Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik vind het echt geweldig.quote:
Als je het al tig keer op een dag hebt gehoord, is het niet leuk meer. Vind ik danquote:
Wat cutequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ah... wat lief![]()
Gister hadden ze er een huisje uit Up! staan en vandaag dit
[ afbeelding ]
Nog een keertje RAM luisteren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik verveel meWat zal ik eens gaan doen
RAM luisteren is een goed idee... AoE2 is niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog een keertje RAM luisteren?
Of Age of Empires 2 HD kopen op steam en dan tegen mij spelen.
DWDD is bezig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
En dat zeg je met een duimpje naar beneden? Is het niet leuk? Sh*t... te laat voor de kunstlessen...quote:
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dagquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat zeg je met een duimpje naar beneden? Is het niet leuk? Sh*t... te laat voor de kunstlessen...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
RAM luisteren is een goed idee... AoE2 is niet zo'n goed idee
Dat is het indd, waarom doet Waaghals je dat aan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dag
Ik vind het bijna altijd wel grappigquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dag
tja... 19 euro en een spel dat ik niet kan.. dus 2 redenen om het niet te doen...quote:
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is het indd, waarom doet Waaghals je dat aan?
Nee, sands denkt dat... ik let op wat er hier regelmatig gepost word...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoor
Toch nog 1 oplettende lezerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, sands denkt dat... ik let op wat er hier regelmatig gepost word...
Ik vind die items van Zwagerman ook altijd leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het bijna altijd wel grappigVooral net als nu als die kunstenthousiast aanwezig is
Juist dat vind ik zo leuk aan hem. Hij is zo enthousiast. En ook al is het snel, hij blijft wel erg duidelijk praten vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind die items van Zwagerman ook altijd leuk
Jammer alleen dat hij zo snel praat, kan ik niet goed volgen.
Nee met die grote neger die je geholpen heeft bij dat concert ooit een keer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoor
Ghehe dat was een security man hoor. Die legde me in het ehbo kamertje en toen was hij verdwenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee met die grote neger die je geholpen heeft bij dat concert ooit een keer.
Inderdaad. Toch nog iemand die zegt waar het op staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijk zo droog als die SP'er af en toe is...
1 maar...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ghehe dat was een security man hoor. Die legde me in het ehbo kamertje en toen was hij verdwenen.
1 van mijn huisgenoten is wel een neger trouwens maar een andere
Ja mijn andere huisgenoten zijn allemaal blank hoor, die zijn er ook in Brussel.quote:
http://www.nathaliebaartman.nl/quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
http://www.nathaliebaartman.nl/
‘Liefste, het zit zo: ik ben een paar dagen in een houten trekkershut op een natuurstrook ergens tussen de A28 en de A6. ’s Nachts zing ik voor de sterren en ’s ochtends bevrolijk ik de zon op regenlaarzen. Gisteren heb ik een gesneuvelde bril gevonden en vandaag eet ik alleen maar rijst met suiker.
Ik heb grappig contact gelegd met een vrouw in zwarte klederdracht. Ze rouwt al twintig jaar, vertelde ze me. Ongelooflijk, hè? O ja, er staat hier in de buurt een ezel te koop. Zo eentje met oren. Ook heb ik de ware smaak van prei ontdekt. Kom me (evt. met ezel) halen, als ik niet meer naar huis wil!’
Het zal wel aan mij liggen... maar ehh... staat er dan ook ergens waar je moet zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef drakin het volgende:
Ik ook niet, maar ik mocht gratis ergens naartoe en verder was er niet veel waar nog wat aan was daar.
begint over 29 minuten, dus ik zou maar opschieten
heheh leeuwarden... in een half uurtje... maar 190km, moet te doen zijn...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef drakin het volgende:
O sorry, Leeuwarden (staat in speellijst)
Ik ga er nu naartoe, maar mocht je het niet halen![]()
Er is ook nog een songfestivalletje ergens
waar heb je het over, dyon?quote:
Net bij DWDD die reclame voor die chiropracticerquote:
Ja dat was echt eng. Dat kraken schijnt ook helemaal niet zo goed te zijn als wordt beweerd. Mijn zusje heeft dat wel eens laten doen, en sindsdien heeft ze alleen maar meer last van haar rugquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net bij DWDD die reclame voor die chiropracticer
Iedereen zal er wel anders op reageren... zoals dat bij alles is...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat was echt eng. Dat kraken schijnt ook helemaal niet zo goed te zijn als wordt beweerd. Mijn zusje heeft dat wel eens laten doen, en sindsdien heeft ze alleen maar meer last van haar rug
O nee. Maar dat doe ik ook niet... Het idee alleen al vind ik dood engquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja maarja, bij zoiets gaat 'baat het niet dan schaadt het niet' ook niet echt op.. Dus dan zou ik het niet proberen.
Dat vond ik ook van Boudewijn Büch. Wat een man was dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Juist dat vind ik zo leuk aan hem. Hij is zo enthousiast. En ook al is het snel, hij blijft wel erg duidelijk praten vind ik
Daar was ik dan weer niet zo'n fan van...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Boudewijn Büch. Wat een man was dat.![]()
Ik ben wel eens gekraakt bij een Thaise massage.
Voelde heerlijk.
Van thaise massages?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar was ik dan weer niet zo'n fan van...
Volg je het ook echt?quote:
Deze Albaniers doen het ook wel goed vind ik.quote:
De Asus? VET!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar woon jeik heb ook zin in iets lekker en patat is beter dan de cup a soup die ik nu heb...
Yep, ik had gehoopt em vandaag te krijgen. Maar vodafone werkt me tegenquote:
Ik heb het over de friet!quote:
Laat me weten hoe die is!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, ik had gehoopt em vandaag te krijgen. Maar vodafone werkt me tegenDus nou pas volgende week waarschijnlijk
Samen met wyccie een patatje etenquote:
Lijkt me inderdaad zeer romantischquote:
Dyon is lekker bezig de laatste tijdquote:
Gaan we regelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad zeer romantisch
Jullie lezen er alleen meer in dan ik...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dyon is lekker bezig de laatste tijd
Nee joh!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie lezen er alleen meer in dan ik...
Nijmegen, Wijchen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik woon in Nijmegen.
Mijn ritme is zo ontzettend verneukt. Net mijn ontbijt gehad. En ik wil niet naar bed zonder warm eten.
Bij een Asus als telefoon denk ik aan een halve laptop aan je oor.
Nee, die heb ik nou al... Het word een normale telefoon met een groot beeldscherm erom heenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik woon in Nijmegen.
Mijn ritme is zo ontzettend verneukt. Net mijn ontbijt gehad. En ik wil niet naar bed zonder warm eten.
Bij een Asus als telefoon denk ik aan een halve laptop aan je oor.
Subtiel hoor, dyonquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet trouwens ondertussen wel dat je in Nijmegen woont en ergens in het centrum... maar ja das nog best groot
Ik heb Wyccie nog nooit een DM gestuurd... (geloof ik...)quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Subtiel hoor, dyon
Ga gewoon verder over de DM.
Was ik ook niet van planquote:
Ja de telefoon schuif je aan de achterkant in het beeldscherm en het heeft eigenlijk verder geen nut dan dat je van je telefoon een tablet kan maken en er een accu inzit waardoor je langer met je telefoon kan doen zonder hem op te ladenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
Wat is precies het nut van dat ding? En van wat ik zie zit de telefoon aan de achterkant van het beeldscherm?
http://tweakers.net/revie(...)rijs-niet-waard.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
Wat is precies het nut van dat ding? En van wat ik zie zit de telefoon aan de achterkant van het beeldscherm?
ja/nee. Het beeldscherm is geen tablet. Er zit eigenlijk niks in het beeldscherm buiten een accu. Alles wat je op het scherm doet, doe je eigenlijk op je telefoon. Dus als je telefoon kapot gaat heb je inderdaad niks meer aan het schermquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef wyccie het volgende:
Is het niet hetzelfde als een tv met ingebouwde dvd-speler, dus als je telefoon kapot is , dat je dan met een nutteloze tablet zit?
Dat moet iedereen voor zich weten. Maar met een extra tablet ben je gebonden aan een 2de abbo om internet te hebben of aan wifi punten. En dat heb je met de padfone niet..quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef wyccie het volgende:
Dan zou ik eerder voor een aparte tablet gaan. Maar misschien ben ik te praktisch.
Ik ken mezelf. Ik ben best apart dat ik dat sing waarschijnlijk vaak ga meeslepen. Maar mocht ik weer taxi gaan rijden op de manier zoals ik het deed de afgelopen jaren. Dan is zo iets zeker handig. Om dan als je een uur ofzo moet wachten met zo'n klein telefoontje te zitten. Ik ben echt verschrikkelijk blij met de 7" tablet/telefoon die ik nu hebquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb inderdaad alleen wifi op mijn tablet. Sowieso staat internet op mijn telefoon standaard uit. Buiten hoef ik niet zo nodig te internetten en als ik dan toch iets moet opzoeken is de telefoon voldoende en zet ik internet even aan.
En ik vraag me ook af of je het vaak meeneemt, het is best groot. Al heb ik ook zat mensen in Parijs gezien die hun 10 inch iPad als fotocamera gebruiken.
Daar wil ik inderdaad een grote telefoon voor hebben. De voorganger van deze telefoon had ook een groter beeldscherm erbij. Maar ook nog eens een toetsenbord. Dan had je dus min of meer een laptop. Dat had ik nog liever gehad. Maar, ik ben hier ook erg blij mee. Of tenminste hoop er blij mee te wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef wyccie het volgende:
Voor het wachten in de limo kan ik het me goed voorstellen.
Raspatat is lekke! Maar uit de over weet ik dan weer niet. Veel zout erop. Niet goed, maar wel lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
Ik vind zelfs een laptop vervelend werken. Gewoon een numpad en muis, klaar.
Overigens is jouw Cup a Soup vast lekkerder dan mijn patat. Het is Raspatat, heel saai. Smaakt nergens naar.
Zeg gewoon dit tegen wycciequote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Raspatat is lekke! Maar uit de over weet ik dan weer niet. Veel zout erop. Niet goed, maar wel lekker
Her was trouwens mijn laatste zakje tomaat. Maar ik heb nog Champignon die ik je kan aanbieden. Ik doe daar niet moeilijk over![]()
quote:
Ik denk niet dat je fox en tombo kan meetellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als dyon en wyccie een liefdeskoppel worden zijn jullie niet het eerste FMT stelletje.. Dat waren dyon en robby alEn FF1 en tombolafan?
Ik dacht al even dat jij diegene was die net te laat binnenkwamquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heheh leeuwarden... in een half uurtje... maar 190km, moet te doen zijn...
Ik zal mijn mond houdenquote:
We hebben haar op de kastquote:
Oh nee, maar ik vind het gewoon niet grappig.quote:
Dyon die meent het volgens mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee, maar ik vind het gewoon niet grappig.
En ook best kinderachtig om iemand op de kast te willen jagen, niet?
Ik ben veel te serieus voor Fok.
Ik zou ook bang worden van die gekke fmters, vooral die Sands.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:22 schreef wyccie het volgende:
Daarom is het maar goed dat ik in spelletjesfora zit.
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:39 schreef wyccie het volgende:
Sands is de ergste van allemaal.
Vandaag maar vroeg gaan slapen. Morgen weer eens mijn sportschoenen opzoeken, sinds een jaar.
Het was ooit leuk, maar tegenwoordig...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Malta zeker ja.quote:
Ik had al zo'n vermoeden :pquote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:23 schreef Waaghals het volgende:
Shit, ineens midden in de nacht wakker. In slaap gevallen op de bank.
Ik zie in ieder geval dat Panda Beareen nummertje meedoet op Daft Punk album, rest van de nummers nog niet geluisterd.
Je wordt oud.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 02:23 schreef Waaghals het volgende:
Shit, ineens midden in de nacht wakker. In slaap gevallen op de bank.
Ik zie in ieder geval dat Panda Beareen nummertje meedoet op Daft Punk album, rest van de nummers nog niet geluisterd.
Waarom zou ik niet menen wat ik zeg? Ik heb alleen niet het idee dat ik aan het flirten ben... wat jullie wel denken..quote:
Wel aan het hosselen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet menen wat ik zeg? Ik heb alleen niet het idee dat ik aan het flirten ben... wat jullie wel denken..
Is dat in jouw taalgebruik niet het zelfde?quote:
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat in jouw taalgebruik niet het zelfde?
Nee, in Oss.. bijna het zelfde...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:29 schreef Sands het volgende:
Zit robby trouwens in de gevangenis tegenwoordig?
Ha ha ha...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:44 schreef ArtistA het volgende:
Hoi, hebben Dyon's versierpogingen weer tot niets geleid?
Indd, het komt zo niet meer goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:44 schreef ArtistA het volgende:
Hoi, hebben Dyon's versierpogingen weer tot niets geleid?
quote:
Waar hebben jullie last van? Wyccie heeft al gezegd dat ze er last van heeft/het niet fijn vind... ik heb al gezegd dat ik niet bezig ben om iemand te versieren...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef ArtistA het volgende:
Sowieso snap ik nooit hoe al die boys op fora met hun tong op de kin achter elke user aan huppelen die zich voordoen als vrouw. Stiekem ben ik eigenlijk een voluptueuze jonge vrouw, maar doe ik me expres voor als een pretentieuze manskerel omdat ik zo al genoeg aandacht krijg..
Ik doelde niet op jou, maar heeft ze last van je dan? En je bent nog wel zo liefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Waar hebben jullie last van? Wyccie heeft al gezegd dat ze er last van heeft/het niet fijn vind... ik heb al gezegd dat ik niet bezig ben om iemand te versieren...
Het is fok.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:01 schreef ArtistA het volgende:
Sowieso snap ik nooit hoe al die boys op fora met hun tong op de kin achter elke user aan huppelen die zich voordoen als vrouw. Stiekem ben ik eigenlijk een voluptueuze jonge vrouw, maar doe ik me expres voor als een pretentieuze manskerel omdat ik zo al genoeg aandacht krijg..
Nee, van jullie die zeggen dat ik achter haar aan zit... hoop ik tenminstequote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, maar heeft ze last van je dan? En je bent nog wel zo lief
Voor iedereen! op een paar uitzonderingen na... Hakunamatatta bijvoorbeeld...quote:
Ja best wel... de TT heeft toch meestal met de laatste onderwerpen van het vorige topic te maken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef ArtistA het volgende:
Nu ik zo naar de TT kijk en zie wie 'm heeft gestart kan ik me wel voorstellen dat het ook in het verkeerde keelgat kan vallen... of vind je dat zo'n onlogische beredenering Dyon?
het leven is hardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, van jullie die zeggen dat ik achter haar aan zit... hoop ik tenminste
Heb je er last van jonge, wil je er over praten? Gooi het er maar uit. Vertel het maar. Lucht je hart..quote:
ik heb geen hossel skillsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je er last van jonge, wil je er over praten? Gooi het er maar uit. Vertel het maar. Lucht je hart..
Aber natürlich, maar het is ook enigszins suggestief, niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja best wel... de TT heeft toch meestal met de laatste onderwerpen van het vorige topic te maken?
Jouw manier van vrouwen 'charmeren' is door ietwat neerbuigende opmerkingen hun kant op te vuren...quote:
dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jouw manier van vrouwen 'charmeren' is door ietwat neerbuigende opmerkingen hun kant op te vuren...
Lol ik zat me ff af te vragen wanneer je in Roemenie was geweest. Maar besef nu dat het over ESF gaatquote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden :p
Ijsland von ik echt niks aan trouwens, echt een verschrikkelijk nummer. Roemenie was het leukst
Het sarcasme druipt er vanaf. Vandaar ook haar reactie... ik wil niet de moraalridder gaan spelen, iedereen kan hier prima voor zichzelf zorgen, maar jammer genoeg kunnen we slecht tegen kritiekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:26 schreef Sands het volgende:
[..]
oh is dat al neerbuigend, ja ok dan wel ja.
Dylon... Ga je mond spoelen!quote:
Je kunt ook wegblijven tot het volgende deelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:37 schreef Lemans24 het volgende:
Open even een nieuw deel, misschien wordt het dan gezelliger...
misschien heb jij nog hossel tips als de player van FMT?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt er vanaf. Vandaar ook haar reactie... ik wil niet de moraalridder gaan spelen, iedereen kan hier prima voor zichzelf zorgen, maar jammer genoeg kunnen we slecht tegen kritiek
Ja, doe ik!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt ook wegblijven tot het volgende deel![]()
Ik ben geen player man, heb wel tips voor je.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef Sands het volgende:
iedereen kan hier prima voor zichzelf zorgen, maar jammer genoeg kunnen we slecht tegen kritiek
kom dan maar met die tips.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben geen player man, heb wel tips voor je.
Veel plezier saampjesquote:
1 & 3 kan die wel. 2 is toch een stuk moeilijker, dat moet wederzijds zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]
1. Ga naar buiten
2. Zoek leuk meisje
3. Wees lief voor haar
True, maar hij wil hosselen. Misschien moet je the Game lezen van Neill Strauss.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
1 & 3 kan die wel. 2 is toch een stuk moeilijker, dat moet wederzijds zijn
wat deze meneer zegt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
1 & 3 kan die wel. 2 is toch een stuk moeilijker, dat moet wederzijds zijn
Denk je niet dat wanneer jij 3 in uitvoering brengt dat je meer kans hebt dat 2 wederzijds wordt?quote:
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer jij 3 in uitvoering brengt dat je meer kans hebt dat 2 wederzijds wordt?
Dan ben je gewoon nog niet de juiste tegengekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Sands het volgende:
[..]
ik krijg juist altijd te horen dat ik "te" lief ben.
Zit wat in inderdaad, maar het werkt net zo goed andersom als je jezelf een beetje op waarde schat kom je al een heel eind.quote:
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon nog niet de juiste tegengekomen.
Zoiets, maar lief dat je aan me denkt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:29 schreef Sands het volgende:
Zit robby trouwens in de gevangenis tegenwoordig?
Hij durft zelfs niet naar een meet, en dat is een gathering van zolderkamernerds.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ach kerel, je bent nog zo jong. Ga je nooit op stap of zo?
Ik denk nog vaak terug aan de meet en vraag me dan iedere keer af wanneer de volgende isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij durft zelfs niet naar een meet, en dat is een gathering van zolderkamernerds.
nope niks voor mij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ach kerel, je bent nog zo jong. Ga je nooit op stap of zo?
Als zoiets een keer op een zolderkamer wordt gehouden dan komen er misschien meer mensen. Iets met jezelf thuis voelen in een 'natuurlijke' omgeving en zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij durft zelfs niet naar een meet, en dat is een gathering van zolderkamernerds.
Iedereen denkt aan jequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zoiets, maar lief dat je aan me denkt.
Daarom ga je juist op stap toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef Sands het volgende:
[..]
nope niks voor mij.
De keren dat ik wel ben gegaan/ of wilde gaan gebeurde er altijd vage dingen. True story
Ligt eraan hoe vaag het is natuurlijkquote:
Tja, 'vaag' is maar een vage omschrijving vind ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vaag het is natuurlijk
mensen en dieren die doodgaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Tja, 'vaag' is maar een vage omschrijving vind ik
Als vaag betekend dat je de volgende ochtend met een travo naast je wakker word... tja dan zou ik ook niet meer gaan als ik hem wasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Tja, 'vaag' is maar een vage omschrijving vind ik
Insert belachelijke opmerking:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry sands...ik kon het niet laten om een gevoelloze zak te zijn
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Een luchtkussen wilde mij ooit aanrijden. Mijn leven is een film.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
... en toen dacht je 'zulke dingen gebeuren toch alleen maar in films'?
Finale destination... je bent aan de dood ontsnaptquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Een luchtkussen wilde mij ooit aanrijden. Mijn leven is een film.
Was mijn leven maar zo spannend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef Sands het volgende:
[..]
ik ben alleen ooit achtervolg door 2 jack russellsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Was mijn leven maar zo spannend.![]()
Ik wil achtervolgd worden door een sproeivliegtuigje, een leuk Amerikaans journaliste op de Champs-Élysées ontmoeten en pennen bezitten die laserstralen afvuren.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Insert belachelijke opmerking:Wat ben je toch een pussy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry sands...ik kon het niet laten om een gevoelloze zak te zijn
Heb je iets tegen allochtonen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef JayHovah het volgende:
Nou Sands, klinkt allemaal goede redenen om nooit meer uit te gaan! Stel je voor, straks wordt je op straat nog aangesproken door een allochtoon! Brrrrrrrr..........![]()
Ik zou zeggen: organiseer! Ik kom wel als ik kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk nog vaak terug aan de meet en vraag me dan iedere keer af wanneer de volgende is
Zeg dat dan ipv die slappe excuses...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Sands het volgende:
[..]
ok
maar ik ga niet op stap omdat te druk en de muziek staat altijd te hard.
ok, niet iedereen is hetzelfde en alles.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zeg dat dan ipv die slappe excuses...
De zomer staat voor de deur en dus een geschikt moment lijkt mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: organiseer! Ik kom wel als ik kan.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De zomer staat voor de deur en dus een geschikt moment lijkt me
Ga er zo eens aan beginnen.
quote:
Dat was niet slecht.quote:Your guess was 197.817 km from the correct location and gave 2799 points.
netjesquote:
Daar ben ik ook de hele tijd naar aan het zoeken...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef JayHovah het volgende:
Is het valsspelen als je het bordje van het lokale restaurant kan lezen?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nou al 40 keer geklikt om me te verplaatsen... en ik zie nog steeds de zelfde weg, met de zelfde boompjes en het rode zand...
Geen auto's te zien... geen zijwegen te zien... Ik zie alleen dat ik in een Brits koninkrijk moet zijn aangezien er links gereden word. Dus ik blijf bij Australie, dat is alleen zo groot...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef Desunoto het volgende:
Je kan ook naar de auto's kijken of de strepen op de weg... misschien haal je daar wat uit.
Of luister naar de gesprekken van de lokalen, kijken of je een taal en dialect kan opvangen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef Desunoto het volgende:
Je kan ook naar de auto's kijken of de strepen op de weg... misschien haal je daar wat uit.
heb de straat naam op google na gezoch?quote:
Nee, er stond een parkeersverbod uitgeven door de "Citudad de Malaga"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
heb de straat naam op google na gezoch?
Is dat de Maas?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef JayHovah het volgende:
Hmmzzzz deze lijkt me niet zo moeilijk
[ http://img818.imageshack.us/img818/4934/waarzouditnouzijn.jpg (copy/paste deze link) ]
Zijn er niet 2 of 3 kopieen van de golden gate?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef JayHovah het volgende:
Hmmzzzz deze lijkt me niet zo moeilijk
[ http://img818.imageshack.us/img818/4934/waarzouditnouzijn.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, een levenspartner kom je toch bijna nooit tegen tijdens het uitgaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef Sands het volgende:
[..]
nope niks voor mij.
De keren dat ik wel ben gegaan/ of wilde gaan gebeurde er altijd vage dingen. True story
Ik denk inderdaad dat ze daar wel frans kunnen. Canada. Of misschien alaska?quote:
Mijne ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat een held ben je!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze daar wel frans kunnen. Canada. Of misschien alaska?
quote:Your guess was 852.89 km from the correct location and gave 2236 points.
Nou, met 800+ km zou je het nog bijna sarcasme kunnen noemenquote:
Billund denemarken. het orgineel. Maar er is er ook al 1 in Engeland, en 1 in de VSquote:
Duh, welke stad bedoel ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef Lemans24 het volgende:
Ah, je bent ook terug.
Denemarken natuurlijk...
Ik probeerde je alleen maar te helpen en heb de stad genoemd...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Duh, welke stad bedoel ik natuurlijk.![]()
Dyon, dit is de Deense. Er staat Frisko op de Olashops.
Is een beetje kortdag lijkt me.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:55 schreef Lemans24 het volgende:
Als de volgende meet is vóór 10 juni, kom ik ook.
Ja, jij wel. Ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik probeerde je alleen maar te helpen en heb de stad genoemd...
Ik klikte maar wat aan in Alaska, dan is 800km niks als je 't mij vraagt... Ik ben zelden tot nooit sarcastisch, dat is namelijk de laagste vorm van humor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou, met 800+ km zou je het nog bijna sarcasme kunnen noemen
Wat moet er nou geregeld worden? Het is aan te nemen dat het op een zaterdag is en alles word op het laatste moment bepaald aangezien je dan pas weet welke films er wel en niet draaien...quote:
Ik ben dol op sarcasme... en dat was niet sarcastischquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik klikte maar wat aan in Alaska, dan is 800km niks als je 't mij vraagt... Ik ben zelden tot nooit sarcastisch, dat is namelijk de laagste vorm van humor.
Misschien kunnen we wel een leukere activiteit doen die niet in een bioscoop plaatsvindt. Stel dat Jennifer Lawrence handtekeningen komt uitdelen de week erop dan weet ik wel waar ik liever heengaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat moet er nou geregeld worden? Het is aan te nemen dat het op een zaterdag is en alles word op het laatste moment bepaald aangezien je dan pas weet welke films er wel en niet draaien...
Met hulp van een straatnaam.quote:Your guess was 0.014 km from the correct location and gave 6478 points.
Idd, je kunt ook iedere keer naar je voordeur lopen en dan haal je altijd een maixmale scorequote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef Lemans24 het volgende:
Kom ik er nu pas achter, dat je ook kan scrollen en lopen...
Jammer dat ik zo goed als de enige werknemer hier benquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ach, een levenspartner kom je toch bijna nooit tegen tijdens het uitgaan.
Eerder tijdens het werk (nog steeds de grootste kans, volgens mij), op straat of in de supermarkt.
Nee, zijn wel ingestelde plaatjes. Als je onder water zit en je ziet een reuzenschildpad moet je bij Great Barrier Reef zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:05 schreef Desunoto het volgende:
Is het wel helemaal willekeurig? Want ik krijg nu een omgeving te zien die ik 15 of 20 'beurten' geleden ook zag. Exact dezelfde locatie.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef JayHovah het volgende:
Nou ik kan wel concluderen dat de meeste van ons maar beter geen piloot voor een commercieel luchtvaartmaatschappij kan worden. "Here's your captain speaking. Sorry lads, we've just landed in Papua New-Ginea instead op New-Zealand..."
Nee, ik denk ergens in scandinavie... er staat op een verkeersbord Hiljainen kansa tilataideteosquote:
Dan kun je dat opzoeken.quote:
Poppen zeggen vrij weinig inderdaad... maar opzoeken is niet leuk net als bij fmt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan kun je dat opzoeken.
The Silent People in oost Finland, precies in het midden, bij een meertje.
Inzoomenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Bayern München man! Zat er alsnog 7km vandaan, best een grote stad dat München.
Natuurlijk, maar weet je hoeveel voetbalclubs München telt?quote:
Niet zo zwaar aan wegen lieve schat wyccie!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee, maar ik vind het gewoon niet grappig.
En ook best kinderachtig om iemand op de kast te willen jagen, niet?
Ik ben veel te serieus voor Fok.
Moeilijk... Mexico? maar zou ook Griekenland of Portugal kunnen zijn denk ik...quote:
Het is meer dat ik nooit op dat soort dingen inga, en als jullie maar doorgaan is dat niet leuk voor Dyon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
Niet zo zwaar aan wegen lieve schat wyccie!![]()
Het is allemaal niet zo naar bedoeld
Ik zit er niet mee... ze denken maar wat ze willen, ik ben alleen aardig tegen je...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nooit op dat soort dingen inga, en als jullie maar doorgaan is dat niet leuk voor Dyon.
Nee, Duitsland zo wie zo niet. Ik denk dat het een zonvakantie plek is. Misschien een opkomende touristen oord in Turkije ergens?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:53 schreef wyccie het volgende:
Ik zat te denken dat het misschien ook wel het noorden van Oost-Duitsland of zelfs Sovjet kan zijn. Het ziet er wat armoedig uit.
Is dat niet zo'n eilandje ergens in het water tussen denemarken en rusland? Maar de grond is op die foto's een hele andere kleur dan de foto van AAquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:00 schreef wyccie het volgende:
Het deed me hieraan denken.
http://www.huffingtonpost(...)hotel_n_1396276.html
Volgens mij was het Mexico idd. Ben het alweer vergeten...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moeilijk... Mexico? maar zou ook Griekenland of Portugal kunnen zijn denk ik...
spaans toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar jij weet waarschijnlijk meer van topografie dan ik. In welke taal betekent Alto Stop?
Ach, ik heb dat ook. Kan over vanalles en nog wat meepraten, maar als er dan dieper ingegaan wordt op een onderwerp haak ik vaak af. Het is ook leuker om van alles iets af te weten, ook al is het maar een beetje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Valt wel meeIk weet van heel veel een beetje... dus eigenlijk niks
Herkenbaar, ik ben ook meer een generalist.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ach, ik heb dat ook. Kan over vanalles en nog wat meepraten, maar als er dan dieper ingegaan wordt op een onderwerp haak ik vaak af. Het is ook leuker om van alles iets af te weten, ook al is het maar een beetje.
Ik weet van weinig heel veelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ach, ik heb dat ook. Kan over vanalles en nog wat meepraten, maar als er dan dieper ingegaan wordt op een onderwerp haak ik vaak af. Het is ook leuker om van alles iets af te weten, ook al is het maar een beetje.
Nou, ik ben redelijk ok in topo, maar ik had gewoon het geluk wat borden (en de Canadese vlag!) tegen te komen in het stadje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar jij weet waarschijnlijk meer van topografie dan ik. In welke taal betekent Alto Stop?
Alto of pare, afhankelijk van het land.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, ik ben redelijk ok in topo, maar ik had gewoon het geluk wat borden (en de Canadese vlag!) tegen te komen in het stadje.
Dat Alto stop betekent, wist ik dan weer niet. Fijn, zo'n Suzuki Alto.
In het Latijn betekent het hoog.
"I don't know a lot about anything, but I know a little about practically everything."quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Valt wel meeIk weet van heel veel een beetje... dus eigenlijk niks
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Lol ik zat me ff af te vragen wanneer je in Roemenie was geweest. Maar besef nu dat het over ESF gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |