abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:23:21 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126598265
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 16-05-2013 20:29:18 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126598389
Oh, topic was net dicht. Nog een poging hier:

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hadden ook een paar over the top pakjes zoals die van coco. Geweldig juist.
SPOILER: pas op! kindermishandeling! :P
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakje :Y Lekker warm tijdens het wandelen :Y

en het zag er stiekem echt super sweet uit, zeker zo tegen een stoere kerel aangeplakt O+ O+
pi_126598393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
De Slankreeks

[ afbeelding ]
Tijd voor een nieuw plaatje in de OP, uniekhoorn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126598436
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakje :Y Lekker warm tijdens het wandelen :Y

en het zag er stiekem echt super sweet uit, zeker zo tegen een stoere kerel aangeplakt O+ O+
:D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126598509
Wat een liefde in het vorige topic trouwens. Alleemal knuffels en lieve mensen O+ *;
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:29:46 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126598590
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuw plaatje in de OP, uniekhoorn!
Mensch ik kan niet heksen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126598695
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mensch ik kan niet heksen
He, goed plaatje!

Ik kan wel heksen, maar niet heksen en blauwverven tegelijk.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:34:51 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126598948
Keuringsdienst met wel een leuke uitzending... mayonaise vs frietsaus
En nu heb ik honger
pi_126599005
Jippie nog ff 1 a 2 uurtjes werken :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126599048
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu heb ik honger
Ging jij niet een bak kwark eten en naar bed?
Ik mag ook zo de luikjes dicht. Morgen niet al te vroeg op, 4:30.
pi_126599279
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu heb ik honger
De jongens hebben de afstandbediening :( dus southpark hier :+
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:40:41 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126599387
Skoap.... succes!

Mayo, zo vreselijk vaak gemaakt.. ook als basis van cocktail, knof, ravagotti e.d..
Wat een mooi product is het ook.

Ja slapen, 4.45 hier pas..
Fijne avond Sigme, met je blauwdrukken :P
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:43:20 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126599629
Coco :D! Net alsof ie met een teddybeer rondloopt _O-

En sorry uniek, Kuuk plakt nog :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_126599895
Het is trouwens vandaag wel een hele deprimerende dag. Ik zit de hele dag al achter m'n bureau naar de regen te staren, en heb 2 brieven getypt. Niets van mijn enorme lijst verplichtingen/werk gedaan, kon me er niet toe zetten. Wel de ESF-meet-rel bijgelezen (arme Greys) en de film ' Paul' gekeken (filmtip van de mini), van de makers van Shaun of the Dead. Lijstje is navenant:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: brood met komijnekaas, stuk leverworst met mosterd, salami, engelse drop
T: halve zak mama mia's, muffin met stukjes chocola
D: rode kool
T: halve pizza bolognese, halve fles witte wijn, nog een muffin
Hum.
pi_126600312
quote:
13s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Laureline het volgende:
Het is trouwens vandaag wel een hele deprimerende dag. Ik zit de hele dag al achter m'n bureau naar de regen te staren, en heb 2 brieven getypt. Niets van mijn enorme lijst verplichtingen/werk gedaan, kon me er niet toe zetten. Wel de ESF-meet-rel bijgelezen (arme Greys) en de film ' Paul' gekeken (filmtip van de mini), van de makers van Shaun of the Dead. Lijstje is navenant:
Hum.
die wil ik eigenlijk ook nog lezen :@ waar begint ie ongeveer?

Heel erg, leedvermaak enzo :@

En ik heb ook zo'n dag }:|
compact en kleverig.
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:53:07 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126600411
Nu heb ik zin in een muffin met chocolade ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_126600661
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die wil ik eigenlijk ook nog lezen :@ waar begint ie ongeveer?

Heel erg, leedvermaak enzo :@
Dit :@

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco :D! Net alsof ie met een teddybeer rondloopt _O-
Dat dachten mensen ook vaak. Heel rare blikken. En M. houdt sowieso al niet echt van aandacht. Ik heb echt moeten lachen om de starende blikken van mensen _O-

"Oh!! Het is een kindje! Ik dacht dat het een teddybeer was..." --> dat hoorde je dan als we langs mensen liepen :') :+

Benieuwd wanneer jullie beebje er aankomt O+ Vind het nu wel heel spannend worden :Y
pi_126600886
quote:
13s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Laureline het volgende:
Hum.
Hehehe, de songfestivalmeetrel. Ik was bij de meet. Heb de rel niet echt gevolgd, maar Sunchaser is blij, die heeft weer een rel veroorzaakt. Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.

Overigens, heb jij de beste patatjes van Nederland al eens geproefd? Bij jou om de hoek, bij Jack Snack. Ik wilde er pas patatjes gaan halen, maar toen had ie kortsluiting gehad en was ie dicht.
Jack van Jack Snack is trouwens wel echt heel erg schattig. O+ :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_126600893
Hij begint ongeveer gistermiddag, denk ik? Nadat Stefan de foto's online had gezet. Interessante rel wellicht voor mensen die er buiten staan, ja :P Maar goed, vanwege Greys vond ik het dus zó niet leuk . Ik was er deze keer niet bij en dat vond ik heel jammer, maar na die heisa van gisteren ben ik er bijna blij om. :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126600957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.
Hm, het zit iets anders nog hoor.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126601037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hm, het zit iets anders nog hoor.
Ah, dan heb ik ook de helft gemist. :P
Doe wat je niet durft.
pi_126601118
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ah, dan heb ik ook de helft gemist. :P
Geeft niet, wees blij :P .
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:03:50 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126601270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Hij begint ongeveer gistermiddag, denk ik? Nadat Stefan de foto's online had gezet. Interessante rel wellicht voor mensen die er buiten staan, ja :P Maar goed, vanwege Greys vond ik het dus zó niet leuk . Ik was er deze keer niet bij en dat vond ik heel jammer, maar na die heisa van gisteren ben ik er bijna blij om. :@
^^
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:05:28 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126601395
Coocz, ik vind het ook spannend worden en Duuf helemaal :+. Ik ben wel nerveus voor de baring (zoals ze het in het zkh noemen :') ). Kan ik het allemaal wel, kan ik met de pijn dealen, etc.
pi_126601407
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

M. is ook awesome met Saar :Y elke keer dat we op jullie wachtten ook controleren of ze het nog goed had.

[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 16-05-2013 21:20:50 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126601578
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coocz, ik vind het ook spannend worden en Duuf helemaal :+. Ik ben wel nerveus voor de baring (zoals ze het in het zkh noemen :') ). Kan ik het allemaal wel, kan ik met de pijn dealen, etc.
Dat kan jij! Ben zo benieuwd naar jullie twee als vader en moeder ook, schattig! O+
pi_126602484
Rel, waar?
Worry is a misuse of imagination
pi_126603337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

M. is ook awesome met Saar :Y elke keer dat we op jullie wachtten ook controleren of ze het nog goed had.
O+

quote:
Het grote voordeel is dat je niet anders kunt, je hebt geen keus :P :+ Als ik het kan, kan jij het zeker weten ook :Y :*

En daarna, het ouder zijn, is écht heel tof *O* En gaat vanzelf O+
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:28:46 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126603611
Nee dat geen keus hebben is wel obvious ja :').
pi_126604121
Nou ja, ze kunnen 't er ook uit snijden heb ik me laten vertellen.
Ja doei.
pi_126604513
quote:
Het komt goed! Echt! Het is zo'n bijzondere ervaring bevallen!

En je moet maar zo denken, mocht het je om wat voor een reden toch te veel worden of gewoon omdat je moe bent, de pijn zat bent, whatever, is er altijd nog de ruggenprik!
pi_126604543
quote:
3s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Klopt :+ Maar de bevalling moet je hoe dan ook in, dus wat dat betreft heb je geen keus.

Overigens is een groot voordeel van een ks dat je probleemloos kunt plassen daarna *O*
pi_126604615
quote:
Dat is echt naar, want je moet daar zolang van herstellen vergeleken met een normale bevalling.
Ik liep na 1 dag al weer beneden rond en na 6 dagen zat ik al weer in de auto. (Dat ik zelf reed hihi)
pi_126604696
quote:

[..]

Hehehe, de songfestivalmeetrel. Ik was bij de meet. Heb de rel niet echt gevolgd, maar Sunchaser is blij, die heeft weer een rel veroorzaakt. Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.

Overigens, heb jij de beste patatjes van Nederland al eens geproefd? Bij jou om de hoek, bij Jack Snack. Ik wilde er pas patatjes gaan halen, maar toen had ie kortsluiting gehad en was ie dicht.
Nou, is niet bepaald om de hoek hoor! Vorig jaar was trouwens een schattige patatboer bij mij in de straat zo ongeveer laatste geworden, nadat hij ook nog beroofd was datzelfde jaar. Zielig hoor (al was de friet daar wel vies inderdaad :@ ). Dido weet wel wie ik bedoel :P .

En over de ESF-rel: ik vond niet dat mensen erg hysterisch reageerden eigenlijk. Het was, zoals iemand het in het topic heel goed verwoordde, "recht" tegenover gewoon fatsoen. Lullig voor Greys, die zich natuurlijk verantwoordelijk voelt: haar initiatief, haar kroeg, haar organisatie, haar woord dat mensen zich op hun gemak konden voelen in de wetenschap niet openbaar op foto's/filmpjes geknald te worden. En zoiets is natuurlijk een gentlemen's agreement. Als wij gaan duelleren kàn ik inderdaad niet de afgesproken 20 passen lopen, maar jou direct in de rug schieten. Want het is sowieso illegaal, dus hee. Er is maar één lullo voor nodig om zo'n afspraak te schenden, en de pret is uit. Ja, ik vond het wel terecht eigenlijk, die emoties en ophef.
pi_126605322
Dag slankies!

Net ff bijgelezen over loveli's zoveelste post met veel aandacht, enge jasjes en kinderpakjes en veul liefde O+

Hier de hele dag aan het werk geweest en net een half uur thuis. Lijstje:

O: verse jus, spelt zuurdesembrood met boter en honing, gekookt ei
L: carpacciosalade met veel sla en toppings en de twee koekjes die bij mijn thee lagen
T: worteltjes
T: glas vruchtensap
D: wokje boven de a4: kip, veel groenten, twee mini loempia's, stukje gebakken banaan en gebakken rijst.
T: verder thee en water
pi_126605365
Uniek! Uit de Sigmund van vandaag (niet die nu in de OP staat, maar deze ) blijkt overduidelijk dat de maker meeleest in dit topic (zie de discussie van gisteren over onze stemmingen) _O- !
pi_126605550
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef Laureline het volgende:
Uniek! Uit de Sigmund van vandaag (niet die nu in de OP staat, maar deze ) blijkt overduidelijk dat de maker meeleest in dit topic (zie de discussie van gisteren over onze stemmingen) _O- !
:D hij is wel grappig!
pi_126605640
quote:
Een vriendin van mij was een echte meester in het op uitgelezen momenten laten vallen van het woord 'inknippen'. Met bijbehorende gezichtsuitdrukking :')
pi_126605706
:') _O-
Ja doei.
pi_126606260
quote:
19s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef Laureline het volgende:

[..]

Een vriendin van mij was een echte meester in het op uitgelezen momenten laten vallen van het woord 'inknippen'. Met bijbehorende gezichtsuitdrukking :')
Vertellend over haar eigen bevalling, en om mensen dan zeg maar te shockeren?
Of tegen bijna-bevallende-vrouwen om een reactie los te krijgen?
  donderdag 16 mei 2013 @ 21:55:49 #41
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126606317
quote:

[..]

Jack zelf is een schat maar zijn patatten zijn altijd heel donker. Je moet er van houden.

/weer weg
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126606484
Beter een knip dan een scheur.
pi_126606542
Maar maak je niet onnodig ongerust hoor XM! Je weet toch niet hoe het bij jou gaat, dus je kan je ook nergens op voorbereiden. Ik had zelf al ongeveer alles in m'n eentje gedaan thuis, tot de verloskundige kwam (ze had 3 bevallingen die nacht), die kon meteen de mini zo ongeveer opvangen. En bij een vriendin van mij was het helemaal zo gepiept, die vriend belde pas de verloskundige toen hij ineens al met het hoofdje in handen stond ("Euuh ja, en nu?") _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vertellend over haar eigen bevalling, en om mensen dan zeg maar te shockeren?
Of tegen bijna-bevallende-vrouwen om een reactie los te krijgen?
Nee, die vriendin wist toen nog van niets (inmiddels wel, karma }) ). Dat was gewoon nog in haar adolescente sadistische fase.
pi_126606599
Ik vind het wel tof dat jullie hier niet met allemaal horrorverhalen gaan strooien ^O^

Mijn bevalling (en zwangerschap btw) waren ook top!
Je hoort alleen als je zwanger bent altijd van die enge verhalen :') Ik zat toen nog op een ander forum en daar was dat heel erg :')
compact en kleverig.
pi_126606679
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Jack zelf is een schat maar zijn patatten zijn altijd heel donker. Je moet er van houden.

/weer weg
Ha, goed doorbakken, daar houd ik juist wel van! Ga het toch eens proberen (helemaal naar de andere kant van het bos, oe), als de eerste drukte een beetje is afgenomen.
pi_126606739
Heb eens een filmpje gezien, en naast alle andere redenen waarom het niet gaat gebeuren vond ik het toch wel een extra bevestiging dat er niets uit mijn flamoes geperst gaat worden ^O^
Ja doei.
pi_126606855
Oja, ze deed dan ook altijd nog dat handgebaar erbij, van een schaartje dat knipt _O- (daar is geen smilie van, helaas. Ideetje voor OUD!)
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:01:07 #48
244125 laziness
pi_126606867
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ha, goed doorbakken, daar houd ik juist wel van! Ga het toch eens proberen (helemaal naar de andere kant van het bos, oe), als de eerste drukte een beetje is afgenomen.
In de winter heeft hij ook zo'n houten chalet met oliebollen.
Echt een leuke vent. Alleen daarom al moet je eens gaan.
Ik woon tegenwoordig om de hoek van zijn zaak dus hij herkent me :')
pi_126606868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Heb eens een filmpje gezien, en naast alle andere redenen waarom het niet gaat gebeuren vond ik het toch wel een extra bevestiging dat er niets uit mijn flamoes geperst gaat worden ^O^
Ik vond het echt zo soepel gaan allemaal.
compact en kleverig.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:02:54 #50
244125 laziness
pi_126607042
quote:
Ik zag vlak voor mijn bevalling een filmje met een knip en toen wilde ik ook geen kind meer maar kon niet meer terug :'(
pi_126607121
quote:
Ach, uit mijn flamoes is ook niks geperst en toch hebben we nu een baby :P :+

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het wel tof dat jullie hier niet met allemaal horrorverhalen gaan strooien ^O^

Mijn bevalling (en zwangerschap btw) waren ook top!
Je hoort alleen als je zwanger bent altijd van die enge verhalen :') Ik zat toen nog op een ander forum en daar was dat heel erg :')
Zwanger zijn & de bevalling zou ik allebei zo overdoen idd :Y Awesome O+
pi_126607164
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ach, uit mijn flamoes is ook niks geperst en toch hebben we nu een baby :P :+

[..]

Zwanger zijn & de bevalling zou ik allebei zo overdoen idd :Y Awesome O+
Ik vond zwanger zijn wel echt heel erg fijn :@
compact en kleverig.
pi_126607376
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vond zwanger zijn wel echt heel erg fijn :@
Que? Ik ook :Y Was serieus :D

Zwanger zijn was chill, leuk, tof. En bevallen was ook heel bijzonder :Y
pi_126607786
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

Echt waar?! :o Het lijkt mij beiden vreselijk :X
Zo'n pasgeboren baby op je buik, dat lijkt me dan wel weer super. Maar dat is ná die zwangerschap en bevalling pas aan de orde :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:11:39 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126607864
Ik ga even nasr OUD jongens, even kijken of ze daar nog goede trainingstips en knappe lijstjes hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126607960
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga even nasr OUD jongens, even kijken of ze daar nog goede trainingstips en knappe lijstjes hebben.
Je schijnt zwanger nog best lang door te kunnen rennen :7

Pro-tip:

O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:13:50 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126608091
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je schijnt zwanger nog best lang door te kunnen rennen :7

Pro-tip:
[ afbeelding ]

O-)
Ik had zo'n ding. En een fietskar.
pi_126608559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
:'( zelfs daar kan ik atm niet over meepraten...
Naja lijstje is vrij goed, dat wel.

O: kwark met havermout en rozijnen
T: hapje garnalen, plakje paard
L: 3bth mager gehakt met likje mosterd, 1bth pittige kipsalade was het (voedingswaarde onbekend, gebietst van collega), half bakje garnalen, 2 minneola, 2 glas melk
T: rest garnalen, grapefruit, glas melk
D: kipfilet, veldslasalade, wijntje
T: niks :@ (koelkast is 'leeg'), wel nog wijntje
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126608609
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wist dat je t meende :Y Ik weet alleen dat veel mensen het maar niks vonden :') Of de baby er in elk geval op t laatst uit keken zo ongeveer :+

En bevallen was ook prima te doen (Alleen was mn ex niet zo handig, bij de oudste ging hij terwijl ik weeën had en geen idee had hoe lang het zou duren de badkamer tegelen in zijn huis (we woonden niet samen) en bij de jongste wilde hij tijdens t bevallen zelf beneden gaan zitten, omdat ie het allemaal al een keer gezien had en hij het maar een gedoe vond :') )
compact en kleverig.
pi_126608985
Mijn lijstje is precies zoals ik had gepost vanochtend ^O^ tevreden :)
Ja doei.
pi_126609087
Wow JB wow! :{

Lijstje voor vandaag:

O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: kip en amandelen
T: havermoutshake
D: linzenprutje
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_126609216
Ben jaloers op de goede lijstjes! Morgen kruip ik maar weer op de crosstrainer, vandaag heb ik alles vertikt :( .
pi_126609222
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef _aurum_ het volgende:

Lijstje voor vandaag:

Hoe zit met jouw voortgang trouwens? Nog steeds - op de gebieden waar je wenst?
Zie namelijk strakke lijstjes de laatste tijd als ik me niet vergis.
pi_126609255
Ohai!

Uniek heb nog een bak.yoghurt met bessen en lijnzaad en kokos enzo gegeten na mijn twee uur sport, had wel trek :')

Nu kopje thee en naar bed!!
pi_126609538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:22 schreef _aurum_ het volgende:

Lijstje voor vandaag:

Ben niet voor niks weg bij m he ;)
compact en kleverig.
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:29:04 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126609662
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Laureline het volgende:
Ben jaloers op de goede lijstjes! Morgen kruip ik maar weer op de crosstrainer, vandaag heb ik alles vertikt :( .
Dit.
pi_126610103
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe zit met jouw voortgang trouwens? Nog steeds - op de gebieden waar je wenst?
Zie namelijk strakke lijstjes de laatste tijd als ik me niet vergis.
Strakke lijstjes wisselen af met vakantielijstjes :+

Het gaat langzaam, als ik het vergelijk met vorig jaar heb ik een plattere buik en smallere taille. Maar die heupen he :{

Ik ben deze week een beetje aan het rommelen met carb cyclen, op trainingsdagen eet ik meer carbs rond de training dan op niet trainingsdagen. Dat lijkt zoden aan de dijk te zetten, maar zeker weten doe ik het oas over een maand :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 16 mei 2013 @ 22:47:29 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126611176
Mevrouw Brownie :o Ex met recht ja :P

Go XMert! En ook succes aan Duvel met de zenuwen :+

En Greys was hier vroeger ook! Greys O+ Las een stukje, vind het sneu voor d'r! GeeBee, doe je haar de groetjes zaterdag? :7

Verder nog een O+ voor ons aller favoriete eenhoorn! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_126612832
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Strakke lijstjes wisselen af met vakantielijstjes :+

Het gaat langzaam, als ik het vergelijk met vorig jaar heb ik een plattere buik en smallere taille. Maar die heupen he :{

Ik ben deze week een beetje aan het rommelen met carb cyclen, op trainingsdagen eet ik meer carbs rond de training dan op niet trainingsdagen. Dat lijkt zoden aan de dijk te zetten, maar zeker weten doe ik het oas over een maand :+
Kijken hoe dat geen alcohol zich uithaalt ^O^ wel top dat je op buik winst boekt :Y
  Vis een optie? donderdag 16 mei 2013 @ 23:33:45 #70
70532 loveli
N
pi_126614876
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef laziness het volgende:
Ik zag vlak voor mijn bevalling een filmje met een knip en toen wilde ik ook geen kind meer maar kon niet meer terug :'(
Wáárom kijken mensen naar bevallingsfilms? En wáárom laten vrouwen hun bevalling filmen vanuit een andere camerapositie dan achter hun schouder?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 16 mei 2013 @ 23:35:50 #71
70532 loveli
N
pi_126615017
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef V1z0R het volgende:
Kijken hoe dat geen alcohol zich uithaalt ^O^ wel top dat je op buik winst verlies boekt :Y
Fixed.
crap in = crap out
pi_126617426
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Fixed.
Winst qua doelstelling, verlies qua cm's
  vrijdag 17 mei 2013 @ 06:26:06 #73
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126619945
Mogguh! Niks meegekregen van de rel, maar sneu voor Greys idd. Gisteren om half 9 al gaan slapen, dus lekker lange nacht gedraaid, maar ben nog steeds moe :')

Lijstje:

O: Brinta, havermout, melk, whey
T: fruit
L: twee bth humus
T: kwark met diepvriesfruit
T: stuk fruit
D: spaghetti pestosaus groente
T: handje nootjes
S: Jillian

[ Bericht 8% gewijzigd door _Dido_ op 17-05-2013 06:41:37 ]
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 06:27:46 #74
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126619953
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nou, is niet bepaald om de hoek hoor! Vorig jaar was trouwens een schattige patatboer bij mij in de straat zo ongeveer laatste geworden, nadat hij ook nog beroofd was datzelfde jaar. Zielig hoor (al was de friet daar wel vies inderdaad :@ ). Dido weet wel wie ik bedoel :P .

En over de ESF-rel: ik vond niet dat mensen erg hysterisch reageerden eigenlijk. Het was, zoals iemand het in het topic heel goed verwoordde, "recht" tegenover gewoon fatsoen. Lullig voor Greys, die zich natuurlijk verantwoordelijk voelt: haar initiatief, haar kroeg, haar organisatie, haar woord dat mensen zich op hun gemak konden voelen in de wetenschap niet openbaar op foto's/filmpjes geknald te worden. En zoiets is natuurlijk een gentlemen's agreement. Als wij gaan duelleren kàn ik inderdaad niet de afgesproken 20 passen lopen, maar jou direct in de rug schieten. Want het is sowieso illegaal, dus hee. Er is maar één lullo voor nodig om zo'n afspraak te schenden, en de pret is uit. Ja, ik vond het wel terecht eigenlijk, die emoties en ophef.
oh woon jij daar? :D Wow! Raar dat ik je dan maar 1 keer gespot heb. Idd niet echt lekkere friet, maar die man is zo leuk idd O+ Denk dat de mensen daarom blijven komen :')
And eternity in an hour.
pi_126619971
Babies in pakjes... O+

Zodra ze kunnen lopen een dinosaurierpakje met staart aantrekken. :D

/laat

Verder is het erg vroeg, gelukkig tot 14:00 werken en dan weekend. *O*
pi_126619986
Beuh, al vanaf half vijf wakker...

Vanavond vliegen we naar Nederland!
pi_126619995
Mogge!
Lijstje van gister:
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L dubbele boterham gebakken ei
T appel, glas groene ijsthee
D pitabroodjes met shoarma en gebakken champignons (en natuurlijk beetje groen en knoflooksaus)
T nog twee glazen groene ijsthee

Planning vandaag:
T appel
L dubbele boterham vleeswaar
t appel
B dan toch naar de stad lopen indien geen regen
D tapas eten met collega's :9

Ik hou mezelf voor dat ik de donderdag zo iets minder vadsig gemaakt heb dan met frituren. Any ideas?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 06:54:41 #78
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126620051
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 06:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Lijstje van gister:
T appel
L dubbele boterham gebakken ei
T appel, glas groene ijsthee
D pitabroodjes met shoarma en gebakken champignons (en natuurlijk beetje groen en knoflooksaus)
T nog twee glazen groene ijsthee

Planning vandaag:
T appel
L dubbele boterham vleeswaar
t appel
B dan toch naar de stad lopen indien geen regen
D tapas eten met collega's :9

Ik hou mezelf voor dat ik de donderdag zo iets minder vadsig gemaakt heb dan met frituren. Any ideas?
zuivel? En heb je ook nog veggies vandaag? En waarom twee appels? :P
And eternity in an hour.
pi_126620239
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 06:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

zuivel? En heb je ook nog veggies vandaag? En waarom twee appels? :P
Zuivel kan ik wel in de stad kopen, appels twee omdat we dat in huis hebben 'two apples a day, keeps the doctor away, ofzo.
Oh en ze hebben vanavond een dessert met soorten, dus zuivel krijg ik sws wel :@
Veggies neem ik bij de lunch! En wat gefrituurde courgette ofzo :P
pi_126620253
Pff ben nog moe.. toch 8 uur geslapen. Nu maar eens douche ontbijten, huisje aan kant en boodschapjes doen! En dan om 12 uur werken.. Alleen geen zin.

Voel me soms echt een huisvrouw van niets!

Verder voel ik heel mijn lichaam, die bodystep doet dus echt wel wat!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_126620484
Ik droomde dat ik bij mn archiefbaantje door mn oude aerobicslerares compleet afgezeken werd over een fout die ik kennelijk had gemaakt met een bagagedrager (laatste baantje)
Ik zat een eindje van haar af en zij was 'de baas' aan het vertellen dat ik écht niet kon blijven, dat het alleen aan mij te wijten was dat we zaten met die dingen met een verkeerde maat en prijs en dat ik beter had moeten weten, dus wáárom mij aanhouden, belachelijk, ik deed mn werk niet goed en maakte er een potje van. Is het dan omdat ze een lekker wijf is ofzo dat ze mag blijven, nou ja, semi lekker dan, want ik snap echt niet wat jullie in haar zien enz enz enz :')
compact en kleverig.
pi_126620564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kijken hoe dat geen alcohol zich uithaalt ^O^ wel top dat je op buik winst boekt :Y
ja, ik ben benieuwd of ik het volhoud :D

Het is niet dat ik iedere avond wat drink ofzo, maar in het weekend een paar drankjes...en dan wat extra te eten want je kan niet drinken zonder te eten O-)

En dat grapje tikt bij mij echt aan :')
pi_126620580
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde dat ik bij mn archiefbaantje door mn oude aerobicslerares compleet afgezeken werd over een fout die ik kennelijk had gemaakt met een bagagedrager (laatste baantje)
Ik zat een eindje van haar af en zij was 'de baas' aan het vertellen dat ik écht niet kon blijven, dat het alleen aan mij te wijten was dat we zaten met die dingen met een verkeerde maat en prijs en dat ik beter had moeten weten, dus wáárom mij aanhouden, belachelijk, ik deed mn werk niet goed en maakte er een potje van. Is het dan omdat ze een lekker wijf is ofzo dat ze mag blijven, nou ja, semi lekker dan, want ik snap echt niet wat jullie in haar zien enz enz enz :')
lekker wakker worden zo :X

Ik ben Henk d'r Chinese boek aan het lezen en nou heb ik iets over Chinezen gedroomd, maar wat precies weet ik niet meer :+

Wel lekker geslapen :Y
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:25:53 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126620725
ohai! verslapen :')

ben volgens mij nog wat uit mn doen, hele week al moe, pukkelig, rusteloos en voor mn gevoel onproductief, afgewisseld met sip :')
pi_126620758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

lekker wakker worden zo :X

Ik ben Henk d'r Chinese boek aan het lezen en nou heb ik iets over Chinezen gedroomd, maar wat precies weet ik niet meer :+

Wel lekker geslapen :Y
ik voelde me toen ik wakker werd nóg heel erg te kakken gezet :')
compact en kleverig.
pi_126620770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

ben volgens mij nog wat uit mn doen, hele week al moe, pukkelig, rusteloos en voor mn gevoel onproductief, afgewisseld met sip :')
buh, niet leuk. }:|

Ik moet komende week een nieuwe spiraal en ik zie daar zo tegenop :X
compact en kleverig.
pi_126620872
Zo mijn ontbijtje zit er weer in!

Lijstje van vandaag:

O: Havermout.
T: Banaatje
L: Denk een makkelijke salade. Want ik moet werken. (Geen pauze)
T: Tomaatjes
D: Maaltijdsalade met gerookte kip
T: Bakje aarbeien!
S: Lesje Shbam!

Morgen lekker naar Breda! Mijn papa opzoeken, daarna naar de bios met een vriendinnetje, en smorgen eerst nog even uitstappen in Den Bosch voor de Lush. Vriendlief gaan nachtvissen morgen dus savonds lekker huisje voor mij alleen!
pi_126621068
Morgen!

Klinkt als iets hormonaals Maria? ivm met pukkelig ook?

Ik ben ook weer eens lekker pukkelig, teveel meuk naar binnen gedouwd de laatste weken + hormonen :P Dus weer even vrij netjes eten en merk nu al dat m'n huid heel wat beter is :)

Geen lijstje vandaag, ben vrij en heb nog geen idee. Mijn B vandaag is huis poetsen, misschien nog wat S met gewichtjes en als PostNL is geweest met m'n nieuwe tuinstoelen en bbq ( *O* ) kan ik nog even de stad in.

/dagboek
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_126621105
:D BBQ O+

Nu het weer nog :')

planning:
O: havermout met sojamelk, banaan, lijnzaad en kokos
T: appel en blauwe bessen
L: ?
T: cherry tomaatjes
T: yoghurt met walnoten & honing
D: vers gemaakte italiaanse pizza met dunne bodem :9

Komt vast weer nog wat bij, ga denk ik zo beginnen met een cappu :~

S: 40 minuten fietsen + niet te zwaar lesje in de sportschule
pi_126621263
Ik heb zin in spare-ribs :9 en kip v/d grill :9 met shrirachasaus :9~
pi_126621316
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Laureline het volgende:

[..]

Aan de goede kant van Den Haag iig. :P

quote:
Ik ben het met je eens dat het alles behalve fatsoenlijk was, maar zo is Sunchaser nu eenmaal. Die jongen kickt erop als hij een enorme rel kan veroorzaken en dat is 'm weer gelukt. Als groep zijnde kun je vanalles afspreken, maar er hoeft maar een nieuweling bij te komen die (claimt dat hij) de regels niet kent en het houdt op.

Maar afijn, het is maar Fok. :)
Jammer als het zo afloopt. Denk wel dat iedereen nu weet dat je sommige mensen niet kunt vertrouwen.
Doe wat je niet durft.
pi_126621379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

:{

Naja, bijna weekend! *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:08:54 #93
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126621387
God, ik zit hier nog geen uur en ben nu al opgefokt :% . Wordt een lange dag zo...
And eternity in an hour.
pi_126621417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
God, ik zit hier nog geen uur en ben nu al opgefokt :% . Wordt een lange dag zo...
Haal adem, ontspan, kijk dit filmpje:
En ga weer rustig verder.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:15:02 #95
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126621520
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Haha :D dat helpt. Net even huisarts gemaild voor afspraak met de psychiatrisch verpleegkundige die wekelijks spreekuur houdt op woensdag. Die kan me iig doorverwijzen, want nu zit ik een beetje stuck.
And eternity in an hour.
pi_126621534
quote:

[..]

Fake! :{w

Olifanten kunnen niet springen!
pi_126621569
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fake! :{w

Olifanten kunnen niet springen!
Ik heb ook heel even zitten twijfelen, maar hij is wel leuk toch? :D
Doe wat je niet durft.
pi_126621592
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Haha :D dat helpt. Net even huisarts gemaild voor afspraak met de psychiatrisch verpleegkundige die wekelijks spreekuur houdt op woensdag. Die kan me iig doorverwijzen, want nu zit ik een beetje stuck.
goed iig dat je dat gedaan hebt :Y das nog best moeilijk vaak.
compact en kleverig.
pi_126621602
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb ook heel even zitten twijfelen, maar hij is wel leuk toch? :D
:Y :D overduidelijk CG, maar olifanten kunnen dus ook echt niet springen :+
pi_126621686
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Goed van je, de eerste stap is vaak heel moeilijk, daarna word het makkelijker :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:24:39 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126621734
Goedzo Dido!

Janies, dat lijkt me idd ook geen feestje, dat gefrummel aan je lijf :o kadootje achteraf? :P

Novem, dacht ik ook idd! maar heb geloif ik niets hormonaals in process zeg maar :+ dacht misschien aftermath van vorige week ofzo o.O druk maken, druk hebben, blaat.

gaat wel over voor ik een jongetje ben :+
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:26:28 #102
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126621778
Ik heb dit alles al eens eerder meegemaakt, zo'n 12 jaar geleden, maar toen waren er allemaal mensen die dingen voor me regelden en nu moet ik het zelf doen en dat vind ik lastig :X. En niemand mag het weten verder, dus dat maakt het ook lastiger.
And eternity in an hour.
pi_126621801
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo Dido!

Janies, dat lijkt me idd ook geen feestje, dat gefrummel aan je lijf :o kadootje achteraf? :P

Novem, dacht ik ook idd! maar heb geloif ik niets hormonaals in process zeg maar :+ dacht misschien aftermath van vorige week ofzo o.O druk maken, druk hebben, blaat.

gaat wel over voor ik een jongetje ben :+
ik heb nog een bikini 'nodig' dus wie weet :+

En kan allebei, hormonen doen gekke dingen met je lijf, maar stress ook. Hoop dat je er zo af bent iig, want t is allebei niet leuk }:| mijn gisteren dip is iig over en ik ga kijken of Jillian wil vandaag. ^O^
compact en kleverig.
pi_126621848
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb dit alles al eens eerder meegemaakt, zo'n 12 jaar geleden, maar toen waren er allemaal mensen die dingen voor me regelden en nu moet ik het zelf doen en dat vind ik lastig :X. En niemand mag het weten verder, dus dat maakt het ook lastiger.
dat is ook lastig. Zelf dingen regelen als je zo slecht in je vel zit is gewoon :r , dan wil je dat eigenlijk helemaal niet. Daarom is het ook gewoon heel goed van je :)

En waarom mag niemand het weten? :@ of heb ik dat gemist?
compact en kleverig.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:32:40 #105
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126621906
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is ook lastig. Zelf dingen regelen als je zo slecht in je vel zit is gewoon :r , dan wil je dat eigenlijk helemaal niet. Daarom is het ook gewoon heel goed van je :)

En waarom mag niemand het weten? :@ of heb ik dat gemist?
Wil ik niet. Heb het de vorige keer jaren moeten horen en men denkt nu eindelijk dat ik de boel weer wat op de rit heb, dus dat houd ik graag zo.
And eternity in an hour.
pi_126622074
quote:

[..]

je wil er niet over nadenken dat dat beest naast de trampoline landt :X :D
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 09:57:09 #107
70532 loveli
N
pi_126622524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef V1z0R het volgende:
:Y :D overduidelijk CG, maar olifanten kunnen dus ook echt niet springen :+
-O-
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 09:59:31 #108
70532 loveli
N
pi_126622602
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:
Wil ik niet. Heb het de vorige keer jaren moeten horen en men denkt nu eindelijk dat ik de boel weer wat op de rit heb, dus dat houd ik graag zo.
Zijn er geen andere hulplijnen die wat voor je kunnen betekenen? Mensen die het je niet blijven nadragen? Weet niet precies wat er aan de hand is, maar kan me voorstellen dat met hulp beter is dan zonder.
crap in = crap out
pi_126622660
*O* dagje knallen

Essay af, onderzoeksvoorstel af en mailen, hardlooptraining, steak pie maken, 8-)

O: yoghurt met bosvruchten en bran flakes
T: banaan
L: omelet met paprika en tomaat op 2 toast
T: knackebrod pindakaas (2)
S: hardlooptraining op de baan
D: steak & ale pie :9
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:05:13 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126622741
Helleuh! Kuki plakt nog! :s)

Zou toch iemand zoeken om het mee te bespreken Dido. Al is het maar voor het luisterend oor.

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 17-05-2013 10:13:05 ]
pi_126622959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

kan er me iets bij voorstellen dan. Sterkte iig :*

(Waar woon jij ergens btw? /nieuwsgierig :@ )
compact en kleverig.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:14:53 #112
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126623048
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

kan er me iets bij voorstellen dan. Sterkte iig :*

(Waar woon jij ergens btw? /nieuwsgierig :@ )
Toch maar niet hier. Zie dm.
And eternity in an hour.
pi_126623093
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Edit.
waar ligt dat? :P

Nee hoor ;)
compact en kleverig.
pi_126623120
Ik heb myfitnesspal geinstalleerd, veel beter dan fatsecret! Of misschien hebben ze gewoon een nieuwe layout, maar het is echt een stuk beter :)
pi_126623142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:17 schreef Perruche het volgende:
Ik heb myfitnesspal geinstalleerd, veel beter dan fatsecret! Of misschien hebben ze gewoon een nieuwe layout, maar het is echt een stuk beter :)
wat houdt dat in dan?

Lees zo terug, nu douchen :)
compact en kleverig.
pi_126623169
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat houdt dat in dan?

Lees zo terug, nu douchen :)
App waarbij je kan bijhouden wat je eet/verbruikt enzo. Je zet je eigen caloriegoal etc en ze geven tips over hoelang nog etc :D
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 10:20:23 #117
70532 loveli
N
pi_126623206
En nog even _O_ voor het optrekken van sigme!
crap in = crap out
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:20:55 #118
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126623218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

App waarbij je kan bijhouden wat je eet/verbruikt enzo. Je zet je eigen caloriegoal etc en ze geven tips over hoelang nog etc :D
Zodat je meteen kunt zien dat die brownie die je at je weer een week van je doel verwijderd heeft }:| :')
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:28:04 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126623461
Ik loop trouwens als een oud vrouwtje na de body pump :') Yeehaa :D *schuifelschuifel*
pi_126624269
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik loop trouwens als een oud vrouwtje na de body pump :') Yeehaa :D *schuifelschuifel*
herkenbaar, dat had ik in het begin bij Jillian
pi_126624333
Moe.
pi_126624412
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Is alleen maar teken dat je goed je best doet ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:57 schreef loveli het volgende:

[..]

-O-
:@ sorry...
pi_126624793
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:26 schreef _Dido_ het volgende:
Je zei het eerder al, maar je bent niet zwak als je een psychisch probleem hebt. Zeker niet als je dat onderkent en er mee aan de slag gaat. Wel jammer als je naasten misschien ook zo denken, dat maakt juist dat jij niet wil dat ze je steunen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:14:38 #124
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126624976
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je zei het eerder al, maar je bent niet zwak als je een psychisch probleem hebt. Zeker niet als je dat onderkent en er mee aan de slag gaat. Wel jammer als je naasten misschien ook zo denken, dat maakt juist dat jij niet wil dat ze je steunen.
Punt is gewoon dat ze het niet begrijpen, zeker mijn broer en zussen niet. Het is een onderwerp dat bij ons thuis altijd vermeden is. Praat er niet over, dan is het er niet. En mijn ouders zijn oud en mijn moeder maakt zich altijd al zorgen om mij, dus die laat ik ook in het ongewisse.
And eternity in an hour.
pi_126625037
Bier openmaken om 10 uur 's ochtends is toch raar....

:') maar er staat nu wel een steak&ale pie vulling in de oven :9
Ja doei.
pi_126625208
Mo is nog nooit op de Zwarte Cross geweest :D

Hoop dat het smaakt! Klinkt in ieder geval wel goed :9~
Mag die denkwijze van de Britten wel, "wat zullen we in de taart stoppen?", "bier en vlees!"...
pi_126625360
Ik heb ook eens een Steak & Guinness stew gemaakt, smaakte best ok, maar het meurde naar ondergekotste toiletten in een slechte pub :')

Anyway, lijstje is soort van bekend:

O - 100ml yoghurt, rozijnen, pindakaas
T - 2 speltbth boter en kaas
B - schoonmaken
L - omelet van 2 eieren met salade van radijs, tomaat, komkommer en erwtjes
T - 2 ryvita met mayo en komkommer
D - onbekend, wat buiten de deur waarschijnlijk
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:32:20 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126625646
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is alleen maar teken dat je goed je best doet ^O^

[..]

:@ sorry...
*O* *pijnlijk trots* :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:53 schreef Skoap het volgende:

[..]

herkenbaar, dat had ik in het begin bij Jillian
Voel jij je ook dan onder de oude-vrouwtjes-laag een soort afgematte Rambo? :7

Mijn nieuwe toetsenbord op werk is trouwens HUUUGE *O* Zo'n ergonomisch space ship!
pi_126625699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Punt is gewoon dat ze het niet begrijpen, zeker mijn broer en zussen niet. Het is een onderwerp dat bij ons thuis altijd vermeden is. Praat er niet over, dan is het er niet. En mijn ouders zijn oud en mijn moeder maakt zich altijd al zorgen om mij, dus die laat ik ook in het ongewisse.
Ik weet dat ik in een andere omgeving leef, maar is je broer/zussencontact niet zo dat je het er niet over kan hebben, al begrijpen zij het niet perse? Schijn ophouden is kut.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:35:55 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126625810
Je kan mensen nooit helemaal begrijpen en dat hoeft volgens mij ook niet. Als je er maar voor iemand bent.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:36:21 #131
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126625830
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik weet dat ik in een andere omgeving leef, maar is je broer/zussencontact niet zo dat je het er niet over kan hebben, al begrijpen zij het niet perse? Schijn ophouden is kut.
Nee, denk niet dat dat kan ;). Bij ons moet het altijd leuk en vrolijk en gezellig zijn. En ik vertrouw mijn broer en jongste zus ook niet, er is te veel afstand tussen ons. Zou het eventueel wel tegen de middelste kunnen zeggen, maar denk niet dat die veel constructiefs kan zeggen :) Ik zal echt op een psych moeten wachten, vrees ik.
And eternity in an hour.
pi_126626630
Sterkte Dido. Rot lijkt me dat als je niet bij mensen terecht kan. Zeker ook omdat je laatst zei dat je juist wilde stoppen met je anders voordoen dan je je voelt. Kan je nog bij je former huisgenoot terecht misschien? Dat je iig iemand hebt om mee te praten tot je bij de psych terecht kan?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126627061
En langs de huisarts?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:11:27 #134
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126627164
Die heeft een verwijsbrief meegegeven. Verder moet je toch echt wachten tot er ergens plek is. Tenzij acuut. Maar ik denk: werk, vakantie, bla bla bla bla.

Maar goed, ik heb het topic wel voldoende gekaapt nu.
And eternity in an hour.
pi_126627402
Sporten lukt mij niet meer sinds het nieuwe systeem. Moet je 2 weken van te voren bedenken wanneer je gaat sporten en op tijd inschrijven :') great
pi_126627406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:11 schreef _Dido_ het volgende:
Die heeft een verwijsbrief meegegeven. Verder moet je toch echt wachten tot er ergens plek is. Tenzij acuut. Maar ik denk: werk, vakantie, bla bla bla bla.

Maar goed, ik heb het topic wel voldoende gekaapt nu.
Als je zeker weet dat je alle ballen in de lucht kan houden is dat goed. Als je het gevoel hebt dat je de crisisdienst moet bellen, dan hoef je niet te denken 'werk' (vakantie doet je vast wel goed).
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:22:41 #137
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126627604
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Als je zeker weet dat je alle ballen in de lucht kan houden is dat goed. Als je het gevoel hebt dat je de crisisdienst moet bellen, dan hoef je niet te denken 'werk' (vakantie doet je vast wel goed).
De timing is niet zo goed ;) (vast contract in zicht). Maar ik denk wel dat ik M. ga vragen vandaag of morgen even voor mij te bellen naar huisarts en/of crisisdienst. Heb wel een verwijsbrief voor psycholoog/psychiater, maar volgens mij moet de HA direct doorverwijzen naar crisisdienst?
And eternity in an hour.
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 12:23:56 #138
70532 loveli
N
pi_126627645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:17 schreef Probability het volgende:
Sporten lukt mij niet meer sinds het nieuwe systeem. Moet je 2 weken van te voren bedenken wanneer je gaat sporten en op tijd inschrijven :') great
Wat gebeurt er als je weer uitschrijft? => 5 dingen/tijden inschrijven, 4 weer uitschrijven.
crap in = crap out
pi_126627706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

zal eens kijken. ^O^
compact en kleverig.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:25:36 #140
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126627708
En nu word ik net door iemand gebeld bij wie ik me heb aangemeld, terwijl ik volgens mij heel duidelijk heb aangegeven DAT ZE MOETEN MAILEN!! RAAARGH! Willen ze het me extra moeilijk maken ofzo? :{
And eternity in an hour.
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 12:26:49 #141
70532 loveli
N
pi_126627752
Crisisdienst lijkt me juist voor zonder verwijzing van huisarts?
/noob

Stuur een sms-je terug.
crap in = crap out
pi_126627779
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat gebeurt er als je weer uitschrijft? => 5 dingen/tijden inschrijven, 4 weer uitschrijven.
Dat doet iedereen wat echt dodelijk vervelend is voor mensen die wel echt komen. Ik vind het ook een vervelend systeem.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:27:29 #143
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126627780
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:26 schreef loveli het volgende:
Crisisdienst lijkt me juist voor zonder verwijzing van huisarts?
/noob

Stuur een sms-je terug.
Het zijn geen 06-nummers ;(.
And eternity in an hour.
pi_126627814
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:
En nu word ik net door iemand gebeld bij wie ik me heb aangemeld, terwijl ik volgens mij heel duidelijk heb aangegeven DAT ZE MOETEN MAILEN!! RAAARGH! Willen ze het me extra moeilijk maken ofzo? :{
Wat doe je dan eigenlijk? Neem je dan op en zeg je dat ze beter kunnen mailen want slechthorend? of neem je niet op? Als je niet opneemt is het lastig voor hun aan te voelen wat het probleem is dat je niet opneemt.
pi_126627912
Deze luister ik nu op spotify. Sigur ros door strijkers. Mooi :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:30:33 #146
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126627915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat doe je dan eigenlijk? Neem je dan op en zeg je dat ze beter kunnen mailen want slechthorend? of neem je niet op? Als je niet opneemt is het lastig voor hun aan te voelen wat het probleem is dat je niet opneemt.
Als ik een mail stuur, vermeld ik expliciet dat mensen niet moeten bellen, maar moeten mailen of sms'en. Ik vermoed dat het andere telefoontje van de psychiatrisch verpleegkundige is. Ik ga gewoon stoppen m'n telefoonnummer op te geven, want mensen kunnen toch niet lezen.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 12:31:44 #147
70532 loveli
N
pi_126627974
Vermeld je er ook bij dat je doof bent? Dat lijkt me praktisch.
crap in = crap out
pi_126627981
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zal eens kijken. ^O^
nou, ik zou 1200 kcal binnen moeten krijgen per dag? Dat ga ik niet doen hoor! :o
compact en kleverig.
pi_126627996
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Als ik een mail stuur, vermeld ik expliciet dat mensen niet moeten bellen, maar moeten mailen of sms'en. Ik vermoed dat het andere telefoontje van de psychiatrisch verpleegkundige is. Ik ga gewoon stoppen m'n telefoonnummer op te geven, want mensen kunnen toch niet lezen.
Zorgverleners blijven toch denken 'een beller is sneller' en je hoort in het algemeen veel aan hoe iemand is aan de telefoon. Ook nog geen antwoord op de vraag of je dan opneemt of niet.
pi_126628011
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, ik zou 1200 kcal binnen moeten krijgen per dag? Dat ga ik niet doen hoor! :o
Huh?
pi_126628071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Huh?
iksnap die app niet :')

Ik vul in wat ik kwijt wil en hoeveel ik beweeg enzo en hij zegt dat ik 1200 (ietsje meer) kcal binnen moet krijgen om af te vallen :o
compact en kleverig.
pi_126628124
Maar goed, ik heb nog niet uitgebreid gekeken, eerst lunch :Y)
compact en kleverig.
pi_126628138
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

iksnap die app niet :')

Ik vul in wat ik kwijt wil en hoeveel ik beweeg enzo en hij zegt dat ik 1200 (ietsje meer) kcal binnen moet krijgen om af te vallen :o
Je kan dat handmatig aanpassen. Ik heb hem op 1800 gezet... mijn BMR is 1500 denk ik en met sporten 2100. Dus ergens in het midden. je moet je sport etc gewoon apart invoeren he. Mijn dagen zijn "sedentary" dus hij gaf idd 1200 ofzo aan, maar dat is zonder je andere beweging erbij.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:35:32 #154
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126628151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:31 schreef loveli het volgende:
Vermeld je er ook bij dat je doof bent? Dat lijkt me praktisch.
Ja ;).

En M. belt straks de huisarts voor me. Hopelijk zet dat eindelijk iets in gang. Ben dit zo zat. Zit me maar op te vreten hier en te hopen dat niemand iets merkt.
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:35:58 #155
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126628170
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zorgverleners blijven toch denken 'een beller is sneller' en je hoort in het algemeen veel aan hoe iemand is aan de telefoon. Ook nog geen antwoord op de vraag of je dan opneemt of niet.
Nee dus ;). Ik klik ze weg. Ook omdat ik op het werk zit dus.
And eternity in an hour.
pi_126628269
Heb je pauze Dido? Maak dan even een wandelingetje buiten...
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 12:39:55 #157
70532 loveli
N
pi_126628333
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nee dus ;). Ik klik ze weg. Ook omdat ik op het werk zit dus.
Volgende keer in de telefoon zeggen dat je ze niet kunt verstaan en of ze willen mailen? Dat is iig een duidelijke boodschap vs wegdrukken. (die voor jou voor sneller resultaat kan zorgen)
crap in = crap out
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:40:31 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126628361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgende keer in de telefoon zeggen dat je ze niet kunt verstaan en of ze willen mailen? Dat is iig een duidelijke boodschap vs wegdrukken. (die voor jou voor sneller resultaat kan zorgen)
^^

En dat hoeft ook niet raar te zijn tegenover je collega's.
pi_126630529
Het scheelt een hoop als je je niet afvraagt of iets raar is.
Tegenwoordig zing ik met de radio mee in de auto als er anderen bij zijn en ze hebben nog nooit geklaagd :+
pi_126630931
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je kan dat handmatig aanpassen. Ik heb hem op 1800 gezet... mijn BMR is 1500 denk ik en met sporten 2100. Dus ergens in het midden. je moet je sport etc gewoon apart invoeren he. Mijn dagen zijn "sedentary" dus hij gaf idd 1200 ofzo aan, maar dat is zonder je andere beweging erbij.
hm, ik vind het niet zo handig merk ik, je moet het merk van het eten enzo invullen?
Naja, ik houd het wel bij mn voedingscentrum ;)
compact en kleverig.
pi_126631510
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

Nee hoeft niet! en je kan ook dingen scannen, ik heb net een smoothie gescand en die staat er nu in :D

Ik gebruikte eerst ook voedingscentrum maar daar staat echt superveel niet in van wat ik eet...
pi_126632469
Oh en ik heb een vraagje. Volgens mijn nieuwe app komt mijn voedsel op 2200 kcal vandaag. Mijn sport op 450 kcal die ik er weer af sport. Dan heb ik "netto" 1800. Mijn onderhoud (dus niet BMR) zou ook 2200 zijn. Als ik dat dan zo doe, val ik dan in theorie af? Of moet ik dan minder eten en op de 1800 kcals zitten? Ik dacht dat ik het zo goed begreep maar dat valt tegen :')
pi_126632624
:P

In theorie zou je moeten afvallen, je verbruikt immers meer dan erin gaat.
pi_126632662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef V1z0R het volgende:
:P

In theorie zou je moeten afvallen, je verbruikt immers meer dan erin gaat.
Ja, dus ik moet zien dat mijn "netto" op minder zit dan mijn onderhoud? Want als ik dus 1800 kcals zou eten (wat ik volgens eetmeter doe maar die is niet zo accuraat denk ik) + sporten zoals ik nu doe ben ik dan binnen de kortste keren graatmager ofzo :?
pi_126632726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, dus ik moet zien dat mijn "netto" op minder zit dan mijn onderhoud? Want als ik dus 1800 kcals zou eten (wat ik volgens eetmeter doe maar die is niet zo accuraat denk ik) + sporten zoals ik nu doe ben ik dan binnen de kortste keren graatmager ofzo :?
Zou je netto dus op 1400 (of 1350?) komen. Is een tekort van 800, dus na een 11-12 dagen zo doen zou je een kilo vet kwijt zijn.
pi_126632760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:34 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zou je netto dus op 1400 (of 1350?) komen. Is een tekort van 800, dus na een 11-12 dagen zo doen zou je een kilo vet kwijt zijn.
Maar mijn BMR schijnt 1500 te zijn (wtf :D ) en daar moet je niet onder komen, toch? Maar dan moet ik mikken op 1800 kcals op niet-sportdagen en bijv. 2000 met wel-sportdagen?
pi_126632846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee hoeft niet! en je kan ook dingen scannen, ik heb net een smoothie gescand en die staat er nu in :D

Ik gebruikte eerst ook voedingscentrum maar daar staat echt superveel niet in van wat ik eet...
dat laatste heb ik dus niet. Ik zit alleen altijd met dat wegen, ik heb geen idee hoeveel ik eet :X
Hoeveel aardappelen en groente enzo, zou ik eigenlijk een keer moeten wegen, dan weet ik het voor de volgende keren wel ongeveer, maar dat vind ik zo stom staan :')
compact en kleverig.
pi_126632881
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar mijn BMR schijnt 1500 te zijn (wtf :D ) en daar moet je niet onder komen, toch? Maar dan moet ik mikken op 1800 kcals op niet-sportdagen en bijv. 2000 met wel-sportdagen?
^O^
En bij een structurele aanpak is het inderdaad niet verstandig om onder je BMR te duiken. Dan ga je spiervolume als brandstof verbruiken en gaat je onderhoud omlaag.
pi_126632899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
En bij een structurele aanpak is het inderdaad niet verstandig om onder je BMR te duiken. Dan ga je spiervolume als brandstof verbruiken en gaat je onderhoud omlaag.
Ok dan moet ik dus minder voer in mn bakkes stouwen. Ha!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:39:22 #170
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126632919
@ ha
And eternity in an hour.
pi_126632959
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:39 schreef _Dido_ het volgende:
@ ha
Goedzo :)
pi_126632980
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ok dan moet ik dus minder voer in mn bakkes stouwen. Ha!
Of een groter onderhoud creëren :+
pi_126633264
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben ik bang dat ik dat vergeet en een maand niet mag sporten!
pi_126633298
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat doet iedereen wat echt dodelijk vervelend is voor mensen die wel echt komen. Ik vind het ook een vervelend systeem.
Er bleken maar 4 te zijn voor de les op dinsdag die heel populair is..
pi_126633479
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of een groter onderhoud creëren :+
:?

Bille ik begrijp niet wat je bedoelt "er waren er maar 4"?
pi_126633561
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als je je onderhoud verhoogd van 2200 naar zeg een 2700 dan kun je meer eten en blijven afvallen :7
pi_126633646
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je je onderhoud verhoogd van 2200 naar zeg een 2700 dan kun je meer eten en blijven afvallen :7
Maar hoe kan dat dan, nog meer sporten? Vind 3-5x per week wel zat :P Of ik moet postbode worden :7.
pi_126633712
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar hoe kan dat dan, nog meer sporten? Vind 3-5x per week wel zat :P Of ik moet postbode worden :7.
ofinde horeca gaan werken, of als bouwvakker ofzo :7
compact en kleverig.
pi_126633717
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef Perruche het volgende:

[..]

Of je spiermassa verhogen. :P
pi_126633897
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

bouwvakker worden dus.
En bodybuilden.
compact en kleverig.
pi_126633978
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja ok maar dat heeft vrij weinig effect, zo gespierd om echt wat te merken daar moet ik veels te veel moeite voor doen!

Maar goed dat ik het begrijp :D thanks!
pi_126634088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ok maar dat heeft vrij weinig effect, zo gespierd om echt wat te merken daar moet ik veels te veel moeite voor doen!

Maar goed dat ik het begrijp :D thanks!
Denk als je 1 lesje vervangt met een KT per week dat je het al snel merkt hoor :P
Wat je dan ook krijgt is dat je met een bodypump makkelijker zwaarder gewicht kunt gebruiken en dus meer verbrand.
pi_126634680
Een telefonische afspraak om een afspraak te maken... Ligt het aan mij of is dat apart?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:22:56 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126634698
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ofinde horeca gaan werken, of als bouwvakker ofzo :7
Of mijn werk. Met 2500 gem. Per dag blijf ik op gewicht ... en met dank aan slanke ouders
pi_126634722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

4 deelnemers
pi_126634833
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Of mijn werk. Met 2500 gem. Per dag blijf ik op gewicht ... en met dank aan slanke ouders
er is nog wel meer te bedenken ja ;)
Verpleegkunde?

Ik heb nu geen idee of ik wat afgevallen ben, ben iig niet echt cms kwijt... Misschien een halve ofzo
:+ maar goed, het voelt wel lekker om bezig te zijn met t een of ander. En dinsdag intake bij de sportschool, met meten en al dat soort dingen.
compact en kleverig.
pi_126635174
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk als je 1 lesje vervangt met een KT per week dat je het al snel merkt hoor :P
Wat je dan ook krijgt is dat je met een bodypump makkelijker zwaarder gewicht kunt gebruiken en dus meer verbrand.
Ja zou misschien wel 1x per week kt kunnen doen... moet ik weer even een schema bouwen met btfftm
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:44:46 #188
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126635656
Zo. Medicijntje voorgeschreven gekregen om de tijd tot woensdag door te komen en woensdag gaan we verder kijken.
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:45:23 #189
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126635677
En ik ben gewend op dit soort momenten troep te gaan eten, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Hoe kan dat? :?
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:54:55 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126636009
En nu mailt het hostel net dat ik geen hostel card nodig heb om daar te verblijven. Ja, dat staat op jullie site :') Net even wat nootjes gegeten. Vanavond weer Jillian!
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:55:05 #191
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126636012
Vier op een rij *O*
And eternity in an hour.
pi_126636509
Jij gaat blij naar Kopenhagen?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:09:53 #193
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126636590
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jij gaat blij naar Kopenhagen?
Dat weet ik nog niet. Het scheelt iig dat eea in gang is gezet :).
And eternity in an hour.
pi_126637924
Goed dat er iets gebeurt!

Wat een pisweer zeg. Heb een goede werkdag gehad. Iets eerder klaar en straks met vriendinnetjes uit eten. Moet wel eerst nog met de trein in de spits -O-

Lijstje dan maar!

O: havermout met blauwe bessen en banaan
T: koffie verkeerd
L: 2 speltbh kip, 1 met pindakaas
S: 45 min hometrainer
T: appel met kwark en lijnzaad
D: uit :9
Be someone that makes you happy
pi_126638057
Rukweer is het idd!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:47:01 #196
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126638139
Ik vond het gisteren rukkerder. Toen heeft het de hele dag geregend en ben ik zeiknat thuisgekomen. Nu begon het pas de laatste tien minuten op de fiets te druppen. Wel van die irri dikke druppels.
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:47:29 #197
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126638162
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:41 schreef Nallie het volgende:

Wat een pisweer zeg. Heb een goede werkdag gehad. Iets eerder klaar en straks met vriendinnetjes uit eten. Moet wel eerst nog met de trein in de spits -O-

Lijstje dan maar!

Leuk :Y Eet smakelijk :9.
And eternity in an hour.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:48:32 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126638208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef _Dido_ het volgende:
En ik ben gewend op dit soort momenten troep te gaan eten, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Hoe kan dat? :?
Omdat je dat niet nodig hebt *O*

Lijst voor vandaag:
O: kwark, vla en yoghurt en wat zonnature noten/granenmix, gratis aangevraagd :') Zit kokos in :(
T's: 250 gr wortel, halve komkommer, beker cup a soup snert, koffie met versgeklopte slagroom
L: 2 boterhammen met gegrilde kipfilet, ui en curry, beker melk, kom dik gebonden aspergesoep met ham :9
T's: veel dropjes, appel, peer, sinaasappel, paar zoute stokjes, wit bolletje met boter en zoute haring :9
D: Bloemkool, roerbakgroente, paar aardappelkroketjes
T: bier en bier en bier en misschien nog een biertje of heel veel ofzo :') Zal ook nog wel het nodige bittergarnituur bijkomen.

MOrgen dezelfde late T en zondag ook :')
pi_126638234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:47 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vond het gisteren rukkerder. Toen heeft het de hele dag geregend en ben ik zeiknat thuisgekomen. Nu begon het pas de laatste tien minuten op de fiets te druppen. Wel van die irri dikke druppels.
Ik ben gister de hele dag in bed blijven liggen dus dat weet ik niet.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:49:23 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126638253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:41 schreef Nallie het volgende:

Lijstje dan maar!

Waar ga je uit eten en wat neem je?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:50:52 #201
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126638314
Ik wil ook uit eten! Maar ik ga volgende week al vier keer, dus het mag niet.
And eternity in an hour.
pi_126638323
Jeeeeej! Mijn stagebegeleiders gaan kijken of ze uren voor mij vrij kunnen maken om te werken na mijn stage. Tof en ik moet nog tot juli! *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:04:22 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126638917
Altijd fijn Mufasa *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:05:35 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126638985
Geloof dat wij in het noorden de het best af zijn qua weer gisteren en vandaag.
Zit nu met winterkleding en kachel aan. Kan wel janken van de kou :')
pi_126639274
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waar ga je uit eten en wat neem je?
DM, weet nog niet wat, ze hebben allemaal kleine gerechtjes. Soort tapas maar dan anders ;)
Be someone that makes you happy
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:23:05 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126639795
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

DM, weet nog niet wat, ze hebben allemaal kleine gerechtjes. Soort tapas maar dan anders ;)
Dat ziet er heerlijk uit!!

Ga maar even in de keuken aan de slag, heb berenhonger (en ik pak een cola-berenburg omdat het kan, ga lekker genieten dit weekend *O* )
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:37:40 #207
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126640372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
hier ook kachel aan hoor. En in de keuken met de kont tegen de verwarming wachten tot de spaghetti klaar is :')
And eternity in an hour.
pi_126641193
Ik vind het ook best erg, mijn logé heeft vast een klote idee van Nederland. Hij is hier drie keer geweest en alle drie de keer was het zoals dit. Karma? En dan de zijnes of mijnes?? :+
pi_126641477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:02 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook best erg, mijn logé heeft vast een klote idee van Nederland. Hij is hier drie keer geweest en alle drie de keer was het zoals dit. Karma? En dan de zijnes of mijnes?? :+
Ja. Stom.
pi_126641578
En ik hoor met m'n deur dicht en muziek aan de stemmen van mijn huisgenootjes: irritant!!
pi_126641725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:02 schreef conleche het volgende:
Perfect weer voor binnenactiviteiten :+
pi_126642014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
nou, Ado was gisteren in het Oosten en daar hebben ze op een terrasje gezeten met de mouwen opgestroopt. Hier regende het de hele dag :') -O-

En mn haar is gekleurd *O* highlights.
compact en kleverig.
pi_126642926
Als ik gewoon geen koekjes eet, valt er vanzelf elke week weer een paar ons af. Terwijl ik veel en calorierijk eet.

lijst
• oefeningetjes
SPOILER
• groooote bak griekse yoghurt (10% vet), halve banaan
• bakje 1: spinaziericottamuffin, gehaktbal, komkommer
• bakje 2: gekookt ei, tomaatjes
• bakje 3: 100ml slagroom & 1 appel (geblenderd)
• beter: kokosmelk met banaan (geblenderd)
• kantoorfruit: 2 appel, 2 peer
• 1 glas sangria
• avondeten: klein gebakken aardappeltje, witlof, geruld lamsgehakt, tomatensaus
• toe: griekse yoghurt met halve banaan, halve peer, wat nootjes en pitjes, een schepje rabarbermoes en een beetje advocaat
pi_126643293
Lekker lijstje sigme!

En dido heeft er nog eentje nodig : :*

Mijn lijst:

O: spelt zuurdesembrood met roomboter en honing, gekookt ei
T: country cookie chocolade
T: een banaan en wat worteltjes
L: tosti ham kaas en chocomel, met dank aan collega die zei dat hij binnen half uur voor mij op kantoor zou zijn, waardoor ik niet behoorlijk kon lunchen.....en meneer alsnog anderhalf uur later kwam ;(
D: haricots verts, biefstuk, knoflooksaus
T: misschien vodka cola en nibbits
pi_126643597
Lijstje

O: twee sneeen brood met pindakaas
S: Jillian dag 18
T: twee rauwe champignons
L: 1 snee brood met kipfilet en sla, 1 met tonijn en sla en 1 met hagelslag
T: kop koffie
D: frites joppiesaus en een frikandel speciaal.

Ik wilde koken, maar was pas om 6 uur klaar bij de kapper en ik had nog geen boodschappen gedaan, dus dat werd m niet.
compact en kleverig.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 20:40:42 #216
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126647728
:W Eindstand hier

O: Griekse yoghurt met muesli/lijnzaad
T: stukje gerookte kip, komkommer
L: salade van komkommer/tomaat/olijven/feta, boterham hummus
T: een twix
D: eten bij de La place gedeeld met O+ kleine gele curry met kip, groenten en rijst + 2 slices pizza (serranoham/asperges)
T: bakje fruit
pi_126650194
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:40 schreef Goodbye het volgende:
:W Eindstand hier

O: Griekse yoghurt met muesli/lijnzaad
T: stukje gerookte kip, komkommer
L: salade van komkommer/tomaat/olijven/feta, boterham hummus
T: een twix
D: eten bij de La place gedeeld met O+ kleine gele curry met kip, groenten en rijst + 2 slices pizza (serranoham/asperges)
T: bakje fruit
Lekker lijstje :9
  Vis een optie? vrijdag 17 mei 2013 @ 21:23:32 #218
70532 loveli
N
pi_126650372
Snoepautomaat @ work wil me vetmesten, 2 voor de prijs van 1.

Dat zal me leren :')
crap in = crap out
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:41:59 #219
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126651469
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:08 schreef An24 het volgende:
Lekker lijstje sigme!

En dido heeft er nog eentje nodig : :*

Mijn lijst:

O: spelt zuurdesembrood met roomboter en honing, gekookt ei
T: country cookie chocolade
T: een banaan en wat worteltjes
L: tosti ham kaas en chocomel, met dank aan collega die zei dat hij binnen half uur voor mij op kantoor zou zijn, waardoor ik niet behoorlijk kon lunchen.....en meneer alsnog anderhalf uur later kwam ;(
D: haricots verts, biefstuk, knoflooksaus
T: misschien vodka cola en nibbits
thx :*

Net gejilliand, gaat elke dag een stukje beter. En nu kijk ik naar Louis Theroux over the Phelps Family. En de storm in mijn hoofd is gaan liggen, ook heel fijn O+
And eternity in an hour.
pi_126651516
Als ik wel koekjes eet, val ik niet af. Ook prima, want ik sta alweer een week op de crosstrainer (behalve mijn verlummelde depressiedag gisteren (8> ). Kan je nagaan als ik geen troep meer eet (maar dat lukt me nog helemaal niet, het is echt hopeloos gesteld :') ).
pi_126651672
Lijstje hier:

L: salade met coburger ham, walnoten en dressing
S: fitness
D: curry

Vanmiddag naar de schoonheidsspecialiste geweest, die's goed los gegaan :P morgen is alles beter :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:47:46 #222
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126651841
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje hier:

L: salade met coburger ham, walnoten en dressing
S: fitness
D: curry

Vanmiddag naar de schoonheidsspecialiste geweest, die's goed los gegaan :P morgen is alles beter :')
Oh, irritant is dat hè, ik voel me meestal ook niet zo'n schoonheid als ik daar vandaan kom. :') Mooi lijstje, though! ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Lekker lijstje :9
Ja, was het zeker! :9 En die twix was in de bios, dus wat dat betreft heb ik het nog netjes gehouden, vind ik zelf. :P
pi_126652066
Ik ben 1 x geweest, ga nooit meer naar de schoonheidsspecialist. Ik kreeg een veeg uit de pan dat ik "zeer overgevoelige huid" had op mijn wangen (mijn gezonde blos! :( ) en een sneer dat ik echt meer zonnebrand moest gebruiken, want dat ik al "zoveel pigmentvlekken" had. Ik heb al vanaf m'n nulde sproeten! :o En ik zit nooooit in de zon, en smeer me de helft van het jaar in met factor 30 8)7 . Dus toen had ik wel weer genoeg van haar expertise :6 .
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:03:20 #224
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126652909
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 21:51 schreef Laureline het volgende:
Ik ben 1 x geweest, ga nooit meer naar de schoonheidsspecialist. Ik kreeg een veeg uit de pan dat ik "zeer overgevoelige huid" had op mijn wangen (mijn gezonde blos! :( ) en een sneer dat ik echt meer zonnebrand moest gebruiken, want dat ik al "zoveel pigmentvlekken" had. Ik heb al vanaf m'n nulde sproeten! :o En ik zit nooooit in de zon, en smeer me de helft van het jaar in met factor 30 8)7 . Dus toen had ik wel weer genoeg van haar expertise :6 .

Sigme, jij doet geen oefeningetjes _O_

Eindlijst:
O: the usual
T: kwark met banaan
L: twee bth humus
T: kwark diepvriesfruit
T: gekookt eitje
T: walnoten
T: handje rozijnen, had zo'n honger :(
D: spaghetti
S: Jillian dag 13 + 3 x 5 crunches. Wil na Jillian buikspieroefeningen uit level 1 gaan afwisselen
And eternity in an hour.
pi_126653192
quote:
Ik ook 1x, was dan i.c.m. een weekend 'kuuroord' maar vond het wel relaxed. Naja, tarwekorrels weghalen was iets minder :{ Blijft toch raar wanneer je iemand met een naald richting je oogleden ziet gaan :')
pi_126653327
Niet zo vaak lijstjes gepost afgelopen week, ze zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Vanaf morgen weer wat beter opletten.
Gister:
O + L om 12.30: 3 spelt bth met johma eiersalade
D: 2 blikken doperwtjes+worteltjes van bonduelle (uitlekgewicht per blik 265gr) + 50gr diepvries spinazie (géén ala creme)
T: brownies. Pak excellent brownies van appie gemaakt (die met witte choco laag erover) en samen met huisgenootje op 2 happen pp na opgegeten.
S: uurtje dansen op kinect (volgens shapesense.com calorie burn calculator 324kcal verbrand)

Vandaag:
O: de twee happen brownie die nog over waren
L: bakje salade: half couscous, half pastasalade en nog klein beetje komkommer/paprika/courgette mix.
D: halve pizza 4 stagioni met 40g sla en 7 tomaatjes
T: bak magere kwark met diepvriesfruit.

Planning voor morgen:
O: bak magere kwark met diepvriesfruit
T: appel
L: 3 spelt bth, 1 pindakaas met nootjes en 2 met rosbief/rookvlees (welk vd twee we hebben)
T: kiwi
D: oma's smulfriet uit de airfryer (dus met maar 1 eetlepel olie) met ik gok biefstuk en salade (ben bij ouders)
T: bak magere kwark met diepvriesfruit

Geen kcal geteld, zet t morgen wel in voedingscentrum en pas aan waar nodig

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 17-05-2013 22:22:31 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:14:50 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126653696
Was in het dorp en het was koud, kon zo snel geen bekenden spotten en toen ben ik maar naar huis gegaan.. :')
Toch 3 km gewandeld.. Maar ook een grote zak wokkels opgegeten met 100 gram chocolade.. jippie :(
pi_126653781
quote:
Ohw, wat jammer zeg, want het kan echt heerlijk zijn. Ik heb Wendy, ik ga nooit meer weg bij Wendy O+
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:16:59 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126653858
Wendy *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:21:30 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126654167
nadeel aan in de aaf nog iets afmaken: gaarhoofdig foutje maken :')

Bend it like Beckham kijken *O* Indiase bruiloft-scenes e.d. zijn nu herkenbaar :D
pi_126654757
Tas nog inpakken en ontbijt maken vior morgen en dan slapies doen!!

Ttuste :W
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:38:39 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126655350
Ttuste :W
pi_126655710
Slaap lekker!
pi_126655720
Tijden geleden al gepost, maar hij blijft zó tof O+

pi_126656127
Nooit bij een schoonheidsspecialist geweest, zou dat t zijn?

D is geworden: turks brood met tapenade en aioli, olijven, carpaccio, kipsalade, mozarellatomaatjes, kip met honing, calamares, kaaskroketjes, hamburgertjes, gehaktballetjes in tomatensaus
T stukje cheesecake, frambozenijs, creme brulee

Een hele week goed eten down the drain :s)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:53:23 #236
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126656296
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nooit bij een schoonheidsspecialist geweest, zou dat t zijn?

D is geworden: turks brood met tapenade en aioli, olijven, carpaccio, kipsalade, mozarellatomaatjes, kip met honing, calamares, kaaskroketjes, hamburgertjes, gehaktballetjes in tomatensaus
T stukje cheesecake, frambozenijs, creme brulee

Een hele week goed eten down the drain :s)
Nee joh, morgen weer gewoon in 't gareel en dan kan de schade nooit héél groot zijn.
pi_126656350

omnomnom O+ Steak and ale pie O+

En Bend it like Beckham is awesome Maria O+
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:57:33 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126656562
Mijn dag was prima, inclusief gezond diner met o.a. zalm en rode bietjes, totdat we naar vrienden gingen en in plaats van een borrel een tweede diner + heel veel drank voorgeschoteld kregen. Het was gezellig, maar nu aangeschoten en echt echt echt vol eten. Twee x D is teveel.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:01:16 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126656823
Sieht gut aus, Mootje!
En jaaa had film nog niet gezien maar vond hem leuk :D En ik hou niet eens van voetbal :+

Wel leuk gehad dus, Tink? :Y Dan was het het vast waard :Y)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:07:48 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126657156
Loon is binnen (veel te vroeg) en vakantiegeld ... Like OMG *O*
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:10:33 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126657298
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

omnomnom O+ Steak and ale pie O+

En Bend it like Beckham is awesome Maria O+
Holle kiezenwerk natuurlijk :D
Heb zo'n zin in oliebollen met poedersuiker, parijze soes met slagroom en softijs, patat speciaal en een ubervette kermishamburger
pi_126657562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Loon is binnen (veel te vroeg) en vakantiegeld ... Like OMG *O*
Een week te vroeg :o wil ook -O-
pi_126657749
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Een week te vroeg :o wil ook -O-
Ik ook! Zit echt te wachten op vakantiegeld :Y
pi_126657753
Het was machtig hoor, uniek! :o

En het deeg was gemaakt met lard ipv boter! Vetheid galore. Wel lekker ;9
Ja doei.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:22:28 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126657926
Ik krijg iedere maand vakantiegeld! :7

Soms wel jammer, want zo merk je het een stuk minder :+
  vrijdag 17 mei 2013 @ 23:23:32 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126658003
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Het was machtig hoor, uniek! :o

En het deeg was gemaakt met lard ipv boter! Vetheid galore. Wel lekker ;9
Weet ik, het is een kcalbom maar zo weinig dan heb je maar 10 minuten eetplezier :D
pi_126658155
Kan best langzaam eten als ik dat wil, dus dat heb ik dan ook maar gedaan :9
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 07:37:20 #248
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126666499
Mogguh! :W

Sigme al op? :P
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zaterdag 18 mei 2013 @ 08:21:55 #249
70532 loveli
N
pi_126666660
Sigme heef ongetwijfeld al een actieve dag achter de rug waarbij ze minimaal 1 hond is kwijtgeraakt.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 18 mei 2013 @ 09:04:53 #250
70532 loveli
N
pi_126667013
crap in = crap out
pi_126667295
Mogge!
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 08:21 schreef loveli het volgende:
Sigme heef ongetwijfeld al een actieve dag achter de rug waarbij ze minimaal 1 hond is kwijtgeraakt.
Klopt bijna. Hond1 is tweemaal kwijt geweest tijden ons uurtje wandelen, maar ik heb zelf nog niet veel nuttigs gedaan.
Vanochtend nadat ik mijn liefste had voorzien van ontbijt, koffie en hapjes voor mee naar het werk, ben ik onder de zonnebank gaan liggen. De thuiszonnebank, waarvan ik wel bruin maar niet blij word.

Zometeen naar de sportschool, bodypump.
pi_126667667
Ik doe blijkbaar iets goed, van de 3 kilo die ik er nog voor de vakantie af wilde zijn er nu al 1,8 pleite. Nice :7
pi_126667674
Goed bezig GB!
pi_126667737
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:04 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]

*O* Ik ben bijna al mijn overbodige vetjes kwijt. De yogaweek heeft een enorme kickstart gegeven. Toen viel ik een kilo en twee centimeter af. Vanmorgen woog ik 60.3 *O* En wat eet ik: meer, maar veel minder graanproducten :P
pi_126667757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe blijkbaar iets goed, van de 3 kilo die ik er nog voor de vakantie af wilde zijn er nu al 1,8 pleite. Nice :7
Ook netjes ^O^
pi_126667813
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:06 schreef An24 het volgende:

[..]

*O* Ik ben bijna al mijn overbodige vetjes kwijt. De yogaweek heeft een enorme kickstart gegeven. Toen viel ik een kilo en twee centimeter af. Vanmorgen woog ik 60.3 *O* En wat eet ik: meer, maar veel minder graanproducten :P
Na zo'n week voel je je vast heel lekker, goed bezig! Wist alleen niet dat jij nog af wilde vallen, dacht dat je meer bezig was met op gewicht blijven. Wat zou je ongeveer willen wegen?
pi_126667968
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Na zo'n week voel je je vast heel lekker, goed bezig! Wist alleen niet dat jij nog af wilde vallen, dacht dat je meer bezig was met op gewicht blijven. Wat zou je ongeveer willen wegen?
Afvallen hoefde niet, maar nu er vetjes verdwijnen is het toch een lekker gevoel. En ook het "watjes" gevoel tussen de oren na foute carbs en suiker eten ben ik kwijt. Ik kreeg dan vaak een 'piep' in mijn oren, heel irritant.

Toen ik uitgegroeid was en nog niet zwaarder werd, woog ik 53. Dat wil ik niet. Daarna woog ik ineens 70 kilo en startte ik met afvallen. Maar ik functioneer het beste op 58 kilo.
pi_126668052
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Afvallen hoefde niet, maar nu er vetjes verdwijnen is het toch een lekker gevoel. En ook het "watjes" gevoel tussen de oren na foute carbs en suiker eten ben ik kwijt. Ik kreeg dan vaak een 'piep' in mijn oren, heel irritant.

Toen ik uitgegroeid was en nog niet zwaarder werd, woog ik 53. Dat wil ik niet. Daarna woog ik ineens 70 kilo en startte ik met afvallen. Maar ik functioneer het beste op 58 kilo.
Ja, zoiets heb ik ook. Weeg nu dan 62,2 kg en ideaal gezien zou ik het liefst ook iets van 57 kg wegen. Maar goed, heb er geen haast mee eigenlijk, en op de één of andere manier gaat het daarom wel makkelijker.
pi_126668135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, zoiets heb ik ook. Weeg nu dan 62,2 kg en ideaal gezien zou ik het liefst ook iets van 57 kg wegen. Maar goed, heb er geen haast mee eigenlijk, en op de één of andere manier gaat het daarom wel makkelijker.
Precies. Daarom ben ik ook gewoon tevreden bij alles onder de 63 kilo.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:56:20 #260
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126668624
Pff moeilijk opstaan vandaag. Heb me vanochtend weer gewogen. Ben 0,4 lichter dan twee weken geleden toen ik begon en dus een kilo zwaarder dan vorige week :') hoe kan dat nou? Ik eet zo netjes! Moeten wel spieren zijn want ik zie het wel strakker worden.

Zo maar even ontbijten en een eetlijstje maken...
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:58:24 #261
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126668654
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:01 schreef Goodbye het volgende:
^O^ tell me your secret :P wanneer ga je op vakantie?
And eternity in an hour.
pi_126668798
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

^O^ tell me your secret :P wanneer ga je op vakantie?
Geen idee, eigenlijk. Over het algemeen iets minder brood en minder carbs bij avondeten, maar niet heel bewust ofzo (gisteren dus wel bijvoorbeeld).

En ik ga begin juli op vakantie, dus ik heb nog een dikke maand! B-)
pi_126669354
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:56 schreef _Dido_ het volgende:
Pff moeilijk opstaan vandaag. Heb me vanochtend weer gewogen. Ben 0,4 lichter dan twee weken geleden toen ik begon en dus een kilo zwaarder dan vorige week :') hoe kan dat nou? Ik eet zo netjes! Moeten wel spieren zijn want ik zie het wel strakker worden.

Zo maar even ontbijten en een eetlijstje maken...
ik zat nu, voor het ontbijt en na het sporten op 63 kilo :')
Morgen maar weer wegen op het moment dat ik t normaal doe (na het ontbijt en voor het sporten) zodat t niet zo vertekent :+
En ik moet echt eerst eten en dan Jilliannen, dit werkt niet.
compact en kleverig.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:28:41 #264
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126669367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Geen idee, eigenlijk. Over het algemeen iets minder brood en minder carbs bij avondeten, maar niet heel bewust ofzo (gisteren dus wel bijvoorbeeld).

En ik ga begin juli op vakantie, dus ik heb nog een dikke maand! B-)
ah! Ik hoop voor mijn vakantie onder de 75 te komen. Leek me vorige week haalbaar, nu twijfel ik. 2 kg in 2 maanden... We gaan het zien :)

Lijstje gemaakt, nu maar even eitjes koken! :9
And eternity in an hour.
pi_126669530
Dido maak je niet zo druk om gewicht, kijk naar je kleding; zit dat beter?

Vaiz had volgens mij een plaatje van een meid die zwaarder woog door sport maar er beter uitzag.
pi_126669945
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:35 schreef _aurum_ het volgende:
Dido maak je niet zo druk om gewicht, kijk naar je kleding; zit dat beter?

Vaiz had volgens mij een plaatje van een meid die zwaarder woog door sport maar er beter uitzag.
Dat was een erg goed plaatje :Y Ze zag er echt stukken slanker en strakker uit, maar wel zwaarder.
pi_126670073
Ik val ook niks af dido, maar ik verlies wel centimeters!
pi_126670118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was een erg goed plaatje :Y Ze zag er echt stukken slanker en strakker uit, maar wel zwaarder.
Ja, grappig om te zien! Al vond ik haar er volgens mij op alle drie de foto's wel goed uitzien! :D
pi_126670597
Dido, t is alleen maar logisch dat je aankomt als je aan het jilliannen bent. Spieren zijn nou eenmaal zwaarder dan vet! Ik had een broek die ik aan kon toen ik 47 kilo woog, die ik daarna heel lang niet aan heb gekund. Ik weeg nu 6.5 kilo meer, maar kan hem wel weer aan! Dus kijk niet naar de weegschaal, maar kijk naar je figuur :)
pi_126670602
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, grappig om te zien! Al vond ik haar er volgens mij op alle drie de foto's wel goed uitzien! :D
Dat vond ik dus ook :D
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:10:43 #271
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126670611
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:52 schreef Skoap het volgende:
Ik val ook niks af dido, maar ik verlies wel centimeters!
ik ben volgens mij ook een paar cm kwijt sinds vorige week. Maar dan denk ik weer: ik zal toen wel op een ander punt gemeten hebben :') maar m'n buik is echt wel duidelijk platter sinds ik begonnen bent, zadeltasjes zijn zo goed als verdwenen, rugvetjes idem. Dus ik moet gewoon maar zo doorgaan, denk ik :)
And eternity in an hour.
pi_126670627
Het klopt ook echt. In kilo's weeg ik niet eens zo gek veel zwaarder dan op mijn lichtst. Kilo of 5 à 6. Toch zie ik er minstens 10 kilo dikker uit, omdat ik veel minder sport en dus minder gespierd ben.

Dus haal dat meetlint uit de kast.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:11:12 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126670628
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat idd :D

Goed bezig, allemaal *O* GeeBeetje, An en Dido herinner ik me iig :7
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:11:23 #274
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126670637
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Dido, t is alleen maar logisch dat je aankomt als je aan het jilliannen bent. Spieren zijn nou eenmaal zwaarder dan vet! Ik had een broek die ik aan kon toen ik 47 kilo woog, die ik daarna heel lang niet aan heb gekund. Ik weeg nu 6.5 kilo meer, maar kan hem wel weer aan! Dus kijk niet naar de weegschaal, maar kijk naar je figuur :)
bizar :o
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:11:45 #275
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126670653
Nu ben ik ook wel benieuwd naar dat plaatje. Viz? :P
And eternity in an hour.
pi_126670683
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik ben volgens mij ook een paar cm kwijt sinds vorige week. Maar dan denk ik weer: ik zal toen wel op een ander punt gemeten hebben :') maar m'n buik is echt wel duidelijk platter sinds ik begonnen bent, zadeltasjes zijn zo goed als verdwenen, rugvetjes idem. Dus ik moet gewoon maar zo doorgaan, denk ik :)
En er niet te veel mee bezig zijn. Door de stress daarvan maak je alleen maar cortisol aan en dat is dan weer een dikmaker :+ Probeer er ontspannen mee om te gaan :*
pi_126670701
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:10 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dan gaat het toch juist hartstikke goed! Gooi die weegschaal weg ;) en pak een meetlint erbij!
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:16:17 #278
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126670779
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:12 schreef An24 het volgende:

[..]

En er niet te veel mee bezig zijn. Door de stress daarvan maak je alleen maar cortisol aan en dat is dan weer een dikmaker :+ Probeer er ontspannen mee om te gaan :*
:D ik maak me er ook niet echt druk om hoor. Ik zie dat m'n buik geslonken is dus wat de weegschaal zegt boeit niet zo zolang ik zie dat ik er strakker uit begin te zien en gespierder word (ik moet steeds even aan m'n armen en benen voelen, lol :@) maar het zit nu eenmaal wel ingebakken dat afvallen gepaard gaat met minder kilo's, dus ik hoop dat ze er wel afgaan nog.
And eternity in an hour.
pi_126670875
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 09:04 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe Hyves.
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:20:08 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126670891
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:12 schreef An24 het volgende:

[..]

I'm doooOOOoOOoOomed!
pi_126670993
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

I'm doooOOOoOOoOomed!
:')
pi_126671094
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D ik maak me er ook niet echt druk om hoor. Ik zie dat m'n buik geslonken is dus wat de weegschaal zegt boeit niet zo zolang ik zie dat ik er strakker uit begin te zien en gespierder word (ik moet steeds even aan m'n armen en benen voelen, lol :@) maar het zit nu eenmaal wel ingebakken dat afvallen gepaard gaat met minder kilo's, dus ik hoop dat ze er wel afgaan nog.
Mooi!

Ik had het heel erg toen ik terug moest reizen vorige week. Ik stond mijn jas, riem en horloge in zo'n bakje te doen voor controle. Bakje tillen en meenemen naar de band. Toen zag ik de spaanse medewerker naar mijn armen kijken. Dus ik deed hetzelfde. En toen was ik super trots op die bruine, slanke en gespierde armen O+ :+
pi_126671333
Dido
SPOILER
Je had er trouwens zelf nog op gereageerd :')
pi_126672018
Misschien kan ik hier ook nog wel een centimeter scoren, een weegschaal hebben we in ieder geval niet. Binnenkort maar eens op zoek.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:02:08 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126672048
Als ik in m'n leven op gewicht af had moeten gaan, had ik me al tig keer opgesloten in een donker kamertje om er nooit meer uit te komen.
pi_126673133
Goh dag 18 van jillian zit erop. Ben al over de helft en gelukkig bijna klaar met level 2. Vind level 2 echt niet leuk.
pi_126673163
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik in m'n leven op gewicht af had moeten gaan, had ik me al tig keer opgesloten in een donker kamertje om er nooit meer uit te komen.
Gelukkig niet gedaan! :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:05:24 #288
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126674039
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef V1z0R het volgende:
Dido
SPOILER
Je had er trouwens zelf nog op gereageerd :')
o ja die! :D

Zo, boodschappen gedaan. Moet straks nog even naar de Appie maar eerst kwark met verse ananas :9

Voordeel van Oxazepam: zonder irritatie door de Lidl kunnen lopen op zaterdagmiddag. Nog nooit meegemaakt :') Eens kijken of het morgen koopzondag is in Almere, dan kan ik nog even shoppen.
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:07:08 #289
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126674112
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
maar jij ziet er met mijn gewicht slanker uit dan ik, terwijl je volgens mij niet heel veel langer bent. Als ik slank zou zijn met dit gewicht zou ik het ook prima vinden hoor.
And eternity in an hour.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:07:45 #290
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126674129
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Skoap het volgende:
Goh dag 18 van jillian zit erop. Ben al over de helft en gelukkig bijna klaar met level 2. Vind level 2 echt niet leuk.
ik ook niet :N vond level 1 veel leuker. Hopelijk wordt level 3 beter.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zaterdag 18 mei 2013 @ 14:08:24 #291
70532 loveli
N
pi_126674156
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

o ja die! :D

Zo, boodschappen gedaan. Moet straks nog even naar de Appie maar eerst kwark met verse ananas :9

Voordeel van Oxazepam: zonder irritatie door de Lidl kunnen lopen op zaterdagmiddag. Nog nooit meegemaakt :') Eens kijken of het morgen koopzondag is in Almere, dan kan ik nog even shoppen.
Op eerste pinksterdag...? De IKEA is vast open overmorgen :+
crap in = crap out
pi_126674170
:O

O: yoghurt met bosvruchten en bran flakes
T: banaantje
L: wat sneden verse (witte) bloomer (staat nu te rijzen)
T: blokje pure chocolade
D: steak and ale pie en een soep die Mr.Mo zou maken, maar hij zit to verwoed te computeren dat ik me afvraag of hij er nog aan denkt om boodschappen te halen _O- :')
Ja doei.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:10:12 #293
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126674234
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef loveli het volgende:

[..]

ik hoef niet naar IKEA :P. Maandag is de boel in ieder geval vast wél open.
And eternity in an hour.
pi_126674261
Hier is alles 2e pinksterdag ook dicht, Dido... Zou het wel even controleren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Was het alweer vergeten, thanks! Koelkast is leeg en geen zin om veel inkopen te doen maar moet wel ook de maandag door kunnen komen :D
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:12:21 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126674310
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

maar jij ziet er met mijn gewicht slanker uit dan ik, terwijl je volgens mij niet heel veel langer bent. Als ik slank zou zijn met dit gewicht zou ik het ook prima vinden hoor.
Ik ben 1.74 cm en lichter dan 75 kg zal ik niet snel worden. En zelfs daar kan ik nu alleen maar van dromen _O-
pi_126674313
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef V1z0R het volgende:
Hier is alles 2e pinksterdag ook dicht, Dido... Zou het wel even controleren.

[..]

Was het alweer vergeten, thanks! Koelkast is leeg en geen zin om veel inkopen te doen maar moet wel ook de maandag door kunnen komen :D
De supermarkt bij ons is van 11 tot 5 open maandag :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:13:58 #297
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126674383
Lijstje maar even:

O: twee grof volkoren bth met roomboter en twee zachtgekookte eitjes O+
L: halve bak kwark met verse ananas
D: twee zelfgemaakte volkoren wraps met spinazie en champignons uit de oven. Nog even _O_ voor Sarabi die met de wraps gekomen is!
S: Jillian dag 14

Tussendoor nog iets van fruit en een hand walnoten. Had eigenlijk een familieuitstapje, maar geen zin om sociaal en gezellig te doen. Verwacht nog wel een telefoontje van m'n moeder daarover :')
And eternity in an hour.
  Vis een optie? zaterdag 18 mei 2013 @ 14:14:56 #298
70532 loveli
N
pi_126674426
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Da's een beetje ver rijden voor Vaiz.. oO<
crap in = crap out
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:16:55 #299
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126674510
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben 1.74 cm en lichter dan 75 kg zal ik niet snel worden. En zelfs daar kan ik nu alleen maar van dromen _O-
2 cm langer dan ik dus. Ik heb met 75 kg nog geen normaal postuur, laat staan slank. Ik denk dat 70 à 72 kg voor mij haalbaar moet zijn. Liefst 67, maar denk niet dat dat nog eens gaat lukken of dat ik dat volhoud op de langere termijn. Maakt ook niet uit, als ik maar wel een goed lijf heb bij 70 kg. Vanavond misschien weer stukje hardlopen na Jillian.
And eternity in an hour.
pi_126674561
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat Li zegt :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 14:19:38 #301
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126674612
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's een beetje ver rijden voor Vaiz.. oO<
gniffel.

Idd alles dicht op Pinkstermaandag. Wanneer moet ik dan nog ballerina's kopen voor ik naar Kopenhagen ga? :'(
And eternity in an hour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')