Ja, misschien dacht hij dat wel. Hij zal niet hebben gedacht dat zijn kinderen beter af waren zonder beide ouders in het buitenland, hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee, niet per se om te kwetsen, waarom zou hij dit hoe dan ook voor een ander (z'n ex) doen en niet gewoon voor zichzelf omdat hij denkt dat de kids zo beter af zijn?
Nous adoptonsquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had Paul en Jacqueline eigenlijk expres al als Franse namen gekozen....
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had Paul en Jacqueline eigenlijk expres al als Franse namen gekozen....
Ik vind ze beiden het meest op hun moeder lijken, maar de jongste heeft idd. ook wel wat van de vader weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
De jongste lijkt juist als twee druppels water op z'n vader...
Maar misschien had de moeder de kinderen wel allerlei nare dingen ingefluisterd, die ze steeds in bijzijn van hun vader herhaalden?
Nah doe maar ff niet.twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:30:19@PolitieUtrecht Misschien niet helemaal handig?... https://t.co/ja8craEXcm #vermistebroertjes reageer retweet
Als hij erop los mepte werd de omgang vast wel stopgezet ipv versoberdquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef mar1m het volgende:
Hoe gedroeg de vader zich tov de kinderen?
Mepte hij er op los, mishandelde hij ze?
Werd daarom de omgang versobert?
Dan is moord ook waarschijnlijker, maar dat zijn vragen waar alleen de politie een antwoord op heeft.
Maar nu is er nog niks gevonden en kunnen ze overal zijn, en is de kans dat ze daar zijn bovengemiddeld groot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef portie het volgende:
In principe hebben ze tijd zat om voor die GPS-tocht het bos even te doorzoeken. Handig is het niet nee. Destijds in groep 7 waren we op kamp naast een bos waar een meisje dood gevonden was. Toen werd door de politie ons verboden daar spelletjes te organiseren e.d..
Neem dus aan dat er wel maatregelen getroffen zullen worden.
Versobering van omgang zegt m.i. meer over hoe het contact was tussen de ouders dan tussen de vader en zijn zoons.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef mar1m het volgende:
Hoe gedroeg de vader zich tov de kinderen?
Mepte hij er op los, mishandelde hij ze?
Werd daarom de omgang versobert?
Dan is moord ook waarschijnlijker, maar dat zijn vragen waar alleen de politie een antwoord op heeft.
Ik voel een film hierover aankomenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vooropgezet plan, overal aan gedacht, echt overal. Zie je aan alles, dat de kinderen gevonden gaan worden is wat mij betreft nagenoeg uitgesloten. Anderhalve week verder, en wat is er bekend? Niks.
Het kan ook nog steeds op praktische gronden zijn geweest; kinderen vaak te laat op school als ze bij vader waren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef eight het volgende:
[..]
Versobering van omgang zegt m.i. meer over hoe het contact was tussen de ouders dan tussen de vader en zijn zoons.
Zoals sommige users hier al eerder zeiden denkt hij ook dat het een soort wraakactie is, of in elk geval bedoeld om de moeder zo veel mogelijk pijn te doen.quote:Wat vond u het belangrijkste nieuws vandaag?
'Of het nog echt nieuws is weet ik niet, maar de vermiste jongetjes houden me heel erg bezig. Wat ging er in die vader om? Dit geeft een familiedrama weer een hele nieuwe dimensie. Ik lees nu toevallig het werk van Frans de Waal. Daarin stelt hij dat empathie meestal goed is, maar dat je ook heel empathisch moet zijn om iemand het hardst te treffen. De vader heeft de moeder volgens mij zo willen treffen, door de jongetjes onvindbaar te maken.
Je ziet ook hoeveel emotie dit bij iedereen oproept. Medelijden, maar ook ontroering. Ontroering is een emotie waar je niet echt controle over hebt, een soort instinct. Dat zag je bij de kroning ook, ook al was dat een ander soort ontroering.'
Zorgt die ontroering ook voor de burgerzoektochten?
'Ja, dat denk ik wel. Mensen hebben een enorm gevoel van machteloosheid en willen daar iets aan doen. Ik vind het mooi dat mensen het met zo'n initiatief kunnen kaderen, een plek kunnen geven.'
ik denk dat 2 archeologen over pakweg 500 jaar op 2 lichamen stuiten en ze dan afvragen wat er destijds in dat verre verre verleden kan zijn gebeurdquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vooropgezet plan, overal aan gedacht, echt overal. Zie je aan alles, dat de kinderen gevonden gaan worden is wat mij betreft nagenoeg uitgesloten. Anderhalve week verder, en wat is er bekend? Niks.
Zit er dik in. Las begin van de week in het AD iets over een vergelijkbare zaak in Zwitserland geloof ik. Nou was dat gebied veel groter, Frankrijk en Italie geloof ik, maar toch. Zelfde idee en die kinderen zijn nooit gevonden. Je kan 1001 scenario's verzinnen rond dit, hoe treurig het ook is, maar ik zie het heel somber in. Te goed over nagedacht.quote:
tttttsssssssssss dat geloof je toch niet....quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:30 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]Nah doe maar ff niet.twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 18:30:19@PolitieUtrecht Misschien niet helemaal handig?... https://t.co/ja8craEXcm #vermistebroertjes reageer retweet
Het is niet alsof die kinderen gaan graven, hoor. Het gebied waar ze kunnen zijn beslaat drie en halve provincie, dat kun je niet geheel afsluiten voor alle andere mensen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
tttttsssssssssss dat geloof je toch niet....
Dit dus. Je kan zo wel door blijven gaan, de wereld staat niet stil helaas door dit. Het leven gaat verder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet alsof die kinderen gaan graven, hoor. Het gebied waar ze kunnen zijn beslaat drie en halve provincie, dat kun je niet geheel afsluiten voor alle andere mensen.
Klopt, alleen is dit vanwege de vechtscheiding wel minder aannemelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan ook nog steeds op praktische gronden zijn geweest; kinderen vaak te laat op school als ze bij vader waren bijvoorbeeld.
Inderdaad. Dit geeft alleen maar aan dat deze twitteraar misschien maar eens wat anders moet gaan doen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit dus. Je kan zo wel door blijven gaan, de wereld staat niet stil helaas door dit. Het leven gaat verder.
Schatzoeken of zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit geeft alleen maar aan dat deze twitteraar misschien maar eens wat anders moet gaan doen...
Misschien? Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit geeft alleen maar aan dat deze twitteraar misschien maar eens wat anders moet gaan doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |