Als het voor het onderzoek nodig is, kan hij in de koelcel bewaard worden...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk het wel. Dat moet binnen zoveel dagen, en het lichaam was door de politie al vrijgegeven.
http://www.klokkenluidero(...)-van-ruben-en-julianquote:De 54-jarige fysiotherapeute Toos Nijenhuis wijst plekken aan buiten Zwolle waar volgens haar verklaring kinderen ritueel zijn misbruikt en vermoord. Hier alle achtergronden met video. De politie heeft ‘honderden tips’ gekregen over de verdwenen broertjes. Wordt hier een grote enorme operette opgevoerd, een gigantische satanische ‘speurtocht’ terwijl de ‘hoge heren’ weten dat de kinderen nooit zullen worden gevonden? Een soort ‘omgekeerde false flag’? Laat de politie daarom de burgers het werk doen? Vragen, vragen, vragen. Is vader Jeroen al begraven? Er komt geen snipper info over door. Is zijn lijk ook verdwenen net als die van zijn zoons?
Dat GSM-signaal van 04.16 is ook verdwenen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
De kaart op politie.nl is aangepast.
Die waarneming bij Venray is eraf gehaald, alsook die tijdstippen van die restaurantcamera bij Leersum.
Nu is er dus een enorm tijdgat: van 1.42 bij Rhenen tot 7.50 bij het Doornse Gat. 6 uur maarliefst.
dat is serieus?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Micha Kat neemt het satanische stokje van Martin Vrijland/Martijn Alberda over:
[..]
http://www.klokkenluidero(...)-van-ruben-en-julian
Wederom een heleboel ongefundeerde crap bij elkaar.
Jammer dat die website niet verboden kan worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om te janken, zo serieus die gekkies die onzin nemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
dat is serieus?die zijn toe aan een trui met héle lange mouwen.
Ja, zo te zien wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat GSM-signaal van 04.16 is ook verdwenen?
Vreemd.
Het gaat hier niet om zomaar twee lijken eh, het zijn wel zijn kinderen waar hij ongetwijfeld veel van hield.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ik had vanmiddag sterk het gevoel dat hij ze in een ondergrondse vuil of papiercontainer of in een rioolput gedumpt zou hebben.
Je gaat immers niet meer dan een 10 meter met 1 of 2 dode of bewusteloze kinderen slepen, probeer maar eens iemand op te tillen die zich slap houdt... dat tilt niet zo makkelijk.
Ik zat nog ff rond te kijken op wat plaatsen zie ik deze kledingcontainer naast de Tinq in Neerbeek. Als ik een dumpplek zocht dan wist ik het wel:
http://goo.gl/maps/rei2K
Toch lijkt het me makkelijker om het luikje te openen en erin te kieperen dan eerst een half uur sjouwen, een uur kuil graven en weer dichtgooien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om zomaar twee lijken eh, het zijn wel zijn kinderen waar hij ongetwijfeld veel van hield.
De camera's staan ook de andere kant op gerichtquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:18 schreef aegir_de_viking het volgende:
Op donderdag 16 mei 2013 20:16 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ik had vanmiddag sterk het gevoel dat hij ze in een ondergrondse vuil of papiercontainer of in een rioolput gedumpt zou hebben.
Je gaat immers niet meer dan een 10 meter met 1 of 2 dode of bewusteloze kinderen slepen, probeer maar eens iemand op te tillen die zich slap houdt... dat tilt niet zo makkelijk.
Ik zat nog ff rond te kijken op wat plaatsen zie ik deze kledingcontainer naast de Tinq in Neerbeek. Als ik een dumpplek zocht dan wist ik het wel:
http://goo.gl/maps/rei2K
Die kledingcontainer is trouwens verplaatstquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Toch lijkt het me makkelijker om het luikje te openen en erin te kieperen dan eerst een half uur sjouwen, een uur kuil graven en weer dichtgooien.
Tevens kleine kans dat ze snel gevonden worden.
Want die kledingcontainers worden nooit geleegd? Als ze al niet een van de eerste plaatsen binnen het zoekgebied zijn waarin wordt gekeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef aegir_de_viking het volgende:
Toch lijkt het me makkelijker om het luikje te openen en erin te kieperen dan eerst een half uur sjouwen, een uur kuil graven en weer dichtgooien.
Tevens kleine kans dat ze snel gevonden worden.
Toch nog maar even reageren, omdat ik zie dat deze reeks nog steeds bestaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar rook is, is barbecue. Zeker in de zomer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch nog maar even reageren, omdat ik zie dat deze reeks nog steeds bestaat.
Er zijn nu zo veel aanwijzingen richting moord en pedofielennetwerken dat er wel iets van waar moét zijn. Waar rook is is vuur. Helaas heeft de opdrachtgever van de huurmoordenaar nu al veel te veel tijd gehad om een verhaal te verzinnen. Het zal moeilijk zijn om haar nog te verhoren.
Wat zijn die aanwijzingen precies?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Er zijn nu zo veel aanwijzingen richting moord en pedofielennetwerken dat er wel iets van waar moét zijn.
Hou toch op, Kat en consorten verzinnen desnoods de "aanwijzingen" als hun verhaal niet sterk genoeg is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch nog maar even reageren, omdat ik zie dat deze reeks nog steeds bestaat.
Er zijn nu zo veel aanwijzingen richting moord en pedofielennetwerken dat er wel iets van waar moét zijn. Waar rook is is vuur. Helaas heeft de opdrachtgever van de huurmoordenaar nu al veel te veel tijd gehad om een verhaal te verzinnen. Het zal moeilijk zijn om haar nog te verhoren.
In de achtertuin van Demmink, want de alugekkies zeggen het. En dat zijn gegronde aanwijzingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |