Gewoon mensen dood maken met een kettingzaag klinkt ook wel gemeenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Kikopuz het volgende:
Baby's van moeders afpakken en van een skyscraper afgooien... Klinkt toch een beetje gemeen.
Zat al semi-ontvoeren in Red Dead Redemption. Lekker met de lasso mensen pakken en mee nemen achterop je paardje. Ergens neerdumpen en in de fik zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.
Je hebt er wel zin in hè?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.
Mwahh minderquote:Op zondag 19 mei 2013 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon mensen dood maken met een kettingzaag klinkt ook wel gemeen
voor de trein droppen was een trophyquote:Op zondag 19 mei 2013 22:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zat al semi-ontvoeren in Red Dead Redemption. Lekker met de lasso mensen pakken en mee nemen achterop je paardje. Ergens neerdumpen en in de fik zitten
Volgens mij probeerde ik dat een keer, maar toen duurde het me te lang voor de trein kwam, dus ik denk dat ik hem/haar toen maar heb afgeknald.quote:
zou tof zijn, maar de fiets zit er wel weer in toch? vond het lekker cruisen door los santosquote:Op zondag 19 mei 2013 22:51 schreef Yi-Long het volgende:
Bij deze nogmaals de wens dat we in GTA5 paardje kunnen rijden voor een originele drive-by in the hood....
Hoezo niet? Het kan toch ook in Red Dead Redemption?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk het niet. Als ze er wel in zitten mag je ze toch niet vermoorden. Net zoals je honden niet vermoorden kan denk ik.
Tja, er zullen dan wel protesten tegen gaan komen denk ik etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:11 schreef Poederman1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het kan toch ook in Red Dead Redemption?
Ja want honden vermoorden is veel erger dan mensen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja, er zullen dan wel protesten tegen gaan komen denk ik etc.
Hoezo? Dat vind ik veel relaxter dan vroeg opstaan.quote:
In mijn ogen is naar een midnight release gaan altijd iets geweest voor mensen die dus echt niets beters te doen hebben dan gamen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat vind ik veel relaxter dan vroeg opstaan.
Hehe oké, als jij dat erger vindt dan in de ochtend voor openingstijd naar de mediamarkt te gaan..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In mijn ogen is naar een midnight release gaan altijd iets geweest voor mensen die dus echt niets beters te doen hebben dan gamen.Overigens zie ik het nut er niet van in, of je nu 's morgens wat eerder opstaat of hem al 's nachts hebt liggen (en waarschijnlijk ook de hele nacht gaat liggen gamen.)
Haha, ik game eigenlijk nooit, speciaal voor Gta 4 een Xbox 360 gekocht (die nu niet meer werktquote:Op maandag 20 mei 2013 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is maar een spelletje hoor jongens
Naja is gamen niet in het algemeen al een beetje nutteloos.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In mijn ogen is naar een midnight release gaan altijd iets geweest voor mensen die dus echt niets beters te doen hebben dan gamen.Overigens zie ik het nut er niet van in, of je nu 's morgens wat eerder opstaat of hem al 's nachts hebt liggen (en waarschijnlijk ook de hele nacht gaat liggen gamen.)
Ben ik met je eens, ik zou mezelf in het rijtje 'casual gamers' zetten. Dan vind ik zo'n release meer iets voor hardcore gamers.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja is gamen niet in het algemeen al een beetje nutteloos.
Kijk ik ga ook nooit naar nachtreleases hoor, omdat ik dat ook een beetje overdreven vind. Komt ook omdat ik steeds minder game en steeds minder games mij interesseren. Ik wacht wel gewoon tot dat die in de winkels ligt.
Klopt ja. Ik ben ook al lang niet meer een echte diehard gamer. Vroeger zou ik het weleens gedaan kunnen hebben hoor, maar nu echt niet meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik zou mezelf in het rijtje 'casual gamers' zetten. Dan vind ik zo'n release meer iets voor hardcore gamers.
Alle achievements voor niks, nee dankjequote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef Zolder het volgende:
Ik download m voor de xbox 360.. Grote kans dat ik dan eerder kan spelen dan jullie allemaal, is meestal een paar dagen.
Achievements voor niks?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle achievements voor niks, nee dankje
Klopt, maar ik geef toch niks om online. Had eerst nog een PS3 voor online, maar verkocht want werd niet gebruikt. Als spellen niks kosten, kan je genieten van alle single player avonturen, en ook al duren die soms maar kort maakt het niet zoveel uit. Heb nu 100+ xbox spellenquote:
Dat is wel tof ja, maar GTA wil ik sowieso online spelen, dat is altijd lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef toch niks om online. Had eerst nog een PS3 voor online, maar verkocht want werd niet gebruikt. Als spellen niks kosten, kan je genieten van alle single player avonturen, en ook al duren die soms maar kort maakt het niet zoveel uit. Heb nu 100+ xbox spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |