lunch.

Carmen schuift nu bij Stefan aan bij de tafel en hebben het over zingen. Carmen is zo iemand die de hele dag loopt te zingen. Ze vind het zelf geen gehoor (dus ik zou zeggen dicht houden die waffel dan)

pi_5801751
Stefan en Carmen hebben het nu over hoe je word neergezet door de TV uitzendingen. Ze kunnen alleen bepaalde dingen van je uitzenden zegt Stefan.

Ze gaan nu naar buiten omdat ze het benauwd binnen vinden.
Het is nog steeds 26 graden.

Buiten staan Laurens Judith en Ting bij het hek. Bo komt net naar buiten gelopen met het eten voor Ting???

De mensen in de bungalow vinden het lekker buiten. De camera blijft op de lege kooi buiten staan terwijl we de rijke bewoners horen. Helt lijkt of ze me horen want we switchen over naar een andere camera. Stefan en LAurens zijn bezig met de jacuzzi buiten. Deze lijkt het nog steeds niet te doen.

Judith legt nog een aantal dingen uit aan Carmen waar een aantal dingen zijn en voor dienen. Er komt weer een vliegtuig over.

pi_5801790
Laurens probeert een kaart spelletje aan Carmen uit te leggen.

Aan de arme kant word rustig gegeten, zonder te spreken. Ting en Daniela gaan buiten eten want ze vinden het benauwd binnen. Ting zegt het is nu dag 2 maar ik ben al gebroken. Bedankt Big Brother zegt ze er achter aan.

pi_5801830
Arm nog rustig aan het eten terwijl Carmen en Laurens nog aan het kaarten zijn.

Ze gaan nu binnen verder kaarten. Ik heb geen idee waarom, misschien dat de kaarten wegwaaien.

Ik switch nog even over naar arm voordat de stream er mee ophoudt. Ik zag Bo met een vuilniszak rotzooien. Bo slikt zijn dagelijkse vitaminen pillen.

pi_5801848
We switchen nu over naar Daniela en Ting buiten. Daniela vraagt aan Ting waar er over werd gesproken in het buitenland. Niet iets echt diep zegt Ting. We werden genoeg afgeleidt. We hadden een grote tuin met een zwembad. Een videokamer waar om de 3 dagen een video werd gedraaid.

En toen werd het zwart.

zaterdag 14 september 2002 @ 17:23:26 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802364
Laurens zit in de tuin gezllig te kletsen met Carmen. In de bunker staat Daniela lekker te douchen. Ting en Margriet zijn buiten. Margriet ligt op de grond. Zehebben het even over de ouders van Jeanette. Margriet vertelt dat het een beetje een moeilijk onderwerp is.
De bewoners schrijven blijkbaar een berichtje op de muur coor de ouders, maar Jeanette schijnt alleen 'I love my mom' te hebben geschreven. Verder is het een dooie boel in het huis.

"Oh wat zou ik zin hebben om naar Bali te gaan", zucht Margriet.
Mastapha, zeer adrem: "Je kunt vrijdag al de reis boeken!"

zaterdag 14 september 2002 @ 17:32:23 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802459
Het is nog steeds enigszins saai te noemen in het huis. Het gesprek van Laurens en Carmen druipt van de saaiheid. Het gaat echt helemaal nergens over.
Stefan is intussen bij de dames komen zitten in de tuin. Hij observeert alles een beetje en zegt niet al te veel.
Er schrijft nu iemand "Ik hou van mijn papa en mama" op de muur. Stefan kan gelukkig al wel weer een beetje lachen. Toch straalt hij iets anders uit dan de afgelopen dagen.

zaterdag 14 september 2002 @ 17:39:00 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802509
Ting is nu in gesprek met Daniela (ik heb goede hoop op een onverwachte wending van het gesprek, maar helaas... )
De bewoners hebben al weer dikke kleding aan, waardoor het geluid van de microfoons soms weer krakend klinkt. De twee dames hebben het nu over tanden flossen, dus daar wordt je als kijker ook niet echt opgewonden van....
Laurens en Carmen zijn nu in de keuken van de bungalow. Onze soldaat lijkt niet meer bij de brunette weg te slaan.
  zaterdag 14 september 2002 @ 17:45:54 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802562
Ting vraagt of de anderen al eens het gevoel hebben gehad dat ze gek werden. Margriet zegt meteen dat ze dat ook al heeft gehad. Ting zegt dat ze het tijdens het eten had vandaag. Ze schijnt toen ook meteen naar buiten te zijn gerend.

En binnen kletsen Laurens en Carmen onverstoord verder.

Buiten zit Daniela wat verveeld op de grond. Stefan zit achter de tralies en kan niet bij 'zijn' meissie komen.
Ting heeft nu in Chinese tekens 'I love papa en mama' op de muur geschreven. De tekens worden even heel goed bekeken door de anderen.
Ting vertelt dat ze Stefan al eerder heeft gezien, voor BB... in Papendal... samen met een vriendin.
"Het maakte wel grote indruk hoor", zegt Ting er achteraan.
Ze vertelt dan dat ze wel een beetje panisch werd toen er tijdens het medische onderzoek voor bb bloed moest worden afgetapt.... Ze kan niet goed tegen zo'n holle naald!

zaterdag 14 september 2002 @ 17:55:36 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802653
Stefan is nu quasi nonchalant op een bankje gaan liggen en bekijkt de boel nog even op zijn gemakkie.... Een aantal bewoners beginnen nu een liedje te zingen, wat toch meestal een sein voor de streamer is om over te zappen naar een andere stream... dus dat doe ik dan ook maar.

En jawel... op stream1 zit het nieuwe love-duo van BB4 nog steeds te kletsen. Ook Laurens is nu quasi nonchalant gaan liggen... in zijn geval op het keukenblad... Het gesprek is weer bijzonder boeiend. Carmen zegt dat ze een voorgevoel had samen met Ting naar Almere te gaan.
"Heb je dat vaker?", vraagt laurens. "Of was dit toeval?"
"Ik heb het wel vaker", zegt Carmen... "Maar ik heb geen gave ofzo hoor..." (ik zap weer terug naar stream2)

Ook daar kan ik de spanning van de gesprekken haast niet aan. Daniela probeert zich achter een bosje te verschuilen zodat Stefan haar niet ziet

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 14-09-2002 18:50]

zaterdag 14 september 2002 @ 18:03:13 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802724
(Scanman heeft vandaag geloof ik geen geluk met wat 'actie' in het huis.... of dat moet nu zo ongeveer gaan gebeuren!)

De bewoners moeten allemaal de zenders wisselen, wat in ieder geval tot gevolg heeft dat er wat beweging komt.
Laurens heeft eindelijk zijn vriendinnetje even alleen gelaten en prompt wordt Carmen in de dbk geroepen (zal wel toeval zijn ) Laurens gaat nu even bij Daniela staan maar loopt al snel weer weg. Judith is ook eindelijk in beeld. Ze heeft een strak geel truitje aan.
Opeens horen de bewoners iets buiten en meteen is het dolle pret. (Er vliegt een vliegtuig over) Ting zwaait met iets geels (zal toch niet het t-shirtje van Judith zijn?)

"Dat was het weer', zegt Margriet terleurgesteld.

Ting en Daniela blijven in de tuin. Mustapha zit weer ergens zwijgzaam in een hoekje te kniezen (die verveelt zich volgens mij echt te pletter).

zaterdag 14 september 2002 @ 18:07:33 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802764
De bewoners hebben het steeds over Karaoke.... Ze willen graag zo'n apparaat hebben om een avondje lekker mee te kunnen zingen.
"I did it my way", zingt Ting ... ( )
Mustapha staat zichzelf nu in de spiegel te bekijken.

Er wordt intussen weer gezongen door Margriet en Stefan...
"Baby you're the one.. you still turn me on.. you can make me whole again"

zaterdag 14 september 2002 @ 18:13:16 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802808
"Ik geloof dat ik ook maar weer even naar buiten ga", zegt Margriet. "Ik zit hier anders ook maar voor niets bij de roulettetafel te wachten".

"Ik wil een toe toe toeter op m'n waterscooter", wordt er nu gezongen (ja leesvriendjes... dit verzin ik niet!)

Op stream 1 is al een tijdje helemaal niets meer te zien.

En weer zingt Laurens "Ik wil een toe toe toeter op m'n waterscooter".....

Judith heeft een brief van BB. De bewoners mogen vanavond gaan fondueën van Big Brother.
"Dit doen ze expres", zegt Stefan. "Daan zei een paar dagen geleden dat ze graag wilde fondueën en nu krijgen we dat opeens...."
"Dat is gewoon toeval", meent Laurens.
"toeval bestaat niet", reageert Stefan.

Dan moet Ting naar de dbk komen.

zaterdag 14 september 2002 @ 18:19:19 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802862
"Ik hoop dat het met z'n allen mag", zegt Judith.
"Nee, dat doen ze niet", reageert Stefan meteen. "Dat van laatst was eenmalig".
"Misschien mag Ting als enige ofzo?"
"Dat zou wel kunnen"!

Judith, Carmen en Stefan staan bij elkaar en wachten op de terugkeer van Ting. Carmen verheugt zich wel op de fondue van vanavond.

"Ik voel me hartstikke lekker", zegt Carmen. "Leuk ontvangen.. leuke groep... alleen voel ik me nog wel een klein beetje op visite zijn, gewoon omdat ik nog niet alles weet te vinden enzo".

zaterdag 14 september 2002 @ 18:24:05 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802920
Judith en Stefan merken op dat het wel erg mannen tegen mannen en vrouwen tegen vrouwen is in deze Big Brother.
(The battle of the sexes had een leuke subtitle geweest voor deze vierde editie)

Carmen staat nog steeds in haar strakke rose broek en even strakke zwarte shirtje in de keuken te kletsen met Stefan en Judith. Helaas is het onderwerp niet echt om over naar huis te schrijven.
Laurens komt er ook weer even bijstaan. Carmen draait nu haar rug naar Stefan toe, waardoor hij wel even lekker ongestoord naar het strak gespannen broekje kan kijken ( )
De camera wil het liefst geen kontjes in beeld en draait daarom ook meteen weg.

Ting komt uit de dbk.
"Was alleen even bijpraten", zegt ze. "Was wel tof even..."

zaterdag 14 september 2002 @ 18:30:41 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5802994
"Was het een goed gesprek?", vraagt Margriet.
"ja, was wel even goed", antwoordt Ting. "En ze zei nog dat het heus niet voor eeuwig is in de bunker".
"Maar zo voelt het wel!", roept Margriet meteen uit.

(Misschien heeft Ting het ook wel over haar 'probleem' gehad, maar ze zegt nu niets omdat Daniela erbij staat)

Bo komt er even bij en knuffelt Ting even.
"Worden al die vrouwen nou niet jaloers?", vraagt Ting half lachend.

WIL TING HAAR ZENDER CHECKEN!!!

"Wat doe ik nou fout?", vraagt Ting zich af. Daniela weet het ook niet. Ting bedenkt dat de zender misschien hoger moet en doet dat ook...

Binnen hangt iedereen in een stoel bij het hek. Buiten hangt Daniela tegen het hek en verveelt zich volgens mij ook te pletter. Ze vertelt even aan Ting wat precies de regels zijn aangaande de zenders.

zaterdag 14 september 2002 @ 18:42:14 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5803131
Daniela zegt nu ook dat ze denkt dat BB dat fondueën expres doet, omdat ze weten dat zij dat erg leker vindt.
"Allemaal expres", zucht ze.
Ting stelt voor om een kopje thee te pakken. Ze druipt af naar binnen. Daniela blijft alleen buiten.
Binnen hoor ik Judith over kaarten praten, dus er gaat weer een spannend spelletje gespeeld worden.

Daniela staat buiten in het niets te staren en is duidelijk heel diep in gedachten. (helaas kan BB nog geen gedachten weergeven.. da's wel jammer)

Binnen is het een gezellige boel.
"Wie wil er met mij zakdoekje leggen?", vraagt Laurens.

Daniela kijkt wat rond. Ze schrikt zich een ongeluk als opeens Laurens vlak bij haar staat.
"dat vind jij leuk hè!", lacht ze.
Ze knuffelen even en ik hoor een kusje.
"Wat ruik je weer lekker naar Laurens", zucht Daniela.

Binnen gaan ze inderdaad een spelletje spelen. Daniela en Laurens zijn nog samen buiten, maar ook daar hadden ze net zo goed een spelletje kunnen spelen.
"Ik heb een off-day", zegt Daniela. "Ik heb het gehad. Ik heb nog niet het vrijwillige exit gevoel, maar........"
"Maar je zit hier voor jezelf", zegt Laurens.
"jaja", reageert Daniela.
Ting is er ook even weer bij komen staan. Daniela doet wat 'steps' oefeningen en voorspelt het weer voor de komende dagen. Laurens zegt dat hij het wel even zal nakijken op teletekst en gaat naar binnen.
"Check dan meteen even mijn email!", roept Ting hem na!

Ting doet nu ook even 'steps' oefeningen. Ze vertelt dat ze niet veel aan sport doet eigenlijk. Het blijkt dat ze een paar jaar geleden haar B heeft gehaald met zwemmen. Ook vertelt ze Daniela even terloops dat ze 30 is. Ook schijnt ze even aan skeeleren te hebben gedaan, maar een keer behoorlijk is gevallen.

Binnen hangt de rest van de groep rondom het hek en spelen een kaartspel. De kaarten worden bediend door Judith.

(even posten, want dit is echt té spannend!!)

zaterdag 14 september 2002 @ 18:48:18 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5803198
Daniela vertelt dan dat ze al getrouwd is geweest. Ting merkt op dat het dus wel vaak mis gaat als ze vroeg trouwt.
"Ik woonde op m'n 18e samen en ging op m'n 20e trouwen", zegt Daniela.
"Zo'n jeugdliefde?", vraagt Ting.
"Eigenlijk wel ja", antwoordt Daniela.
"Jullie zijn wel goed uit elkaar gegaan?"
"Ja, gelukkig wel", zegt Daniela.

"Vanmiddag ging het even niet meer goed met mij", zegt Ting opeens.
De meiden gaan samen weer even wat bewegen.

zaterdag 14 september 2002 @ 18:57:30 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5803299
Daniela heeft het even over de geur van bepaalde mensen.
"Er is hier geen deo, dus dan ga je de mensen op een gegeven moment wel ruiken", zegt ze. "En de lakens gaan er ook naar ruiken..... Ik vind zelf fris geurende dingen heel lekker. Ik hou ook zelf mijn ondergoed bij."

De meiden gaan stug door met oefeningen doen in de tuin. Ting lijkt nu even op de karate Kid uit gelijknamige film (de kraanvogelhouding! )
"Dit is vast niet interessant genoeg om uit te zenden", lacht Ting.
"Denk ik ook niet", reageert Daniela. "Trouwens dit gaat ook niet zo soepel met zo'n spijkerbroek aan!"

(en één twee drie en hoog met die knieeen... één twee drie en hoog met die knieeen.... )

Dan ook even bicepsoefeningen om de boel wat strakker te maken...
Daniela trekt haar trui even uit. Eronder zit een knalrood shirtje.
"Wat een heerlijk shirtje", zegt Ting meteen. "En wat herlijk is dit bewegen.. Ik hoop dat je elke dag zin hebt om iets te doen!"
(ze doen nu schouderoefeningen)

zaterdag 14 september 2002 @ 19:09:30 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5803440
De meiden doen nu zwemoefeningen in de tuin.
"Ik probeer zo veel mogelijk buiten te blijven", zegt Ting. "Het is niet goed met al die gekke lichten binnen. Dan heb je zo een psycholoog nodig. Het is gewoon een nepwereld! Wel gelukkig dat je je onderbroekjes hier wel mag houden trouwens!"
"Daar heb ik nooit zo bij nagedacht", reageert Daniela.

zaterdag 14 september 2002 @ 19:12:46 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5803491
(Dat was het dan weer jongens en meisjes.... mijn code zit erop!)
pi_5804165
19:50 - Confrontatie
Judith en Laurens zijn naar de DBK geroepen. Ze moeten telefoonnummers aanstrepen waarvan de som van de cijfers tussen de tien en de dertig ligt. Na 10 minuten mogen ze terug naar de groep, maar mogen hierover niks zeggen. Volgens mij is Arm zo aan de beurt.

Wacht op een streamcode

The name is Nnikmal
pi_5804236
Ik open de streams net
Van het gesprek tussen Mushi en Margriet begrijp ik dat deze ook al telefoon nummers hebben aangestreept.

Ze wachten nu vol spanning op de uistlag.

pi_5804262
Er gebeurt niet echt veel.
Arm heeft het over de mensen die beginnen te stinken
en dat deze geur ook in de lakens trekt.
  zaterdag 14 september 2002 @ 20:30:45 #98
215 misterDre
Paint it black!
pi_5804274
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 20:21 schreef Nnik-Wolff het volgende:

Wacht op een streamcode

check email
pi_5804294
Margriet vind het allemaal lang duren.
Mush neem Margriet een beetje in de zeik.
Je had er al 1 in 5 minuten gevonden, zo komen we er wel
zegt ie.

Buiten hebben Daan en Judith het weer over fluisteren.

pi_5804328
De uitslag is bekend

BB vraag de bewoners aan beide kanten aan de eettafels te gaan zitten.
Margriet is op van de zenuwen.

BB legt uit dat de kopels:
Judith en Lauren
Margriet en Mushi
een confrontatie hebben gehad, en geeft uitleg van de confrontatie.

Ju en Lau hebben28x keer een nummer aangestreept 28 zijn goed

Maush en margriet hebben er 43 goede aangestreept van de 80 aangestreepte.
simpel rekenen brengt ze dan op een totaal van 6 juiste

Lau en Ju blijven in de bungalow, en mushi en margriet in de bunker

pi_5804361
Margriet snapt niet wat ze verkeerd gedaan hebben.
Judith verdedigd zich door te zeggen dat ze niet wisten wat er op het spel stond.
Mischien ging het er wel om of arm mee mocht eten in rijk.

Addertje was TUSSEN de 10 en de 30
Veel nummer kwamen op 30 uit en die tellen dus niet mee

Margriet is pissed dat het om rekenen ging, ze had al eerder aangegeven dat ze totaal niet goed in rekenen is.

pi_5804377
Margriet word al weer depri.

Dat houd dus in dat ik nog een week in de bungalow moet blijven zitten.

pi_5804387
Judith heeft dan wel gewonnen maar het blijft een blondje

geen enkel nummer kan onder de 10
al helemaal niet als het begint met 010-
de rest moet dan 1en zijn anders komt het niet uit.

volgens mij is 010 0+1+0=1
maar ach

Judith geeft nog even aan dat ze zo goed is omdat ze les heeft gehad in het casino.

pi_5804395
Margriet bedankt BB nog even voor deze eerlijke confrontatie.

Dan gilt ze "FUCK"

pi_5804424
BB geeft aan dat de boodschappen klaar staan

Tjing gebreep er niks van
Jeanette probeerd het uit te leggen maar snapt het zelf niet.

Iedereen probeerd het Tjing nu uit te leggen.
Maar niemand komt er uit, (blondjes).

Stefan zegt dan ze hadden er na de berekingen 6 goed en daar gaat het om.

Stefan vind het raar, Margriet gaf aan dat ze geen fisieke battle wil, en krijg een fisieke.
dan zegt ze niet te kunnen rekenen, en krijgt ze een reken battle.

Margriet blijkt weer op de plee te zitten.

pi_5804429
Dan gaat het even over mushi

Die heeft ook al gezegt wat zijn vrienden er wel niet van moeten denken.
Normaal haalt ie alleen 9 en 10en voor wiskunde.

Jeanette geeft aan niet zolang als Margriet in arm te willen zitten.
Dan gaat ze schreeuwen.

pi_5804447
Judith komt in eens pissed naar het hek toe.

Ik heb geen idee waarom.
O dit gaat over Mushi, die ook pissed is dat ie nog langer in die bunker zit.

Judith die heeft hem goed zitten, ze staat jankend haar gal te spuwen bij de rest.

Margriet zegt ook dat het een lul is.

pi_5804472
Judith is pissed

ze verzorgt zelfs zijn KUT plantje.
Hij kan de boom in.
(der staat toch geen boom ?)

Volgens de rest moet ie bepaalde mensen gewoon niet.
Mushi komt ook even binnen vragen wat er is.
Ik heb gewoon gezegt laat me met rust, meer niet is het respons van mushi.

Laat het gaan zegt Daan tegen Judith

pi_5804493
20.53 uur
Margriet probeert Mus de les te lezen over wat hij met Judith heeft gedaan. "Wat heeft ze nou verkeerd gedaan? ze probeert je alleen maar op te peppen!" Mus reageert kwaad en afwijzend. "Ik heb daar gewoon zin in". "Ik zou mijn excuses maar gaan aanbieden als ik jou was. Je bent echt keihard. Het lijkt wel of ik niet eens tegen je mag praten!"

20.54 uur
Geluid springt naar Daan die tegen Judith staat te praten. Ze vertelt dat ze ook een heftig aanvaring met hem heeft gehad. Volgens Stefan reageert hij anders op mannen dan op vrouwen. "Ik zou best met hem willen ruilen als ik kon, maar dat kan niet. Zo'n jongen die de hele dag ligt te observeren, die moet toch zien wat echt is en wat niet? Moet ik dan minder nummers aan gaan strepen? Als je iemand niet mag okee, amar zo tegen me blaffen!"

pi_5804499
Ik ga even over naar een andere stream.
Margriet vind dat ie zijn excuses moet gaan aanbieden
Ze doet haar best voor je en dan doe je zo, geeft ze mushi te kennen.

Mushi blijft stil
Margriet zegt nogmaals dat ie zijn excuses moet gaan aanbieden, want dit komt niet meer goed zo

Bo is wijs en houd zijn mond, wel vraagt ie of het eten in 1 bak moet

Judith begint nu te mekkeren dat ie 2 marokaanse oog doppen op heeft.
en dat zij er ook niets aan kan doen dat ze zo goed is
dat casino heeft haar goed getraint
(tuurlijk wijf daarom snap je het nu nog niet)

pi_5804515
Judith vraagt Stefan of hij voor de plant van mushi wil zorgen, zij doet het nie meer.

Tjing zegt dat ze later wel met Mushi zal praten.
Margriet zegt dat ze gewoon lekker moet gaan zitten.

Bo zegt dat zijn spruiten niet willen.

pi_5804528
Dan keert de rust weer een beetje terug.

Jeanette weet het weer eens niet.
Ze zit er met der grote hoofd tussen, maar heeft geen idee wat er gaande is.

ligt het aan mij of hebben ze een stel dombo's in het huis gegooit ?

pi_5804548
20.56 uur
Margriet: "Godverdomme, ik vind... ik heb er gewoon geen woorden voor!" Judith vraagt aan Stefan of hij het plantje van Mus wil verzorgen. "Hij moet mij gewoon niet, ik heb mijn best gedaan. Ik kan mezelf niet veranderen." "Nee," zegt Stefan, "Maar dat moet je ook helemaal niet willen, hij verandert zichzelf ook niet."
Margriet: "En Pierre, wat hebben wij NIET gewonnen?" "Nou de volgende game zal ik beter m'n best doen" zegt ze dan, zichzelf opbeurend.

20.59 uur
Jeanette noemt het eten Whiskas. "Ik ben benieuwd hoe het met m'n kat is" zegt Margriet meteen. In arm overleggen of ze buiten zullen eten of niet. Volgens Ting is frisse lucht goed voor je.

pi_5804549
Stream 5

20.35 Margriet : Was het niet goed genoeg ? Mustapha : Zes verkeerde antwoorden. Margriet : We hebben het niet goed gedaan. We hebben het niet begrepen. Laurens zegt iets dat ik niet versta. Margriet : We hebben het verkeerd begrepen. Bo : Je moest het optellen. Individuele confrontatie was het, twee tegen twee. Margriet : We hebben gewoon nummers opgeteld tussen de nummers 10 en 20 (ik volg haar verhaal niet). Bo : 43 goed 37 fout dan kom je op zes uit. Judith : Tegen ons is gezegd dat we de strijd sportief aan moesten gaan. We mochten niet bewust verliezen. Er waren er heel veel die dertig waren, nooit de dertig mee. Margriet : Daar zijn we de fout in gegaan. Ik ben helemaal geen rekenwonder. We zijn gewoon een dom stel. Een dom stel. O wat erg. Dat duurt nu dus echt weer een week. Dom dom dom. Ja, dat duurt nu weer heel lang. Ik ben al zo zenuwachtig. De confrontatie ging tussen Mustapha en Margriet aan de ene kant en Laurens en Judith aan de andere kant.

20.41 Laurens : Ik denk dat iedereen met dat soort optelsommen gelijk is. Judith : Ik heb een cursus gehad. Ik zie heel veel cijfers. Ik ben gewend dat er door heen gepraat wordt. Margriet : We wisten meteen al dat we gingen verliezen. Hardstikke bedankt. Leuk geprobeerd. Fuck. Ik kan niet ... Dan wordt Margriet weggedraaid. De stream gaat naar Daniela en Ting. Speaker : De boodschappen staan klaar in het washok.

20.44 Stefan : Het is heel wonderlijk. Margriet zegt ik hoop dat we geen fysieke battle krijgen en ze moet rondjes lopen. Dan zegt ze ik hoop niet dat ze me laten rekenen en ze moet rekenen. Moes zegt, mijn vrienden weten dat ik alleen maar negens en tienen haal met rekenen. Ting : Hij had dus een soort van dichtklapper. Stefan : Misschien kan hij het, misschien niet. Jeannette : Ik vind het heel kut voor ze. Ik hoop dat ik hier niet zo lang zit als hun. Stefan : Het is maar hoe je het opvat. Jeannette : Als ik hier twee drie weken moet zitten, ik ga schreeuwen. Dan is het gebeurd.

20.47 Judith : Ik doe al de hele tijd aardig tegen hem. Ik probeer hem op te beuren. Hij zegt, je moet je kop tegen me houden. Als hij me niet moet. Dat is al sinds dag één. Ik vind het gewoon een lul en een eikel. Ik heb zoiets van jezus, laat jezelf niet zo kennen. Ik wil dolgraag die bunker in met mijn reet. Ik kan er niet tegen. Margriet : Wat een lul. Hij vat het gewoon verkeerd op. Judith : Hij moet me op één of andere manier niet. Ga maar de boom in. Mustapha komt er bij : Ik heb gezegd. Laat me met rust. Laat me alleen. Judith : Je hele houding. Mustapha vertrekt weer. Daniela : Hij moet bepaalde mensen niet. Judith : Dat vind ik niet leuk. Daniela : Laat het gaan. Judith : Als je hier zit moet je wat aan elkaar hebben. Ze heeft voor het plantje van Mustapha in rijk gezorgd en daar reageerde hij fout op. Judith : Ik snap niet dat je zo met mensen om kunt gaan. Ik heb het helemaal gehad. Hij heeft veel in zich maar hij wil het niet met mij delen. Ik weet niet wat het is. Vanaf het begin wil hij geen contact met mij. Hij heeft zonder reden iets tegen mij. Daniela : Jij bent vrij gevoelig. Jij wil contact. Hij is het tegenovergestelde. Tegen mij heeft hij wel iets van een excuus (gemaakt). Hij vraagt nooit hoe gaat het. Jusith : Ik kan er gewoon niet tegen Stefan : Hij regaeert anders op mannen dan op vrouwen. Margriet : Je doet je best hem op te peppen en je krijgt een grote bek. Judith : Hij heeft Marokkaanse oogdoppen voor. Daar word ik pissig van. Zo'n jongen die de hele dag ligt te slapen, die de hele dag ligt te observeren, die moet toch weten wat echt is.

20.53 Margriet : Godverdomme, ik heb er geen woorden voor. Ik vind het echt heel erg kut. Judith : Als je zou willen Steef mag jij nou het plantje van Moes verzorgen. Ik trek mijn handen er vanaf. Stefan : Dat is goed. Je er druk over maken heeft geen zin. Je kan het toch niet veranderen. Hij verandert zichzelf ook niet.

pi_5804559
Judith zeikt nog even door over mushi.

Carmen geeft aan dat hij het nu weet en klaar.
Judith denkt daar anders over en gaat nog even lekker door.

Ik denk gewoon gooi het er uit en dan is het over zegt Judith
(dat blijkt)

Rijk gaat de tafel dekken.

pi_5804596
Ok, nog nooit wat gepost, maar ik zat wel met de streams mee te loeren toen ik op de officiele BB site las dat er een confrontatie gaande was.

20.17
Margriet en Mus in de tuin. Margriet meldt dat ze zich ingesteld heeft dat ze woensdag uit het het huis moet. Ze baalt als een stekker dat ze een rekenbattle heeft gekregen, omdat ze daar helemaal niet goed in is.
Rekenen is niets voor Margriet. Ze grinnikt tegen Mus "Eigenlijk heb je nix aan me, ik kan niet hardlopen, ik kan niet rekenen. Alleen maar een beetje zingen en gek doen"

Carmen ondertussen ff in beeld met een drankje. Soort van close up shot van ons barbiepopje.

Margriet is helemaal van slag (ondanks dat ze de uitslag nog helemaal niet hebben, maar blijkbaar gaat ze maar gelijk van het slechtste uit).
Mus meldt dat hij de gordijnen tussen Rijk en Arm dichtdoet zodra hij in Rijk is (zijn die er dan?)

Mus is overigens buitengewoon spraakzaam, dat zie je nooit zo op tv.

Camera 2: Margriet loopt naar Sjaan en die bespreken elkaars lichaamsgeuren eens uitgebreid. Volgens Sjaan ruikt zij niet vies. Margriet meldt dat de lakens beginnen te stinken (gatver!) en dat je die niet in een emmertje kunt doen zoals de rest om ze te wassen. Heel verhaal over de rest van de was.. *zap weg*

20.29 Camera 3: Ju en Daan aan 't hek. Kinderstemmetje van Ju: Gaat 't Daan?
Daan meldt dat 't wel ok gaat en dat ze zich met Ting en Sjaan om zich heen een stuk beter voelt.
Verder veel geknuffel en kinderstemmetjes over niets.

Camera 1 (denk ik)
Ah ! De uitslag van de rekenbattle. Big Brother vraagt of iedereen aan de tafel wil gaan zitten in Rijk dan wel Arm.
Lau en Ju in Rijk en Mus en Margriet in Arm zijn een confrontatie ingegaan. Dan volgt een uitleg van de battle (zie officiele big brother site)... Rijk heeft er 28 aangestreept die ook alle 28 goed zijn. Arm heeft er 80 aangestreept.. dus 80 punten.. daarvan zijn er 43 goed.
Dan blijven er dus 37 foute over. De foute antwoorden worden van de goede antwoorden afgetrokken, zodat ze uiteindelijk maar 6 punten overhouden (volgt u mij.. ?)

Mus en Mar moeten dus in de bunker blijven en Lau en Ju blijven in Rijk.

Margriet probeert uit te leggen waarom ze de verkeerde nummers hebben aangestreept, volgens haar hadden ze het niet goed begrepen wat er nou gedaan moest worden (vraag dat dan ... !)

Stefan meldt dat het raar is dat Margriet een fysieke battle krijgt wanneer ze net heeft gemeld dat ze daar niet goed in is en nu een rekenbattle terwijl ze een aantal dagen geleden zei dat ze daar heel slecht in is.

Rijk gaat nu verder met eten..

Steef en Mus lopen te dollen dat Mus nu in Arm moet blijven. Mus schijnt het allemaal wel grappig te vinden. Ik hoor Margriet ook nog schreeuwen, maar weet niet wat..

Dat was 't

Het moet niet nog gekker worden !
pi_5804652
21.03 uur
Judith spuwt haar gal tegen Laurens. "Hij negeert me, hij draait zich om als ik binnen kom, ik heb nu vijf minuten met hem gepraat en dat was in die confrontatie toen vorige week. Er is iets, en ik weet niet wat, ik hoef het ook niet meer te begrijpen, het zal wel." En vervolgens stapt ze in het gesprek over op het eten en vraagt of ze brood moet snijden. Stefan wil haar ook nog troosten maar ze zegt dat het wel goed komt. Echt vrolijk klinkt ze niet. "Oh dat duurt niet lang hoor, ik laat me niet gek maken. Ik laat iedereen in zijn waarde, als hij zo leeft en zo is, dan tja..."

21.09 uur
Carmen vertelt dat ze de batterijen bij het wisselen door elkaar had gehaald. Het klinkt niet bijster intelligent. Laurens wil gewoon *bier*, zoals hij zegt. Judith wil ook een biertje "gewoon uit de fles, alstublieft, gewoon lekker aso". Stefan staat te zingen "Oh-ho, het is het over, de liefde tussen jou en mij". Carmen heeft het over haar medicijnen. Ze wil water drinken, want alcohol gaat niet goed samen met die medicijnen.

pi_5804730
Judith heeft het echt gehad met Mus, zij haar gal aan het spuiten tegenover laurens.
Ze ging hem dus opvrolijken, en hij zei kortgezegd, laat me mettrust.
Zij heeft hem toen uitgescholden voor eikel.
En als ze zullen vragen wil je ruilen met Mus of Margriet dan zou judith dit meteen gedaan hebben, omdat ze het kut vind dat deze 2 mensen al zolang in de bunker zitten.

Ook valt het haar op dat het volgens haar eenrichtings verkeer is, want hij heeft wel contact met andere behalve met haar.

Kort samengevat voor haar is de maat vol.

Never mind !!!!!!!
pi_5804744
21.12 uur
Laurens vertelt hoe snel de confrontatie ging. "Als zij er 43 hebben opgeteld dan denk ik.. nouhou!" Carmen: "ik kan een opgezwollen gezicht ervan krijgen dus als jullie wat merken.."

21.13 uur
Iemand roept "bedankt jongens!" maar het is mij onduidelijk wie. Het is in ieder geval tegen BB gericht. In arm zitten ze binnen te eten. Mus zit in zijn eentje buiten op het bankje. Nu komt hij ook binnen. Ik heb er geen geluid bij.

21.15 uur
In rijk zijn ze druk bezig met de verdere voorbereidingen voor de fondue. "Vlees, salade.." noemt Laurens alles op wat hij ziet. Hij zegt zachtjes tegen Judith dat hij er niet tussen wil staan. "Oh, maar zo erg is het niet hoor. Maar ik heb 20 dagen mijn mond gehouden, maar ergens houdt het bij mij op. En dan moet je ver gaan hoor." laurens vraagt wat er dan precies gebeurt is. "Hij zat buiten ook tegen Margriet te zeiken, dat ie er nog twee weken moest zitten. Da's hartstikke zwaar dat snap ik ook wel. Als je thuis als een prins wordt behandeld. Toen zei ik ah joh, al die meiden gaan gaan toch voor jou bellen! En toen zei ik dat het een onsympathieke eikel was." "Als ze me zouden vragen in de DBK dan zou ik zo met hem ruilen, omdat ie ook zo mager wordt. En dan zo doen!" "Ja, ik weet niet wat het is," zegt Laurens. Judith vindt het opvallend dat ie alleen met haar niet door de bocht kan. "Waar-om? Hij vraagt nooit hoe het met mij is, het is gewoon eenrichtingsverkeer. En bij mij is het gewoon over, en zeker als ie me gaat afblaffen. Ik heb er nu ook geen moeite mee hoor, om niet tegen hem te praten, om hem te negeren. Nu is gewoon echt de maat vol". "En nu is het aan hem om de moed te verzamelen om excuses..." zegt Laurens. "Nee," zegt Judith, "die ballen heeft hij niet. Dat wordt binnenkort leuk, een keer met zijn tweeën in de bunker ofzo, dat wordt lachen."

Ze gaat eten.

pi_5804790
21.22 uur
Stefan zegt dat het opvallend is dat Margriet steeds de battles krijgt die ze niet wil. Laurens zegt dat het toeval is. Stefan gelooft dat niet. Hij weet dus nu ook al wat ie moet doen (niet verstaan wat dan).
"Ik weet ook dat als ik vier weken in de bunker zit dat ik dan koeienogen moet eten. Nou dan zit ik zes weken in de bunker" zegt Judith.
Laurens: "Ik weet dat toeval bestaat. Voor mij bestaat toeval."

Echt gezellig klinkt het niet, voor een fonduefeestje.

21.24 uur
In arm gaat het over eten. Jeanette vindt doperwtjes lekker.

pi_5804792
In de Bunker zitten ze aan tafel te eten.
Het gesprek gaat over het eten (spannend).
Maar hoewel er net de uitbarsting van Judith was lijken ze er in arm niet echt mee te zitten. Ze gaan gewoon weer over tot de orde van de dag.

Het is en blijft een contrast tussen arm en rijk, arm heeft het nog steeds gezelliger, want in rijk zitten ze een beetje voor zichzelf uit te staren en te eten, terwijl in arm gezellig samen gegeten word.

Never mind !!!!!!!
pi_5804810
21.01 Ik heb een paar minuten gemist. Judith tegen Laurens : Op de confrontatie na heb ik vijf minuten gepraat met Mustapha. Af en toe maak ik een gebaar om contact te houden. Vannacht kom ik hem tegen, ik zeg dag Moes, dan loopt ie door.

21.03 Judith tegen Stefan : Het duurt niet lang hoor. Ik laat me niet gek maken.

Stream 3

21.05 Beeld van Mustapha die buiten zit. Ik hoor Margriet : Hij gaat zelf zijn excuses maar aanbieden.

Stream 5

21.06 Speaker : Wil Stefan naar de dagboekkamer komen ?

Stream 3

21.07 Bo bij het fornuis. Mustapha : Dan gaan we naar binnen. Margriet : Eten. Ga je mee ? Mustapha : Ik kom er aan. Margriet : Wil je even alleen zijn ? Mustapha : Ik kom zo. Margriet : Okee. Bo en Margriet gaan naar binnen. Ting wil Mustapha gaan halen. Margriet : Hij wil even alleen zijn. Ik denk dat hij het heel erg moeilijk heeft. De arme bewoners m.u.v. Mustapha gaan eten. Margriet : Bij elke battle als ik zie wat de opdracht is weet ik of ik ga winnen of verliezen. Ze moeten toch weten dat ik niet veel kan winnen. Jeannette : Maar Margriet, dat geldt toch ook voor mij.

21.12 Mustapha komt binnen. Margriet : Tjongejongejonge wat een ellende. Mustapha gaat zitten.

Stream 5

21.14 Judith tegen Laurens in de slaapkamer : Zo erg is het ook weer niet. Het zat tot hiero. Als ik dan zo'n grote smoel krijg van een knulletje van 21. Hij was aan het muiten en het zeuren. (Hij zei) We zitten nog twee weken in de bunker. Hij zeurde tegen Margriet. Hij heeft het zwaar, dat weet ik ook wel. Als je thuis anders gewend bent. Ik zei om hem op te beuren, Marokkaanse meisjes gaan voor jou bellen. Toen begon hij te blaffen. Ik vind het jammer dat ik er om gejankt heb. Als ze mij zouden vragen, zou je willen ruilen met Moes of Margriet, dan had ik het gedaan. Inmiddels zijn ze in de badkamer. Judith : Ik vind het gewoon kut dat hij zo mager wordt. Alleen met mij kan hij niet echt door de bocht. Waarom ? Ik hoorde ook al van Daniela dat het éénrichtingverkeer is. Ik heb geen moeite hem nou te negeren. Laurens : Of hij moet naar je toe komen. Judith : Ja. Judith zegt dat ze denkt dat Mustapha niet de moed heeft haar te benaderen en dat ze daar nu ook geen behoefte aan heeft. Judith : Het is gewoon basta en over.

21.19 Rijk gaat fonduën aan de woonkamertafel. Stefan zegt weer dat Margriet zei dat ze niet van lopen en van sommen houdt en dat ze daar vervolgens battles over kreeg. Laurens : Dat kan toeval zijn. Judith : Nee. Echt niet. Misschien zoeken ze wel per persoon iets dat echt confronterend is. Als ik na vier weken koeie-ogen moet eten dan wordt het zes weken. Stefan begint weer over de drie kansen die iemand in zijn leven krijgt. Laurens gaat er op in.

pi_5804865
Stefan is aan de rijke kant weer aan het uitleggen over de 3 kansen die je krijgt in je leven en dat je deze moet aanpakken.

Volgens Judith is niet alles voorbestemd, volgens Carmen moet met ook klote dingen meemaken om te komen waar je bv nu bent.

Judith heeft het nu over een film, ik zou zo niet kunnen zeggen over welke film, maar het gaat in ieder geval over toeval.

Je moet gewoon leven zoals je leeft en je gevoel volgen, er zijn bepaalde gebeurnissen in je leven en dan denk je dt\it is wel heel grappig, volgens Judith was het samenkomen van haar ouders heel toevallig.
Judith haar moeder heeft een ongeluk gehad, en ze had toen gezegd dat ze degene zou trouwen die haar zou helpen, en dat is later zo uitgekomen.
Toeval of niet daar zijn ze voorlopig niet over uit.

Never mind !!!!!!!
pi_5804876
21.26 uur
Laurens geeft een voorbeeld van iets waarbij het voor hem over toeval gaat en niet over 'geluk afdwingen'. Carmen maakt ook weer een intelligente opmerking: "Ja maar wat is geluk?" Jongens, wil er alsjeblieft niemand op haar stemmen?
Het is vast weer een gesprek met diepgang maar ik kan het niet helemaal volgen.

Judith noemt de film Slinding Doors, een dubbele film, waarbij twee verhaallijnen lopen, in de ene haalt ze de tram, de andere niet. "Gelukkig gaat ze tussendoor wel naar de kkapper, anders weet je echt iet in welke verhaallijn je zit", zegt Judith. Volgens Stefan zijn er drie momenten in je leven waarop zoiets voorbestemds kan gebeuren, dat het echt van belang is wat je meemaakt. "Dus je moet gewoon leven zoals je leeft en als er dan iets voorbestemds is..." zegt Judith. Laurens blijft heerlijk nuchter met twee voeten op de grond staan. "Mijn ouders, bijvoorbeeld, hoe die elkaar ontmoet hebben" zegt Judith. "vertel" zegt carmen. "Mijn moeder zat op een school met een hele nare juf, een nonnenschool. Die maakte haar het leven zuur. Op een gegeven moment was er een jongetje op straat aan het spelen, die juf fietste daar, dat jongetje gooide een takje en dat kwam tussen de spaken, juf over de kop, kon geen les meer geven. Mijn moeder zei toen thuis dat ze ging trouwen met dat jongetje dat dat gedaan had. Jaren later hadden ze verkering en toen kwamen ze erachter dat hij dus echt dat jongetje van die tak was." Ze vertelt nu nog zo'n verhaal over haar eigen exvriend.

pi_5804929
Ok nu even nar de bunker:

Ze zitten nog steeds aan tafel te eten. En weer lijkt het mij gezelliger dan in de Bungalow. Alhoewel Magriet aangeeft dat ze baalt en zin heeft in een drankje, maar voor de lijn is het in ieder geval goed. ( overal zit een pluspunt aan ).
Daan is Margriet aan het opbeuren, want ze zegt tegen Margriet, misshien zit je hier wel een hele tijd en ben jij strakt de lachende derde en ga je met de hoofprijs naar huis.

Never mind !!!!!!!
pi_5805002
Mus zit stilletjes in de Kooi, waarschijnlijk te denken wat een aanstellers.

In de bungalow zitten ze nog steeds te zieken over de confrontatie, over hoe ze het gedaan hebben, maar de echte fondeu gezelligheid vind ik personlijk ver te zoeken.

Never mind !!!!!!!
pi_5805031
21.40 uur
Ik heb nog altijd (gratis! met dank!) geluid van rijk. Die fonduepan borrelt er gezellig doorheen trouwens. Laurens begint maar weer eens over de conforntatie. Dat het raar is dat ze er zoveel hadden aangestreept in arm en dan zoveel fout. "Ja maar ze hadden gewoon kansberekening gedaan" zegt Judith. Laurens heeft alles overgeslagen als er geen achten en negens in zaten. Dat heeft Judith ook gedaan maar ze heeft ook alles nagerekend. Judith blijft maar roepen dat ze een specifieke cursus heeft gehad. "zit zijn echte mindgames" zegt ze. Stefan voegt er aan toe dat het erom gaat hoe erg je je door iets van je stuk laat brengen.

21.44 uur
Het gaat weer over het eten in rijk. Stefan heeft trek in patat. Hij eet dat als hij uitgaat. Verder houdt ie niet zo van aardappels. Carmen vond ze vroeger niet lekker bij haar moeder maar nu. "Echt stom" zegt ze zelf.

pi_5805069
Mus en Margriet zitten samen in de kooi, ook Jeanette zit erbij.
Er word op dit moment weinig vertel.

Jeanette zegt vol goede hoop dat ze er vanzelf uitkomen (hoopt ze).

Margriet lijkt zich er al bij neer te hebben gelegd.
Verder is het vrij rustig in de Kooi.
Mus geeft aan dat hij een hele hoop gegokt heeft tijdens de confrontatie, hij geeft als excuus aan dat het een tekort aan voeding is geweest.
margriet geeft aan dat ze een tijd heeft zitten janken op de plee, omdat ze dat ff nodig had.

Never mind !!!!!!!
pi_5805093
offtopic

Joef als jij rijk doet ga ik me op arm concentreren

/offtopic

Never mind !!!!!!!
pi_5805141
Ik moest mijn pc twee maal herstarten

Stream 3

21.36 Arm is klaar met het eten. Na een minuut gaat de stream naar buiten. Mustapha zit met zijn hoofd voorover. Jeannette rookt staand een sigaret. Het is stil. Inmiddels ligt Mustapha op de bank. Bo blijkt ook buiten te zitten.

21.39 Margriet komt naar buiten. Margriet : Het begint nog te regenen ook. Jeannette : Ik ga zo naar bed. Margriet : Nou.

Stream 5

21.43 Rijk eet patat bij de fondu. Stefan zegt dat hij geen aardappelmens is. Alleen als hij uit gaat eet hij wel eens een patatje. Stefan : Gepoft met kaassaus is wel lekker maar een gewone kruimige aardappel. Stefan vertelt geloof ik dat het zwart voor zijn ogen werd in arm maar ik kan hem nauwelijks verstaan. Er zit een storende ruis op de stream.

Stream 3

21.46 Margriet : Laat het niet te ver komen. Mustapha : Wie zegt dat ik me niet goed voel ? Margriet : Laat maar. Ik heb ook een uur op de wc gezeten na de vorige battle. Hij heeft wat ik toen had. Laat hem maar. Hij heeft toch geen zin om antwoorden te geven.

Stream 5

21.48 Judith : Je moet naar de dagboekkamer komen lieverd. Stefan gaat naar de dagboekkamer. Judith zegt dat Laurens anders is als de rest omdat het hem niet kan schelen of hij in arm zit. Judith : Niet alleen denken hoe jij je daar zou voelen, bedenk hoe een ander zich zou voelen. Stefan is terug. Het gesprek gaat er nu over dat ze hun rijkdom niet te opzichtig moeten tonen t.o.v. arm. Judith : Margriet gaat daar staan kijken. Die heeft er problemen mee. Wat ze daar eten eet ik iedere dag thuis. Ik heb in een kamer van drie bij vier gewoond, weken koud gedoucht in Amsterdam. Stefan : Ik heb dat maar kort meegemaakt.

pi_5805143
Margiet begint het in de bunker weer positief te zien, ze zegt dan krijgen we morgen weer een kans, en verliezen we enz.
iedere dag een kans en iedere keer verliezen, Ze had evengoed in BigDiet kunnen zitten.

Ze kan niet zo goed onder druk presteren, en geeft nu aan bij Mus dat hij de volgende keer beter met iemand anders kan samenwerken want aan haar heeft hij niets.

ook geven ze in de Bunker aan dat het aan de andere kant niet echt gezellig is.

Van het ene op het andere moment heeft jeanette het in een keer over dansen.

Ik moet nu ff mijn PC rebooten omdat hij denkt dat ie een ambulance is.

Never mind !!!!!!!
pi_5805178
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:50 schreef Senna het volgende:
offtopic

Joef als jij rijk doet ga ik me op arm concentreren

/offtopic

Is okee, tenzij het geluid opeens switcht. Ik heb daar geen zeggenschap over nu.
pi_5805240
21.50 uur
Margriet zegt in arm dat ze Mus wel kan begrijpen: "Ik heb toen ik die battle vorige keer verloor ook een uur op de wc gezeten!" Ik zou dit gesprek wel verder willen volgen, maar helaas switcht het geluid meteen weer terug naar de o zo gezellge fonduetafel.

Volgens Judith kun je niet oordelen over arm als je er zelf niet gezeten hebt. "Ja maar jij bent anders, lieverd" zegt Judith tegen Laurens "Al zitten ze voor het hek met hun maaltijd, dat kan jou niks schelen. Maar dat heeft met een bepaalde inleving te maken. Zij vinden dat niet leuk." Ze legt het ook nog eens uit aan Stefan: "Hij denkt steeds vanuit zichzelf, hij zou dat niet erg vinden, maar je moet je inleven in iemand anders." Carmen moest naar de DBK komen.

21.52 uur
Stefan vertelt over het verblijf in de bunker. De tweede dag wordt al erger, dan heb je niet genoeg sigaretten enzo. Dat is confronterend. Sommige mensen kunnen daar mee omgaan, die gaan zelfs naar rijk zitten kijken, dat deed ik ook. "Je kunt nooit iedereen pleasen" zegt Judith. "Ik probeer wel dingetjes weg te zetten zodat zij het niet zo zien." Laurens zegt dat je er niet altijd op kunt letten. Oh Carmen is weer terug, want ik hoor weer een brabants accentje.

21.55 uur
Judith heeft ook wel eens op een kamer van 3 bij 4 gewoond en twee weken koud moeten douchen omdat het warm water het niet deed. Stefan heeft in een vakantiehuisje gewoond, omdat hij op een gegeven moment geen huis meer had. "Het was echt een grote janboel; helemaal vol met vlooien. Toen ben ik naar Amsterdam gereden, naar een Surinaams vrouwtje en die heeft alles voor me gewassen. Echt die Levi's reclame, alles uit en daarna alles weer schoon aan." Judith woonde samen met een jongen en die was DJ. "Toen sliep ik nog overal doorheen, in de woonkamer werd er altijd van alles gedraaid, feesten enzo. Die onderburen hadden het echt gehad. Ik kon er niks aan doen, want ik woonde er gewoon bij in. Het was echt de zoete inval. Toen hebben de onderburen het warme water afgetapt. We hadden geen eigen opgang. Voor ik iets anders had, dat duurde wel even."

21.58 uur
Carmen woont in den Bosch en heeft het daar erg naar haar zin . Judith haalt nieuwe biertjes. Er is alleen geen bier meer. Of hij een Big Brother drankje wil. "Ja" "Welke smaak?" "Die gele" Er is een hoop verwarring over welke smaak nu precies welke kleur heeft. de smaakjes vliegen voorbij: citroen, limoen, ananas, lime, sinaasappel. Zijn dat niet gewoon Breezers dan?
Carmen heeft 11 en een half jaar een relatie gehad. ze dacht dat de liefde van haar leven was. "Ik wil het er niet teveel over hebben, maar ik heb een hele mooie tijd gehad en op een gegeven moment was dat uit. Ik had al die tijd dezelfde vrienden gehad en dat waren min of meer zijn vriednen. Maar omdat ik weg ben gegaan, bleven die ook allemaal achter. Toen had ik echt iets van: Met wie moet ik omgaan, waar ga ik wonen?" Laurens vindt dat ook altijd een probleem als bevriende stellen uit elkaar gaan. Hij nodigt ze dan altijd allebei uit voor zijn verjaardag enzo, en dan zoeken ze het zelf maar uit. Bij Laurens is het nu acht of negen maanden uit maar ze zien elkaar nog wel. Carmens relatie is nu tien maanden uit. Ze heeft veel respect voor hoe hij ermee om is gegaan.

22.03 uur
Judith is onderweg terug naar de tafel Jeanette tegen gekomen bij het hek. Stefan moet naar de DBK komen. Het gaat bij het hek over het al dan niet wegstoppen van voedsel voor arm. Jeanette vindt dat rijk zich niet volledig kan aanpassen aan arm. "Je moet daar gewoon lekker doen wat je wil doen. je hoeft niet de heel dag gaan zitten schreeuwen, maar geowon lekker lol hebben en lekker doen, iets anders heeft geen zin". Judith: "ik hoop dat ik er nog een keer terecht kom. Stel dat ik er donderdag uitmoet en ik ben daar niet geweest, daar zou ik geen fuck aan vinden. Misschien moet ik er straks wel drie of vier weken zitten, maar ja dat zien we dan wel." Samen zijn ze het erover eens dat het voor Carmen wel beter is dat ze in rijk zit vanwege haar keelontsteking. Zelf had Jeanette liever Carmen bij zich gehad maar Ting past beter in arm. Jeanette dacht dat het wel leuk was voor Mus omdat ze ook buitenlands is, en ze is kunstenaar en dat vindt Margriet wel leuk.

pi_5805272
Effe pauze, lamme vingers!
pi_5805353
Bent ik weer.

Jeanette begon net ff hard te schreewen/ zingen, en de andere vonden dat niet zo geslaagd.
Jeanette roept vol verwondering uit ik mag toch wel schreeuwen.

Volgens Magriet zijn Mus en zij samen een DOM setje en alleen toch wel redelijk slim.

Volgens margiet zal BB uiteindelijk zeggen dat ze zo stinken dat ze vanzelf naar de Bungalow mogen.
Want dit is volgens de meerdereheid van de bunker bewoners niet langer dan 3 weken vol te houden.

ik heb het gevoel dat de Bunker een beetje melig aan het worden is, ze kramen er vanalles en net nog niets uit.
Magriet wil de muts van Mus lenen, maar volgens Mus is deze aan de rijke kant.

Never mind !!!!!!!
pi_5805412
21.59 Carmen vertelt als ik het goed begrijp dat ze elf en een half jaar een vriend heeft gehad. Carmen : Ik wil het er niet te veel over hebben. Dan laat je je vrienden ook een beetje achter. Het zijn min of meer zijn vrienden. Die hebben vriendinnen. Omdat ik weg ben gegaan ben ik die kwijtgeraakt. Ik zie hem nog heel af en toe.

22.01 Stream naar Jeannette en Judith bij het hek. Speaker : Wil Stefan naar de dagboekkamer komen ? Judith : Die krijgt weer een andere zender. Jeannette : Met een popcornschaal voorbij lopen, daar kan je niks aan doen. Judith : Je hebt toch een beetje vet op je lijf nodig. Ik hoop dat ik er nog een keer terecht kom. Als ik er donderdag uit moet, dat vind ik niks. Dan heb ik met mijn dikke bips alleen maar hier gezeten. Ik ben blij dar Carmen hier zit. Die heeft heel erg last van haar keel. Alleen al daarom. Jeannette legt uit waarom ze Ting heeft gekozen : Ting is buitenlands, Mustapha is ook buitenlands, Ting is kunstenares, Margriet vindt dat wel leuk. Ik kom haar (Carmen) toch wel een keer tegen. Laat haar maar lekker daar genieten (o.i.d.). En het is ook leuk voor de kerels. Niet dat jij niet leuk bent. Ik wist dat ze het mij gingen vragen (om te kiezen).

22.05 Bo komt er bij. Hij omhelst Judith door het hek. Het gesprek gaat vervolgens over de sigaretten in arm. Jeannette : Ik heb er even vijf bijgeregeld. Na twee minuten gaat Judith terug naar het avondeten. Stream naar de woonkamer. Carmen vertelt dat ze een slaapbank heeft. Stefan : Ze hebben weer mijn zender gemaakt. Het is gewoon, typisch voor mij of zo. Judith : Zelfs Lau gaat een beetje raar doen hier. Stefan : Uiteindelijk gaat iedereen raar doen. Dat is gewoon zo. Carmen verslikt zich. Judith : Slokje water ? Carmen : Daar kwam het door. Stefan vertelt wat ze in arm te eten hebben. Stefan : Voedingstechnisch is het uitgekiend dat het voldoende is, maar het is op het verkeerde moment. Judith : Je moet eigenlijk één broodje op tafel en de rest apart houden. Stefan : Alleen, je hebt voor een week bananen maar die blijven maar vier dagen goed.

22.15 Ineens begint Stefan over zijn knakken. Stefan : Het was de laatste stuiptrekking in mijn hoofd en nu is het weg. Judith : Niet helemaal natuurlijk. Stefan : Ik hou nog van die vrouw. Ik heb in zo'n spanning geleefd. Judith : Denk je dat het echt helemaal uit is ? Stefan : Ik ben het helemaal kwijt. Je schepen verbranden en zeggen, morgen komt er een nieuwe dag. Daar ben ik mee bezig. In mijn hoofd zat een radertje dat scheef zat, was ik maar even daar. Dan realiseer ik me wat ik allemaal kwijt ben, daar flipte ik compleet op. Iedereen krijgt het moeilijk. Margriet heeft het ook moeilijk. Daar ga je je afsluiten, je doet niks meer. Judith : Ik ga naar buiten. Ik krijg hoofdpijn van die warmte, potverdikkie.

pi_5805500
De gesprekken die gevoerd worden in de bunker zijn niet echt van een hoog intelectueel gehalte.
Judith geeft aan aan de bunker bewoners dat ze het huisgemaakte eten mist.

ting schijnt zich goed thuis te voelen in de bunker, waarchijnlijk omdat ze doorheeft dat deze kant veel gezelliger is dan de "rijke kant"

Maar of dit aan de bunker of bungalow ligt zal de tijd moeten uitmaken.
Maar persoonlijk denk ik dat het aan de bewoners liggen. Ze maken zich nemelijk niet zo druk om dingen, en als er ff wat aan de hand is, zoals de confrontatie van vanavond dan zien ze de lol er ook meteen van in.

nou dit was het voor mijn stream, tot laterz allemaal

Never mind !!!!!!!
pi_5805574
Stream 3

22.20 Judith en Daniela bij het hek (ik had al zo'n vermoeden). Bo zit er ook bij. Judith : Ik heb twee stukkies er in gehangen (de fondu). Niemand heeft het door. Daniela : Ik wou dat ik een fototoestel bij me had. Ik ben echt van slag. Ik heb het al de hele dag koud. Judith : Ik heb het ook de hele dag koud. Daniela : Ik heb vanochtend de dekens van Bo gepakt. Bo : Ik wist het. Ik had mijn bed opgemaakt. Daniela : Alles gaat langzamer hier, ik beweeg langzamer.

22.23 Judith : Ik heb overeten. Dat is misschien raar om over te klagen. Ik eet in principe minder als jullie. Ik snaai wel veel omdat het overal staat. Ik hou van gewoon, mijn eigen dingetjes eten. De dingetjes van thuis, wat je zelf maakt. Judith even later : Margriet blijft, dat weet ik zeker.

Stream 5

22.27 Stefan : Als ik bij haar was ging alles mis. Dat hoort bij mij.

Stream 3

22.27 Judith tegen Margriet : Als ze hadden gewild dat jullie gingen winnen hadden ze wel iets anders verzonnen. Judith noemt een aantal dingen op waarbij BB inspeelde op hetgeen een bewoner gezegd heeft (ik heb een hekel aan sommen, ik wil chinees eten etc.). Margriet : Zo slecht denk ik er niet over. Moes gaat naar bed. Ik vind het zielig voor hem. Vervolgens gaat het gesprek over winden en scheten. Margriet : Hij doet het voortdurend. Bo : Helemaal niet. Die van mij ruiken alleen. Je moet gewoon jezelf zijn. Margriet : Dat ben je zeker. Judith vertrekt.

22.33 Margriet : Domme kleren in die bunker. Ik heb het nu echt wel gehad. Jeannette : Ik verlang naar een mantelpak en een schone douche. Judith is weer terug.

De stream stopt.

pi_5805881
Margriet en Jeanette zitten in de bunker bij het hek met tralies te kletsen met de buren van rijk, Stefan & Carmen. Ting zit in arm aan de grote tafel, ze is iets aan het knippen.

Carmen staat in een soort van charmante pose en is naar mijn idee erg bezigt met haar houding. Ze draagt een leuke roze broek en een zwart topje, haar haar heeft ze los.

Ze hebben zin om er een leuke lange nacht van te maken met goede gesprekken omdat ze toch nix beters te doen hebben.

Jeanette zegt grappig dat ze zo'n zin heeft in sex, mama margriet wijst haar erop dat zij zelfs niets zulke uitspraken doet (ouwehoersfeer).

Jeanette vraagt aan Stefan naar het verhaal van zijn ex en hoe zij erop zou reageren als ze hem zo op tv ziet. Vriendelijk geeft Jeanette nog aan dat als hij er niet op wil in gaan, dat ze dat begrijpt.

Gretig gaat stefan in op het verzoek en begint te vertellen over zijn ex.

Bo en Daniela liggen in arm in de tuin te praten. Bo zit op de praatstoel en daniela luistert en stelt stimulerende vragen.

pi_5805956
Judith in rijk is ook bij het praatgroepje bij het hek komen zitten. Het algemene onderwerp van de praatavond/nacht: wat wil en verlang je in een relatie. Dit onderwerp is voortgekomen uit het verhaal van Stefan, hoe hij zich opstelde in een relatie. Jeanette wil wel op diverse manieren verrast worden, Judith heeft het liefst wat gestructureerder.

Bo en Daniela zitten/liggen nog steeds in het buitenverblijf van de arme bunker. De bewoner van de rijke kant Laurens zit bij hun te kletsen, volgens mij zijn ze een beetje aan het roddelen over Stefan....

pi_5806074
Situatieschets
Leden rijk: Stefan, Judith en Carmen.
Leden arm: Margriet, Jeanette en Ting.
Onderwerp: relaties en verwachtingen van een ieder.
Sfeer: gemoedelijk en relaxed.

Carmen zit een sigaretje te roken en ondertussen wordt ze door de overige bewoners verhoord over haar liefdesleven, het uitgaan van haar relatie. Terwijl ze rechtop met haar benen over elkaar zit, en irritant wiebelt met haar ene been, vertelt ze met een soort van brabants/limburgs accent hierover. Wel geeft ze herhaaldelijk aan dat ze hier met de camera's er niet teveel over wil zeggen. De rest begrijpt dat. Wel heeft ze zeer veel respect voor de manier waarop haar ex omgaat met het verbreken van de relatie, zij heeft hem verlaten en ze hebben anderhalf jaar samengewoond.

Jeanette vertelt nu dat ze een modieuze leuke man wil, hoe hij er precies uitziet, dat vind ze niet erg. En waar hij naar toe wil, dat maakt ook niet uit. Als hij in een boomhut wil wonen, dat vind ze dat prima. Ze heeft naar mijn idee een standaard romantisch beeld van de liefde en haar opstelling daarin.

pi_5806143
Er wordt nu aan Margriet gevraagd wat haar speciale wensen zijn op het gebied van de liefde en betreffende de partnerkeuze.

Margriet denkt even na en zegt dan dat ze dol is op gekke dingen. Dat een man op een date bv verkleed komt als een paashaas of een bosje prei ofzo meneemt. Dat soort rare, niet te verwachten, dingen vind ze leuk. De rest moet hier om lachen en is het er mee eens. Vervolgens vertelt Judith weer een of ander verhaal uit haar eigen doosje leuke verhalen, het gaat over iets met een rolstoel en dat dan in combinatie met haar hulpverlening aan de medemens, dit wordt op een grappige manier vertelt, maar ik kan haar niet echt verstaan.

pi_5806207
Jeanette vertelt nu een verhaal over dat ze een keer een bos kreeg met 21 witte rozen. Er is een jongen in haar omgeving die in pricipe aan al haar eisen op het gebied van de liefde voldoet, maar...

hij is kleiner dan haar, dus daarom zou het volgens haar al nooit iets kunnen worden.

Ze kwam hem een keer tegen toen hij dronken was en ze bracht hem toen naar huis. Hij had beloofd om haar morgen een bos rozen op haar werk te komen brengen, en ze zei toen al dat hij dat morgen toch vergeten was. Dat was niet het geval, en de bloemen bracht hij de volgende dag.

Tja... dit is dus ongeveer het nivo van het gesprek. Ze praten wel wat, maar er worden niet echt bijzonder interessante dingen gezegd. Men deelt ervaringen op het gebied van de liefde uit, maar dan meer de oppervlakkige en vertelt grappig bedoelde gebeurtenissen.

Er wordt nu aan Ting gevraagd om wat te vertellen, want ze heeft al die tijd geen woord gezegd, terwijl de rest allemaal meepraat. Ting zegt dat ze nu nix wil vertellen omdat ze zich niet op haar gemak voelt. Na wat "ohhhs" accepteert de rest het en gaat gewoon weer met elkaar verder praten.

pi_5806258
Nu even over naar het buitenverblijf van de bunker waar Bo en Daniela bij het hek zitten te kletsen, ook Laurens zit erbij op het bankje.

Er wordt nog steeds geroddeld over stefan, voornamelijk door Daniela, en Laurens praat naar mijn idee maar al te graag mee. Daniela voelt zich het slachtoffer in de situatie met Stefan. Stefan heeft een enorm probleem volgens hen. Daniela zegt letterlijk: hij heeft gewoon hulp nodig, dat denk ik echt, hij heeft echt een probleem, hij heeft hulp nodig, en dit zeg ik alleen omdat ik echt om hem geef. Stefan beaamt veel en praat mee. Bo is wat stilletjes en luistert alleen, hij praat niet echt mee, en gaat er ook niet echt tegenin.

pi_5806299
Buitenverlijf, Daniela, Bo en Laurens zitten te roddelen over Stefan, volgens Daniela en Laurens heeft stefan professionele hulp nodig. Vele situaties worden aangehaald om dit beeld te bevestigen. De meest onzinnige gebeurtenissen passeren de revue om hun beeld te bevestigen. Vooral Laurens en Daniela zijn stefan goed een probleem aan het aanpraten. Ze zijn er erg van overtuigd. Dit is puur roddelen in de slechte zin van roddelen naar mijn idee.
pi_5806322
Laurens staat nu op om even snel sjag te pakken, hij rent zelfs. Ondertussen zegt Bo tegen Daniela dat hij er niet veel over kan zeggen omdat hij zelf er niet altijd bij is geweest en wil daarom geen oordeel geven. Bo kiest voor de neutrale opstelling in deze kwestie, dit zint Daniela niet echt volgens mij, want echt vrolijk en tevreden kijkt ze niet. Laurens wil deze situatie en over de rug van Stefan nader tot Daniela komen naar mijn idee.
pi_5806396
Mustapha is trouwens in geen velden of wegen te bekennen. Hij ligt denk ik in de slaapkamer, zou niet weten waar hij anders zou kunnen zijn.

Laurens vertelt nu echt op een roddeltoon, met rare stemmetjes en toontjes doet hij stefan na. Laurens vind dat hij loopt te stoken en loopt te slijmen. Bijvoorbeeld toen Stefan tegen hem heeft gezegd dat hij hem en Daniela er niet uit zou stemmen. Laurens vond dit onzin en achterlijk en volgens zijn eigen zeggen heeft hij dat toen ook heel duidelijk tegen Stefan gezegd.

De manier waarop Daniela continue over Stefan praat getuigd ook totaal niet van respect jegens hem. Slechte eigenschappen en rare uitspraken worden herhaaldelijk benoemd. Zelfs de motivatie van Stefan om in BB te gaan wordt belachelijk gemaakt.

Bo begint nu ook een beetje mee te roddelen.

pi_5806430
[de streams zijn slecht, ze zijn de hele tijd aan het bufferen, beelden staan stil, en het geluid valt regelmatig weg, jammer en irritant]
  zondag 15 september 2002 @ 00:02:51 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5806670
Stefan zit binnen te kletsen met Ting, Carmen Judith, Jeanette en Margriet. Buiten zit Laurens met Daniela en Bo.
Helaas even geen spoor van geroddel (heb ik dat???)

Margriet vertelt dat ze wel eens een feestje heeft georganiseerd dat iedereen in het rood/zwart moest komen.
De anderen beginnen wat te lachen.

(wel even wat actie luitjes!!!!!!!)

pi_5806715
[mijn streams doen het weer]

Het roddelen buiten is dus nu blijkbaar voorbij. Stefan heeft de roddelcorner verlaten en Bo en Daniela staan te knuffelen. Stefan komt even terug en knijpt Bo voor de grap in zijn kont en knuffelt de beide bewoners van de arme bunker even hartelijk. Nu staan ze overdreven vrolijk te springen en te lachen. Stefan gaat naar binnen en vraagt wat de plannen zijn van de anderen. Daniela vertelt dat ze nog niet gaat slapen omdat ze nog wakker is. Stefan zegt dat hij ze zo binnen dan wel zal zien.

Binnen zit de psychologische praatgroep nog steeds bij elkaar. Dat gesprek blijft gaan zoals het ging.

zondag 15 september 2002 @ 00:07:44 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5806735
Laurens zegt dat hij waarschijnlijk wel even gaat bubbelen. Hij loopt weg en Bo grijpt die kans even aan om met Daniela te knuffelen. Dan komt Laurens terug en knijpt Bo door de tralies heen in zijn kont!
"Gaan jullie zo naar bed?", vraagt Laurens.
"Nee joh", antwoordt Daniela meteen. "Ik kan nog lang niet slapen.
Laurens gaat naar binnen en voegt zich even bij de praatgroep. Het gaat nog steeds over feestjes...
De streams staan nu allemaal op binnen, dus Daniela en Bo zijn helaas even uit beeld verdrenen.
pi_5806762
pssst Scanman, er is een nieuw topic voor de streamverslagen...

Streamverslagen van zondag 15 september 2002

Wil je je laatste post hier ook naar toe kopieren? dank.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')