Cif cunt pilootquote:
Wij deden altijd de verkorte versie door alle straten blind te verdelen van te voren. Hoef je niet te wachten tot eimand na acht miljoen rondjes eindelijk een keer station West paktquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:35 schreef megamandy het volgende:
Ja mijn ouders wilde vroeger nooit Monopoly spelen met mijOmdat het inderdaad zo lang duurde.
Of dat je zo drie dagen lang je spelbord in de woonkamer had staan zodat je weer verder kon gaan
HOE?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had een mooie TT bedacht maar Mss was te snel...
ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Vernieuwing die WEL dood moet: de monopoly pinpas!
omdat jij op een dag ook nog met andere zaken bezig bent dan je haar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef megamandy het volgende:
Potverdomme ik ben jaloers op de lengte van het haar van FFwaarom groeit mijn haar niet zo snel
Oja sommige mensen zeggen monnopolliequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
en mensen die monopoly niet als Moonoopoolie uitspreken zijn ook stom.
doe je het dan ook op de studentenmanier?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef milka82 het volgende:
Heb stef stuntpiloot gekocht als sintkado voor midi en mini, ondertussen hebben wij er meer mee gespeeld, hehehe
St vervangen voor C?quote:
jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja sommige mensen zeggen monnopollie
hoe de BABS van Priem "Unreal Tournament" uitsprakquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Anyway, tijdens onze ceremonie zijn de Transformers, Strapping Young Lad en Lowlands genoemdI couldn't have been happier
Hmm, daar zit wat in. Misschien maar even mijn dagtaken anders gaan verdelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat jij op een dag ook nog met andere zaken bezig bent dan je haar.
Ik ben niet stom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
en mensen die monopoly niet als Moonoopoolie uitspreken zijn ook stom.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:39 schreef Mss het volgende:
Stef Stuntpiloot. Heeft Stef daarom ook rode vliegtuigjons op zijn kamer?
Haha!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe de BABS van Priem "Unreal Tournament" uitsprak![]()
AAP!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:45 schreef Diconnected het volgende:
ERMAHGERD SORRY IK WIST NIET DAT IK LAATSTE POST HAD
En dat de helft van de aanwezigen zo kijkt:quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ons verhaaltje zal wel over Fok! gaan gok ik. Jammer dat er nauwelijks FOKkers bij de ceremonie zijn
Hier falen gaan uitleggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Het zijn er wel 3 die ik nog moest hebben dus dan mag het toch
Oud lijk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat de helft van de aanwezigen zo kijkt:
De onze is al bijna zes jaar geleden
ja mijn brain is leeggezogen door stuiterende pubersquote:
Nog nét pré-rimpels en kwabben jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oud lijk!
Oh nee, je bent nog in je goede jaren getrouwd...
maagvet?quote:"Het smolt" m’n buikvet
Ik verloor 12 kg maagvet door het volgen van deze enige moeiteloze dieettip.
Ik wilde net gaan posten dat ik honger had, maar na deze post is de eetlust me vergaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je zo 48 pakjes boter opnomt. 12 kilo maagvet
Lolquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat je zo 48 pakjes boter opnomt. 12 kilo maagvet
geen dankquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan posten dat ik honger had, maar na deze post is de eetlust me vergaan.
van wie niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik mag de komende tijd niks eten en niks kopen
hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:51 schreef Maisnon het volgende:
ik heb veel vet onder mn navel hangendaar is alles naartoe gegaan
Ik woog tot in januari altijd 62 kilo maar de hormonen slaan eindelijk toe en nu 66quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je?
godverdomme vetklep!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik woog tot in januari altijd 62 kilo maar de hormonen slaan eindelijk toe en nu 66
En ik ben 1.75
Door hormonen krijg je vet ipv spierenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik woog tot in januari altijd 62 kilo maar de hormonen slaan eindelijk toe en nu 66
En ik ben 1.75
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
noh de manoels zijn dood van de dierentuin
Eh wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Incantrix het volgende:
Godver!
Trollpeuter
Ik was net aan het voeden en kon niet zien wat hij deed, hij zei alleen dat hij een ongelukje had.
VOLGENS MIJ HEEFT HIJ VAN HET KEUKENTRAPJE AFGEZEKEN![]()
![]()
Ja of spieren die dan ineens omgezet worden naar vetquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Door hormonen krijg je vet ipv spieren
Trolltaille.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar ik heb niet echt heupen dus nu gaat al het vet in mn taille zitten en dan ben ik een plank
wilkommen bienvenue welkomquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja of spieren die dan ineens omgezet worden naar vet
Preciesquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja of spieren die dan ineens omgezet worden naar vet
gatverdamme!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom lijk ik nu "dikker" dan in mijn puberteit maar weeg ik nog wel hetzelfde![]()
Hoewel ik laatste een kilo was bijgekomen![]()
Als in, op het keukentrapje geklommen en vervolgens vanaf dat punt over de grond gepiestquote:
mwhhehehe jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, endomondo houdt bij hoeveel hamburgers je verbrand hebt.
schop 'm!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als in, op het keukentrapje geklommen en vervolgens vanaf dat punt over de grond gepiest
Spetters
Spetters everywhere
*Buzz Lightyear*
Ik zou het grappig vinden als die kilo zomaar ergens gaat zitten. Dat je ineens een dikke knie hebtquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom lijk ik nu "dikker" dan in mijn puberteit maar weeg ik nog wel hetzelfde![]()
Hoewel ik laatste een kilo was bijgekomen![]()
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatverdamme!
Had je wel gepoept al?
EHMYGEWRD dat is nix joh!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En ik ben 1.75
Mwehehehe, *plop*quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou het grappig vinden als die kilo zomaar ergens gaat zitten. Dat je ineens een dikke knie hebt
Jonge, menstrueerweek is een +3 kilo garantie hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel zat ik "eigenlijk" in mijn stopweek dus ik was een beetje opgeblazen
Morgen nog eens wegen als ik weer thuis ben.
Bij mij meestal in mijn tietenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zou het grappig vinden als die kilo zomaar ergens gaat zitten. Dat je ineens een dikke knie hebt
Jammer dat dat hier niet opgaat, zou wel een leuk weegschaalresultaat geven straks.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, menstrueerweek is een +3 kilo garantie hier
Ik moest nu dus een maatje groter broeken gaan kopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik drie kilo aan kom pas ik niet meer in mijn broeken want heb alleen maar strakke broeken
Onee ik schommel altijd tussen twee kilo, maar nu zat ik daar dus bovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, menstrueerweek is een +3 kilo garantie hier
visuals i haz emquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als in, op het keukentrapje geklommen en vervolgens vanaf dat punt over de grond gepiest
Spetters
Spetters everywhere
*Buzz Lightyear*
Ja kutquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze weten alles al maisnon. Ze hadden t zelf gevonden
Oh en ik las je berichtje pas toenstraks!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze weten alles al maisnon. Ze hadden t zelf gevonden
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geheimen Facebook![]()
Van mij mag je er bij als de rest t ok vindt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik moest nu dus een maatje groter broeken gaan kopen
Heeft SF eigenlijk verteld van mijn verleden
Her staat openlijk online hier, wat is er zo 'geheimig' aan dan? Ik vind t geen geheim verklappen hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ik maisnon dr geheim had verklapt maar dat is al verklapt.
Je kunt altijd je verhaal doen wanneer je wiltquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:10 schreef Maisnon het volgende:
Maar dan vertel ik het jullie zelf wel een keer goed zodat je weet hoe of watanders ga je er misschien gekke dingen bij voorstellen enzo
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt altijd je verhaal doen wanneer je wilt
Soberso pas je prima in de groep dus de rest boeit toch niet
misschien voelt maisnon dat anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Her staat openlijk online hier, wat is er zo 'geheimig' aan dan? Ik vind t geen geheim verklappen hoor
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ik maisnon dr geheim had verklapt maar dat is al verklapt.
Imo als je het echt geheim wilt houden, dan post je in die topics als een kloon of post je er niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien voelt maisnon dat anders.
Naja het is niet echt iets wat je meteen in je eerste post zou zeggen toch? Dat zijn van die onderwerpen waarvan het aan de ene kant niet belangrijk is om te vertellen (want het veranderd niets aan je persoonlijkheid/hoe je over komt) maar aan de andere kant lijkt het mij ook altijd heel lastig om een moment te vinden wanneer je het wel kunt vertellen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]stelletje verklappers
Nou 't is niet echt een geheim maar ook niet iets waar ik het zo veel over heb, vooral omdat je nu niks meer ziet enzo
Maar vroeg of laat zou dat toch wel ter sprake komen en dan liever vroeg he
Jij zet t zelf op de FB!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien voelt maisnon dat anders.
Je moet het andersom doen, eerst vragen of hem iets opvielquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik t tegen brum zggen maisnon? En dan vragen wat ie denkt
+1quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Tevens blijft het geheim van schaar schokkender dan dit![]()
wat dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij ben ik komkommer intolerant geworden
+2quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Tevens blijft het geheim van schaar schokkender dan dit![]()
ja, maar met een hele goede reden .quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij zet t zelf op de FB!
En dan zeg je daar tegen mij dat ik niet zo moet moraalridderen, maar dat doe je nu zelf ook
High maintenance wenkbrowsers hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef megamandy het volgende:
Overigens ben ik jaloers op Maisnons wenkbrauwen
Jamaar mooie vorm en diktequote:
Helemaal geen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, wenkbrauwen.
* IJsdraakje loopt brauwloos rond
Kleur inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jamaar mooie vorm en dikte
[..]
Helemaal geen?Of met je haarkleur
Logisch wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef Maisnon het volgende:
Maar het maakt me niet uit nu of iemand het wel of niet zei, hier op FOK ben ik er redelijk open over. Op facebook ook nog wel, tis gewoon mn oude account dus al mn vrienden weten het ook, maar ik begin nu langzaam in het gebied te komen dat het bij de eerste ontmoeting met iedereen niet meteen duidelijk is.
En op een gegeven moment dan moet het eigenlijk niet meer opvallen of wat dan ook, dat zou ik fijn vinden.
Dus als iemand me dan aanspreekt HEUHJ MAISJON HOEIST NOU MET dan wordt het pas een issue haha
Ok, daar ben ik tevreden meequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum vond dat je een verdacht lage stem had zei ie
Ja is ook moeilijk. Dat is wel iets van 'jezelf' en wat je al eerder zei je wil niet zo'n stemmetje opzetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik tevreden meem'n stem is inderdaad nog iets waar ik aan moet werken
Maar vind ik moeilijk
Dan zou je misschien echt als lessen moeten volgen ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik tevreden meem'n stem is inderdaad nog iets waar ik aan moet werken
Maar vind ik moeilijk
es se mich versteest dan kal ich plat tegen dichquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan zou je misschien echt als lessen moeten volgen ofzoBij mij ligt het er ook aan wat voor een taal ik spreek, mhehe.
Met Nederlands is mijn stem hoger dan bij Limburgs
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
es se mich versteest dan kal ich plat tegen dich
heb ik vast verkeerd gespeldmaar dat liedje moest ik leren van een limburgse vriendin
Ik snap dat SF gewoon limburgs praat met zijn familie maar tis nou niet alsof t echt sexy klinkt ofzoquote:
the fuck is hij ook limburgsquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap dat SF gewoon limburgs praat met zijn familie maar tis nou niet alsof t echt sexy klinkt ofzo
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
the fuck is hij ook limburgsdat had ik niet eens door
miskraam? adoptie? abortus?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef megamandy het volgende:
Een oud klasgenoot had dus met zijn vriendin zo'n ERMAHGERD I DIDN'T KNOW I WAS PREGNANT-moment. Dat kind moet inmiddels toch wel al een jaar oud zijn maar op facebook is daar dus echt helemaal NIETS van te vinden.
Kijk ik hoef natuurlijk niet alles te weten zoals andere moeders/vaders soms zijn op facebook maar er staat niet eens een foto of wat dan ook van dat kind op.
Ook op vakantiefoto's staan ze altijd alleen maar met z'n tweeën op de foto.
En nu zie ik dat de moeder een gedeelte van de studie aan de uni in Parijs gaat volgen. Aan de ene kant best knap maar aan de andere kant vraag ik mij dan af wat ze met het kind doen, of ze die nou gewoon bij de opa en oma laten?
Nou neequote:
yes en nee hoor hoeft nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Transgender? No prob hoor
(Zeg het maar als ik dit weer weg moet editten)
ik kkijk bij niemand ooit in posthistoriequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
yes en nee hoor hoeft niet
Ik vind het sowieso wel grappig dat het in mn posthistorie altijd staat maar niemand ooit de moeite neemt om daar te kijken haha
Had ik ook kunnen doen, whehe! Maar ik vraag het liever rechtstreeksquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel grappig dat het in mn posthistorie altijd staat maar niemand ooit de moeite neemt om daar te kijken haha
Dat!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt altijd je verhaal doen wanneer je wilt
Soberso pas je prima in de groep dus de rest boeit toch niet
Ach sommige mensen weten niet eens wat een cv isquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef Diconnected het volgende:
ok, je bent 25. en hebt vwo gedaan enzo. je studeert nog. en je hebt nog nooit een cv geschreven.
ligt het dan aan mij of is dit weird?
das toch je verwarmingquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach sommige mensen weten niet eens wat een cv is
Heb je / gebruik je nu een andere naam eigenlijk? En is die fb account dan nog onder je geboortenaam? Dat lijkt me namelijk vermakelijk verwarrend als je dan ineens je profielfoto wijzigtquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef Maisnon het volgende:
Maar het maakt me niet uit nu of iemand het wel of niet zei, hier op FOK ben ik er redelijk open over. Op facebook ook nog wel, tis gewoon mn oude account dus al mn vrienden weten het ook, maar ik begin nu langzaam in het gebied te komen dat het bij de eerste ontmoeting met iedereen niet meteen duidelijk is.
En op een gegeven moment dan moet het eigenlijk niet meer opvallen of wat dan ook, dat zou ik fijn vinden.
Dus als iemand me dan aanspreekt HEUHJ MAISJON HOEIST NOU MET dan wordt het pas een issue haha
Ik heb altijd al Nicky gehetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je / gebruik je nu een andere naam eigenlijk? En is die fb account dan nog onder je geboortenaam? Dat lijkt me namelijk vermakelijk verwarrend als je dan ineens je profielfoto wijzigt
ja sorry ik verbaas mij hier echt over dat sjon dat dus nog nooit heeft gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach sommige mensen weten niet eens wat een cv is
Smakelijk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb altijd al Nicky gehetendus dat is makkelijk! ik vertel het straks wel eens goed in een post, ga nu bij mn moeder eten gesjellig
snickers ijs verleidingen weerstaan
Als je het in de praktijk nog nooit nodig hebt gehad, waarom zou je het dan doen/gedaan moeten hebben/er eentje hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja sorry ik verbaas mij hier echt over dat sjon dat dus nog nooit heeft gedaanen dan als referendum nemen dat ze broer hemook pas op zijn 33e heeft gemaakt. JA DAS EEN GOED VOORBEELD godsamme
Op je 33e?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja sorry ik verbaas mij hier echt over dat sjon dat dus nog nooit heeft gedaanen dan als referendum nemen dat ze broer hemook pas op zijn 33e heeft gemaakt. JA DAS EEN GOED VOORBEELD godsamme
naja wij hebben op school dat gehad, in alle eindexamenclassen moest je een cv schrijven. hij blijkbaar nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je het in de praktijk nog nooit nodig hebt gehad, waarom zou je het dan doen/gedaan moeten hebben/er eentje hebben?
jepquote:
Ja meestal zijn die zaken best duurquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:21 schreef bleiblei het volgende:
mwehehehe net bij fourniturenzaak geweest, kostte lintjes een euro de meter. Nu besteld online, ben 27 euro kwijt voor 130 meter. EET DAT!
/SQ
Ooh nee alleen bijwerken als je op zoek bent naar een nieuwe baan. Voor iedere sollicitatie zijn namelijk weer andere dingen belangrijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
naja wij hebben op school dat gehad, in alle eindexamenclassen moest je een cv schrijven. hij blijkbaar niet![]()
ik vind het nl best normaal dat je dus ieder jaar je cv even bijwerkt
ik lees daar wel eens wat, omdat ik het een interessant onderwerp vind, dus zodoende wist ik het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik heb ook een dekentje over mij heen op de bank, ik vertik het nog om de kachel aan te zettenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef megamandy het volgende:
Het is al de hele dag zo koud! Heb de neiging om op de bank onder een deken te kruipen
[..]
Ja meestal zijn die zaken best duurEnige voordeel is dat je dan direct ziet welke kleur het lint heeft. En verder krijg je volgens mij sowieso bijna nergens lint, behalve dan nog op de markt.
Toen ik eens het lint van mijn spitzen had gebroken hebben we weet ik hoeveel zaken moeten aflopen voor roze lintAlles was te dun/vel etc.
ik moest wit en zwart hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef megamandy het volgende:
Het is al de hele dag zo koud! Heb de neiging om op de bank onder een deken te kruipen
[..]
Ja meestal zijn die zaken best duurEnige voordeel is dat je dan direct ziet welke kleur het lint heeft. En verder krijg je volgens mij sowieso bijna nergens lint, behalve dan nog op de markt.
Toen ik eens het lint van mijn spitzen had gebroken hebben we weet ik hoeveel zaken moeten aflopen voor roze lintAlles was te dun/vel etc.
Ik net drie knopen en een klosje naaigaren...10 euro!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Knopen is denk ik ook online lastig, of je moet je al met 100 tegelijk bestellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik net drie knopen en een klosje naaigaren...10 euro!!
Waren die knopen 2.40 per stuk!
Niet normaal, maarja ik had ze nodig en geen tijd meer want het was bijna sluitingstijd.
Nicequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus, maar dan wit en zwart.
Die zaak is gewoon duur, je kunt beter naar de markt ofzo. Maar dan ben ik altijd werken als er markt isquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Knopen is denk ik ook online lastig, of je moet je al met 100 tegelijk bestellen
jup, zwaar irritant is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zaak is gewoon duur, je kunt beter naar de markt ofzo. Maar dan ben ik altijd werken als er markt is
Poepiechique!quote:
Of met een V erinquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Poepiechique!
Wel schuin afknippen he?maar dat weet jij wel...
duh! Ik knip ze recht af, want 200 linten makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Poepiechique!
Wel schuin afknippen he?maar dat weet jij wel...
Dan kom je maar eerst bij mij mijn goede kartelschaar halen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
duh! Ik knip ze recht af, want 200 linten makenen dan fatsoeneer ik ze als ze om de fles hangen.
Ik wilde eigenlijk een plank maken van 30 cm, daar de rollen omheen wikkelen, en dan aan 1 kant doorsnijden. Leek me de snelste manier om 200 linten van 60 cm te krijgen
Dan knip ik ze schuin af nadat ik ze om de flesjes heb zitten... Nee?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan kom je maar eerst bij mij mijn goede
in 10 mm lint? 400 keer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef megamandy het volgende:
Had dat eerder gezegd, ik had vandaag wel de hele dag V-tjes willen knippen. Geen probleem
nee, dank je, het is fantastische zentherapie voor me, tegen stress en hoofdpijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je trouwens nog hulp nodig met dat soort dingen Skjoe? Ik bied me aan
quote:
Sweetyquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
Allrighty!
Als er iets is wat ik kan doen weet je me te vinden
Nu ga ik weer achter de naaimachine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je trouwens nog hulp nodig met dat soort dingen Skjoe? Ik bied me aan
Lolwát?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een sapkuur voor 135 euro waarbij je zelf klysma's aanlegt
Masja![]()
Ik zag vandeweek een site waarbij een grootse aankondiging stond dat het nu écht bijna zo ver was dat ze een nieuwe layout kregen en ik vroeg me af waarom ze in vredesnaam zo debiel deden over een verandering als deze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik zou het serieus waarderen als websites van te voren laten weten als ze hun lay-out aanpassen. Dat het verandert vind ik niet erg, maar ik heb altijd zo'n "ERMAGERD WAT IS DEZE"gevoel als ik het voor het eerst zie... [/autist]
Auti'squote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zag vandeweek een site waarbij een grootse aankondiging stond dat het nu écht bijna zo ver was dat ze een nieuwe layout kregen en ik vroeg me af waarom ze in vredesnaam zo debiel deden over een verandering als deze.
Now I know: vast gerund door auti's
Ik verzin het echt nietquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zag vandeweek een site waarbij een grootse aankondiging stond dat het nu écht bijna zo ver was dat ze een nieuwe layout kregen en ik vroeg me af waarom ze in vredesnaam zo debiel deden over een verandering als deze.
Now I know: vast gerund door auti's
Volgens mij heb ik wel eens ergens iets gelezen dat Bloglovin de layout ging veranderen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Vandaag is bloglovin verandert. Dus ik druk heel onschuldig op refresh en ALLES IS ANDERS.
Zet er even een berichtje boven een week van tevoren "we gaan over een week een nieuwe lay-out lanceren"
Maar dat hebben normale mensen dus niet nodig?
Je kon de nieuwe layout idd al proberenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens ergens iets gelezen dat Bloglovin de layout ging veranderen?
Oja dat was hetquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kon de nieuwe layout idd al proberen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, is het ook nog door onoplettendheid![]()
*kraskras*
*gaat op zoek in Spotify*quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb dit nummer al een tijdje op repeat
echt verslavend, vooral dat schreeuwstukje, raaargh
Ik zat ook even zo van Huh?? en ik ben officieel geen auti maar ik had het ook wel ff van tevoren willen wetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Vandaag is bloglovin verandert. Dus ik druk heel onschuldig op refresh en ALLES IS ANDERS.
Zet er even een berichtje boven een week van tevoren "we gaan over een week een nieuwe lay-out lanceren"
Maar dat hebben normale mensen dus niet nodig?
Jij bent een academicus, dat is ook een soort autistquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zat ook even zo van Huh?? en ik ben officieel geen auti maar ik had het ook wel ff van tevoren willen weten![]()
Ja das ook weer waarquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent een academicus, dat is ook een soort autist
quote:Yasmin says:
16/05/2013 at 15:35
Leuk, zelf ben ik op dieet en ik ben al 8kilo afgevallen in 1 week! Mijn dieetplan ;
Elke dag 2 bakjes joghurt , kopje soep en een appel. Verspreid over de hele dag natuurlijk.
Verder wens ik je superveel succes Mascha!
Het gaat nog verder:quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Na twee dagen zou ik dood zijn volgens mij
Anorexia-wannabequote:Hallo,
Diegenen die reacties hebben over mijn dieet.
Ik ben een persoon die een hongergevoel niet zo erg vind. Als het echt zo erg is dan voelde ik me niet goed en ik voel me prima. Ik drink genoeg water en sport anderhalf uur per dag. Het is goed vol te houden dus ik blijf ermee doorgaan. Op den duur gaat je maag vanzelf krimpen dus ALS je weer ‘normaal’ gaat eten dan kan er echt niet zoveel meer binnen hoor.. Geloof me maar. Als je gewoon op je voeding let en niet teveel tussendoortjes eet blijft je gewicht zoals het is. Natuurlijk blijven sporten en voldoende water drinken. Soms heb je een hongergevoel maar dat kan ook dorst zijn dus heb altijd een flesje water bij de hand.
Ik stop er dus niet mee totdat ik mijn streefgewicht bereikt heb en dan alsnog blijf ik met mate eten. Me huid ziet er stukken beter uit en ik voel me steeds lekkerder in me vel ! Dusja….
Toch nog bedankt voor jullie informatie
Gr..
Een failwhale?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Maisnon het volgende:
▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████▀
Twee? Ik denk dat naar mijn werk fietsen met een dergelijk dieet me al stukmaaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Na twee dagen zou ik dood zijn volgens mij
quote:
FTFYquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Na een halve dag zou ik dood zijn volgens mij
Ok ik ga even een emoslinger makenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat nog verder:
[..]
Anorexia-wannabe
Mijn eerste gedachte was pro-ana ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat nog verder:
[..]
Anorexia-wannabe
How about noquote:De blauwe kleur. Ik vind hem onwijs mooi! Ik ben een sucker voor creamy lakjes zonder glitter of shimmer, maar deze blauwe tint met een subtiel glittertje vind ik toch wel supermooi! Hij dekt in twee lagen perfect.
Plaatje doet het niet direct hier op fok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze foto posten met die tekst erbij
[ afbeelding ]
[..]
How about no
Nagels lakken moeten ze gewoon aan de mensen die het wel kunnen overlatenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet direct hier op fok.
Maar ik zie het jaSowieso altijd de swatches van haar
Zodra er een rode kleur in een collectie zit zie je vanaf die foto altijd een rode waas langs haar nagels
Ermagerd je had ook een sapkuur met klysma's moeten doen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha dat dieetbericht...Eerste wat ik dacht: Heeee... dat zou ik gepost kunnen hebben
Maar 8 kilo haalde ik nietEn ik heb het maar 1 week gedaan... voor de bruiloft....
euh... ok wat
![]()
Ik heb een paar psychopaten gewoon niet toegevoegd, zo bizar sommige mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
kutreünieHebben ze me nu toegevoegd bij de groep.. om af te spreken... gaan er weer een boel oude klasgenoten mij toevoegen... IK MOET JULLIE NIET GA WEG DOOD FUUUU ARGHHH
En ik voel me verplicht ze 'even' toe te voegen... tot na de reünie; dan is dat moment weer voorbij en pleur ik er iedereen weer af
Serieus? Gewoon negeren. Mijn storemanager wilde mij ook eens toevoegen. Uuuuh how about no?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
kutreünieHebben ze me nu toegevoegd bij de groep.. om af te spreken... gaan er weer een boel oude klasgenoten mij toevoegen... IK MOET JULLIE NIET GA WEG DOOD FUUUU ARGHHH
En ik voel me verplicht ze 'even' toe te voegen... tot na de reünie; dan is dat moment weer voorbij en pleur ik er iedereen weer af
heb er nu weer een paar toegevoegd.. maar dat is puur omdat iedereen nu denkt: Ohhh super tof! Ouwe klasgenoten! Hoe zou het zijn? en omdat ze hadden gehoord dat ik nu in NL zit en dat vinden de meeste tof... op 1 of andere manierquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus? Gewoon negeren. Mijn storemanager wilde mij ook eens toevoegen. Uuuuh how about no?
Een reünie heeft twee doelen:quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heb er nu weer een paar toegevoegd.. maar dat is puur omdat iedereen nu denkt: Ohhh super tof! Ouwe klasgenoten! Hoe zou het zijn? en omdat ze hadden gehoord dat ik nu in NL zit en dat vinden de meeste tof... op 1 of andere manier
Naja heb me al afgemeld voor de reünie zelf iigIk hoef ze echt niet meer te zien ofzo... imho is het 1 groot evenement om te kunnen tonen hoe ver iedereen het gebracht heeft
En ik zoek dat niet
Soberso vond ik 3/4de van de meiden/jongens toen al niet leuk; dus ik verwacht niet dat dat gevoel nu heul anders is
En nu zit je in een slowchat met allemaal andere meiden!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zat toen in een klas met 16 andere meiden (geen jongens) en ik liet meermaals vallen dat ik het echt vreselijk vond; dat kliekjesgedoe en geroddel de hele tijdNiet voor niks had ik meer contact met de jongens die of een jaar ouder waren of een jaar jonger.
Wij zijn geen eckte meiden meiden volgens mij. Hoewel dat ook wel vreemd klinkt met al onze make-up/nagellak/kleding/schoenen hoard skillsquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En nu zit je in een slowchat met allemaal andere meiden!
Een romanquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal wel even een emo post typen met mijn verhaaltje trouwens, ga mn best doen om het kort te houden
Dat. En we zijn nog redelijk straight-forward. We schromen niet om dingen te zeggen als kutpuber; emooo; dat iemand moet kappen etc etc... Eik gaat het verrassend goed met zoveel meiden samenquote:
SORRRYYYYquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
DE WEBSITE VAN SJAAN IS OOK VERANDERD!
En ik wist verdomme al dat ze bezig was, maar ik schrok toch
Was het Masja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:56 schreef megamandy het volgende:
OJA OJA OJA IK WORD BEROEMD MENSEN!
Gister terwijl die vriend en ik druk bezig waren met mijn telefoon te vinden werden we gevraagd of we op de foto wilden. Die vriend verstond eerst juist of hij een foto van hen wilde maken(hij komt uit Nieuw Zeeland en zijn Nederlands is niet zo geweldig als het snel gaat mhehe).
Maar schijnbaar zagen we er heel fashionable uit, en we moesten gewon weer verder met de telefoon gaan enzo en toen zijn er foto's van ons gemaaktEn nu komen we misschien op een blog
![]()
In drievoud?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SORRRYYYY
Ik zal je volgende keer eerste een dag van te voren een mailtje sturen okay?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, mail, herinneringsmail, sms, facebook bericht, postduif en rooksignaal
Deal?
Kan jij daar ook zo genant blij van worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, heb ik me toch een partij keigoed ingeparkeerd
Neequote:
Ja, vooral omdat helemaal alleen en er was nog maar één plekje en grote auto dus OMG OMG.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan jij daar ook zo genant blij van worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dit vond ik een goed eerste deel want het werd te lang anders. Overigens is mijn situatie super cliché dus dan heb je meteen een idee hoe het vaker gaat![]()
We hebben onze momentenquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben wel wijven-maniertjes![]()
Drama
Zijn zeker toffe foto's!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neeeen 15 jarige bleek later (maar zo zag ze er echt niet uit
) en ze maakt best mooie foto's vind ik
http://amillionstrangers.tumblr.com/
Ja mooie foto's! En jij bent toch ook heel fashionablequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neeeen 15 jarige bleek later (maar zo zag ze er echt niet uit
) en ze maakt best mooie foto's vind ik
http://amillionstrangers.tumblr.com/
Als ik met Fred op pad ben geweest en ik parkeer hem in, dan loop ik dus nog een rondje om de auto en dan zit ik van "FRED, KIEK NOU HOE MOOI HIJ STAAT, KIEK HOE RECHT! DIE ANDER STAAT SCHEEF, IK STA RECHT! KIEK HOE GOED, IN 1 POGING!"quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat helemaal alleen en er was nog maar één plekje en grote auto dus OMG OMG.
Ik zie dit echt helemaal voor mequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik met Fred op pad ben geweest en ik parkeer hem in, dan loop ik dus nog een rondje om de auto en dan zit ik van "FRED, KIEK NOU HOE MOOI HIJ STAAT, KIEK HOE RECHT! DIE ANDER STAAT SCHEEF, IK STA RECHT! KIEK HOE GOED, IN 1 POGING!"
En dan staat Fred te zuchten of we nou gewoon kunnen gaan
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het nog best kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dit vond ik een goed eerste deel want het werd te lang anders. Overigens is mijn situatie super cliché dus dan heb je meteen een idee hoe het vaker gaat
Maar waar zit je nu in het proces dan? Want je bent bezig met meisje worden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ZO VELEN LIEFDEquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VOOR JOU ALLES SCHAAR, DAT WEET JE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |