ik zeg nergens dat ik het zwaar heb. zie die fulltime baan als bij baan en fotografie als baan en bestuur natuurlijk nogquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:41 schreef Curlbrah het volgende:
heb het over bijbanen, ga nu niet pretenderen het zwaar te hebben aldie/vogelkooi
mensen die niet hun praatje in een doorlopend filmpje kunnen makenquote:
Hmmhh daarom is geld zo belangrijk voor je.quote:
quote:
Welke winkel?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik werk ook 6 uur in de week![]()
Alleen de winkel heeft de komende 2 weken minder mensen nodig.. Dus maar 4 uur werken die 2 weken..
? Gewoon full time.quote:
Lijkt me dat je wel tijden kan aangeven..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Curlbrah het volgende:
"op oproepbasis" bedoelen ze daarmee dat ze je de hele dag willen kunnen bellen indien nodig?
Gaat sowieso niet werken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me dat je wel tijden kan aangeven..
(Niet dat ze je om 7 uur 's ochtends bellen)
Heb toch echt wel "ja" ingevuld op die vragen.quote:Helaas voldoet u niet aan het geschetste profiel van bezorger. Voor het werk als bezorger dient u in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs en een eigen auto. Tevens gaat het om een bijverdienste.
bitch please nee, rijke komaf jwzquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:54 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hmmhh daarom is geld zo belangrijk voor je.
Waarschijnlijk bedoelen ze dat ze je des ochtends kunnen bellen tussen zes en acht pf negen als het drukker dan verwacht is. Als ze je niet tussen de afgesproken tijden bellen hoef je die dag niet te werken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Curlbrah het volgende:
"op oproepbasis" bedoelen ze daarmee dat ze je de hele dag willen kunnen bellen indien nodig?
biertje en daarna talisker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker van mijn Grolsch Kanon genieten met straks twee glaasjes Tomintoul 14yo in het vizier! Weekend!
Seewhatididthere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |