Was 1 waarneming van vermoedelijk een auto die leek op die van de vader.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Bayswater het volgende:
Het vermoeden in Venray, waarop is dat nu gebaseerd eigenlijk? Krijg een beetje uitslag van die halfbakke bekendmakingen.
Zou kunnen, maar iemand herkent met een reden die auto lijkt mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Doodloper het volgende:
[..]
1 iemand dacht dat hij daar de auto had gezien bij mijn weten
Als ie cash afrekent?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met dat geld zou juist het hele spoor gevolgd kunnen worden waar hij is geweest.
Gebaseerd op één vermoedelijke waarneming:quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Bayswater het volgende:
Het vermoeden in Venray, waarop is dat nu gebaseerd eigenlijk? Krijg een beetje uitslag van die halfbakke bekendmakingen.
Lijkt mij wel, na 20,00 geef je niet veel geld meer uit lijkt mij. Is het 15.00 geweest zijn er meer mogelijkheden.quote:
twitter:rikdogger twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:24:53Politie: het zoeken naar de #vermistebroertjes wordt steeds moeilijker, maar we kunnen niet opgeven. reageer retweet
Met ¤ 100 kun je in de supermarkt al geen 2 karren vol halen, en geen kassière die zich herinnert dat je cash afgerekend hebt, het is geen enorm bedrag ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met dat geld zou juist het hele spoor gevolgd kunnen worden waar hij is geweest.
True. Maar winkels hebben wel camera'squote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met ¤ 100 kun je in de supermarkt al geen 2 karren vol halen, en geen kassière die zich herinnert dat je cash afgerekend hebt, het is geen enorm bedrag ofzo.
Het gaat ook niet om boodschappen. denk eerder aan een keer extra tanken die niet gepind word.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met ¤ 100 kun je in de supermarkt al geen 2 karren vol halen, en geen kassière die zich herinnert dat je cash afgerekend hebt, het is geen enorm bedrag ofzo.
Of nog even naar de hoeren geweest op z'n laatste avond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef alors het volgende:
Misschien heeft ie wel wat geld weggegooid ook, als je toch met dwaalsporen bezig bent.
Het is niet zo'n opvallende man en zonder die 2 kinderen erbij is de kans groot dat men zich hem niet meer herinnert.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heeft hij dat gedaan bij personen die hem zouden kunnen herkennen.
Dat was mijn 2e ingeving.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Of nog even naar de hoeren geweest op z'n laatste avond.
Ze zullen toch wel moeten opgeven binnenkort (tenzij ze al gevonden zijn natuurlijk). Ben benieuwd of ze dan wel het hele dossier vrijgeven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rikdogger twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:24:53Politie: het zoeken naar de #vermistebroertjes wordt steeds moeilijker, maar we kunnen niet opgeven. reageer retweet
Dan kunnen we nog een paar topics vullen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel moeten opgeven binnenkort (tenzij ze al gevonden zijn natuurlijk). Ben benieuwd of ze dan wel het hele dossier vrijgeven.
twitter:MargueriteEfde twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:26:35@VermistNL @JulianRubenNL aha dank je, ja ik zie het,routekaart is nu anders, niks meer na 6 mei 22.45 (qua GSM waarneming) waar is 04:16?? reageer retweet
Nav van vraag naar bron van het bericht:twitter:bianc5270 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:51:15@MargueriteEfde ivm verwarring weggehaald, gsm-mast geeft Leersum en Doornse Gat aan, politie is nog aan onderzoeken reageer retweet
twitter:bianc5270 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 20:57:44@MargueriteEfde politie op tv, vooravond, vandaar waarschijnlijk weggehaald iav duidelijkheid wat nu correct is reageer retweet
Maar alle waarschijnlijke plekken zijn al doorzocht.... Misschien liggen die kinders wel onder het klimrek waar hij zich heeft verhangen. Maar vaders schijnen afstand te creeeren, dus zou ik denken in Limburg maar ook daar is al gezocht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef wrlrd het volgende:
's Avonds kun je natuurlijk maar op beperkte plekken dingen kopen.
Het valt me trouwens op dat zijn kleren op de politie foto's heel schoon zijn. Geen zand oid. Geen sporen op de knieën. Waren dit dezelfde kleren die hij aanhad toen hij de kinderen ophaalde?
Verder hij zet bewust zijn telefoon uit, rijdt waarschijnlijk via dorpen en zet zijn telefoon weer aan waar hij dood wordt gevonden. Dan lijkt me zijn vindplek de minst waarschijnlijke plek om de kinderen te vinden....
Lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef wrlrd het volgende:
De politie moet veel meer informatie hebben. De brief van de vader, sporenonderzoek in de auto, onderzoek naar de kleren, sporen onder zijn nagels.
Nou ze zullen wel uitkijken met dingen vrijgeven.Die beelden waren ook al zo,n succes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef wrlrd het volgende:
De politie moet veel meer informatie hebben. De brief van de vader, sporenonderzoek in de auto, onderzoek naar de kleren, sporen onder zijn nagels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |