En de politie houdt al de hele tijd alleen maar essentiële informatie achter, zijn incapabel en willen niet zoekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ze net zo snel en zorgvuldig zijn als met de Leersum beelden dan kan het nog wel even duren.
Die hebben ze niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En de politie houdt al de hele tijd alleen maar essentiële informatie achter,
Dat was al die tijd al bekend, stond gewoon in het Amber Alert.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kleding broertjes is bekend gemaakt:
Ruben heeft een mager postuur, donkerblond haar en een litteken in zijn wenkbrauw boven zijn rechteroog. Op de dag van zijn verdwijning droeg hij een blauwe spijkerbroek, een zwart T-shirt van het merk Oli en een zwart vest van het merk Mexx.
http://www.politie.nl/ver(...)-van-der-schuit.html
Julian heeft een normaal postuur, sproeten in zijn gezicht, donkerblond haar en een litteken op zijn neus. Hij droeg een bruin vest, een blauwe spijkerbroek, een T-shirt met camouflageprint, een zwart lederen jas en zwarte Nike sportschoenen
http://www.politie.nl/ver(...)-van-der-schuit.html
kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En de politie houdt al de hele tijd alleen maar essentiële informatie achter, zijn incapabel en willen niet zoeken
Dussss
quote:Irritaties tussen politiekorpsen van Nederland en die van buurlanden belemmeren de internationale samenwerking in politieonderzoek. Dat staat in Sp!ts. De Nederlandse politie wordt als eigenwijs en bot gezien en de manier van rechercheren botst vaak met die van de Duitse en Belgische korpsen. Bepaalde misdrijven worden hierdoor niet goed aangepakt.
Dat blijkt uit onderzoek van hoogleraar Hans Nelen van de Universiteit Maastricht. 'De Nederlandse politie heeft de neiging te veronderstellen dat zij de wijsheid in pacht heeft. Dat valt niet altijd goed', aldus Nelen.
Oepsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was al die tijd al bekend, stond gewoon in het Amber Alert.
Er staat eigenwijs en bot. Lees jij wel? Of lees je alleen wat je erin wilt lezen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
klopt
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wekt-irritatie.dhtml
[..]
Ik lees duidelijk beter dan jij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Er staat eigenwijs en bot. Lees jij wel? Of lees je alleen wat je erin wilt lezen?
quote:. 'De Nederlandse politie heeft de neiging te veronderstellen dat zij de wijsheid in pacht heeft
Dat wil niet zeggen dat ze informatie achterhouden en niet willen zoeken.quote:
Ze hebben geen info en zoeken naar een speld in de hooiberg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze informatie achterhouden en niet willen zoeken.
Is heel moeilijk exact te bepalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef Doodloper het volgende:
Overigens vind ik het vreemd dat de tijd van het vinden van de vader wel op de kaart staat maar niet het tijdstip van overlijden.
Aan dat tijdstip heb je toch veel meer?
Ja dat snap ik, maar ze weten vast wel of dat bijvoorbeeld om 04.30 uur was of eerder toch om 07.30 uur.quote:
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze hebben geen info en zoeken naar een speld in de hooiberg.
Ik ben het ermee eens dat er fouten zijn gemaakt. Maar dat zal in elk onderzoek voorkomen. Nu wordt het alleen allemaal breed uitgemeten in de pers. En oh ja, vergeet niet dat 'wij leken' ook nog allemaal informatie 'eisen'. NU, niet morgen, NU, opschieten, go.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef m1st1g het volgende:
Ik heb het voornamelijk over het incapabel.
Begin met de identificatie van de auto waar ze na 2 dagen pas een "expert" benaderen om er achter te komen dat het niet klopt. Terwijl meerdere bronnen aangeven dat de politie hier fout zit.
dat noem ik niet zoeken.
Er was al heel lang een website. Dit is de nieuwequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
D'r is inmiddels een heuse website gebouwd door de mensen achter @JulianRubenNL: http://julianruben.nl/
Ok. Behoorlijk uitgebreid. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er was al heel lang een website. Dit is de nieuwe
Die vader heeft het in ieder geval knap lastig gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Messina het volgende:
Ik denk niet dat een ander politiekorps (buitenlands) deze zaak wél had opgelost.
Jup. De vraag is waarom. Hij moet toch echt een gruwelijke hekel aan zijn ex hebben gehad lijkt me. /blik vol onbegripquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die vader heeft het in ieder geval knap lastig gemaakt.
Om met het laatste te beginnen, een ander korps had het niet beter gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ik ben het ermee eens dat er fouten zijn gemaakt. Maar dat zal in elk onderzoek voorkomen. Nu wordt het alleen allemaal breed uitgemeten in de pers. En oh ja, vergeet niet dat 'wij leken' ook nog allemaal informatie 'eisen'. NU, niet morgen, NU, opschieten, go.
Ik denk niet dat een ander politiekorps (buitenlands) deze zaak wél had opgelost. Jij wel?
En aan de rest van zijn (schoon) familie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Jup. De vraag is waarom. Hij moet toch echt een gruwelijke hekel aan zijn ex hebben gehad lijkt me. /blik vol onbegrip
Fijn om te horen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om met het laatste te beginnen, een ander korps had het niet beter gedaan.
Ik eis niets, ik geef alleen commentaar op de manier waarop er nu gerechercheerd wordt. Dit kan tegenwoordig door de snelheid van de media.
Om te rechercheren moet er iets te onderzoeken zijn en dat is het probleem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om met het laatste te beginnen, een ander korps had het niet beter gedaan.
Ik eis niets, ik geef alleen commentaar op de manier waarop er nu gerechercheerd wordt. Dit kan tegenwoordig door de snelheid van de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |