Doornse gat / heuvelrug aan de kant van leersum.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Marenda het volgende:
Maar wat denken jullie zelf allemaal waar ze kunnen zijn?
Waarom denk je dat? Ze zijn nu aan t zoeken in Doornse gat toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doornse gat / heuvelrug aan de kant van leersum.
Met welk nut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Cucumissativus het volgende:
Zullen ze al op het idee zijn gekomen om met zijn auto op precies dezelfde tijd de route te rijden?
Ik denk hetzelf ook.Hij is gewoon al die uren rondjes wezen rijden binnendoor.Zitten alleen maar boerderijen op die landweggetjes en je kan elke kant op zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ze zijn nu aan t zoeken in Doornse gat toch?
Ze weten niet eens welke kant hij is opgegaan na de Rijnbrug en daarvoor was er in principe ook tijd genoeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doornse gat / heuvelrug aan de kant van leersum.
Moeten nog wel ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Marenda het volgende:
Is toch erg dat de burgers het moeten doen,ze kunnen beter met een bus gaan.
Dus allemaal nog ff tanken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vrees meer dan 10En ze verzamelen bij de TinQ in Neerbeek.
Ik denk dat ze de tijd willen opnemen, maar het kan idd ook zijn dat ze op parkeerplaatsen gaan zoeken ofzo
Je inleven in de denkwereld van de dader, en te kijken of er onderweg iets kan zijn waarom hij opeens daar zichzelf ontraceerbaar wilde maken.quote:
Rijnsebrug om 1:42 en met zekerheid om 4 uur in de buurt waar hij zichzelf verhing. De auto heeft niet veel verder gereden dan wat ze als mogelijke route hebben uitgestippeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ze zijn nu aan t zoeken in Doornse gat toch?
Het zijn ook allemaal professionele profilers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Cucumissativus het volgende:
Je inleven in de denkwereld van de dader, en te kijken of er onderweg iets kan zijn waarom hij opeens daar zichzelf ontraceerbaar wilde maken.
Noordelijke richting over de rijnbrug en niet genoeg kilometers om enorm om te rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze weten niet eens welke kant hij is opgegaan na de Rijnbrug en daarvoor was er in principe ook tijd genoeg.
Ik zou zeggen: toch ergens bij Leersum, Doorn, Zeist...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Marenda het volgende:
Maar wat denken jullie zelf allemaal waar ze kunnen zijn?
Er is geen enkel bewijs dat hij aan het einde van de Rijnbrug door Rhenen is gereden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Noordelijke richting over de rijnbrug en niet genoeg kilometers om enorm om te rijden.
Nou ik kijk uit naar de eerste nieuwe feiten die je naar buiten brengtquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zou inderdaad een aanzienlijk een beter resultaat geven, prutswerk hebben we nou.
Dat klopt. Maar er wordt gevraagd wat ik denk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat hij aan het einde van de Rijnbrug door Rhenen is gereden.
kun je een plaatje posten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef moeke1 het volgende:
Zou dit kunnen?
Hoofdwegen
Totaal (tijden afgerond op hele minuten): 15,1 km 00:20
Als ik niet meer gezien zou willen worden zou ik via Veenendaal gaan en dan Overberg enzo.Vanaf daar hoef je niet meer op de grote weg te komen en kan je overal heen.Dus Leersum Maarsbergen Woudenberg Doorn.De politie heeft ook niet voor niks deze hoek vandaag genomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat hij aan het einde van de Rijnbrug door Rhenen is gereden.
Bij het klimrek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Disorder het volgende:
Waar heeft de vader zelfmoord gepleegd? Ik denk dat de kinderen daar ergens zijn. Er van uitgaande dat hij ze voor altijd bij zich wilde houden denk ik dat de kinderen bij hem in de buurt zijn.
Nee, lukt niet. Je kunt het niet kopiëren- plakken Anwb route planner. Leersum vaar Wijk bij Duurstede.quote:
Gaat aardig stinken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cucumissativus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan toch ook, ergens onder valse naam een garagebox huren een paar maanden vooruit betalen en daarin de kinderen ongezien ombrengen en de deur sluiten.
En dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cucumissativus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan toch ook, ergens onder valse naam een garagebox huren een paar maanden vooruit betalen en daarin de kinderen ongezien ombrengen en de deur sluiten.
Dan sla je af voordat je bij die camera bent maar dan zou hij door Rhenen gereden zijn zonder op een camera daar in de winkelstraat te staan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, lukt niet. Je kunt het niet kopiëren- plakken Anwb route planner. Leersum vaar Wijk bij Duurstede.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, lukt niet. Je kunt het niet kopiëren- plakken Anwb route planner. Leersum vaar Wijk bij Duurstede.
Kans om achteraf herkend te worden door de verhuurder is tamelijk groot...quote:
Zou zo maar kunnen,maar denk dat mensen de geur wel gaan ruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cucumissativus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en misschien was die moeder vergeten dat ze gewoon op scoutingkamp zijn,quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef YazooW het volgende:
Alles kan. Misschien leven die kinderen nog wel gewoon en heeft hij ze "meegegeven" aan een ander persoon. Vind het sowieso raar dat die kinderen nu nog niet gevonden zijn.
Vrieskist en een stopcontact en je ruikt niets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:41 schreef Marenda het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen,maar denk dat mensen de geur wel gaan ruiken.
En ik vraag me nog steeds af of jij denkt dat die containers amper worden geleegd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ik denk nog steeds kleding, afval of papiercontainer (ondergronds)
Doornse gat heeft ondergronds vuilverwerking.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Kans om achteraf herkend te worden door de verhuurder is tamelijk groot...
Ik denk nog steeds kleding, afval of papiercontainer (ondergronds)
En als het niet door de eigenaar van de container is, dan zijn er altijd wel tokkies die die zakken leeghalen op zoek naar bruikbare kleding.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af of jij denkt dat die containers amper worden geleegd?
in sommige gemeentes 1x in de 4 weken... zeker papier en kledingquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik vraag me nog steeds af of jij denkt dat die containers amper worden geleegd?
Hoe staat dit kinderlijkje me?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef amaranta het volgende:
En als het niet door de eigenaar van de container is, dan zijn er altijd wel tokkies die die zakken leeghalen op zoek naar bruikbare kleding.
de open containers wel, maar ook de containers met zo'n kantel systeem in de deksel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar het is algemeen bekend dat die containers worden geplunderd.
Geloof het direct.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
Maar het is algemeen bekend dat die containers worden geplunderd.
die ook... daar moeten regelmatig mensen uit bevrijd worden...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
de open containers wel, maar ook de containers met zo'n kantel systeem in de deksel?
twitter:JacobienB1 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:44:50Is er ergens een ijskelder met de bijnaam Luxemburg?? #vermistebroertjes reageer retweet
Ik vind dat we Jacobien moeten uitnodigen op Fok. En waar komt die betonschaar vandaan?twitter:JacobienB1 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:27:25@KARWEI_nieuws Kunnen jullie nagaan of bij Karwei omgeving Utrecht combi spanband, betonschaar, sleepkabel zijn gekocht? #vermistebroertjes reageer retweet
Waar een wil is is een weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
de open containers wel, maar ook de containers met zo'n kantel systeem in de deksel?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en misschien was die moeder vergeten dat ze gewoon op scoutingkamp zijn,
Oeps.
Lijkje? De oudste was rond de 160!! Dat is verrotte lastig tillen. Zeker als je nog een lijk moet dragen van 140.quote:
Zegt men, gebaseerd op "motorgegevens" en wat hij getankt heeft in Neerbeek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rijnsebrug om 1:42 en met zekerheid om 4 uur in de buurt waar hij zichzelf verhing. De auto heeft niet veel verder gereden dan wat ze als mogelijke route hebben uitgestippeld.
Hij heeft dan dus van ongeveer 2 uur to zeg een uur of 6 half 7 om z'n plannen in uitvoering te brengen. Ik denk dat hij om 4 uur wanneer hij z'n telefoon aanzet klaar is met z'n eerste fase.
Er staat 1 camera aan de zuidkant.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Keshet het volgende:
Staan er ook camera's op de Rijnbrug? Misschien heeft hij ze daar vanaf gegooid?
Al stonden er camera's ... Die beelden worden niet bewaard.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Keshet het volgende:
Staan er ook camera's op de Rijnbrug? Misschien heeft hij ze daar vanaf gegooid?
Waarom denk je dat?quote:
Nou, een kleintje van nog geen 15 kg en nog geen meter lang is al lastig als hij zich slap maakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lijkje? De oudste was rond de 160!! Dat is verrotte lastig tillen. Zeker als je nog een lijk moet dragen van 140.
http://goo.gl/maps/U0h38quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Keshet het volgende:
Mijn mening ook. Maar dan waren ze nu toch wel een x ergens aangespoeld?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef Keshet het volgende:
Waarom staan ze er dan,tegenwoordig kan je niemand een klap op zijn bek geven of je bent erbij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Al stonden er camera's ... Die beelden worden niet bewaard.
Mijn hemel, gaat dat ijskelderverhaal viral?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef blanket het volgende:
twitter:JacobienB1 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:44:50Is er ergens een ijskelder met de bijnaam Luxemburg?? #vermistebroertjes reageer retweet
Ik vind dat we Jacobien moeten uitnodigen op Fok. En waar komt die betonschaar vandaan?twitter:JacobienB1 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 21:27:25@KARWEI_nieuws Kunnen jullie nagaan of bij Karwei omgeving Utrecht combi spanband, betonschaar, sleepkabel zijn gekocht? #vermistebroertjes reageer retweet
Water. Verzwaard met stenen. Zak erom met de spanband en de ander met sleeptouw. Tot nooit meer ziens.quote:
Op die brug stoppen is niet handig maar je kan er ook vlakbij stoppen zo te zien?quote:
Schoenen per ongeluk nat en ergens gedumpt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Water. Verzwaard met stenen. Zak erom met de spanband en de ander met sleeptouw. Tot nooit meer ziens.
Je kunt echt niet ongemerkt meer dan 1 minuut stoppen op de rijnbrug, daar is het altijd druk. En de hoge vangrails maken het onmogelijk om overheen te komen, laat staan met kinderenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Water. Verzwaard met stenen. Zak erom met de spanband en de ander met sleeptouw. Tot nooit meer ziens.
Niet eens per ongeluk. Die moesten weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Schoenen per ongeluk nat en ergens gedumpt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef sig000 het volgende:
Wat ik me nu afvraag is het volgende: De beelden uit Leersum waren van een andere auto, ik mag toch aannemen dat de politie de beelden van die camera van de hele nacht is gaan nakijken en daardoor kan uitsluiten dat de vader die nacht langs die plek is gereden?
Waarom moesten die weg?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet eens per ongeluk. Die moesten weg.
Ze liggen ook niet in de Rijn. Dat zie je me niet zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Je kunt echt niet ongemerkt meer dan 1 minuut stoppen op de rijnbrug, daar is het altijd druk. En de hoge vangrails maken het onmogelijk om overheen te komen, laat staan met kinderen
Omdat daar aanwijzingen op zitten waar de jongens zijn. Al is het zand, modder.quote:
Daar is gezocht was toch met die visvijver in de buurt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Keshet het volgende:
Maar serieus, daar is toch al wel gezocht door de politie mag ik hopen? Toen ik hoorde dat hij daar in ieder geval gereden heeft was dat het eerste wat ik dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |