quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij faalt op zo velen manieren
Dat is volgens mij ook bijna nooit voordelig, drank afkopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik koop met een reden geen drank af
Wat aso![]()
Dat is inderdaad aso...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin had receptie van drie tot vijf en er zijn mensen die het gepresteerd hebben om om half 5 te komen. En daar mag ze dan ook nog de volle prijs voor betalen voor het zuipen
. Kon ze niet waarderen
WATquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit zo in een call. Zegt de call leider: Ja, SQ is er deze week niet bij, volgende week weer... Ik keek zo van,
En toen heb ik maar opgehangen want ze missen me toch niet!
En zo, lieve kijkbuiskinderen, creeer je bruidzilla's....quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook bijna nooit voordelig, drank afkopen
[..]
Dat is inderdaad aso...
Bij mijn nichtje waren er ook mensen uitgenodigd voor de receptie die zonder afmelding helemaal niet op zijn komen dagen. Van die familieleden 'die echt niet helemaal op en neer kwamen voor een uurtje', wat je dan later via via hoort, of dat iemand die dan wel komt zegt 'ja ik moest van tante X zeggen dat ze niet konden'. Heel fijn ook
Wut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit zo in een call. Zegt de call leider: Ja, SQ is er deze week niet bij, volgende week weer... Ik keek zo van,
Deze bediening deed het wel keurig. Ze waren heel snel, kwamen zelf langs als je glas bijna leeg was enzo en je kon ook gewoon bij de bar bestellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook bijna nooit voordelig, drank afkopen
[..]
Dat is inderdaad aso...
Bij mijn nichtje waren er ook mensen uitgenodigd voor de receptie die zonder afmelding helemaal niet op zijn komen dagen. Van die familieleden 'die echt niet helemaal op en neer kwamen voor een uurtje', wat je dan later via via hoort, of dat iemand die dan wel komt zegt 'ja ik moest van tante X zeggen dat ze niet konden'. Heel fijn ook
DAFUQ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik was nog via pc aangelogd dus mijn naam stond er gewoon tussen en ik had al goeiemiddag gezegdquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets grotere tetten en je hebt een sharana
EN JE ZEI NET DAT ZE DE DRANK HAD AFGEKOCHTquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze bediening deed het wel keurig. Ze waren heel snel, kwamen zelf langs als je glas bijna leeg was enzo en je kon ook gewoon bij de bar bestellen.
Daar had ik vroeger bij familiefeesten altijd zo'n rothekel aan he, dan bestelde je aan het begin van de avond een cola en dan was je dus gedoemd om dat heel de avond te drinken want voor je het wist was je glas weer vol. En ja, dan stond dat daar en dan dronk je het maar weer op, maar eigenlijk wilde je een sinas maar dat ging hem dus niet worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze bediening deed het wel keurig. Ze waren heel snel, kwamen zelf langs als je glas bijna leeg was enzo en je kon ook gewoon bij de bar bestellen.
Sad cuz truequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets grotere tetten en je hebt een sharana
Dat had ze ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EN JE ZEI NET DAT ZE DE DRANK HAD AFGEKOCHT
DAN IS T HELEMAAL ERGquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik was nog via pc aangelogd dus mijn naam stond er gewoon tussen en ik had al goeiemiddag gezegd!
Maar dat valt niet op want iedereen kijkt naar je tettenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sad cuz true
MAAR IK KIJK WEL ALTIJD VROLIJK!
Echt??quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik was nog via pc aangelogd dus mijn naam stond er gewoon tussen en ik had al goeiemiddag gezegd!
We kregen wat we wilden, het was niet alsof ze met een colafles langs liepenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger bij familiefeesten altijd zo'n rothekel aan he, dan bestelde je aan het begin van de avond een cola en dan was je dus gedoemd om dat heel de avond te drinken want voor je het wist was je glas weer vol. En ja, dan stond dat daar en dan dronk je het maar weer op, maar eigenlijk wilde je een sinas maar dat ging hem dus niet worden.
zeker met dat hoerenjurkjequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dat valt niet op want iedereen kijkt naar je tetten
Meestal als je drank afkoopt moet je drie uur wachten op een nieuw glas. Net als met all you can eat dingenquote:
Die dachten waarschijnlijk dat ze het er wel uit gingen halen omdat toch niet iedereen vanaf het begin binnen was?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal als je drank afkoopt moet je drie uur wachten op een nieuw glas. Net als met all you can eat dingenEn zijn ze helemaal niet zo eager om bij te schenken
Daar hadden ze bij ons dus echt geen kans voorquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal als je drank afkoopt moet je drie uur wachten op een nieuw glas. Net als met all you can eat dingenEn zijn ze helemaal niet zo eager om bij te schenken
ow zo.. Dit bedrijf had blijkbaar niet goed ingelezen wat er van hen verwacht werd. Gelukkig waren er weinig autisten en ben ik het toch niet gewend.. Anders was het zo van "WAT DOET DIE OBER HIER??quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan is het toch lullig als mensen later komen en dus minder drinken en zo bestellen, maar dat je er wel de volle mep voor hebt moeten betalen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hadden vast bedrag p.p... Dus als ze nu om 18u kwamen of om 19u.. dan hadden zij gewoon minder hapjes en drank
Of het bruidspaar had eigenlijk het vierdubbele betaald en het kon wel lijenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die dachten waarschijnlijk dat ze het er wel uit gingen halen omdat toch niet iedereen vanaf het begin binnen was?
dat is karigquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ow zo.. Dit bedrijf had blijkbaar niet goed ingelezen wat er van hen verwacht werd. Gelukkig waren er weinig autisten en ben ik het toch niet gewend.. Anders was het zo van "WAT DOET DIE OBER HIER??![]()
![]()
"
Fred heeft het meegemaakt dat ze drie uur aan het wachten waren op een ober, dus toen liepen ze maar naar de bar.. Mochten ze bij de bar niet bestellen, ze moesten op een ober wachten![]()
.
Dat is het risico dat je neemt met afkopen. Maar ik weet wat Priem heeft betaald en die zal er niet armer op zijn geworden. Bij onze locatie is afkopen 6,50 pppu, dat houdt niet over. Alleen bij bierdrinkers, maar iemand die cola drinkt, drinkt er echt geen drie per uurquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan is het toch lullig als mensen later komen en dus minder drinken en zo bestellen, maar dat je er wel de volle mep voor hebt moeten betalen?
Nou.. nee.. Ik had er niet zo'n last van; want of ze nu veel dronken of niet; het bedrag bleef hetzelfde. Tjah dat de één 5 champagnes op had en de ander maar 1; dan is dat maar zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan is het toch lullig als mensen later komen en dus minder drinken en zo bestellen, maar dat je er wel de volle mep voor hebt moeten betalen?
Nou ja, dit dus. Ik gok dat ongeveer de helft niet gaat zuipen. Omdat moeten rijden of bejaard of alcoholintolerant... Dan moeten de drinkers dus al vijf glazen per uur gaan drinken over een avond van 5 uur = 25 glazen alcohol om het lonend te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Mss het volgende:
Die vriendin van me die vorig jaar trouwde had ook de drank afgekocht. En toen gingen heel veel mensen heel vroeg naar huis en zaten er heel veel mensen aan de fris.
Receptie werd apart gerekend; maar sommigen gingen idd wat eerder naar huis dan bijvoorbeeld 4u (tot dan afgekocht); maar idd jij weet wat het ons gekost had; nou we waren echt een boel goedkoper uit dan niet afkopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt met afkopen. Maar ik weet wat Priem heeft betaald en die zal er niet armer op zijn geworden. Bij onze locatie is afkopen 6,50 pppu, dat houdt niet over. Alleen bij bierdrinkers, maar iemand die cola drinkt, drinkt er echt geen drie per uur
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, vrolijk, geen hangtieten, nu is ie af
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij is afkomen soberso alleen maar nuttig als je het in België doet
Sprekend gewoon.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal hem in mijn fobo zettenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah zo, als het niet al te duur is en je weet dat veel gasten toch wel veel zullen drinken, dan maakt het niet uit nee en kan het misschien wel voordeliger zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is het risico dat je neemt met afkopen. Maar ik weet wat Priem heeft betaald en die zal er niet armer op zijn geworden. Bij onze locatie is afkopen 6,50 pppu, dat houdt niet over. Alleen bij bierdrinkers, maar iemand die cola drinkt, drinkt er echt geen drie per uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |