Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik vind het echt geweldig.quote:
Als je het al tig keer op een dag hebt gehoord, is het niet leuk meer. Vind ik danquote:
Wat cutequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ah... wat lief![]()
Gister hadden ze er een huisje uit Up! staan en vandaag dit
[ afbeelding ]
Nog een keertje RAM luisteren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik verveel meWat zal ik eens gaan doen
RAM luisteren is een goed idee... AoE2 is niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog een keertje RAM luisteren?
Of Age of Empires 2 HD kopen op steam en dan tegen mij spelen.
DWDD is bezig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
En dat zeg je met een duimpje naar beneden? Is het niet leuk? Sh*t... te laat voor de kunstlessen...quote:
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dagquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat zeg je met een duimpje naar beneden? Is het niet leuk? Sh*t... te laat voor de kunstlessen...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
RAM luisteren is een goed idee... AoE2 is niet zo'n goed idee
Dat is het indd, waarom doet Waaghals je dat aan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dag
Ik vind het bijna altijd wel grappigquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
DWDD is een verschrikkelijk programma natuurlijk, vandaar het duimpje. Ik kijk wel elke dag
tja... 19 euro en een spel dat ik niet kan.. dus 2 redenen om het niet te doen...quote:
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is het indd, waarom doet Waaghals je dat aan?
Nee, sands denkt dat... ik let op wat er hier regelmatig gepost word...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoor
Toch nog 1 oplettende lezerquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, sands denkt dat... ik let op wat er hier regelmatig gepost word...
Ik vind die items van Zwagerman ook altijd leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het bijna altijd wel grappigVooral net als nu als die kunstenthousiast aanwezig is
Juist dat vind ik zo leuk aan hem. Hij is zo enthousiast. En ook al is het snel, hij blijft wel erg duidelijk praten vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind die items van Zwagerman ook altijd leuk
Jammer alleen dat hij zo snel praat, kan ik niet goed volgen.
Nee met die grote neger die je geholpen heeft bij dat concert ooit een keer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol denken jullie allemaal dat ik samenwoon met Waaghals ofzo? Ik zit nog altijd in mijn brusselse bezemkast hoor
Ghehe dat was een security man hoor. Die legde me in het ehbo kamertje en toen was hij verdwenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee met die grote neger die je geholpen heeft bij dat concert ooit een keer.
Inderdaad. Toch nog iemand die zegt waar het op staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijk zo droog als die SP'er af en toe is...
1 maar...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ghehe dat was een security man hoor. Die legde me in het ehbo kamertje en toen was hij verdwenen.
1 van mijn huisgenoten is wel een neger trouwens maar een andere
Ja mijn andere huisgenoten zijn allemaal blank hoor, die zijn er ook in Brussel.quote:
http://www.nathaliebaartman.nl/quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
http://www.nathaliebaartman.nl/
‘Liefste, het zit zo: ik ben een paar dagen in een houten trekkershut op een natuurstrook ergens tussen de A28 en de A6. ’s Nachts zing ik voor de sterren en ’s ochtends bevrolijk ik de zon op regenlaarzen. Gisteren heb ik een gesneuvelde bril gevonden en vandaag eet ik alleen maar rijst met suiker.
Ik heb grappig contact gelegd met een vrouw in zwarte klederdracht. Ze rouwt al twintig jaar, vertelde ze me. Ongelooflijk, hè? O ja, er staat hier in de buurt een ezel te koop. Zo eentje met oren. Ook heb ik de ware smaak van prei ontdekt. Kom me (evt. met ezel) halen, als ik niet meer naar huis wil!’
Het zal wel aan mij liggen... maar ehh... staat er dan ook ergens waar je moet zijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:01 schreef drakin het volgende:
Ik ook niet, maar ik mocht gratis ergens naartoe en verder was er niet veel waar nog wat aan was daar.
begint over 29 minuten, dus ik zou maar opschieten
heheh leeuwarden... in een half uurtje... maar 190km, moet te doen zijn...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:05 schreef drakin het volgende:
O sorry, Leeuwarden (staat in speellijst)
Ik ga er nu naartoe, maar mocht je het niet halen![]()
Er is ook nog een songfestivalletje ergens
waar heb je het over, dyon?quote:
Net bij DWDD die reclame voor die chiropracticerquote:
Ja dat was echt eng. Dat kraken schijnt ook helemaal niet zo goed te zijn als wordt beweerd. Mijn zusje heeft dat wel eens laten doen, en sindsdien heeft ze alleen maar meer last van haar rugquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net bij DWDD die reclame voor die chiropracticer
Iedereen zal er wel anders op reageren... zoals dat bij alles is...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat was echt eng. Dat kraken schijnt ook helemaal niet zo goed te zijn als wordt beweerd. Mijn zusje heeft dat wel eens laten doen, en sindsdien heeft ze alleen maar meer last van haar rug
O nee. Maar dat doe ik ook niet... Het idee alleen al vind ik dood engquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja maarja, bij zoiets gaat 'baat het niet dan schaadt het niet' ook niet echt op.. Dus dan zou ik het niet proberen.
Dat vond ik ook van Boudewijn Büch. Wat een man was dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Juist dat vind ik zo leuk aan hem. Hij is zo enthousiast. En ook al is het snel, hij blijft wel erg duidelijk praten vind ik
Daar was ik dan weer niet zo'n fan van...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Boudewijn Büch. Wat een man was dat.![]()
Ik ben wel eens gekraakt bij een Thaise massage.
Voelde heerlijk.
Van thaise massages?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar was ik dan weer niet zo'n fan van...
Volg je het ook echt?quote:
Deze Albaniers doen het ook wel goed vind ik.quote:
De Asus? VET!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Waar woon jeik heb ook zin in iets lekker en patat is beter dan de cup a soup die ik nu heb...
Yep, ik had gehoopt em vandaag te krijgen. Maar vodafone werkt me tegenquote:
Ik heb het over de friet!quote:
Laat me weten hoe die is!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, ik had gehoopt em vandaag te krijgen. Maar vodafone werkt me tegenDus nou pas volgende week waarschijnlijk
Samen met wyccie een patatje etenquote:
Lijkt me inderdaad zeer romantischquote:
Dyon is lekker bezig de laatste tijdquote:
Gaan we regelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad zeer romantisch
Jullie lezen er alleen meer in dan ik...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dyon is lekker bezig de laatste tijd
Nee joh!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie lezen er alleen meer in dan ik...
Nijmegen, Wijchen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik woon in Nijmegen.
Mijn ritme is zo ontzettend verneukt. Net mijn ontbijt gehad. En ik wil niet naar bed zonder warm eten.
Bij een Asus als telefoon denk ik aan een halve laptop aan je oor.
Nee, die heb ik nou al... Het word een normale telefoon met een groot beeldscherm erom heenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:14 schreef wyccie het volgende:
Ik woon in Nijmegen.
Mijn ritme is zo ontzettend verneukt. Net mijn ontbijt gehad. En ik wil niet naar bed zonder warm eten.
Bij een Asus als telefoon denk ik aan een halve laptop aan je oor.
Subtiel hoor, dyonquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet trouwens ondertussen wel dat je in Nijmegen woont en ergens in het centrum... maar ja das nog best groot
Ik heb Wyccie nog nooit een DM gestuurd... (geloof ik...)quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Subtiel hoor, dyon
Ga gewoon verder over de DM.
Was ik ook niet van planquote:
Ja de telefoon schuif je aan de achterkant in het beeldscherm en het heeft eigenlijk verder geen nut dan dat je van je telefoon een tablet kan maken en er een accu inzit waardoor je langer met je telefoon kan doen zonder hem op te ladenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
Wat is precies het nut van dat ding? En van wat ik zie zit de telefoon aan de achterkant van het beeldscherm?
http://tweakers.net/revie(...)rijs-niet-waard.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
Wat is precies het nut van dat ding? En van wat ik zie zit de telefoon aan de achterkant van het beeldscherm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |