Ik liep weg bij latijn met een smile van hier tot Tokyo, maar nu met economie ben ik weer in een graf stemming.quote:
Same here Latijn was echt heel makkelijk. Ging eco zo slecht dan? Vond 'm niet makkelijk maar ook weer niet vreselijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik liep weg bij latijn met een smile van hier tot Tokyo, maar nu met economie ben ik weer in een graf stemming.
Voor economie ben ik nu aan de grillen van docenten overgeleverd, want ik heb volgens mij wel veel in de geest van het examen...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:36 schreef Neraice het volgende:
[..]
Same here Latijn was echt heel makkelijk. Ging eco zo slecht dan? Vond 'm niet makkelijk maar ook weer niet vreselijk.
Jup heb ik ook. Het klopt nooit preciesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Voor economie ben ik nu aan de grillen van docenten overgeleverd, want ik heb volgens mij wel veel in de geest van het examen...
Toch treurig dat we verwarming nodig hebben op 17 mei.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Latijn was makkelijkeco verneukt
en de verwarming was kapot in de gymzaal dus twee examens gemaakt bij 10 graden
Ik ben op de helft. Verspreid over 1.5 week (3 dagen examens) nog 4.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:47 schreef AppleBite het volgende:
Economie wel boven de 7,5 (volgens nakijken 7,7 maar ik houd wat speling).
Maar examen viel me desondanks wat tegen, afwachten wat de N-term doet.
Nu 2/8 erop zitten, volgende week van dinsdag t/m donderdag 5 examens, dat hakt erin.
Beter voor de hersenen volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Latijn was makkelijkeco verneukt
en de verwarming was kapot in de gymzaal dus twee examens gemaakt bij 10 graden
clap clapquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef arachide. het volgende:
If you fucked up and you know it clap your hands. Clap clap.
Voordeel is dat de n term van economie vaak wel rond de 1 ligt. Of had je geen economie?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
in het ergste geval een 4,7... valt nog mee
Voor eco?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
in het ergste geval een 4,7... valt nog mee
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voordeel is dat de n term van economie vaak wel rond de 1 ligt. Of had je geen economie?
eco jaquote:
Hoezo NLquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:56 schreef De_Nater het volgende:
Gehad: ne, ak
, la
, ec
Te gaan: en, wib, gs, m&o
Vond jij Nederlands goed te doen dan?quote:
Ik had een zeven op zijn minst verwacht, nu mag ik blij zijn met een 6. Vooral bij de samenvatting had ik verwacht meer goed te hebben.quote:
Dat is wel balen ja, toen ik gin zitten dacht ik dat een 8 mogelijk was. ik had toen ik wegliep het idee dat ik een 7 kon halen, maar het ligt ook bij mij rond de 6.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik had een zeven op zijn minst verwacht, nu mag ik blij zijn met een 6. Vooral bij de samenvatting had ik verwacht meer goed te hebben.
Mwah, maar ik ken de_nater, hij schrijft stukjes en shit. Daarom verwachte ik ergens wel dat hij dit zou nailen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |