10 euro pakkie shag, wisselgeld mogen ze houden, 100 euro voor de overdracht. Koopje!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
houden we nog ¤ 170 - ¤ 45 (wat hij over had) - ¤ 15 = ¤ 110 over; daar gaat de overdracht en moord theorie
Denk het wel. Dat soort dingen zijn automatismen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik vraag mij opeens af: zou hij de auto nog afgesloten hebben?
Bij sommige kun je toch gewoon met de hogedrukspuit je auto schoonspuiten? Munten erin en klaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zijn er wasstraten open dan om 2 uur snachts?
Ik zou een brief sturen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Rachilda het volgende:
de verslaggever van nu.nl moet onmiddelijk ontslagen worden, bij opsporing verzocht had Jens het over "de vriendin"
mens, ga eens koken ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
de verslaggever van nu.nl moet onmiddelijk ontslagen worden, bij opsporing verzocht had Jens het over "de vriendin"
Ja, dat is dus gek, dat hij pas om 20.15 wegging...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Luxemburg is niet zo heel ver rijden, maar hij ging wel pas 20.00 weg natuurlijk. Ik zou het niet gek vinden.
Plus mcdonalds?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
houden we nog ¤ 170 - ¤ 45 (wat hij over had) - ¤ 15 = ¤ 110 over; daar gaat de overdracht en moord theorie
Ik vermoed dat ze dan eerder hadden geweten wie degene was die daar zelfmoord gepleegd had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik vraag mij opeens af: zou hij de auto nog afgesloten hebben?
Ziet er niet echt uit als een parkeerplaats, dan zou er niet zoveel gras groeien?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:53 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat ze dat rood-witte lint er niet voor de leuk ingeshopt hebben.
Dan waren de kinderen moe/slaperig op het moment surprême.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat is dus gek, dat hij pas om 20.15 wegging...
Ook op het nieuws werd vermeld dat hij de moeder van de kinderen had gebeldquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. heeft die vader in Limburg bij zijn ex zijn leuter voor de laatste keer laten exploderen met een oerknal.
Waar komt toch iedere keer die McDonalds vandaan? Dat snap ik niet.quote:
Dat niet alleen, maar als ik zo eens naar de kleur van de auto kijk is dat een kleur waar je helemaal niet zo snel vuil op ziet. Is zo ongeveer de beste kleur voor mensen die een hekel hebben aan auto's wassen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik neem steeds aan dat de auto op de foto's de daadwerkelijke auto is zoals gevonden..
Het regende niet die nacht, het was best goed weer... Was al een tijdje droog, zoveel vuil komt er dan neit op je auto als je alleen maar heen en weer rijdt.
Dat vind ik zo'n gek idee nog niet hoor. Waarom in Neerbeek tanken om de hoek bij ex-vriendin op een route die slecht bereikbaar is door weg-werkzaamheden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. heeft die vader in Limburg bij zijn ex zijn leuter voor de laatste keer laten exploderen met een oerknal.
Wel fijn om eens te zien wat voor soort mensen die mails versturenquote:
Je hebt wederom gelijk. Ik denk als ze zeker zouden weten dat hij bij de McDonalds was geweest ze dat ook wel openbaar hadden gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt toch iedere keer die McDonalds vandaan? Dat snap ik niet.
Ze zijn om 20.15 uur vertrokken... tenzij hij de kinderen geen eten heeft gegeven omdat hij zelf al geen hap meer door z'n keel kon krijgen, en ze inmiddels de boel compleet op stelten zetten omdat ze toch echt wilden eten, zou ik niet weten waarom hij met ze naar de Mac zou zijn gegaan.
Daarbij hangt de Mac helemaal vol met camera's, als hij bij de Mac geweest was dan was dat nu toch al wel bekend geweest? Bij de politie dan iig
Daarom is hij pas na het eten vertrokken. Geen gezeik met Mc Donaldsen en camera's.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Je hebt wederom gelijk. Ik denk als ze zeker zouden weten dat hij bij de McDonalds was geweest ze dat ook wel openbaar hadden gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |