Dat zou je verwachten ja... Maar dan zouden ze toch wat gerichter moeten kunnen zoeken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef wrlrd het volgende:
De politie moet veel meer informatie hebben. De brief van de vader, sporenonderzoek in de auto, onderzoek naar de kleren, sporen onder zijn nagels.
het zou me niets verbazen als alles compleet schoon is gemaakt, dus schone kleren en niks onder de nagels e.d.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten ja... Maar dan zouden ze toch wat gerichter moeten kunnen zoeken?
Het is maar goed dat ze die vrijgegeven hebben anders hadden ze nu nog niet ontdekt dat er van alles niet klopte.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef Marenda het volgende:
[..]
Nou ze zullen wel uitkijken met dingen vrijgeven.Die beelden waren ook al zo,n succes.
Heb gelezen dat ze donderdag al in hun bezit waren en dan na 5 dagen nog met de verkeerde komen.
Dat kan dan toch gewoon gemeld worden (geen risico dat er gekken het hele land af gaan graven danquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als alles compleet schoon is gemaakt, dus schone kleren en niks onder de nagels e.d.
Tuurlijk hebben ze dat, ook de inhoud van zijn maag. (even wacht op de Opsporing Verzocht)quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef wrlrd het volgende:
De politie moet veel meer informatie hebben. De brief van de vader, sporenonderzoek in de auto, onderzoek naar de kleren, sporen onder zijn nagels.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze die vrijgegeven hebben anders hadden ze nu nog niet ontdekt dat er van alles niet klopte.
Ja maar donderdag al in hun bezit en dinsdag zijn ze pas vrijgegeven.En dan moeten de burgers erachter komen dat het andere auto is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze die vrijgegeven hebben anders hadden ze nu nog niet ontdekt dat er van alles niet klopte.
mja ik snap ook niks meer van het achterliggende beleid wanneer dingen vrijgegeven worden en heb ook een stuk minder vertrouwen in de kundigheid van de politie.. paar minuten na het vrijgeven van die beelden werd hier al geroepen dat het andere auto's waren, dan kunnen ze dat toch zelf ook wel zo uitzoeken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan dan toch gewoon gemeld worden (geen risico dat er gekken het hele land af gaan graven dan)
Deden ze het maar wel... Ze hoeven niemand te beschermen en ook geen daderkennis te beschermen. Alle informatie kan helpen en mensen herkennen vaak de gekste dingen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef Marenda het volgende:
[..]
Nou ze zullen wel uitkijken met dingen vrijgeven.Die beelden waren ook al zo,n succes.
Heb gelezen dat ze donderdag al in hun bezit waren en dan na 5 dagen nog met de verkeerde komen.
Zelfde met die kaart. Vrijdag al in Vermist laten zien, maar toch nog 24 uur nodig hebben die vrij te gevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja maar donderdag al in hun bezit en dinsdag zijn ze pas vrijgegeven.En dan moeten de burgers erachter komen dat het andere auto is.
Het is triest maar waar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dus zitten ze al een aantal dagen met verkeerde feiten. Incl verkeerde tijden te puzzelen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef Marenda het volgende:
[..]
Ja maar donderdag al in hun bezit en dinsdag zijn ze pas vrijgegeven.En dan moeten de burgers erachter komen dat het andere auto is.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus zitten ze al een aantal dagen met verkeerde feiten. Incl verkeerde tijden te puzzelen.
Dat hoop ik wel.....quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
Zullen ze al op het idee zijn gekomen om met zijn auto op precies dezelfde tijd de route te rijden?
Ja. Iedereen zat vingers-trommelend te wachten op die kaart die maar niet kwam, en daar stond ook nog eigenlijk niets op wat we al niet wisten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfde met die kaart. Vrijdag al in Vermist laten zien, maar toch nog 24 uur nodig hebben die vrij te geven
Waren er niet al vrijwilligers die dat wilden gaan doen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
Zullen ze al op het idee zijn gekomen om met zijn auto op precies dezelfde tijd de route te rijden?
Vrijwilligers iig wélquote:
Welke route? Die weten ze niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik denk als ze zijn telefoon ook meenemen ze zien dat de gegevens van de zendmasten niet altijd kloppen. Je kan soms aan een andere zendmast blijven hangen, al is er een sterkere in de omgeving.quote:
Ik zie het al voor me: 10 auto's die in een treintje achter elkaar rijden, mensen die links-rechts kijkend om zich heen turen naar..... ehhh, camera's? aanwijzingen? 'verdachte' zaken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrijwilligers iig wél
Die gaan zaterdag rijden (met hun eigen auto's dan wel)
Die kaart klopt trouwen sowieso niet, want waarom zouden er alleen alternatieve routes zijn in het gebied tussen de heenreis en de "vermoedelijke" terugreis?quote:
klopt. het GSM systeem is erop gebouwd om het omschakelen van cel naar cel niet onnodig te laten zijn dus je blijft in principe zolang mogelijk met eenzelfde mast gekoppeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik denk als ze zijn telefoon ook meenemen ze zien dat de gegevens van de zendmasten niet altijd kloppen. Je kan soms aan een andere zendmast blijven hangen, al is er een sterkere in de omgeving.
dat is ook al zo supervaag jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kaart klopt trouwen sowieso niet, want waarom zouden er alleen alternatieve routes zijn in het gebied tussen de heenreis en de "vermoedelijke" terugreis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |