Ga DJ MP eens checkenquote:
Jij weet helemaal niks van je verleden of waarom ik op een bepaalde manier in elkaar zit, en ik vind het heel brutaal en lomp dat je dit zomaar zegt want je weet niet wat erachter zitquote:
rellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van je verleden of waarom ik op een bepaalde manier in elkaar zit, en ik vind het heel brutaal en lomp dat je dit zomaar zegt want je weet niet wat erachter zit
ben je in de bus ongewenst aangeraakt door de vieze oude bus chaffeur?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van je verleden of waarom ik op een bepaalde manier in elkaar zit, en ik vind het heel brutaal en lomp dat je dit zomaar zegt want je weet niet wat erachter zit
Waarom? Waarom doe ik achterbaks en meeloperig als ik lach om Etsu's reactie? Ik heb niets tegen Etsu / of jou, dus waarom mag dat niet? Het was een grappige reactie, dan mag ik lachen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
En jij moet niet zo achterbaks en meeloperig doen
Niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Niet alleen dat, je weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom? Waarom doe ik achterbaks en meeloperig als ik lach om Etsu's reactie? Ik heb niets tegen Etsu / of jou, dus waarom mag dat niet? Het was een grappige reactie, dan mag ik lachen.
je mag alles by me kwyt hoor in dm xxxquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Osuchi het volgende:
Iedereen hier liep te azijnzeiken over dat ik gewoon moest zeggen wat m'n oude acc is en we hebben wel eens erger meegemaakt en blabla, en dan doe ik er luchtig over en dan gaan jullie me allemaal dingen verwijten of denken dat je me ineens kent? Hou alsjeblieft op
Ik verwijt je in ieder geval niks, ik lach er om. Dat doe je zelf ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Osuchi het volgende:
Iedereen hier liep te azijnzeiken over dat ik gewoon moest zeggen wat m'n oude acc is en we hebben wel eens erger meegemaakt en blabla, en dan doe ik er luchtig over en dan gaan jullie me allemaal dingen verwijten of denken dat je me ineens kent? Hou alsjeblieft op
Wat is 't nou? Jij lacht er zelf ook om en post zelf de verhalen, ik lach gewoon mee. What's wrong with that? Niets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Niet alleen dat, je weet wel wat ik bedoel
Jij doet idd niet veel verkeerd, sorry, het ging me even om Etsu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is 't nou? Jij lacht er zelf ook om en post zelf de verhalen, ik lach gewoon mee. What's wrong with that? Niets.
beter nederlands kan het gewoon nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja ushu dushi alleen god can judge je nu
Mix van engels en nederlands want dat is hip, zelfs nos doet het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
beter nederlands kan het gewoon niet
bEtER nEDErlaNDs Kan Ut gwn nit ROFL!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef LittleBrownie het volgende:
beter nederlands kan het gewoon niet
Ik vind het best hipquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mix van engels en nederlands want dat is hip, zelfs nos doet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |