quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet examen doen
#TeamMiley
Mijn beste en slechtste wiskunde-onderdelen zitten gewoon verspreid over A en B, waarom kan je niet gewoon zelf je wiskunde samenstellenquote:
Succesquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
nou ik ga me verder verdiepen in de wondere afgrijselijke wereld van wiskunde
doei
Dat is best wel simpel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap het nietEn ik moet examen doen
Kan dat zonder rekenmachine?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
Mijn wiskunde B is trouwens wel moeilijk hoor, gisteren kreeg ik de opdracht om 12/15 te herschrijven naar decimalen!Zo moeilijk.
Watquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
Mijn wiskunde B is trouwens wel moeilijk hoor, gisteren kreeg ik de opdracht om 12/15 te herschrijven naar decimalen!Zo moeilijk.
Nee, je moest het intikken op je rekenmachine.quote:
0,8 toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat
shit zeg, hoe heb je dat opgelost
0,9 tog???????
Wat? 0,8quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat
shit zeg, hoe heb je dat opgelost
0,9 tog???????
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moest het intikken op je rekenmachine.Dat maakte het zo ongelooflijk moeilijk.
jezus christus :S :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moest het intikken op je rekenmachine.Dat maakte het zo ongelooflijk moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |