Je kunt echt niet ongemerkt meer dan 1 minuut stoppen op de rijnbrug, daar is het altijd druk. En de hoge vangrails maken het onmogelijk om overheen te komen, laat staan met kinderenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Water. Verzwaard met stenen. Zak erom met de spanband en de ander met sleeptouw. Tot nooit meer ziens.
Niet eens per ongeluk. Die moesten weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Schoenen per ongeluk nat en ergens gedumpt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef sig000 het volgende:
Wat ik me nu afvraag is het volgende: De beelden uit Leersum waren van een andere auto, ik mag toch aannemen dat de politie de beelden van die camera van de hele nacht is gaan nakijken en daardoor kan uitsluiten dat de vader die nacht langs die plek is gereden?
Waarom moesten die weg?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet eens per ongeluk. Die moesten weg.
Ze liggen ook niet in de Rijn. Dat zie je me niet zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Je kunt echt niet ongemerkt meer dan 1 minuut stoppen op de rijnbrug, daar is het altijd druk. En de hoge vangrails maken het onmogelijk om overheen te komen, laat staan met kinderen
Omdat daar aanwijzingen op zitten waar de jongens zijn. Al is het zand, modder.quote:
Daar is gezocht was toch met die visvijver in de buurt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Keshet het volgende:
Maar serieus, daar is toch al wel gezocht door de politie mag ik hopen? Toen ik hoorde dat hij daar in ieder geval gereden heeft was dat het eerste wat ik dacht.
Kan, maar dan zou je vlekken op de jas en broek moeten zien.quote:
Guelle was dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:54 schreef Marenda het volgende:
[..]
Daar is gezocht was toch met die visvijver in de buurt.
Dat hoeft niet, een schildersoverall is niet zo duur en wel heel effectief.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan, maar dan zou je vlekken op de jas en broek moeten zien.
Je moet toch wat als er steeds minder aanwijzingen komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]Wat een aannames..... hoogstens de eigenaar van de beelden die beelden van de hele nacht heeft mogen checken.
Maar er zijn wel goede grasvlekken op de broek en uiteinden van de mouwen zijn ook met modder. Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, een schildersoverall is niet zo duur en wel heel effectief.
Dat kan zijn van het begraven van die overall.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar er zijn wel goede grasvlekken op de broek en uiteinden van de mouwen zijn ook met modder. Nee.
Dat zou hoe dan ook boven komen drijven. Lijken hebben een behoorlijk drijfvermogen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef Mangostine het volgende:
Schoenen, sporttassen en rugzakken gebruikt om te verzwaren... Denk ik wel.
Worden er ook steeds minder,nog effe en we weten alleen dat ie nog in Vleuten was en einde Doornquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet toch wat als er steeds minder aanwijzingen komen.
Misschien nog van een spelletje voetbal 's middags, met de jongens?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar er zijn wel goede grasvlekken op de broek en uiteinden van de mouwen zijn ook met modder. Nee.
Goede punt. Tipformulier ff invullen maar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat kan zijn van het begraven van die overall.
komen ze misschien ook wel...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou hoe dan ook boven komen drijven. Lijken hebben een behoorlijk drijfvermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |