Nee diegene had ik wat meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus jij mailt naaktfoto's naar onbekenden?
Ah ok.quote:
Whahahquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah ok.
Dit antwoord scheelt je weer een volle pm/dm-box
De enige persoon waar jij aandacht tekort van kan krijgen is van jezelf, zolang je jezelf niet de moeite waard vind om positieve aandacht en bevestiging te geven kan iets of iemand anders buiten je dat nooit voor je compenseren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:14 schreef tochweerhenk het volgende:
ik heb het gedaan ooit omdat ik aandacht te kort kwam
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:19 schreef Canillas het volgende:
[..]
De enige persoon waar jij aandacht tekort van kan krijgen is van jezelf, zolang je jezelf niet de moeite waard vind om positieve aandacht en bevestiging te geven kan iets of iemand anders buiten je dat nooit voor je compenseren.
En toen kreeg je ruzie met degene...sta je met je porem op Reddit om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef alinity het volgende:
ik zou alleen naaktfotos met mensen delen die ik echt vertrouw en waarvan ik zeker weet dat ik met zo iemand een goed gesprek kan hebben en het 'tussen ons' blijftniet echt voor de aandacht, maar meer voor de spanning en voor wat hoort wat
Whatsapp gaat via internetquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef titta1992 het volgende:
Op internet gaat me te ver maar watsapp of mail vind ik wel kunnen.
Zorg alleen dat je hoofd er niet opstaat zou ik zeggen.
ja oke haha maar je snapt wat ik bedoel ik zou ze niet op fok zetten waar iedereen ze kan zien zo bedoel ik het.quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iedereen heeft er inderdaad een andere reden voor
Uiteraard, maar er zit in verschil in waarom ze aandacht willen hebben, de een vind het gewoonweg geil en de andere als erkenning vanwege een laag zelfbeeld.quote:
élke vrouw die naaktfoto's in KPD post doet dat vanwege een gebrek aan eigenwaarde en de hoop dat het zo beter wordt. Anders zou je daar niet (meer) posten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er zit in verschil in waarom ze aandacht willen hebben, de een vind het gewoonweg geil en de andere als erkenning vanwege een laag zelfbeeld.
Is dat zo? Heb je er uitgebreid onderzoek naar gedaan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
élke vrouw die naaktfoto's in KPD post doet dat vanwege een gebrek aan eigenwaarde en de hoop dat het zo beter wordt. Anders zou je daar niet (meer) posten.
ik heb daar nooit foto's geplaatst dus ik kan niet vanuit mezelf spreken maar ik denk dat vele het toch doen vanuit voyeuristisch oogpunt en ze dat opwindend vinden, de gedachte dat iemand anders opgewonden raakt van hun.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
élke vrouw die naaktfoto's in KPD post doet dat vanwege een gebrek aan eigenwaarde en de hoop dat het zo beter wordt. Anders zou je daar niet (meer) posten.
Daarom ook bij mensen die je denkt te kunnen vertrouwen nooit een foto met gezicht erbij maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
En toen kreeg je ruzie met degene...sta je met je porem op Reddit om maar een voorbeeld te noemen.
Zeker. Ik ken genoeg vrouwen (persoonlijk) die daar posten en gepost hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb je er uitgebreid onderzoek naar gedaan?
Dat denk ik niet. Ondertussen allemaal natuurlijk wel 'klagen' over alle aandacht in de PM/DM. Stiekem vinden ze het wel fijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb daar nooit foto's geplaatst dus ik kan niet vanuit mezelf spreken maar ik denk dat vele het toch doen vanuit voyeuristisch oogpunt en ze dat opwindend vinden, de gedachte dat iemand anders opgewonden raakt van hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |