Nee, het is een andere uitsnede.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel gvd? Hebben ze nou gewoon mijn plaatje gebruikt?
ze hebben het er wel snel afgehaaldquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, de locatie is van de site van de politie verwijderd
ok, wel opmerkelijk!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het ook al via het reactieformulier gemeld voor ik het hier postte
maar je hebt geen reactie terug gehad neem ik aan? of mag je nu niks zeggen ;-) ;-)quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het ook al via het reactieformulier gemeld voor ik het hier postte
Restaurant t Hoogt....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb gehoord dat de rode dot een goede snackbar aanwijst en verder niets met het onderzoek te maken heeft. doorlopen mensen, niets te zien!
goh. wie had dat kunnen voorspellen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De paragnosten hebben ook nog geen succes gehad.
Iemand had het in een eerder topic over wraak. Dat vond ik wel logisch klinken. Hij heeft alles zo goed gepland dat daar pinnen met opzet gedaan lijkt te zijn. Bij haar in de buurt pinnen zou haar onder de aandacht vd politie brengen. En misschien dat hij haar wou opzadelen met een schuldgevoel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gek idee nog niet hoor. Waarom in Neerbeek tanken om de hoek bij ex-vriendin op een route die slecht bereikbaar is door weg-werkzaamheden.
Ja, dat was ik.... en ik dacht meer dat hij haar met een huiszoeking wilde opzadelen, en eventueel met de woede van Henk en Ingrid die haar door zijn aanwezigheid daar wel verdacht zullen vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Mula het volgende:
[..]
Iemand had het in een eerder topic over wraak. Dat vond ik wel logisch klinken. Hij heeft alles zo goed gepland dat daar pinnen met opzet gedaan lijkt te zijn. Bij haar in de buurt pinnen zou haar onder de aandacht vd politie brengen. En misschien dat hij haar wou opzadelen met een schuldgevoel?
henk en ingrid bestaan niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.... en ik dacht meer dat hij haar met een huiszoeking wilde opzadelen, en eventueel met de woede van Henk en Ingrid die haar door zijn aanwezigheid daar wel verdacht zullen vinden.
Hij heeft niet in Neerbeek gepint, maar eerder die dag in Vleuten. Neerbeek was onderdeel van zijn "afscheidsroute" vanwege zijn ex.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Mula het volgende:
[..]
Iemand had het in een eerder topic over wraak. Dat vond ik wel logisch klinken. Hij heeft alles zo goed gepland dat daar pinnen met opzet gedaan lijkt te zijn. Bij haar in de buurt pinnen zou haar onder de aandacht vd politie brengen. En misschien dat hij haar wou opzadelen met een schuldgevoel?
Die met zekerheid vastgesteld kon worden omdat hij bij de benzinepomp bij z'n ex om de hoek met pin betaalde (niet dat dat een keuze was, want onbemand station), dus z'n laatste pintransactie was wel zeker in Neerbeek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef beast2 het volgende:
[..]
Hij heeft niet in Neerbeek gepint, maar eerder die dag in Vleuten. Neerbeek was onderdeel van zijn "afscheidsroute" vanwege zijn ex.
Misschien moeten ze deze freak laten opdravenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
De paragnosten hebben ook nog geen succes gehad.
Die gaat eerst het hele alfabet langs..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien moeten ze deze freak laten opdraven
[ afbeelding ]
Graven in de duinen, koffie en broodjes mee, en verontwaardigd zijn dat de politie niet bereid is het geheel in goede banen te komen leidenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef Ticootje het volgende:
Zullen we het hier een paar keer over rijswijk hebben? Kijken hoe snel twitter dat overneem en er straks een stille tocht in den haag is?
En daarna doet-ie wat troostende woorden en heeft-ie zgn. contact met de andere zijdequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is veel beter! Kijk maar hij leunt op een speelrek. Jeroen hing zich eraan op.. Connecties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |