quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij faalt op zo velen manieren
Dat is volgens mij ook bijna nooit voordelig, drank afkopenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik koop met een reden geen drank af
Wat aso![]()
Dat is inderdaad aso...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vriendin had receptie van drie tot vijf en er zijn mensen die het gepresteerd hebben om om half 5 te komen. En daar mag ze dan ook nog de volle prijs voor betalen voor het zuipen
. Kon ze niet waarderen
WATquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit zo in een call. Zegt de call leider: Ja, SQ is er deze week niet bij, volgende week weer... Ik keek zo van,
En toen heb ik maar opgehangen want ze missen me toch niet!
En zo, lieve kijkbuiskinderen, creeer je bruidzilla's....quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook bijna nooit voordelig, drank afkopen
[..]
Dat is inderdaad aso...
Bij mijn nichtje waren er ook mensen uitgenodigd voor de receptie die zonder afmelding helemaal niet op zijn komen dagen. Van die familieleden 'die echt niet helemaal op en neer kwamen voor een uurtje', wat je dan later via via hoort, of dat iemand die dan wel komt zegt 'ja ik moest van tante X zeggen dat ze niet konden'. Heel fijn ook
Wut?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit zo in een call. Zegt de call leider: Ja, SQ is er deze week niet bij, volgende week weer... Ik keek zo van,
Deze bediening deed het wel keurig. Ze waren heel snel, kwamen zelf langs als je glas bijna leeg was enzo en je kon ook gewoon bij de bar bestellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook bijna nooit voordelig, drank afkopen
[..]
Dat is inderdaad aso...
Bij mijn nichtje waren er ook mensen uitgenodigd voor de receptie die zonder afmelding helemaal niet op zijn komen dagen. Van die familieleden 'die echt niet helemaal op en neer kwamen voor een uurtje', wat je dan later via via hoort, of dat iemand die dan wel komt zegt 'ja ik moest van tante X zeggen dat ze niet konden'. Heel fijn ook
DAFUQ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik was nog via pc aangelogd dus mijn naam stond er gewoon tussen en ik had al goeiemiddag gezegdquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets grotere tetten en je hebt een sharana
EN JE ZEI NET DAT ZE DE DRANK HAD AFGEKOCHTquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze bediening deed het wel keurig. Ze waren heel snel, kwamen zelf langs als je glas bijna leeg was enzo en je kon ook gewoon bij de bar bestellen.
Daar had ik vroeger bij familiefeesten altijd zo'n rothekel aan he, dan bestelde je aan het begin van de avond een cola en dan was je dus gedoemd om dat heel de avond te drinken want voor je het wist was je glas weer vol. En ja, dan stond dat daar en dan dronk je het maar weer op, maar eigenlijk wilde je een sinas maar dat ging hem dus niet worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze bediening deed het wel keurig. Ze waren heel snel, kwamen zelf langs als je glas bijna leeg was enzo en je kon ook gewoon bij de bar bestellen.
Sad cuz truequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets grotere tetten en je hebt een sharana
Dat had ze ook?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EN JE ZEI NET DAT ZE DE DRANK HAD AFGEKOCHT
DAN IS T HELEMAAL ERGquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik was nog via pc aangelogd dus mijn naam stond er gewoon tussen en ik had al goeiemiddag gezegd!
Maar dat valt niet op want iedereen kijkt naar je tettenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sad cuz true
MAAR IK KIJK WEL ALTIJD VROLIJK!
Echt??quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik was nog via pc aangelogd dus mijn naam stond er gewoon tussen en ik had al goeiemiddag gezegd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |