quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hadden ook een paar over the top pakjes zoals die van coco. Geweldig juist.
SPOILER: pas op! kindermishandeling! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakjeLekker warm tijdens het wandelen
en het zag er stiekem echt super sweet uit, zeker zo tegen een stoere kerel aangeplakt![]()
![]()
Tijd voor een nieuw plaatje in de OP, uniekhoorn!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, topic was net dicht. Nog een poging hier:SPOILER: pas op! kindermishandeling! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakjeLekker warm tijdens het wandelen
en het zag er stiekem echt super sweet uit, zeker zo tegen een stoere kerel aangeplakt![]()
![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mensch ik kan niet heksenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw plaatje in de OP, uniekhoorn!
He, goed plaatje!quote:
Ging jij niet een bak kwark eten en naar bed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Keuringsdienst met wel een leuke uitzending... mayonaise vs frietsaus
En nu heb ik honger
De jongens hebben de afstandbedieningquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Keuringsdienst met wel een leuke uitzending... mayonaise vs frietsaus
En nu heb ik honger
die wil ik eigenlijk ook nog lezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Laureline het volgende:
Het is trouwens vandaag wel een hele deprimerende dag. Ik zit de hele dag al achter m'n bureau naar de regen te staren, en heb 2 brieven getypt. Niets van mijn enorme lijst verplichtingen/werk gedaan, kon me er niet toe zetten. Wel de ESF-meet-rel bijgelezen (arme Greys) en de film ' Paul' gekeken (filmtip van de mini), van de makers van Shaun of the Dead. Lijstje is navenant:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: brood met komijnekaas, stuk leverworst met mosterd, salami, engelse drop
T: halve zak mama mia's, muffin met stukjes chocola
D: rode kool
T: halve pizza bolognese, halve fles witte wijn, nog een muffin
Hum.
Ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die wil ik eigenlijk ook nog lezenwaar begint ie ongeveer?
Heel erg, leedvermaak enzo![]()
Dat dachten mensen ook vaak. Heel rare blikken. En M. houdt sowieso al niet echt van aandacht. Ik heb echt moeten lachen om de starende blikken van mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco! Net alsof ie met een teddybeer rondloopt
Hehehe, de songfestivalmeetrel. Ik was bij de meet. Heb de rel niet echt gevolgd, maar Sunchaser is blij, die heeft weer een rel veroorzaakt. Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Laureline het volgende:
Het is trouwens vandaag wel een hele deprimerende dag. Ik zit de hele dag al achter m'n bureau naar de regen te staren, en heb 2 brieven getypt. Niets van mijn enorme lijst verplichtingen/werk gedaan, kon me er niet toe zetten. Wel de ESF-meet-rel bijgelezen (arme Greys) en de film ' Paul' gekeken (filmtip van de mini), van de makers van Shaun of the Dead. Lijstje is navenant:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: brood met komijnekaas, stuk leverworst met mosterd, salami, engelse drop
T: halve zak mama mia's, muffin met stukjes chocola
D: rode kool
T: halve pizza bolognese, halve fles witte wijn, nog een muffin
Hum.
Hm, het zit iets anders nog hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.
Ah, dan heb ik ook de helft gemist.quote:
Geeft niet, wees blijquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik ook de helft gemist.
^^quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Hij begint ongeveer gistermiddag, denk ik? Nadat Stefan de foto's online had gezet. Interessante rel wellicht voor mensen die er buiten staan, jaMaar goed, vanwege Greys vond ik het dus zó niet leuk . Ik was er deze keer niet bij en dat vond ik heel jammer, maar na die heisa van gisteren ben ik er bijna blij om.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, topic was net dicht. Nog een poging hier:
[..]M. is ook awesome met SaarSPOILER: pas op! kindermishandeling! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakjeLekker warm tijdens het wandelen
![]()
elke keer dat we op jullie wachtten ook controleren of ze het nog goed had.
[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 16-05-2013 21:20:50 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dat kan jij! Ben zo benieuwd naar jullie twee als vader en moeder ook, schattig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coocz, ik vind het ook spannend worden en Duuf helemaal. Ik ben wel nerveus voor de baring (zoals ze het in het zkh noemen
). Kan ik het allemaal wel, kan ik met de pijn dealen, etc.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
M. is ook awesome met Saarelke keer dat we op jullie wachtten ook controleren of ze het nog goed had.
Het grote voordeel is dat je niet anders kunt, je hebt geen keusquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coocz, ik vind het ook spannend worden en Duuf helemaal. Ik ben wel nerveus voor de baring (zoals ze het in het zkh noemen
Het komt goed! Echt! Het is zo'n bijzondere ervaring bevallen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ze kunnen 't er ook uit snijden heb ik me laten vertellen.
Dat is echt naar, want je moet daar zolang van herstellen vergeleken met een normale bevalling.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, is niet bepaald om de hoek hoor! Vorig jaar was trouwens een schattige patatboer bij mij in de straat zo ongeveer laatste geworden, nadat hij ook nog beroofd was datzelfde jaar. Zielig hoor (al was de friet daar wel vies inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, de songfestivalmeetrel. Ik was bij de meet. Heb de rel niet echt gevolgd, maar Sunchaser is blij, die heeft weer een rel veroorzaakt. Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.
Overigens, heb jij de beste patatjes van Nederland al eens geproefd? Bij jou om de hoek, bij Jack Snack. Ik wilde er pas patatjes gaan halen, maar toen had ie kortsluiting gehad en was ie dicht.
Jack van Jack Snack is trouwens wel echt heel erg schattig.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Laureline het volgende:
Uniek! Uit de Sigmund van vandaag (niet die nu in de OP staat, maar deze ) blijkt overduidelijk dat de maker meeleest in dit topic (zie de discussie van gisteren over onze stemmingen)!
Een vriendin van mij was een echte meester in het op uitgelezen momenten laten vallen van het woord 'inknippen'. Met bijbehorende gezichtsuitdrukkingquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Vertellend over haar eigen bevalling, en om mensen dan zeg maar te shockeren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een vriendin van mij was een echte meester in het op uitgelezen momenten laten vallen van het woord 'inknippen'. Met bijbehorende gezichtsuitdrukking
Jack zelf is een schat maar zijn patatten zijn altijd heel donker. Je moet er van houden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, de songfestivalmeetrel. Ik was bij de meet. Heb de rel niet echt gevolgd, maar Sunchaser is blij, die heeft weer een rel veroorzaakt. Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.
Overigens, heb jij de beste patatjes van Nederland al eens geproefd? Bij jou om de hoek, bij Jack Snack. Ik wilde er pas patatjes gaan halen, maar toen had ie kortsluiting gehad en was ie dicht.
Jack van Jack Snack is trouwens wel echt heel erg schattig.![]()
Nee, die vriendin wist toen nog van niets (inmiddels wel, karmaquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vertellend over haar eigen bevalling, en om mensen dan zeg maar te shockeren?
Of tegen bijna-bevallende-vrouwen om een reactie los te krijgen?
Ha, goed doorbakken, daar houd ik juist wel van! Ga het toch eens proberen (helemaal naar de andere kant van het bos, oe), als de eerste drukte een beetje is afgenomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Jack zelf is een schat maar zijn patatten zijn altijd heel donker. Je moet er van houden.
/weer weg
In de winter heeft hij ook zo'n houten chalet met oliebollen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, goed doorbakken, daar houd ik juist wel van! Ga het toch eens proberen (helemaal naar de andere kant van het bos, oe), als de eerste drukte een beetje is afgenomen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heb eens een filmpje gezien, en naast alle andere redenen waarom het niet gaat gebeuren vond ik het toch wel een extra bevestiging dat er niets uit mijn flamoes geperst gaat worden
Ik zag vlak voor mijn bevalling een filmje met een knip en toen wilde ik ook geen kind meer maar kon niet meer terugquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heb eens een filmpje gezien, en naast alle andere redenen waarom het niet gaat gebeuren vond ik het toch wel een extra bevestiging dat er niets uit mijn flamoes geperst gaat worden
Ach, uit mijn flamoes is ook niks geperst en toch hebben we nu een babyquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Zwanger zijn & de bevalling zou ik allebei zo overdoen iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel tof dat jullie hier niet met allemaal horrorverhalen gaan strooien![]()
Mijn bevalling (en zwangerschap btw) waren ook top!
Je hoort alleen als je zwanger bent altijd van die enge verhalenIk zat toen nog op een ander forum en daar was dat heel erg
Ik vond zwanger zijn wel echt heel erg fijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach, uit mijn flamoes is ook niks geperst en toch hebben we nu een baby![]()
[..]
Zwanger zijn & de bevalling zou ik allebei zo overdoen iddAwesome
Que? Ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond zwanger zijn wel echt heel erg fijn
Echt waar?!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Que? Ik ookWas serieus
Zwanger zijn was chill, leuk, tof. En bevallen was ook heel bijzonder
Je schijnt zwanger nog best lang door te kunnen rennenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga even nasr OUD jongens, even kijken of ze daar nog goede trainingstips en knappe lijstjes hebben.
Ik had zo'n ding. En een fietskar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je schijnt zwanger nog best lang door te kunnen rennen
Pro-tip:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga even nasr OUD jongens, even kijken of ze daar nog goede trainingstips en knappe lijstjes hebben.
Ik wist dat je t meendequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Que? Ik ookWas serieus
Zwanger zijn was chill, leuk, tof. En bevallen was ook heel bijzonder
Hoe zit met jouw voortgang trouwens? Nog steeds - op de gebieden waar je wenst?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef _aurum_ het volgende:
Wow JB wow!![]()
Lijstje voor vandaag:
O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: kip en amandelen
T: havermoutshake
D: linzenprutje
Ben niet voor niks weg bij m hequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef _aurum_ het volgende:
Wow JB wow!![]()
Lijstje voor vandaag:
L: kip en amandelen
D: linzenprutje
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Laureline het volgende:
Ben jaloers op de goede lijstjes! Morgen kruip ik maar weer op de crosstrainer, vandaag heb ik alles vertikt.
Strakke lijstjes wisselen af met vakantielijstjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe zit met jouw voortgang trouwens? Nog steeds - op de gebieden waar je wenst?
Zie namelijk strakke lijstjes de laatste tijd als ik me niet vergis.
Kijken hoe dat geen alcohol zich uithaaltquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Strakke lijstjes wisselen af met vakantielijstjes
Het gaat langzaam, als ik het vergelijk met vorig jaar heb ik een plattere buik en smallere taille. Maar die heupen he![]()
Ik ben deze week een beetje aan het rommelen met carb cyclen, op trainingsdagen eet ik meer carbs rond de training dan op niet trainingsdagen. Dat lijkt zoden aan de dijk te zetten, maar zeker weten doe ik het oas over een maand
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Wáárom kijken mensen naar bevallingsfilms? En wáárom laten vrouwen hun bevalling filmen vanuit een andere camerapositie dan achter hun schouder?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef laziness het volgende:
Ik zag vlak voor mijn bevalling een filmje met een knip en toen wilde ik ook geen kind meer maar kon niet meer terug
Fixed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef V1z0R het volgende:
Kijken hoe dat geen alcohol zich uithaaltwel top dat je op buik winst verlies boekt
Winst qua doelstelling, verlies qua cm'squote:
oh woon jij daar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, is niet bepaald om de hoek hoor! Vorig jaar was trouwens een schattige patatboer bij mij in de straat zo ongeveer laatste geworden, nadat hij ook nog beroofd was datzelfde jaar. Zielig hoor (al was de friet daar wel vies inderdaad). Dido weet wel wie ik bedoel
.
En over de ESF-rel: ik vond niet dat mensen erg hysterisch reageerden eigenlijk. Het was, zoals iemand het in het topic heel goed verwoordde, "recht" tegenover gewoon fatsoen. Lullig voor Greys, die zich natuurlijk verantwoordelijk voelt: haar initiatief, haar kroeg, haar organisatie, haar woord dat mensen zich op hun gemak konden voelen in de wetenschap niet openbaar op foto's/filmpjes geknald te worden. En zoiets is natuurlijk een gentlemen's agreement. Als wij gaan duelleren kàn ik inderdaad niet de afgesproken 20 passen lopen, maar jou direct in de rug schieten. Want het is sowieso illegaal, dus hee. Er is maar één lullo voor nodig om zo'n afspraak te schenden, en de pret is uit. Ja, ik vond het wel terecht eigenlijk, die emoties en ophef.
zuivel? En heb je ook nog veggies vandaag? En waarom twee appels?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Lijstje van gister:
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L dubbele boterham gebakken ei
T appel, glas groene ijsthee
D pitabroodjes met shoarma en gebakken champignons (en natuurlijk beetje groen en knoflooksaus)
T nog twee glazen groene ijsthee
Planning vandaag:
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L dubbele boterham vleeswaar
t appel
B dan toch naar de stad lopen indien geen regen
D tapas eten met collega's
Ik hou mezelf voor dat ik de donderdag zo iets minder vadsig gemaakt heb dan met frituren. Any ideas?
Zuivel kan ik wel in de stad kopen, appels twee omdat we dat in huis hebben 'two apples a day, keeps the doctor away, ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zuivel? En heb je ook nog veggies vandaag? En waarom twee appels?
ja, ik ben benieuwd of ik het volhoudquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kijken hoe dat geen alcohol zich uithaaltwel top dat je op buik winst boekt
lekker wakker worden zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde dat ik bij mn archiefbaantje door mn oude aerobicslerares compleet afgezeken werd over een fout die ik kennelijk had gemaakt met een bagagedrager (laatste baantje)
Ik zat een eindje van haar af en zij was 'de baas' aan het vertellen dat ik écht niet kon blijven, dat het alleen aan mij te wijten was dat we zaten met die dingen met een verkeerde maat en prijs en dat ik beter had moeten weten, dus wáárom mij aanhouden, belachelijk, ik deed mn werk niet goed en maakte er een potje van. Is het dan omdat ze een lekker wijf is ofzo dat ze mag blijven, nou ja, semi lekker dan, want ik snap echt niet wat jullie in haar zien enz enz enz
ik voelde me toen ik wakker werd nóg heel erg te kakken gezetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
lekker wakker worden zo
Ik ben Henk d'r Chinese boek aan het lezen en nou heb ik iets over Chinezen gedroomd, maar wat precies weet ik niet meer
Wel lekker geslapen
buh, niet leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
ohai! verslapen![]()
ben volgens mij nog wat uit mn doen, hele week al moe, pukkelig, rusteloos en voor mn gevoel onproductief, afgewisseld met sip
Aan de goede kant van Den Haag iig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, is niet bepaald om de hoek hoor! Vorig jaar was trouwens een schattige patatboer bij mij in de straat zo ongeveer laatste geworden, nadat hij ook nog beroofd was datzelfde jaar. Zielig hoor (al was de friet daar wel vies inderdaad). Dido weet wel wie ik bedoel
.
Ik ben het met je eens dat het alles behalve fatsoenlijk was, maar zo is Sunchaser nu eenmaal. Die jongen kickt erop als hij een enorme rel kan veroorzaken en dat is 'm weer gelukt. Als groep zijnde kun je vanalles afspreken, maar er hoeft maar een nieuweling bij te komen die (claimt dat hij) de regels niet kent en het houdt op.quote:En over de ESF-rel: ik vond niet dat mensen erg hysterisch reageerden eigenlijk. Het was, zoals iemand het in het topic heel goed verwoordde, "recht" tegenover gewoon fatsoen. Lullig voor Greys, die zich natuurlijk verantwoordelijk voelt: haar initiatief, haar kroeg, haar organisatie, haar woord dat mensen zich op hun gemak konden voelen in de wetenschap niet openbaar op foto's/filmpjes geknald te worden. En zoiets is natuurlijk een gentlemen's agreement. Als wij gaan duelleren kàn ik inderdaad niet de afgesproken 20 passen lopen, maar jou direct in de rug schieten. Want het is sowieso illegaal, dus hee. Er is maar één lullo voor nodig om zo'n afspraak te schenden, en de pret is uit. Ja, ik vond het wel terecht eigenlijk, die emoties en ophef.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
ohai! verslapen![]()
ben volgens mij nog wat uit mn doen, hele week al moe, pukkelig, rusteloos en voor mn gevoel onproductief, afgewisseld met sip
Haal adem, ontspan, kijk dit filmpje:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
God, ik zit hier nog geen uur en ben nu al opgefokt. Wordt een lange dag zo...
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Haal adem, ontspan, kijk dit filmpje:
En ga weer rustig verder.
Fake!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ook heel even zitten twijfelen, maar hij is wel leuk toch?quote:
goed iig dat je dat gedaan hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hahadat helpt. Net even huisarts gemaild voor afspraak met de psychiatrisch verpleegkundige die wekelijks spreekuur houdt op woensdag. Die kan me iig doorverwijzen, want nu zit ik een beetje stuck.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb ook heel even zitten twijfelen, maar hij is wel leuk toch?
Goed van je, de eerste stap is vaak heel moeilijk, daarna word het makkelijkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hahadat helpt. Net even huisarts gemaild voor afspraak met de psychiatrisch verpleegkundige die wekelijks spreekuur houdt op woensdag. Die kan me iig doorverwijzen, want nu zit ik een beetje stuck.
ik heb nog een bikini 'nodig' dus wie weetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo Dido!
Janies, dat lijkt me idd ook geen feestje, dat gefrummel aan je lijfkadootje achteraf?
![]()
Novem, dacht ik ook idd! maar heb geloif ik niets hormonaals in process zeg maardacht misschien aftermath van vorige week ofzo o.O druk maken, druk hebben, blaat.
gaat wel over voor ik een jongetje ben
dat is ook lastig. Zelf dingen regelen als je zo slecht in je vel zit is gewoonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb dit alles al eens eerder meegemaakt, zo'n 12 jaar geleden, maar toen waren er allemaal mensen die dingen voor me regelden en nu moet ik het zelf doen en dat vind ik lastig. En niemand mag het weten verder, dus dat maakt het ook lastiger.
Wil ik niet. Heb het de vorige keer jaren moeten horen en men denkt nu eindelijk dat ik de boel weer wat op de rit heb, dus dat houd ik graag zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook lastig. Zelf dingen regelen als je zo slecht in je vel zit is gewoon, dan wil je dat eigenlijk helemaal niet. Daarom is het ook gewoon heel goed van je
En waarom mag niemand het weten?of heb ik dat gemist?
je wil er niet over nadenken dat dat beest naast de trampoline landtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef V1z0R het volgende:
![]()
overduidelijk CG, maar olifanten kunnen dus ook echt niet springen
Zijn er geen andere hulplijnen die wat voor je kunnen betekenen? Mensen die het je niet blijven nadragen? Weet niet precies wat er aan de hand is, maar kan me voorstellen dat met hulp beter is dan zonder.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:
Wil ik niet. Heb het de vorige keer jaren moeten horen en men denkt nu eindelijk dat ik de boel weer wat op de rit heb, dus dat houd ik graag zo.
kan er me iets bij voorstellen dan. Sterkte iigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wil ik niet. Heb het de vorige keer jaren moeten horen en men denkt nu eindelijk dat ik de boel weer wat op de rit heb, dus dat houd ik graag zo.
Toch maar niet hier. Zie dm.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan er me iets bij voorstellen dan. Sterkte iig![]()
(Waar woon jij ergens btw? /nieuwsgierig)
wat houdt dat in dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Perruche het volgende:
Ik heb myfitnesspal geinstalleerd, veel beter dan fatsecret! Of misschien hebben ze gewoon een nieuwe layout, maar het is echt een stuk beter
App waarbij je kan bijhouden wat je eet/verbruikt enzo. Je zet je eigen caloriegoal etc en ze geven tips over hoelang nog etcquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat houdt dat in dan?
Lees zo terug, nu douchen
Zodat je meteen kunt zien dat die brownie die je at je weer een week van je doel verwijderd heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
App waarbij je kan bijhouden wat je eet/verbruikt enzo. Je zet je eigen caloriegoal etc en ze geven tips over hoelang nog etc
herkenbaar, dat had ik in het begin bij Jillianquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik loop trouwens als een oud vrouwtje na de body pumpYeehaa
*schuifelschuifel*
Is alleen maar teken dat je goed je best doetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik loop trouwens als een oud vrouwtje na de body pumpYeehaa
*schuifelschuifel*
quote:
Je zei het eerder al, maar je bent niet zwak als je een psychisch probleem hebt. Zeker niet als je dat onderkent en er mee aan de slag gaat. Wel jammer als je naasten misschien ook zo denken, dat maakt juist dat jij niet wil dat ze je steunen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb dit alles al eens eerder meegemaakt, zo'n 12 jaar geleden, maar toen waren er allemaal mensen die dingen voor me regelden en nu moet ik het zelf doen en dat vind ik lastig. En niemand mag het weten verder, dus dat maakt het ook lastiger.
Punt is gewoon dat ze het niet begrijpen, zeker mijn broer en zussen niet. Het is een onderwerp dat bij ons thuis altijd vermeden is. Praat er niet over, dan is het er niet. En mijn ouders zijn oud en mijn moeder maakt zich altijd al zorgen om mij, dus die laat ik ook in het ongewisse.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je zei het eerder al, maar je bent niet zwak als je een psychisch probleem hebt. Zeker niet als je dat onderkent en er mee aan de slag gaat. Wel jammer als je naasten misschien ook zo denken, dat maakt juist dat jij niet wil dat ze je steunen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is alleen maar teken dat je goed je best doet
[..]sorry...
Voel jij je ook dan onder de oude-vrouwtjes-laag een soort afgematte Rambo?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:53 schreef Skoap het volgende:
[..]
herkenbaar, dat had ik in het begin bij Jillian
Ik weet dat ik in een andere omgeving leef, maar is je broer/zussencontact niet zo dat je het er niet over kan hebben, al begrijpen zij het niet perse? Schijn ophouden is kut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat ze het niet begrijpen, zeker mijn broer en zussen niet. Het is een onderwerp dat bij ons thuis altijd vermeden is. Praat er niet over, dan is het er niet. En mijn ouders zijn oud en mijn moeder maakt zich altijd al zorgen om mij, dus die laat ik ook in het ongewisse.
Nee, denk niet dat dat kanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik weet dat ik in een andere omgeving leef, maar is je broer/zussencontact niet zo dat je het er niet over kan hebben, al begrijpen zij het niet perse? Schijn ophouden is kut.
Als je zeker weet dat je alle ballen in de lucht kan houden is dat goed. Als je het gevoel hebt dat je de crisisdienst moet bellen, dan hoef je niet te denken 'werk' (vakantie doet je vast wel goed).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:11 schreef _Dido_ het volgende:
Die heeft een verwijsbrief meegegeven. Verder moet je toch echt wachten tot er ergens plek is. Tenzij acuut. Maar ik denk: werk, vakantie, bla bla bla bla.
Maar goed, ik heb het topic wel voldoende gekaapt nu.
De timing is niet zo goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat je alle ballen in de lucht kan houden is dat goed. Als je het gevoel hebt dat je de crisisdienst moet bellen, dan hoef je niet te denken 'werk' (vakantie doet je vast wel goed).
Wat gebeurt er als je weer uitschrijft? => 5 dingen/tijden inschrijven, 4 weer uitschrijven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Probability het volgende:
Sporten lukt mij niet meer sinds het nieuwe systeem. Moet je 2 weken van te voren bedenken wanneer je gaat sporten en op tijd inschrijvengreat
zal eens kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
App waarbij je kan bijhouden wat je eet/verbruikt enzo. Je zet je eigen caloriegoal etc en ze geven tips over hoelang nog etc
Dat doet iedereen wat echt dodelijk vervelend is voor mensen die wel echt komen. Ik vind het ook een vervelend systeem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je weer uitschrijft? => 5 dingen/tijden inschrijven, 4 weer uitschrijven.
Het zijn geen 06-nummersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef loveli het volgende:
Crisisdienst lijkt me juist voor zonder verwijzing van huisarts?
/noob
Stuur een sms-je terug.
Wat doe je dan eigenlijk? Neem je dan op en zeg je dat ze beter kunnen mailen want slechthorend? of neem je niet op? Als je niet opneemt is het lastig voor hun aan te voelen wat het probleem is dat je niet opneemt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:
En nu word ik net door iemand gebeld bij wie ik me heb aangemeld, terwijl ik volgens mij heel duidelijk heb aangegeven DAT ZE MOETEN MAILEN!! RAAARGH! Willen ze het me extra moeilijk maken ofzo?
Als ik een mail stuur, vermeld ik expliciet dat mensen niet moeten bellen, maar moeten mailen of sms'en. Ik vermoed dat het andere telefoontje van de psychiatrisch verpleegkundige is. Ik ga gewoon stoppen m'n telefoonnummer op te geven, want mensen kunnen toch niet lezen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat doe je dan eigenlijk? Neem je dan op en zeg je dat ze beter kunnen mailen want slechthorend? of neem je niet op? Als je niet opneemt is het lastig voor hun aan te voelen wat het probleem is dat je niet opneemt.
nou, ik zou 1200 kcal binnen moeten krijgen per dag? Dat ga ik niet doen hoor!quote:
Zorgverleners blijven toch denken 'een beller is sneller' en je hoort in het algemeen veel aan hoe iemand is aan de telefoon. Ook nog geen antwoord op de vraag of je dan opneemt of niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Als ik een mail stuur, vermeld ik expliciet dat mensen niet moeten bellen, maar moeten mailen of sms'en. Ik vermoed dat het andere telefoontje van de psychiatrisch verpleegkundige is. Ik ga gewoon stoppen m'n telefoonnummer op te geven, want mensen kunnen toch niet lezen.
Huh?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik zou 1200 kcal binnen moeten krijgen per dag? Dat ga ik niet doen hoor!
iksnap die app nietquote:
Je kan dat handmatig aanpassen. Ik heb hem op 1800 gezet... mijn BMR is 1500 denk ik en met sporten 2100. Dus ergens in het midden. je moet je sport etc gewoon apart invoeren he. Mijn dagen zijn "sedentary" dus hij gaf idd 1200 ofzo aan, maar dat is zonder je andere beweging erbij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
iksnap die app niet![]()
Ik vul in wat ik kwijt wil en hoeveel ik beweeg enzo en hij zegt dat ik 1200 (ietsje meer) kcal binnen moet krijgen om af te vallen
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef loveli het volgende:
Vermeld je er ook bij dat je doof bent? Dat lijkt me praktisch.
Nee dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zorgverleners blijven toch denken 'een beller is sneller' en je hoort in het algemeen veel aan hoe iemand is aan de telefoon. Ook nog geen antwoord op de vraag of je dan opneemt of niet.
Volgende keer in de telefoon zeggen dat je ze niet kunt verstaan en of ze willen mailen? Dat is iig een duidelijke boodschap vs wegdrukken. (die voor jou voor sneller resultaat kan zorgen)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee dus. Ik klik ze weg. Ook omdat ik op het werk zit dus.
^^quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer in de telefoon zeggen dat je ze niet kunt verstaan en of ze willen mailen? Dat is iig een duidelijke boodschap vs wegdrukken. (die voor jou voor sneller resultaat kan zorgen)
hm, ik vind het niet zo handig merk ik, je moet het merk van het eten enzo invullen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je kan dat handmatig aanpassen. Ik heb hem op 1800 gezet... mijn BMR is 1500 denk ik en met sporten 2100. Dus ergens in het midden. je moet je sport etc gewoon apart invoeren he. Mijn dagen zijn "sedentary" dus hij gaf idd 1200 ofzo aan, maar dat is zonder je andere beweging erbij.
Nee hoeft niet! en je kan ook dingen scannen, ik heb net een smoothie gescand en die staat er nu inquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan dat handmatig aanpassen. Ik heb hem op 1800 gezet... mijn BMR is 1500 denk ik en met sporten 2100. Dus ergens in het midden. je moet je sport etc gewoon apart invoeren he. Mijn dagen zijn "sedentary" dus hij gaf idd 1200 ofzo aan, maar dat is zonder je andere beweging erbij.
Ja, dus ik moet zien dat mijn "netto" op minder zit dan mijn onderhoud? Want als ik dus 1800 kcals zou eten (wat ik volgens eetmeter doe maar die is niet zo accuraat denk ik) + sporten zoals ik nu doe ben ik dan binnen de kortste keren graatmager ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef V1z0R het volgende:
In theorie zou je moeten afvallen, je verbruikt immers meer dan erin gaat.
Zou je netto dus op 1400 (of 1350?) komen. Is een tekort van 800, dus na een 11-12 dagen zo doen zou je een kilo vet kwijt zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, dus ik moet zien dat mijn "netto" op minder zit dan mijn onderhoud? Want als ik dus 1800 kcals zou eten (wat ik volgens eetmeter doe maar die is niet zo accuraat denk ik) + sporten zoals ik nu doe ben ik dan binnen de kortste keren graatmager ofzo
Maar mijn BMR schijnt 1500 te zijn (wtfquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zou je netto dus op 1400 (of 1350?) komen. Is een tekort van 800, dus na een 11-12 dagen zo doen zou je een kilo vet kwijt zijn.
dat laatste heb ik dus niet. Ik zit alleen altijd met dat wegen, ik heb geen idee hoeveel ik eetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee hoeft niet! en je kan ook dingen scannen, ik heb net een smoothie gescand en die staat er nu in
Ik gebruikte eerst ook voedingscentrum maar daar staat echt superveel niet in van wat ik eet...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar mijn BMR schijnt 1500 te zijn (wtf) en daar moet je niet onder komen, toch? Maar dan moet ik mikken op 1800 kcals op niet-sportdagen en bijv. 2000 met wel-sportdagen?
Ok dan moet ik dus minder voer in mn bakkes stouwen. Ha!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En bij een structurele aanpak is het inderdaad niet verstandig om onder je BMR te duiken. Dan ga je spiervolume als brandstof verbruiken en gaat je onderhoud omlaag.
Of een groter onderhoud creërenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok dan moet ik dus minder voer in mn bakkes stouwen. Ha!
Ben ik bang dat ik dat vergeet en een maand niet mag sporten!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je weer uitschrijft? => 5 dingen/tijden inschrijven, 4 weer uitschrijven.
Er bleken maar 4 te zijn voor de les op dinsdag die heel populair is..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat doet iedereen wat echt dodelijk vervelend is voor mensen die wel echt komen. Ik vind het ook een vervelend systeem.
Als je je onderhoud verhoogd van 2200 naar zeg een 2700 dan kun je meer eten en blijven afvallenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Bille ik begrijp niet wat je bedoelt "er waren er maar 4"?
Maar hoe kan dat dan, nog meer sporten? Vind 3-5x per week wel zatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je je onderhoud verhoogd van 2200 naar zeg een 2700 dan kun je meer eten en blijven afvallen
ofinde horeca gaan werken, of als bouwvakker ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan, nog meer sporten? Vind 3-5x per week wel zatOf ik moet postbode worden
.
Of je spiermassa verhogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan, nog meer sporten? Vind 3-5x per week wel zatOf ik moet postbode worden
.
Ja ok maar dat heeft vrij weinig effect, zo gespierd om echt wat te merken daar moet ik veels te veel moeite voor doen!quote:
Denk als je 1 lesje vervangt met een KT per week dat je het al snel merkt hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ok maar dat heeft vrij weinig effect, zo gespierd om echt wat te merken daar moet ik veels te veel moeite voor doen!
Maar goed dat ik het begrijpthanks!
Of mijn werk. Met 2500 gem. Per dag blijf ik op gewicht ... en met dank aan slanke oudersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ofinde horeca gaan werken, of als bouwvakker ofzo
4 deelnemersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Bille ik begrijp niet wat je bedoelt "er waren er maar 4"?
er is nog wel meer te bedenken jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Of mijn werk. Met 2500 gem. Per dag blijf ik op gewicht ... en met dank aan slanke ouders
Ja zou misschien wel 1x per week kt kunnen doen... moet ik weer even een schema bouwen met btfftmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk als je 1 lesje vervangt met een KT per week dat je het al snel merkt hoor
Wat je dan ook krijgt is dat je met een bodypump makkelijker zwaarder gewicht kunt gebruiken en dus meer verbrand.
Dat weet ik nog niet. Het scheelt iig dat eea in gang is gezetquote:
Leukquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:41 schreef Nallie het volgende:
Goed dat er iets gebeurt!
Wat een pisweer zeg. Heb een goede werkdag gehad. Iets eerder klaar en straks met vriendinnetjes uit eten. Moet wel eerst nog met de trein in de spits![]()
Lijstje dan maar!
O: havermout met blauwe bessen en banaan
T: koffie verkeerd
L: 2 speltbh kip, 1 met pindakaas
S: 45 min hometrainer
T: appel met kwark en lijnzaad
D: uit
Omdat je dat niet nodig hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef _Dido_ het volgende:
En ik ben gewend op dit soort momenten troep te gaan eten, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Hoe kan dat?
Ik ben gister de hele dag in bed blijven liggen dus dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vond het gisteren rukkerder. Toen heeft het de hele dag geregend en ben ik zeiknat thuisgekomen. Nu begon het pas de laatste tien minuten op de fiets te druppen. Wel van die irri dikke druppels.
Waar ga je uit eten en wat neem je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:41 schreef Nallie het volgende:
Goed dat er iets gebeurt!
Wat een pisweer zeg. Heb een goede werkdag gehad. Iets eerder klaar en straks met vriendinnetjes uit eten. Moet wel eerst nog met de trein in de spits![]()
Lijstje dan maar!
O: havermout met blauwe bessen en banaan
T: koffie verkeerd
L: 2 speltbh kip, 1 met pindakaas
S: 45 min hometrainer
T: appel met kwark en lijnzaad
D: uit
DM, weet nog niet wat, ze hebben allemaal kleine gerechtjes. Soort tapas maar dan andersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar ga je uit eten en wat neem je?
Dat ziet er heerlijk uit!!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
DM, weet nog niet wat, ze hebben allemaal kleine gerechtjes. Soort tapas maar dan anders
hier ook kachel aan hoor. En in de keuken met de kont tegen de verwarming wachten tot de spaghetti klaar isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof dat wij in het noorden de het best af zijn qua weer gisteren en vandaag.
Zit nu met winterkleding en kachel aan. Kan wel janken van de kou
Ja. Stom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:02 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook best erg, mijn logé heeft vast een klote idee van Nederland. Hij is hier drie keer geweest en alle drie de keer was het zoals dit. Karma? En dan de zijnes of mijnes??
Perfect weer voor binnenactiviteitenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:02 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook best erg, mijn logé heeft vast een klote idee van Nederland. Hij is hier drie keer geweest en alle drie de keer was het zoals dit. Karma? En dan de zijnes of mijnes??
nou, Ado was gisteren in het Oosten en daar hebben ze op een terrasje gezeten met de mouwen opgestroopt. Hier regende het de hele dagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof dat wij in het noorden de het best af zijn qua weer gisteren en vandaag.
Zit nu met winterkleding en kachel aan. Kan wel janken van de kou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• groooote bak griekse yoghurt (10% vet), halve banaan
• bakje 1: spinaziericottamuffin, gehaktbal, komkommer
• bakje 2: gekookt ei, tomaatjes
• bakje 3: 100ml slagroom & 1 appel (geblenderd)
• beter: kokosmelk met banaan (geblenderd)
• kantoorfruit: 2 appel, 2 peer
• 1 glas sangria
• avondeten: klein gebakken aardappeltje, witlof, geruld lamsgehakt, tomatensaus
• toe: griekse yoghurt met halve banaan, halve peer, wat nootjes en pitjes, een schepje rabarbermoes en een beetje advocaatik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Lekker lijstjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Eindstand hier
O: Griekse yoghurt met muesli/lijnzaad
T: stukje gerookte kip, komkommer
L: salade van komkommer/tomaat/olijven/feta, boterham hummus
T: een twix
D: eten bij de La place gedeeld metkleine gele curry met kip, groenten en rijst + 2 slices pizza (serranoham/asperges)
T: bakje fruit
thxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef An24 het volgende:
Lekker lijstje sigme!
En dido heeft er nog eentje nodig :![]()
Mijn lijst:
O: spelt zuurdesembrood met roomboter en honing, gekookt ei
T: country cookie chocolade
T: een banaan en wat worteltjes
L: tosti ham kaas en chocomel, met dank aan collega die zei dat hij binnen half uur voor mij op kantoor zou zijn, waardoor ik niet behoorlijk kon lunchen.....en meneer alsnog anderhalf uur later kwam![]()
D: haricots verts, biefstuk, knoflooksaus
T: misschien vodka cola en nibbits
Oh, irritant is dat hè, ik voel me meestal ook niet zo'n schoonheid als ik daar vandaan kom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje hier:
L: salade met coburger ham, walnoten en dressing
S: fitness
D: curry
Vanmiddag naar de schoonheidsspecialiste geweest, die's goed los gegaanmorgen is alles beter
Ja, was het zeker!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Laureline het volgende:
Ik ben 1 x geweest, ga nooit meer naar de schoonheidsspecialist. Ik kreeg een veeg uit de pan dat ik "zeer overgevoelige huid" had op mijn wangen (mijn gezonde blos!) en een sneer dat ik echt meer zonnebrand moest gebruiken, want dat ik al "zoveel pigmentvlekken" had. Ik heb al vanaf m'n nulde sproeten!
En ik zit nooooit in de zon, en smeer me de helft van het jaar in met factor 30
. Dus toen had ik wel weer genoeg van haar expertise
.
Ik ook 1x, was dan i.c.m. een weekend 'kuuroord' maar vond het wel relaxed. Naja, tarwekorrels weghalen was iets minderquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Laureline het volgende:
Ik ben 1 x geweest, ga nooit meer naar de schoonheidsspecialist. Ik kreeg een veeg uit de pan dat ik "zeer overgevoelige huid" had op mijn wangen (mijn gezonde blos!) en een sneer dat ik echt meer zonnebrand moest gebruiken, want dat ik al "zoveel pigmentvlekken" had. Ik heb al vanaf m'n nulde sproeten!
.
Ohw, wat jammer zeg, want het kan echt heerlijk zijn. Ik heb Wendy, ik ga nooit meer weg bij Wendyquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Laureline het volgende:
.
Nee joh, morgen weer gewoon in 't gareel en dan kan de schade nooit héél groot zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nooit bij een schoonheidsspecialist geweest, zou dat t zijn?
D is geworden: turks brood met tapenade en aioli, olijven, carpaccio, kipsalade, mozarellatomaatjes, kip met honing, calamares, kaaskroketjes, hamburgertjes, gehaktballetjes in tomatensaus
T stukje cheesecake, frambozenijs, creme brulee
Een hele week goed eten down the drain
Holle kiezenwerk natuurlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
omnomnomSteak and ale pie
En Bend it like Beckham is awesome Maria
Een week te vroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Loon is binnen (veel te vroeg) en vakantiegeld ... Like OMG
Weet ik, het is een kcalbom maar zo weinig dan heb je maar 10 minuten eetplezierquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Het was machtig hoor, uniek!
En het deeg was gemaakt met lard ipv boter! Vetheid galore. Wel lekker ;9
Klopt bijna. Hond1 is tweemaal kwijt geweest tijden ons uurtje wandelen, maar ik heb zelf nog niet veel nuttigs gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:21 schreef loveli het volgende:
Sigme heef ongetwijfeld al een actieve dag achter de rug waarbij ze minimaal 1 hond is kwijtgeraakt.
quote:
Ook netjesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe blijkbaar iets goed, van de 3 kilo die ik er nog voor de vakantie af wilde zijn er nu al 1,8 pleite. Nice
Na zo'n week voel je je vast heel lekker, goed bezig! Wist alleen niet dat jij nog af wilde vallen, dacht dat je meer bezig was met op gewicht blijven. Wat zou je ongeveer willen wegen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Ik ben bijna al mijn overbodige vetjes kwijt. De yogaweek heeft een enorme kickstart gegeven. Toen viel ik een kilo en twee centimeter af. Vanmorgen woog ik 60.3
En wat eet ik: meer, maar veel minder graanproducten
![]()
Afvallen hoefde niet, maar nu er vetjes verdwijnen is het toch een lekker gevoel. En ook het "watjes" gevoel tussen de oren na foute carbs en suiker eten ben ik kwijt. Ik kreeg dan vaak een 'piep' in mijn oren, heel irritant.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Na zo'n week voel je je vast heel lekker, goed bezig! Wist alleen niet dat jij nog af wilde vallen, dacht dat je meer bezig was met op gewicht blijven. Wat zou je ongeveer willen wegen?
Ja, zoiets heb ik ook. Weeg nu dan 62,2 kg en ideaal gezien zou ik het liefst ook iets van 57 kg wegen. Maar goed, heb er geen haast mee eigenlijk, en op de één of andere manier gaat het daarom wel makkelijker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Afvallen hoefde niet, maar nu er vetjes verdwijnen is het toch een lekker gevoel. En ook het "watjes" gevoel tussen de oren na foute carbs en suiker eten ben ik kwijt. Ik kreeg dan vaak een 'piep' in mijn oren, heel irritant.
Toen ik uitgegroeid was en nog niet zwaarder werd, woog ik 53. Dat wil ik niet. Daarna woog ik ineens 70 kilo en startte ik met afvallen. Maar ik functioneer het beste op 58 kilo.
Precies. Daarom ben ik ook gewoon tevreden bij alles onder de 63 kilo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik ook. Weeg nu dan 62,2 kg en ideaal gezien zou ik het liefst ook iets van 57 kg wegen. Maar goed, heb er geen haast mee eigenlijk, en op de één of andere manier gaat het daarom wel makkelijker.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe blijkbaar iets goed, van de 3 kilo die ik er nog voor de vakantie af wilde zijn er nu al 1,8 pleite. Nice
Geen idee, eigenlijk. Over het algemeen iets minder brood en minder carbs bij avondeten, maar niet heel bewust ofzo (gisteren dus wel bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]tell me your secret
wanneer ga je op vakantie?
ik zat nu, voor het ontbijt en na het sporten op 63 kiloquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:56 schreef _Dido_ het volgende:
Pff moeilijk opstaan vandaag. Heb me vanochtend weer gewogen. Ben 0,4 lichter dan twee weken geleden toen ik begon en dus een kilo zwaarder dan vorige weekhoe kan dat nou? Ik eet zo netjes! Moeten wel spieren zijn want ik zie het wel strakker worden.
Zo maar even ontbijten en een eetlijstje maken...
ah! Ik hoop voor mijn vakantie onder de 75 te komen. Leek me vorige week haalbaar, nu twijfel ik. 2 kg in 2 maanden... We gaan het zienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Over het algemeen iets minder brood en minder carbs bij avondeten, maar niet heel bewust ofzo (gisteren dus wel bijvoorbeeld).
En ik ga begin juli op vakantie, dus ik heb nog een dikke maand!
Dat was een erg goed plaatjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:35 schreef _aurum_ het volgende:
Dido maak je niet zo druk om gewicht, kijk naar je kleding; zit dat beter?
Vaiz had volgens mij een plaatje van een meid die zwaarder woog door sport maar er beter uitzag.
Ja, grappig om te zien! Al vond ik haar er volgens mij op alle drie de foto's wel goed uitzien!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een erg goed plaatjeZe zag er echt stukken slanker en strakker uit, maar wel zwaarder.
Dat vond ik dus ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, grappig om te zien! Al vond ik haar er volgens mij op alle drie de foto's wel goed uitzien!
ik ben volgens mij ook een paar cm kwijt sinds vorige week. Maar dan denk ik weer: ik zal toen wel op een ander punt gemeten hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:52 schreef Skoap het volgende:
Ik val ook niks af dido, maar ik verlies wel centimeters!
Dat iddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, grappig om te zien! Al vond ik haar er volgens mij op alle drie de foto's wel goed uitzien!
bizarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Dido, t is alleen maar logisch dat je aankomt als je aan het jilliannen bent. Spieren zijn nou eenmaal zwaarder dan vet! Ik had een broek die ik aan kon toen ik 47 kilo woog, die ik daarna heel lang niet aan heb gekund. Ik weeg nu 6.5 kilo meer, maar kan hem wel weer aan! Dus kijk niet naar de weegschaal, maar kijk naar je figuur
En er niet te veel mee bezig zijn. Door de stress daarvan maak je alleen maar cortisol aan en dat is dan weer een dikmakerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik ben volgens mij ook een paar cm kwijt sinds vorige week. Maar dan denk ik weer: ik zal toen wel op een ander punt gemeten hebbenmaar m'n buik is echt wel duidelijk platter sinds ik begonnen bent, zadeltasjes zijn zo goed als verdwenen, rugvetjes idem. Dus ik moet gewoon maar zo doorgaan, denk ik
Dan gaat het toch juist hartstikke goed! Gooi die weegschaal wegquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik ben volgens mij ook een paar cm kwijt sinds vorige week. Maar dan denk ik weer: ik zal toen wel op een ander punt gemeten hebbenmaar m'n buik is echt wel duidelijk platter sinds ik begonnen bent, zadeltasjes zijn zo goed als verdwenen, rugvetjes idem. Dus ik moet gewoon maar zo doorgaan, denk ik
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:12 schreef An24 het volgende:
[..]
En er niet te veel mee bezig zijn. Door de stress daarvan maak je alleen maar cortisol aan en dat is dan weer een dikmakerProbeer er ontspannen mee om te gaan
I'm doooOOOoOOoOomed!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:12 schreef An24 het volgende:
[..]
En er niet te veel mee bezig zijn. Door de stress daarvan maak je alleen maar cortisol aan en dat is dan weer een dikmakerProbeer er ontspannen mee om te gaan
Mooi!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]ik maak me er ook niet echt druk om hoor. Ik zie dat m'n buik geslonken is dus wat de weegschaal zegt boeit niet zo zolang ik zie dat ik er strakker uit begin te zien en gespierder word (ik moet steeds even aan m'n armen en benen voelen, lol
) maar het zit nu eenmaal wel ingebakken dat afvallen gepaard gaat met minder kilo's, dus ik hoop dat ze er wel afgaan nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had er trouwens zelf nog op gereageerd
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Gelukkig niet gedaan!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik in m'n leven op gewicht af had moeten gaan, had ik me al tig keer opgesloten in een donker kamertje om er nooit meer uit te komen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef V1z0R het volgende:
Didoo ja die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had er trouwens zelf nog op gereageerd
Zo, boodschappen gedaan. Moet straks nog even naar de Appie maar eerst kwark met verse ananas
Voordeel van Oxazepam: zonder irritatie door de Lidl kunnen lopen op zaterdagmiddag. Nog nooit meegemaaktEens kijken of het morgen koopzondag is in Almere, dan kan ik nog even shoppen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
maar jij ziet er met mijn gewicht slanker uit dan ik, terwijl je volgens mij niet heel veel langer bent. Als ik slank zou zijn met dit gewicht zou ik het ook prima vinden hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik in m'n leven op gewicht af had moeten gaan, had ik me al tig keer opgesloten in een donker kamertje om er nooit meer uit te komen.
ik ook nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Skoap het volgende:
Goh dag 18 van jillian zit erop. Ben al over de helft en gelukkig bijna klaar met level 2. Vind level 2 echt niet leuk.
Op eerste pinksterdag...? De IKEA is vast open overmorgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
o ja die!
Zo, boodschappen gedaan. Moet straks nog even naar de Appie maar eerst kwark met verse ananas
Voordeel van Oxazepam: zonder irritatie door de Lidl kunnen lopen op zaterdagmiddag. Nog nooit meegemaaktEens kijken of het morgen koopzondag is in Almere, dan kan ik nog even shoppen.
ik hoef niet naar IKEAquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Op eerste pinksterdag...? De IKEA is vast open overmorgen
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Op eerste pinksterdag...? De IKEA is vast open overmorgen
Ik ben 1.74 cm en lichter dan 75 kg zal ik niet snel worden. En zelfs daar kan ik nu alleen maar van dromenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar jij ziet er met mijn gewicht slanker uit dan ik, terwijl je volgens mij niet heel veel langer bent. Als ik slank zou zijn met dit gewicht zou ik het ook prima vinden hoor.
De supermarkt bij ons is van 11 tot 5 open maandagquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Hier is alles 2e pinksterdag ook dicht, Dido... Zou het wel even controleren.
[..]
Was het alweer vergeten, thanks! Koelkast is leeg en geen zin om veel inkopen te doen maar moet wel ook de maandag door kunnen komen
Da's een beetje ver rijden voor Vaiz..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De supermarkt bij ons is van 11 tot 5 open maandag
2 cm langer dan ik dus. Ik heb met 75 kg nog geen normaal postuur, laat staan slank. Ik denk dat 70 à 72 kg voor mij haalbaar moet zijn. Liefst 67, maar denk niet dat dat nog eens gaat lukken of dat ik dat volhoud op de langere termijn. Maakt ook niet uit, als ik maar wel een goed lijf heb bij 70 kg. Vanavond misschien weer stukje hardlopen na Jillian.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben 1.74 cm en lichter dan 75 kg zal ik niet snel worden. En zelfs daar kan ik nu alleen maar van dromen
Wat Li zegtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De supermarkt bij ons is van 11 tot 5 open maandag
gniffel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's een beetje ver rijden voor Vaiz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |