Dat is inderdaad ook weer zo. Ik baal er wel van dat Frans woensdag pas is. Je moet er niks meer voor doen, maar toch heb je de gedachte dat je nog een examen te gaan hebt in je achterhoofd, waardoor het allemaal net iets minder relaxed is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Veel mensen die scheikunde hebben, hebben ook bio. Die indruk had ik tenminste. En dan weer een hoop die geen frans hebben
Ik sta een 6,4 en heb het voor elkaar gekregen slechts dertig punten te halen voor B. Een vraag verkeerd gelezen die best nog wat punten was en dan gaat het snel...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je dan denk je? En wat sta je?
Da's wel zuur dan. Ik sta een 4.8quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:52 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik sta een 6,4 en heb het voor elkaar gekregen slechts dertig punten te halen voor B. Een vraag verkeerd gelezen die best nog wat punten was en dan gaat het snel...
Stel dat ze me bij Nederlands dus gaan naaien heb ik gewoon geen diploma... Stomme kern vakken...quote:
Waarheid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef SiIk het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon gek dat die regel voor wiskunde in het algemeen geldt. Ja, je moet een basiskennis wiskunde hebben vind ik, maar om wis B nou gelijk te stellen aan A of C? Zo ga je wel krijgen dat er meer mensen terug naar A stappen denk ik...
Ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef SiIk het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon gek dat die regel voor wiskunde in het algemeen geldt. Ja, je moet een basiskennis wiskunde hebben vind ik, maar om wis B nou gelijk te stellen aan A of C? Zo ga je wel krijgen dat er meer mensen terug naar A stappen denk ik...
Opzich vind ik B makkelijker dan A maar is A minder werk ;Dquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef SiIk het volgende:
Zelfde voor mij! Alleen dan NT met wiskunde D en economie. Dus na Duits en scheikunde ook helemaal klaar. Zojuist even berekend dat ik voor die twee bij elkaar ongeveer minstens een 4,6 moet halen voor de 5,5 gemiddeld voor CE, dus dat moet wel in orde komen (:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:27 schreef undifined1 het volgende:
Morgen nog even Duits en dan vrijdag scheikunde en dan is het feest weer over. Blijft mooi, vwo NT met NLT en Informatica, 6 eindexamenvakken :-D
Ik vind dat ook echt verschrikkelijk, heb het ook een paar keer fout ingetypt enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef TheMastodon het volgende:
Wiskunde B was erg makkelijk. Helaas maar 3 exacte vragen, ik vind dat hele berekenen zulke onzin. Ik ben punten kwijtgespeeld omdat ik niet wist dat ik bepaalde maniertjes op de rekenmachine mocht gebruiken. En doordat ik dat daarom exact wilde oplossen in totaal 16 blaadjes volgeschreven.
Waar je al niet om kunt zeuren.quote:''Ik was al snel klaar met het examen en ik heb dan ook maar één klasgenootje gesproken. Die vond het examen ook makkelijk'', vertelt Marlous. ''Ik vond het wel vervelend dat we op onze school samen met de vmbo'ers in de examenzaal zaten. Die maakten een wiskunde-examen en het getik op hun rekenmachines leidde mij best wel af.''
Ik zal je vertellen, getik valt dan nog reuze mee. Vanmiddag zat d'r eentje bij ons bij wisB om de vijf minuten zijn rekenmachine letterlijk en figuurlijk te mishandelen door een paar keer flink op dat ding te bonken, en ik zat dus naast 'm. Dá's pas irritantquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef Miousana het volgende:
[..]
Waar je al niet om kunt zeuren.Waarschijnlijk krijgt LAKS heel veel van dit soort klachten binnen elke dag.
Best lastigquote:Wiskundedocent Emiel Penners beoordeelt het examen als 'best lastig'. "Het examen was vrij lang en dat is al gauw een struikelblok voor leerlingen. Het risico bestaat dat ze het examen gaan afraffelen. Dat gebeurde ook: sommige leerlingen hadden vragen overgeslagen en hadden vervolgens geen tijd meer om ze later alsnog te maken. Daarnaast bevatten sommige opgaven behoorlijke lappen tekst, dat maakt een examen ook pittig", aldus Penners.
Over welke gaat dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Best lastigDit was appeltje eitje man
Wel teveel tekst en onzin, dat is waar. Verder was ie echt niet zo moeilijk.quote:
Ik vind het een beetje een non-argument. Kom op zeg, het is vwo-niveau, wat verwachten mensen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel teveel tekst en onzin, dat is waar. Verder was ie echt niet zo moeilijk.
Ik doe gezellig met je mee! Leuke meid die Medeaquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Stjonal het volgende:
arg, vrijdag grieks >.< en scheikunde >>.<<
dit is niet leuk
Heb geen enkele taaltoets gemaakt of gezien?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:18 schreef JoelBaka het volgende:
Je moet toch bij elke (universitaire) studie de taaltoets halen om een positief bindend studie advies te krijgen? Of alleen bij specifieke universiteiten/opleidingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |