Havo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Kut examen man geschiedenis, vraag over vetorecht wtf?
Ook republiek en verenigde staten?quote:
Oh, oké. Nouja, dat zit allemaal in één eeuw, dus eigenlijk heb je best wel geluk. Havo en Vwo hebben twee onderwerpen, verspreid over bijna vier eeuwen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, Nederlands-Indie, koude oorlog, WOII, WOI, en de staatsinrichting van Nederland
Examen gemist nu?quote:
GAST XDXDXDXDXDXDXDquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:21 schreef Julian94 het volgende:
[..]
wot de fok XD dat zou wel heel zuur zijn
Als ik boven de 5.5 heb ben ik in principe geslaagd, dus het kan moeilijk slecht aflopen, denk dat ik wel sowieso een 5.5 heb. Het moet echt snel 14:00 worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Anyways.
Hoe is geschiedenis gegaan?
Bij Engels zijn altijd veel mensen snel klaar. Ieder jaar weer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef De_Nater het volgende:
Mijn hemel, die had ik snel gedaan! Of dat goed is, wachten we af, maar was binnen het uur klaar.
Ook altijd lage n-term dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Bij Engels zijn altijd veel mensen snel klaar. Ieder jaar weer.
Hoger dan je zou verwachten. Vorig jaar was het 0,6. In 2011 0,4 en in 2010 was het 1,1. En ieder jaar wordt het door veel mensen makkelijk gevonden.quote:
Er zit natuurlijk veel subjectiviteit in sommige van die multiple choice, omdat er dan twee zijn die erg op elkaar lijken. Was wel blij dat er geen literatuur inzat, zo'n verhaal haat ik echt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:29 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hoger dan je zou verwachten. Vorig jaar was het 0,6. In 2011 0,4 en in 2010 was het 1,1. En ieder jaar wordt het door veel mensen makkelijk gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |