Hij heeft dat wijf eens goed volgetankt om vervolgens zijn auto vol te tanken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gek idee nog niet hoor. Waarom in Neerbeek tanken om de hoek bij ex-vriendin op een route die slecht bereikbaar is door weg-werkzaamheden.
Ja, laten we 'dat wijf' haar waterdichte alibi dan maar even, WHOOP, vergeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft dat wijf eens goed volgetankt om vervolgens zijn auto vol te tanken.
Ik neem aan dat de politie hier ook rekening mee heeft gehouden.
Ja ik zie het ook...en ook die locatie...vaag weer...zouden ze daar aan het zoeken zijn ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef Leandra het volgende:
Als je naar beneden scrollt op de site van de politie over de zaak:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html
Dan krijg ik onder de foto van de spanband een plaatje met een locatie te zien, en daarin staat een rode stip.
Nou is het vreemde dat die rode stip op de van Weerden van Poelmanweg staat, net boven (voormalige) vliegbasis Soesterberg.... dat is de weg die van Soesterberg naar Soest loopt.
Die locatie ben ik nog helemaal niet tegengekomen in de berichtgeving.
Is dat bij anderen ook zo?
[ afbeelding ]
En nee, dat is niet mijn locatie, ik zit er niet eens in de buurt
Ja, ik zie het ook. Dat is ook een plek waar mensen bij mooi weer vaak recreëren, een soort van dalletje langs de hoofdweg. Staan volgens mij ook wat bankjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
Krijgt iedereen dat te zien op de site van de politie over de vermissing?
Vroeger kon je daar mooi zitten om op de landingsbaan van de vliegbasis te kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook. Dat is ook een plek waar mensen bij mooi weer vaak recreëren, een soort van dalletje langs de hoofdweg. Staan volgens mij ook wat bankjes.
Is daar de auto gevonden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
Even uitgezoomd voor degenen die de omgeving niet kennen:
[ afbeelding ]
ja, hier ook. Dat klopt dus niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef Leandra het volgende:
Even uitgezoomd voor degenen die de omgeving niet kennen:
[ afbeelding ]
ik zie het ook op politie.nlquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, hier ook. Dat klopt dus niet.
ik vraag me af hoe lang deze locatie al op de site staat van politie.nlquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:18 schreef Leandra het volgende:
Als je naar beneden scrollt op de site van de politie over de zaak:
Dan krijg ik onder de foto van de spanband een plaatje met een locatie te zien, en daarin staat een rode stip.
Nou is het vreemde dat die rode stip op de van Weerden van Poelmanweg staat, net boven (voormalige) vliegbasis Soesterberg.... dat is de weg die van Soesterberg naar Soest loopt.
Die locatie ben ik nog helemaal niet tegengekomen in de berichtgeving.
Is dat bij anderen ook zo?
[ afbeelding ]
En nee, dat is niet mijn locatie, ik zit er niet eens in de buurt
Dit is wel weer heel vergezocht. Jeroen de koningshuisfanaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik zie het ook op politie.nl
de vliegbasis is afgelopen periode veel in het nieuws geweest door aftreden Bea, zou dat Jeroen op een idee hebben gebracht?
Nee, de auto is bij het Doornse gat gevonden.quote:
Veel in beeld? Ik heb vliegbasis Soesterberg de afgelopen weken amper in beeld gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
de vliegbasis is afgelopen periode veel in het nieuws geweest door aftreden Bea, zou dat Jeroen op een idee hebben gebracht?
dat ligt dan aan jou in deze, want zeker wel over gesproken rond periode aftreden Beaquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veel in beeld? Ik heb vliegbasis Soesterberg de afgelopen weken amper in beeld gezien.
Kan je ook ff inzoomen op de achterbank, om te kijken of de kinderen er nog in zitten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, maar het is eigenlijk de taak van de politie!
[ afbeelding ]
Het schijnt dat hij ook veel tv keek, misschien moeten ze die eens openschroevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ow nee.... het is nog erger als ik dachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je ook ff inzoomen op de achterbank, om te kijken of de kinderen er nog in zitten?
laat maar, jij snapt er niks van, da's mij wel duidelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij ook veel tv keek, misschien moeten ze die eens openschroeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |