Bij het klimrek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Disorder het volgende:
Waar heeft de vader zelfmoord gepleegd? Ik denk dat de kinderen daar ergens zijn. Er van uitgaande dat hij ze voor altijd bij zich wilde houden denk ik dat de kinderen bij hem in de buurt zijn.
Nee, lukt niet. Je kunt het niet kopiėren- plakken Anwb route planner. Leersum vaar Wijk bij Duurstede.quote:
Gaat aardig stinken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cucumissativus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan toch ook, ergens onder valse naam een garagebox huren een paar maanden vooruit betalen en daarin de kinderen ongezien ombrengen en de deur sluiten.
En dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cucumissativus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan toch ook, ergens onder valse naam een garagebox huren een paar maanden vooruit betalen en daarin de kinderen ongezien ombrengen en de deur sluiten.
Dan sla je af voordat je bij die camera bent maar dan zou hij door Rhenen gereden zijn zonder op een camera daar in de winkelstraat te staan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, lukt niet. Je kunt het niet kopiėren- plakken Anwb route planner. Leersum vaar Wijk bij Duurstede.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, lukt niet. Je kunt het niet kopiėren- plakken Anwb route planner. Leersum vaar Wijk bij Duurstede.
Kans om achteraf herkend te worden door de verhuurder is tamelijk groot...quote:
Zou zo maar kunnen,maar denk dat mensen de geur wel gaan ruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cucumissativus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en misschien was die moeder vergeten dat ze gewoon op scoutingkamp zijn,quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef YazooW het volgende:
Alles kan. Misschien leven die kinderen nog wel gewoon en heeft hij ze "meegegeven" aan een ander persoon. Vind het sowieso raar dat die kinderen nu nog niet gevonden zijn.
Vrieskist en een stopcontact en je ruikt niets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Marenda het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen,maar denk dat mensen de geur wel gaan ruiken.
En ik vraag me nog steeds af of jij denkt dat die containers amper worden geleegd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ik denk nog steeds kleding, afval of papiercontainer (ondergronds)
Doornse gat heeft ondergronds vuilverwerking.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Kans om achteraf herkend te worden door de verhuurder is tamelijk groot...
Ik denk nog steeds kleding, afval of papiercontainer (ondergronds)
En als het niet door de eigenaar van de container is, dan zijn er altijd wel tokkies die die zakken leeghalen op zoek naar bruikbare kleding.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af of jij denkt dat die containers amper worden geleegd?
in sommige gemeentes 1x in de 4 weken... zeker papier en kledingquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af of jij denkt dat die containers amper worden geleegd?
Hoe staat dit kinderlijkje me?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef amaranta het volgende:
En als het niet door de eigenaar van de container is, dan zijn er altijd wel tokkies die die zakken leeghalen op zoek naar bruikbare kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |