Ik mis mijn werk juist. Maar ik ga toch maar niet werken omdat ik mij goed moet voorbereiden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef Jmsls het volgende:
Ik moet op vrijdag van 15.00 tot 21.30 en zaterdag van 7.30 tot 18.30 werken.steun mij in deze moeilijke tijden.
Ik vind mijn werk niet erg, maar het belemmerd het leren wel een beetje en ik kan niet te veel vrij vragen, moest vandaag eigenlijk ook al werken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:53 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik mis mijn werk juist. Maar ik ga toch maar niet werken omdat ik mij goed moet voorbereiden.
Muchos Gracias!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
Spaans 29 van de 45 punten behaald, tussen 6.3 en 7.3
Ohja. Faal.quote:
.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steun hier elkaar in deze moeilijke tijden.
Slagen en 3 maanden vakantie, herexamen en pas later vakantie en dan slagen of zakken en volgend jaar opnieuw en niet hét studentenleven ingaan? U kiest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef CWAV het volgende:
Wie helpt mij meezoeken naar mijn motivatie? Ik kan 'm nergens meer vinden
Tja, ik vrees dat je ongetwijfeld gelijk hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slagen en 3 maanden vakantie, herexamen en pas later vakantie en dan slagen of zakken en volgend jaar opnieuw en niet hét studentenleven ingaan? U kiest.
Sta je er zo goed voor dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:55 schreef CWAV het volgende:
[..]
Tja, ik vrees dat je ongetwijfeld gelijk hebt.![]()
Cheers !
Nee vwo was woensdag, maar vond het op zich wel te doen. Bleven natuurlijk vage vragen maar dat was te verwachten... Heb denk ik toch nog wel genoeg punten binnen weten te slepen met veel lullenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dacht dat dat morgen was![]()
Was ie verder wel te doen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef arachide. het volgende:
IK HEB NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU MOTIVATIE NODIG
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:31 schreef arachide. het volgende:
IK HEB NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU MOTIVATIE NODIG
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slagen en 3 maanden vakantie, herexamen en pas later vakantie en dan slagen of zakken en volgend jaar opnieuw en niet hét studentenleven ingaan? U kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |