Nogmaals hij KAN het hebben uitgegeven, zeker weten doen we het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er nog ¤ 45 over was is gewoon een feit hoor
Niburu kan ook nog...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
En op twitter gezever over Luxemburg ook de hele tijd..
Weten jullie dat er ook een Luxemburgstraat EN Luxemburghof in Sittard zijn? Daarnaast een provincie Luxemburg in Belgie...
Puur omdat als je wat letters weglaat je van 'Ruben' en 'Julian' het woord 'Luxemburg' kunt maken.
Blijkbaar niet. 2 voorbeelden : 2 auto´s voor een restaurantquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Nogmaals hij KAN het hebben uitgegeven, zeker weten doen we het niet.
We weten wel zeker dat het er niet meer is.
En er is landelijke aandacht voor deze zaak, iemand die informatie heeft meld zich wel.
Als hij het zich kan herinneren. Kijk, het halve land denkt over een vader en twee kids. Maar die Jeroen was geen opvallende jongen. Als hij mijn winkel inloopt zou ik hem de volgende dag echt niet meer herinneren vrees ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
En er is landelijke aandacht voor deze zaak, iemand die informatie heeft meld zich wel.
Absoluut.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ooowja. is ook zo.
Nouja, dan nog steeds is het heel vergezocht.
twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:23:53Morgen zoekactie #vermistebroertjes omg. Luxemburgstraat Geleen https://t.co/9nVbJpxHxz reageer retweet
Alle Luxemburgstraten verzamelen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Absoluut.
Helaas ook dit weer (account organiseert niet, kondigt slechts aan):twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 22:23:53Morgen zoekactie #vermistebroertjes omg. Luxemburgstraat Geleen https://t.co/9nVbJpxHxz reageer retweet
Je hebt natuurlijk altijd mensen die de media niet volgen, hoe laat is dat geld gepind?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. 2 voorbeelden : 2 auto´s voor een restaurant
Nog geen enkele tip over.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:09 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Ow ik wel!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Als hij het zich kan herinneren. Kijk, het halve land denkt over een vader en twee kids. Maar die Jeroen was geen opvallende jongen. Als hij mijn winkel inloopt zou ik hem de volgende dag echt niet meer herinneren vrees ik.
Echt? Passend.quote:
Hij is dood nu eh. Lijkstijfheid. Tegenstribbelen zal 'ie ook niet doen.quote:
Is niet bekend gemaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:12 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk altijd mensen die de media niet volgen, hoe laat is dat geld gepind?
Toen ie nog leefde bedoel ik dan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Hij is dood nu eh. Lijkstijfheid. Tegenstribbelen zal 'ie ook niet doen.
Dat is het nadeel van contant geld, dat is niet te volgen, waar overigens wel weer uit blijkt dat hij zaken voorbereid heeft:quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Met dat geld zou juist het hele spoor gevolgd kunnen worden waar hij is geweest.
Oke dat kan dus ook de dag ervoor zijn geweest? Of 2 dagen ervoor?quote:
Als ik op vakantie ga heb ik ook altijd contant geld bij me, stel je voor dat je halverwege de reis bent en je niet kan pinnen bij een benzinestation dankzij een storing.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van contant geld, dat is niet te volgen, waar overigens wel weer uit blijkt dat hij zaken voorbereid heeft:
Van pinnen overstappen naar niet traceerbaar contant geld.
Mobiel uit.
Dat kan bij een overlijden. Is dus niet raar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Er wordt gemeld dat het LinkedIn account is verwijderd.
Verstandig................. Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ga heb ik ook altijd contant geld bij me, stel je voor dat je halverwege de reis bent en je niet kan pinnen bij een benzinestation dankzij een storing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |