quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hadden ook een paar over the top pakjes zoals die van coco. Geweldig juist.
SPOILER: pas op! kindermishandeling! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakjeLekker warm tijdens het wandelen
en het zag er stiekem echt super sweet uit, zeker zo tegen een stoere kerel aangeplakt![]()
![]()
Tijd voor een nieuw plaatje in de OP, uniekhoorn!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, topic was net dicht. Nog een poging hier:SPOILER: pas op! kindermishandeling! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakjeLekker warm tijdens het wandelen
en het zag er stiekem echt super sweet uit, zeker zo tegen een stoere kerel aangeplakt![]()
![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mensch ik kan niet heksenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw plaatje in de OP, uniekhoorn!
He, goed plaatje!quote:
Ging jij niet een bak kwark eten en naar bed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Keuringsdienst met wel een leuke uitzending... mayonaise vs frietsaus
En nu heb ik honger
De jongens hebben de afstandbedieningquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Keuringsdienst met wel een leuke uitzending... mayonaise vs frietsaus
En nu heb ik honger
die wil ik eigenlijk ook nog lezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Laureline het volgende:
Het is trouwens vandaag wel een hele deprimerende dag. Ik zit de hele dag al achter m'n bureau naar de regen te staren, en heb 2 brieven getypt. Niets van mijn enorme lijst verplichtingen/werk gedaan, kon me er niet toe zetten. Wel de ESF-meet-rel bijgelezen (arme Greys) en de film ' Paul' gekeken (filmtip van de mini), van de makers van Shaun of the Dead. Lijstje is navenant:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: brood met komijnekaas, stuk leverworst met mosterd, salami, engelse drop
T: halve zak mama mia's, muffin met stukjes chocola
D: rode kool
T: halve pizza bolognese, halve fles witte wijn, nog een muffin
Hum.
Ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die wil ik eigenlijk ook nog lezenwaar begint ie ongeveer?
Heel erg, leedvermaak enzo![]()
Dat dachten mensen ook vaak. Heel rare blikken. En M. houdt sowieso al niet echt van aandacht. Ik heb echt moeten lachen om de starende blikken van mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco! Net alsof ie met een teddybeer rondloopt
Hehehe, de songfestivalmeetrel. Ik was bij de meet. Heb de rel niet echt gevolgd, maar Sunchaser is blij, die heeft weer een rel veroorzaakt. Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:46 schreef Laureline het volgende:
Het is trouwens vandaag wel een hele deprimerende dag. Ik zit de hele dag al achter m'n bureau naar de regen te staren, en heb 2 brieven getypt. Niets van mijn enorme lijst verplichtingen/werk gedaan, kon me er niet toe zetten. Wel de ESF-meet-rel bijgelezen (arme Greys) en de film ' Paul' gekeken (filmtip van de mini), van de makers van Shaun of the Dead. Lijstje is navenant:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: brood met komijnekaas, stuk leverworst met mosterd, salami, engelse drop
T: halve zak mama mia's, muffin met stukjes chocola
D: rode kool
T: halve pizza bolognese, halve fles witte wijn, nog een muffin
Hum.
Hm, het zit iets anders nog hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Arme Greys en Yvonne, die hebben er nooit bij stil gestaan dat andere mensen ook in beeld kwamen en daar nogal hysterisch op reageerden.
Ah, dan heb ik ook de helft gemist.quote:
Geeft niet, wees blijquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik ook de helft gemist.
^^quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Goodbye het volgende:
Hij begint ongeveer gistermiddag, denk ik? Nadat Stefan de foto's online had gezet. Interessante rel wellicht voor mensen die er buiten staan, jaMaar goed, vanwege Greys vond ik het dus zó niet leuk . Ik was er deze keer niet bij en dat vond ik heel jammer, maar na die heisa van gisteren ben ik er bijna blij om.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, topic was net dicht. Nog een poging hier:
[..]M. is ook awesome met SaarSPOILER: pas op! kindermishandeling! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf gekocht, ook gekregen. Vond ze (ik had er ook een in het wit, een maat of 2 groter) ideaal als buitenpakjeLekker warm tijdens het wandelen
![]()
elke keer dat we op jullie wachtten ook controleren of ze het nog goed had.
[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 16-05-2013 21:20:50 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |