Klopt ik denk eigenlijk dat ze veel meer kijken naar de gemiddelde puntenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik denk dat ze daar niet alleen naar kijken.
Dan hoop ik voor jou dat dat laag isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt ik denk eigenlijk dat ze veel meer kijken naar de gemiddelde punten
Moet lukkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef Thezeurminator het volgende:
Nog 3 examens. 3x een 4,5 en ik ben geslaagd.
Ik heb woensdag wiskunde en dan een week later frans.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef FreshLife het volgende:
ik mag lekker door tot de 29e, aangezien ik ongeveer de enige blijk die frans heeft gekozen op mijn school. Dus de feestjes van de 28e skip ik maar even;(
Vreselijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef JoelBaka het volgende:
Niemand die dit jaar songfestival kijkt?![]()
Door EXA ben ik het gaan kijken vorig jaar
Zo vreselijk dat t geweldig isquote:
Leren op zaterdagavond? Mweh.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:39 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Zo vreselijk dat t geweldig isAlleen geen koekjes oma's dit jaar
Euphoria was trouwens echt een goed nummer, is het nog steeds xD Ik houd nu even heel erg van Finland, geweldige actie
![]()
Maar, zijn er nog mensen aan het leren? Of lekker van de zaterdag avond aan het genieten?
Jawelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:31 schreef JoelBaka het volgende:
Niemand die dit jaar songfestival kijkt?![]()
Door EXA ben ik het gaan kijken vorig jaar
Ik ga me dus echt zorgen maken om mijn bio examen hierdoor. Geen idee of ik wel kan leren als iedereen zonder bio aan het feesten isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:49 schreef NasiHoofd het volgende:
Leren op zaterdag avond kan ik niet![]()
Ben om 19:00 gestopt , en aan het bier gegaan
Tsja ontspanning moet ook even kunnenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef _-_ het volgende:
[..]
Ik ga me dus echt zorgen maken om mijn bio examen hierdoor. Geen idee of ik wel kan leren als iedereen zonder bio aan het feesten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |