? Gewoon full time.quote:
Lijkt me dat je wel tijden kan aangeven..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Curlbrah het volgende:
"op oproepbasis" bedoelen ze daarmee dat ze je de hele dag willen kunnen bellen indien nodig?
Gaat sowieso niet werken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me dat je wel tijden kan aangeven..
(Niet dat ze je om 7 uur 's ochtends bellen)
Heb toch echt wel "ja" ingevuld op die vragen.quote:Helaas voldoet u niet aan het geschetste profiel van bezorger. Voor het werk als bezorger dient u in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs en een eigen auto. Tevens gaat het om een bijverdienste.
bitch please nee, rijke komaf jwzquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:54 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hmmhh daarom is geld zo belangrijk voor je.
Waarschijnlijk bedoelen ze dat ze je des ochtends kunnen bellen tussen zes en acht pf negen als het drukker dan verwacht is. Als ze je niet tussen de afgesproken tijden bellen hoef je die dag niet te werken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:55 schreef Curlbrah het volgende:
"op oproepbasis" bedoelen ze daarmee dat ze je de hele dag willen kunnen bellen indien nodig?
biertje en daarna talisker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker van mijn Grolsch Kanon genieten met straks twee glaasjes Tomintoul 14yo in het vizier! Weekend!
Seewhatididthere?
lekker tanken he *pat on belly*quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker van mijn Grolsch Kanon genieten met straks twee glaasjes Tomintoul 14yo in het vizier! Weekend!
Seewhatididthere?
boks mede werklozequote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Lekker van mijn Dubbel Fris Ananas & Kiwi genieten met straks een kopje thee in het vizier.
Al 3 weken vakantie!![]()
![]()
#YOLO
hipster.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
boks mede werkloze
*sips van zijn mountain dew*
truequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:03 schreef Curlbrah het volgende:
allebei niet te zuipen.
[ afbeelding ]
met een paar blokjes ijs in een glas
Pleur eens van een klif, jij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Lekker van mijn Dubbel Fris Ananas & Kiwi genieten met straks een kopje thee in het vizier.
Al 3 weken vakantie!![]()
![]()
#YOLO
Waarom die haat danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pleur eens van een klif, jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |