SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Big fucking dealquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga de uitleg geven.
Er was eens een 13 jarige user die heule vieze verhaaltjes maakte. Daar lachen we nu om. Er is ook een topic van.
Ik weet veeeeel meer dan julliequote:
Er is nog geen instagram voor Windows Phone dus die van mij is nu een half jaar doodquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:18 schreef Pastapipos het volgende:
Wie wil zijn/haar instagram met mij delen
quote:
Ikkuhquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:18 schreef Pastapipos het volgende:
Wie wil zijn/haar instagram met mij delen
Ik volg jequote:
*volgt terugquote:
Watquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:26 schreef badschaap het volgende:
Toenet belde onbekend nummer ik nam niet op, nu heb die een bericht op.mr voicemail achtergelaten. T zal heel wss niks zijn, maar.iemand heeft al eens geprobeerd mij te bedrijgen via de telefoon
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:02 schreef HugoBaas het volgende:
Godverdomme!![]()
Dat dikke wijf met die bolle plofkop van 14 is weer actief op Fok!
Maar dit keer onder de naam StolenSweetheart
Klacht: Fairydust![]()
![]()
![]()
hihi lobiiiquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef Etsu het volgende:
effies naar de bank, dan fiets wegbrengen naar fietsenmaker, dan boodschappen doen, dan naar mn nieuwe huis, lovejullie xox
ik ook van jou weet je tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef Etsu het volgende:
effies naar de bank, dan fiets wegbrengen naar fietsenmaker, dan boodschappen doen, dan naar mn nieuwe huis, lovejullie xox
quote:
Heb ik met een vriendin als vaderdag ontbijt gemaakt 2 jaar geleden ofzo. De helft verbrandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef Pastapipos het volgende:
Die intro
Sowieso die bass door het hele nummer heenGeminiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik kan nergens een goede kwaliteit versie van diegene in de spoiler vinden >.< Heb laatst een volledig clippende versie gedownloadquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:16 schreef arachide. het volgende:
Pistoletjes met nutella, deze dag is fantastisch
Hebb0nquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:16 schreef arachide. het volgende:
Pistoletjes met nutella, deze dag is fantastisch
quote:
quote:
Ja omgquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb ik met een vriendin als vaderdag ontbijt gemaakt 2 jaar geleden ofzo. De helft verbrand![]()
Doe. Het. Niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:18 schreef supersof het volgende:
Waarom probeert die studiekeuzebegeleider mij CMD aan te smeren
Nee ik probeer het duidelijk te maken. Maar het lukt nietquote:
Ik heb al gekeken maar de melk is opquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja omg
[..]ga maken dan
[..]hopelijk gaan die van mij zo goed
Wat is CMD?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:18 schreef supersof het volgende:
Waarom probeert die studiekeuzebegeleider mij CMD aan te smeren
Als je het doet kom je bij de vriendin van een maat van me in de klasquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:20 schreef arachide. het volgende:
Het smolt op mijn tong.
Jeetje, dit klinkt dubieus.
Communication & Multimedia Design.quote:
Communication and Multimedia Designquote:
Hier ook bijnaquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken maar de melk is op
je moet doen wat je zelf wil, niet wat anderen willenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Communication & Multimedia Design.mijn moeder zit er nu ook over te zeuren.
Volgens mij gaat een meisje uit mijn klas dat doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen zin in programmeren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet doen wat je zelf wil, niet wat anderen willen
quote:Onderwerpen instaptoets wiskunde
- Rekenen
- Machten en wortels
- Lineaire functies, toegepast in economische situaties
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
De redding. Je moet wiskunde hebben gehad of een test halenen die test haal ik toch niet want:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet doen wat je zelf wil, niet wat anderen willen
Dat weet ik dus niet. Het liefste ga ik naar Afrika en daar bij een organisatie werken. En misschien ga ik dat ook wel doen ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgens mij gaat een meisje uit mijn klas dat doen.
Wat wil je zelf? Of heb je geen idee?
En als ze zeggen, ga die test maar doen, dan kan ik die test ook verklotenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moest wiskunde hebben, das waar ook
succes met nadenken in elk gevalquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik dus niet. Het liefste ga ik naar Afrika en daar bij een organisatie werken. En misschien ga ik dat ook wel doen ook.
Nee, ik wil mensen helpen en niet iets creëren laar maar zeggenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen zin in programmeren?
Of doe het gewoon niet. Veel te veel code en applicatie gezeur voor jou denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
En als ze zeggen, ga die test maar doen, dan kan ik die test ook verkloten
Ik wil wel creeren, maar niet coderenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik wil mensen helpen en niet iets creëren laar maar zeggen
krabsquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
M'n zusje heeft ook geen wiskunde gedaan en is ook gestopt met haar studie in februari......
Het klinkt wel als een mooi doel. De wereld verbeteren, ervaringen opdoen, groeien als persoon en erachter komen wat je wilt met je leven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik dus niet. Het liefste ga ik naar Afrika en daar bij een organisatie werken. En misschien ga ik dat ook wel doen ook.
Precies. Alleen kost het best veel geldquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een mooi doel. De wereld verbeteren, ervaringen opdoen, groeien als persoon en erachter komen wat je wilt met je leven.
Dat klinkt beter dan een studie gaan doen waar je eigenlijk niet 100% achter staat.
Ga er voor danquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Precies. Alleen kost het best veel geldMaar dat heb ik er op zich wel voor over. Studie kan altijd nog.
ik hossel de mosselquote:
Ja dat ga ik dan ook doen. maar moet eerst een goede organisatite vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar kan je niet als vrijwilliger met een of andere organisatie mee?
aldo skatjequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
wtf regent het al heel de dag![]()
middag moppies
aldoquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
wtf regent het al heel de dag![]()
middag moppies
Hoe gaat ie?quote:
mwah, de wekker stond om 7 uur, en ben net terug van de uni.quote:
Ai dat is wel vroeg jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwah, de wekker stond om 7 uur, en ben net terug van de uni.![]()
en bij jou?
hiep hoiquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ai dat is wel vroeg ja
Jaa gaat wel, straks werken en dat is altijd leuk in de avond
Nee brood !!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hiep hoi
jij bent kassameisje toch?
Ja, ik zit nu in de hemel, er is WiFi.quote:
Ik reageerde niet op de DM van LB, kreeg geen melding er vanquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja was foudje maar blijkbaar leef je nog hierboven stond rip
Niet een iMac kopen :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in de hemel, er is WiFi.
Iedereen krijgt hier gratis MacBooks van Steve Jobs, voor niks er eentje gekocht
Studeren kost ook geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Precies. Alleen kost het best veel geldMaar dat heb ik er op zich wel voor over. Studie kan altijd nog.
Daarom een goede organisatie uitkiezen en het gebied waar je actief bent. Tussen de hele Kony-toestanden gaan zitten is niet meteen het handigstequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Studeren kost ook geld.
Het klinkt niet heel wijs, maar even een advies: yolo.
Spijt is het kutst bij dingen die je niet doet. Maar wees wel voorzichtig want afrika blablabla, dat verhaal heb je vast al een triljoen keer gehoord
In de hemel is toch alles gratisquote:
In de hemel is geen bier daarom drinken wij het hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In de hemel is toch alles gratis
wie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kony is dood en/of niet meer actief sinds 2006
Ja dat is zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Studeren kost ook geld.
Het klinkt niet heel wijs, maar even een advies: yolo.
Spijt is het kutst bij dingen die je niet doet. Maar wees wel voorzichtig want afrika blablabla, dat verhaal heb je vast al een triljoen keer gehoord
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
koning?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
konijn?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:
Sterke economie, maar neequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In de hemel is toch alles gratis
quote:
Jouw ondertitelquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I'm what's left, I'm what's right, I'm the enemyyyyy
Ik zocht een nieuwe en het klonk wel toepasselijkquote:
neequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand zin om mij lunch te komen brengen?
Wentelteefjes zijn net opquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand zin om mij lunch te komen brengen?
Jaquote:
Hij doet het niet bij mijquote:
ikquote:
Moet je dat even halenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb niet eens brood in huis
Specifiekere vraag: Welk persoon dat op vrouwen valt zou haar niet doenquote:
Nou enquote:
quote:
quote:
ik hou al opquote:
coole shitquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
http://www.youthinaction.nl/eCache/DEF/1/17/521.html
omg subsidies
ooh dan valt het meequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hou al op![]()
gelukkig heb ik nog 2 krentenbollen, 2 eieren, 4 snickers en dan nog 2 diepvriespizza's voor vandaag en morgen![]()
![]()
en daarna vakantiesoort van
een homoquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Specifiekere vraag: Welk persoon dat op vrouwen valt zou haar niet doen
Ja alleen wil ik buiten Europaquote:
Ja maar die valt niet op vrouwen. Dus die valt buiten de vraagquote:
dat zal wel zonder subsidie zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen wil ik buiten Europamaarja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
owquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die valt niet op vrouwen. Dus die valt buiten de vraag
hou het maar bij emogiffenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Not sure if I should blush or just emogif
Komt ie:quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hou het maar bij emogiffen
Hossel je me nou?quote:
Je weet wel wat dat betekent als je dat op een schilderij ziet he?quote:
wut :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je weet wel wat dat betekent als je dat op een schilderij ziet he?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zal wel zonder subsidie zijn
ik heb trouwens je pannekoeken gespotJa ik ook. En deze foto is echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ook. En deze foto is echtwaarom doe je em in het waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou. Ik zat in een bootje met een vriendin en die zwaan kwam naar ons toe en ging zo blazen dus ging een andere vriendin die pannenkoek in het water gooien om hem af te leiden want hij kwam steeds dichterbijquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom doe je em in het water
tsjakkaquote:
lolquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou. Ik zat in een bootje met een vriendin en die zwaan kwam naar ons toe en ging zo blazen dus ging een andere vriendin die pannenkoek in het water gooien om hem af te leiden want hij kwam steeds dichterbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pannankoeken bakken je weetttOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hoe gaat ie?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:19 schreef supersof het volgende:
foto is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pannankoeken bakken je weettt
hoezo slechtquote:
ja ik zie het. pech geen zin om nog een keer te doenquote:
Hoe ging het trouwens?quote:
neenquote:
Mwah. Ik heb er een 'mwah' gevoel bij.quote:
whehehe haal hem maar weer weg. wilde hem toch niet laten staanquote:
he bahquote:
ow en sof ben jy dat of je vriendinquote:
nee dat is sofquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow en sof ben jy dat of je vriendin
dat ben ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow en sof ben jy dat of je vriendin
Nee, willemquote:
Gaat lekker ik ben 3 uur eerder uit dan ik eigenlijk zou zijn + geen huiswerkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb er een 'mwah' gevoel bij.
Kan beter en kan slechter denk ik, om 17.00 zal ik het een beetje nakijken qua antwoorden die ik onthouden heb...
Hoe is 't met meneer negenvingers?
Mooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gaat lekker ik ben 3 uur eerder uit dan ik eigenlijk zou zijn + geen huiswerk
Ja weet ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Op die eerste fotos was je blonder
Morgen nog 4 uurtjes naar school. Wel tot het 8e uurquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Je zou maar weekend hebben tot dinsdag
Ik voel je pijn broederquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Morgen nog 4 uurtjes naar school. Wel tot het 8e uur
Op zich niks mis met het 4e of 5e uur pas naar school moeten.quote:
ik heb al vanaf maandagmiddag 11 uur weekend tot volgende week dinsdag om 9 uur, dan om 11 uur zomervakantie (laten we de tentamens maar vergetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi
Je zou maar weekend hebben tot dinsdag
Hehe, ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Op zich niks mis met het 4e of 5e uur pas naar school moeten.
Wel jammer dat het nou net op een vrijdag moet zijn
Jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al vanaf maandagmiddag 11 uur weekend tot volgende week dinsdag om 9 uur, dan om 11 uur zomervakantie (laten we de tentamens maar vergeten)
heeft ie een site?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Sof, ik kwam net op de site van Willem terecht en ben nu voor het leven getraumatiseerd.![]()
![]()
Ja, maar er kwamen bepaalde foto's in beeld die ik liever nooit meer zie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft ie een site?
oh wacht. die ene
welkequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar er kwamen bepaalde foto's in beeld die ik liever nooit meer zie.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar er kwamen bepaalde foto's in beeld die ik liever nooit meer zie.![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Sof, ik kwam net op de site van Willem terecht en ben nu voor het leven getraumatiseerd.![]()
![]()
Vanavond ben ik er nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar, vanavond krijgt iedereen uitleg in de SC van mevrouw Willem zelf.
Ja hoe leg ik dit uit, ik denk dat ik dat aan Osuchi overlaat, die zou het vanavond uitleggen in de SC.quote:
ze lopen al de hele ochtend te praten over ene willem en willen niet zeggen wie t is nadat ik t vroeg. LB heeft het gezien.quote:
Onze koningquote:
Ik dm je wel even.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze lopen al de hele ochtend te praten over ene willem en willen niet zeggen wie t is nadat ik t vroeg. LB heeft het gezien.
hoe moeilijk was het?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Willem is een oude man die seksverhalen schreef over een bepaalde fokker. nuff said.
Die schreef zij niet hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, en we hebben het nu over Osuchi. fijn om te weten dat ze seksverhalen schreef.
Nee ook niet, voor zover ik weet (correct me if I'm wrong) speelde zij een rol in het verhaal, maar werd ie geschreven door een oude vent. Mja ze legt het vanavond zelf maar uit ook.quote:
Oh, ik hoorde net wat anders.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ook niet, voor zover ik weet (correct me if I'm wrong) speelde zij een rol in het verhaal, maar werd ie geschreven door een oude vent. Mja ze legt het vanavond zelf maar uit ook.
Dan doe je iets foutquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
13;30 - 16;00, was 14;30 klaar, maar dat was bij Nederlands ook al zo
Wat dan? Dit is wat ik weet.quote:
Nederlands ~32 van de 47 punten, ik ben gewoon altijd snel met toetsen en dus ook met examens, hoe langzaam ik ook werk...quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Las ik daar nou seksverhalen? Tijd om te stoppen met lurken.
Ik haal even mijn pizza uit de oven, rustig posten dames en heren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
zo veel stelt het allemaal ook weer niet voor mijn inziens.
mijns inziens*quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
zo veel stelt het allemaal ook weer niet voor mijn inziens.
Moet ik hem dan op de post doen of mailen? Als ik hem moet afdrukken moet ik alles in CMYK ontwerpenquote:Je begint de intake met het inzenden van je motivatiebrief. Hierin motiveer je
schriftelijk waarom jij vindt de meest geschikte kandidaat te zijn voor deze
opleiding.
Mailen kan wel toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik hem dan op de post doen of mailen? Als ik hem moet afdrukken moet ik alles in CMYK ontwerpen
ze=zijn. Nog erger dan me ipv mijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn werkgever belt niet meer omdat ze seceratesse ziek is ze zouden vandaag bellen
ga je nu weer beginnen over aanklagen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn werkgever belt niet meer omdat ze seceratesse ziek is ze zouden vandaag bellen
dat waren nog eens tijden waarin Jordy nog veel respect voor me had.quote:
Alleen nog niet voor PC toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:16 schreef nodig het volgende:
GTA V te preorderen voor 38 euro nog wat mensjes. Wees erbij wees erbij.
Die komt achteraf nog een keer. Misschienquote:
Zondequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die komt achteraf nog een keer. Misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |