Ze dachten gewoon "Ey, we doen er een petje van 30,- bij, kan de prijs ook omhoog" aangezien al die petten zoveel kosten. Kreeg je trouwens bij de CE van GTA IV niet een of andere tas en een sleutelhanger?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?
Laten we stellen dat de prijs zou kloppenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?
Oh dat is wel tof jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze dachten gewoon "Ey, we doen er een petje van 30,- bij, kan de prijs ook omhoog" aangezien al die petten zoveel kosten. Kreeg je trouwens bij de CE van GTA IV niet een of andere tas en een sleutelhanger?
edit:
[ afbeelding ]
Dat vind ik toffer eigenlijk dan zo'n petje en die DLC.
Dit vind ik via google..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof ja
wat hadden ze bij San Andreas dan ?
Wat een naaierij!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga voor de special edition
http://www.zavvi.nl/elysium.search?search=gta+v
Voor de Xbox One is GTA weggehaald, en de Collectors editions zijn er bij gekomen
¤187,50![]()
Vind het verschil tussen de special en de collectors edition erg meevallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99.99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
GOOD GOD 0_0 Als ze die prijs blijven hanteren dan ga ik voor de Collector's Edition.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99,99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
Gelijk bestellen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
GOOD GOD 0_0 Als ze die prijs blijven hanteren dan ga ik voor de Collector's Edition.
Klopt, maar toch weer ¤20,- en ik hoef geen pet of security deposit bag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vind het verschil tussen de special en de collectors edition erg meevallen
Bronquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom bestellen jullie nou al het spel aangezien het voor de oude generatie consoles is, terwijl die ook op de nieuwe komt.
Omdat ik geen PS4 heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom bestellen jullie nou al het spel aangezien het voor de oude generatie consoles is, terwijl die ook op de nieuwe komt.
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99,99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
quote:Speel met maar liefst drie hoofdpersonages in Grand Theft Auto V voor de PlayStation 3! Speel bijvoorbeeld als de Latijns-Amerikaans Albert de Silva die ooit lid was van een misdaadfamilie in Vice City.
Veel te duur manquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef YazooW het volgende:
Hmmm 99 pleuro voor de Collector's Edition, is eigenlijk best wel te doen.
WTFquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik vind het echt heel nep dat Rockstar ook van die pre-order bonussen weggeeft en DLC bij de special editions doet.
What?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |