quote:Met dank aan Jopiede
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FX4CW8AIBH3I.8xp
Het is trouwens wel een groot bestand, wat dus een groot deel van je ram geheugen in gebruik zal nemen.
Stuur het eerst op naar je archief
Via [ 2nd + ] > [Mem Mgmt/del] > All > hier kun je hem verplaatsen van je archief naar je ram.
Dit is trouwens de .GRC (die kun je zelf eventueel nog aanpassen) in Gr programma generator
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SXS6SPMGGECY.grc
Als losse vragen zien, overal een witregel tussen laten. Vervolgens als je alles beantwoordt hebt dat regeltje er tussen schrijven, je moet de boel gewoon aan elkaar lullenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:08 schreef Berenbeer het volgende:
Wat is jullie aanpak van die betogen schrijven? Ik zuig daar ballen in.
Zie het gewoon als losse vragen. Geef antwoord op de vragen en probeer het dan aan elkaar te plakken. Ze gaan echt niet kijken naar spelfouten, als het op economisch gezien maar klopt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:08 schreef Berenbeer het volgende:
Ze staan op die link die vanmiddag voorbij kwam allemaal uitgetypt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Als iemand die causale verbanden nog gaat uittypen.. let me know
Proberen alles wat je bij nederlands betoog hebt geleerd los te laten, en op elk aspect een los antwoord geven. Als die dingen goed uitgewerkt zijn en het ook nog een beeeeeetje op elkaar aansluit heb je het al snel goed gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:08 schreef Berenbeer het volgende:
Hij bedoelt of iemand het uit de tabellen van dat bestand kan halen, en gewoon in een tekstbestand kan typen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ze staan op die link die vanmiddag voorbij kwam allemaal uitgetypt.
Ooh zo, ja das wel heel veel werk. Levert ook weinig op want de meeste ken je toch wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hij bedoelt of iemand het uit de tabellen van dat bestand kan halen, en gewoon in een tekstbestand kan typen.
Ik bedoel als, in een kladblok bestand. Je kan die mooie pijltjes immers niet op je GR krijgen etcquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ze staan op die link die vanmiddag voorbij kwam allemaal uitgetypt.
Maar goed dat we daar geen examen in hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef SiIk het volgende:
Jullie zijn wel goed in topics goed openen met reeks enzo hè?![]()
Jij kan m met je modkrachten wel ff reeksen toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef SiIk het volgende:
Jullie zijn wel goed in topics goed openen met reeks enzo hè?![]()
Hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Maar goed dat we daar geen examen in hebben.
Al gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Jij kan m met je modkrachten wel ff reeksen toch?
Ik heb het ook even in de OP gezet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Nogmaals, .txt bestandjes van alle domeinen, wat Frankieboy (van FrankEconomie) er basaal over zegt
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-Q4P7BJHA8ZFK.rar
Weet iemand hoe ik deze op een casio zet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb het ook even in de OP gezet.
Nee, gelukkig niet. Een jaartje gehad in de onderbouw en daarna niet meer. Voor mij is het echt abracadabra.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |