heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JAAAAA nu weten we het wel... Dat heeft er gewoon geen flikker mee te maken.
Ja dat de jongens ook dachten dat ze naar Luxemburg gingen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En de afscheidsbrief dan? Of je bedoeld dat zou dan tegen de jongens gezegd zijn.
Stiekem hoop ik dat ook. Gewoon puur om een statement te willen maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:35 schreef Frutsel het volgende:
Misschien zitten die jochies wel in het (verre) buitenland, bij een bekende van Jeroen..
Die heeft hem opgewacht in Limburg, kreeg wat (gepind) geld mee en de jongens onder het mom van een vakantie in Luxemburg meegenomen. Papa was 'iets vergeten' en moest nog eens terug en zou een dag later komen.. of iets dergelijks?
okquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Nope...en is ook niet toegankelijk voor publiek.
Kinderen hebben tegenwoordig een eigen reisdocument, lijkt me sterk dat ze op een vliegtuig hebben kunnen stappen en dat die gegevens niet achterhaald zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:38 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Is het wel een afscheidsbrief? Of zo geinterpreteerd? In dit geval zit het vliegveld erg dichtbij om met de jongens een vlucht naar het buitenland te maken, overdracht in neerbeek?
En die jongens gaan na 2 dagen niet vragen waar papa nou blijft? Uiteindelijk gaan hun hun mond ook open doen. Of ze moeten ze hebben opgesloten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En de afscheidsbrief dan? Of je bedoeld dat zou dan tegen de jongens gezegd zijn.
Dan zijn ze met de auto gegaan!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:39 schreef Leandra het volgende:
Kinderen hebben tegenwoordig een eigen reisdocument, lijkt me sterk dat ze op een vliegtuig hebben kunnen stappen en dat die gegevens niet achterhaald zijn.
Nou vooruit dan maar, maar het is eigenlijk de taak van de politie!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:48 schreef Rachilda het volgende:
Over de beelden van de camera, zijn er geen fok-amateurs die de beeldkwaliteit kunnen verbeteren?
Ik weet het... maar dat lijkt vooralsnog de enige mogelijkheid op een levend signaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat die zich dan volgens instructie na 2 weken moet melden bij de autoriteiten met een verklaring van Jeroen en een rant over het onrecht in familierecht aan het adres van mannen?
Ja we kunnen nog idealistische dromen koesteren zolang er geen 2 grafjes gevonden zijn.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, maar het is eigenlijk de taak van de politie!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wacht op een gemeend bedankje ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Goed bezig jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijker dan dit kan niet, ik zou het doorsturen naar de Politie. Misschien kunnen ze er wat mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik kan mij niet herinneren dat de politie de auto van de vader zoals die gevonden is heeft getoondtwitter:Honingpot twitterde op donderdag 16-05-2013 om 13:29:38@jonkman1968 @JulianRubenNL Die auto was brandschoon he op de foto. Heeft hij gedeelten in andere auto gereden? reageer retweet
die "ander" ??quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet het... maar dat lijkt vooralsnog de enige mogelijkheid op een levend signaal![]()
En misschien meldt wel niemand zich en zitten ze in Thailand of weet ik waar in hoop op een beter leven... zoals Jeroen en 'die ander' voor ogen hebben... Geen idee...
Maar inderdaad... de slechte afloop ligt meer voor de hand
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb eerder juist geleden dat hij de moeder beldequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, de berichtgeving tot nu toe had het over een telefoontje naar zijn vriendin vanuit Limburg, met de mededeling dat ze bij het motel waren aangekomen.
Beetje vreemd dat Nu.nl daar nu de moeder van de broertjes van maakt.
Top!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Doodloper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb geen twitter helaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Top!
Heb je het al doorgegeven @RubenJulianNL ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |