Is toch erg dat de burgers het moeten doen,ze kunnen beter met een bus gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: 10 auto's die in een treintje achter elkaar rijden, mensen die links-rechts kijkend om zich heen turen naar..... ehhh, camera's? aanwijzingen? 'verdachte' zaken?
Ik vrees meer dan 10quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: 10 auto's die in een treintje achter elkaar rijden, mensen die links-rechts kijkend om zich heen turen naar..... ehhh, camera's? aanwijzingen? 'verdachte' zaken?
Niet als je je telefoon inschakelt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik denk als ze zijn telefoon ook meenemen ze zien dat de gegevens van de zendmasten niet altijd kloppen. Je kan soms aan een andere zendmast blijven hangen, al is er een sterkere in de omgeving.
klopt ja, het kan inderdaad naar west en oost verder uitwaaieren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kaart klopt trouwen sowieso niet, want waarom zouden er alleen alternatieve routes zijn in het gebied tussen de heenreis en de "vermoedelijke" terugreis?
Doornse gat / heuvelrug aan de kant van leersum.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Marenda het volgende:
Maar wat denken jullie zelf allemaal waar ze kunnen zijn?
Waarom denk je dat? Ze zijn nu aan t zoeken in Doornse gat toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doornse gat / heuvelrug aan de kant van leersum.
Met welk nut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
Zullen ze al op het idee zijn gekomen om met zijn auto op precies dezelfde tijd de route te rijden?
Ik denk hetzelf ook.Hij is gewoon al die uren rondjes wezen rijden binnendoor.Zitten alleen maar boerderijen op die landweggetjes en je kan elke kant op zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ze zijn nu aan t zoeken in Doornse gat toch?
Ze weten niet eens welke kant hij is opgegaan na de Rijnbrug en daarvoor was er in principe ook tijd genoeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doornse gat / heuvelrug aan de kant van leersum.
Moeten nog wel ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Marenda het volgende:
Is toch erg dat de burgers het moeten doen,ze kunnen beter met een bus gaan.
Dus allemaal nog ff tanken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vrees meer dan 10En ze verzamelen bij de TinQ in Neerbeek.
Ik denk dat ze de tijd willen opnemen, maar het kan idd ook zijn dat ze op parkeerplaatsen gaan zoeken ofzo
Je inleven in de denkwereld van de dader, en te kijken of er onderweg iets kan zijn waarom hij opeens daar zichzelf ontraceerbaar wilde maken.quote:
Rijnsebrug om 1:42 en met zekerheid om 4 uur in de buurt waar hij zichzelf verhing. De auto heeft niet veel verder gereden dan wat ze als mogelijke route hebben uitgestippeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ze zijn nu aan t zoeken in Doornse gat toch?
Het zijn ook allemaal professionele profilers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Cucumissativus het volgende:
Je inleven in de denkwereld van de dader, en te kijken of er onderweg iets kan zijn waarom hij opeens daar zichzelf ontraceerbaar wilde maken.
Noordelijke richting over de rijnbrug en niet genoeg kilometers om enorm om te rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze weten niet eens welke kant hij is opgegaan na de Rijnbrug en daarvoor was er in principe ook tijd genoeg.
Ik zou zeggen: toch ergens bij Leersum, Doorn, Zeist...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Marenda het volgende:
Maar wat denken jullie zelf allemaal waar ze kunnen zijn?
Er is geen enkel bewijs dat hij aan het einde van de Rijnbrug door Rhenen is gereden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Noordelijke richting over de rijnbrug en niet genoeg kilometers om enorm om te rijden.
Nou ik kijk uit naar de eerste nieuwe feiten die je naar buiten brengtquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zou inderdaad een aanzienlijk een beter resultaat geven, prutswerk hebben we nou.
Dat klopt. Maar er wordt gevraagd wat ik denk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat hij aan het einde van de Rijnbrug door Rhenen is gereden.
kun je een plaatje posten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef moeke1 het volgende:
Zou dit kunnen?
Hoofdwegen
Totaal (tijden afgerond op hele minuten): 15,1 km 00:20
Als ik niet meer gezien zou willen worden zou ik via Veenendaal gaan en dan Overberg enzo.Vanaf daar hoef je niet meer op de grote weg te komen en kan je overal heen.Dus Leersum Maarsbergen Woudenberg Doorn.De politie heeft ook niet voor niks deze hoek vandaag genomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat hij aan het einde van de Rijnbrug door Rhenen is gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |