Regen valt er hoe dan ook zeker, vanmiddag tot zaterdagochtend 80 - 120 mm. Kalme etappe gezien het weer, of een onrustige waarbij er veel het asfalt zullen voelen....quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef Chiappucci het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Treviso/4299807
Het kan zelfs flink onweren in Treviso vandaag....
Nou ja, gelukkig is vallen op nat asfalt vaak zonder erg, zolang je tijdens het glijden maar geen paaltje of stoeprand tegenkomt. Het is zo glad dat je fietspakje vaak niet eens kapotscheurt, kun je m morgen gewoon weer aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Regen valt er hoe dan ook zeker, vanmiddag tot zaterdagochtend 80 - 120 mm. Kalme etappe gezien het weer, of een onrustige waarbij er veel het asfalt zullen voelen....
Gaan ze de pits in voor regenbanden? Ik hoorde dat Ayrton Senna aardige regenraces kon rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef mincemeat het volgende:
Inge de Bruijn gaat denk ik winnen vandaag.
Simon Vroemen lijkt me ook niet uit te vlakken, die heeft expertise met de waterbak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze de pits in voor regenbanden? Ik hoorde dat Ayrton Senna aardige regenraces kon rijden.
Gezien de regen en de kou.. harde punten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef mincemeat het volgende:
Hoeveel punten haal je eigenlijk als je als eerste over de streep komt?
Punten voor wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef mincemeat het volgende:
Hoeveel punten haal je eigenlijk als je als eerste over de streep komt?
Amai zeg, da ge da nie wit. Da's het vliegtuig op 8000m hoogte, die zorgt ervoor dat U HD beeld in huis krijgt. Voila, da's straf, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:08 schreef Ereinion het volgende:
Ik schakel net in. Wat een goede beelden zeg. Weten jullie toevallig welk bedrijf daarvoor verantwoordelijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |