SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Big fucking dealquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga de uitleg geven.
Er was eens een 13 jarige user die heule vieze verhaaltjes maakte. Daar lachen we nu om. Er is ook een topic van.
Ik weet veeeeel meer dan julliequote:
Er is nog geen instagram voor Windows Phone dus die van mij is nu een half jaar doodquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:18 schreef Pastapipos het volgende:
Wie wil zijn/haar instagram met mij delen
quote:
Ikkuhquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:18 schreef Pastapipos het volgende:
Wie wil zijn/haar instagram met mij delen
Ik volg jequote:
*volgt terugquote:
Watquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:26 schreef badschaap het volgende:
Toenet belde onbekend nummer ik nam niet op, nu heb die een bericht op.mr voicemail achtergelaten. T zal heel wss niks zijn, maar.iemand heeft al eens geprobeerd mij te bedrijgen via de telefoon
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:02 schreef HugoBaas het volgende:
Godverdomme!![]()
Dat dikke wijf met die bolle plofkop van 14 is weer actief op Fok!
Maar dit keer onder de naam StolenSweetheart
Klacht: Fairydust![]()
![]()
![]()
hihi lobiiiquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef Etsu het volgende:
effies naar de bank, dan fiets wegbrengen naar fietsenmaker, dan boodschappen doen, dan naar mn nieuwe huis, lovejullie xox
ik ook van jou weet je tochquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef Etsu het volgende:
effies naar de bank, dan fiets wegbrengen naar fietsenmaker, dan boodschappen doen, dan naar mn nieuwe huis, lovejullie xox
quote:
Heb ik met een vriendin als vaderdag ontbijt gemaakt 2 jaar geleden ofzo. De helft verbrandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef Pastapipos het volgende:
Die intro
Sowieso die bass door het hele nummer heenGeminiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |