Ah, bedankt! en heb idd vaker drum programma’s gebruikt.. maar wil het toch even lekker ouderwestquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
drumkit form hellen ook gewoon zelf doen.
(ik heb trouwens je topic titel een beetje aangepast om het duidelijker te maken)
Das mooi! Als je wilt mag je meedoenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tsja ik kan het wel drummen. Ik drum ook op Hocus Pocus, Earth & Fire etc....
In welke provincie woon je? Studio staat in Zaandam en we hebben oefenruimte met opname aparatuur in drenthequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tsja ik kan het wel drummen. Ik drum ook op Hocus Pocus, Earth & Fire etc....
Heb je zelf eventueel goed aparatuur om op te nemen anders?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ja ik denk dat daar nog wat problemen liggen. Ik woon in Leeuwardenenfin we zijn nu alvast met elkaar in contact
Uh nee sorry. Drente vind ik geen ramp om te rijden hoor. En anders moet je een andere beetje skilled drummer vinden. Zo ingewikkeld is dat nummer nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:14 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Heb je zelf eventueel goed aparatuur om op te nemen anders?
Doen we het via email... dat je het opstuurd ofzo?
niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh nee sorry. Drente vind ik geen ramp om te rijden hoor. En anders moet je een andere beetje skilled drummer vinden. Zo ingewikkeld is dat nummer nou ook weer niet.
kwart noten op de ride, hele noten op de snare en 2 keer per maat op de bassdrum. Suc6!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:17 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
niet?ik heb een drumstel staan.. maar nog niet uitgeprobeerd.. zal ik?
Als het in éék keer lukt wel.. het wordt later allemaal aan elkaar geplaktquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
kwart noten op de ride, hele noten op de snare en 2 keer per maat op de bassdrum. Suc6!
is het 1 keer iets opnemen? wil best komen hoor
En dan is het een kwestie van ik doe een koptelefoon op met dat nummer en dat drum ik mee. paar keer even doen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Als het in éék keer lukt wel.. het wordt later allemaal aan elkaar geplakt
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En dan is het een kwestie van ik doe een koptelefoon op met dat nummer en dat drum ik mee. paar keer even doen?
Ok en wanneer had je dit gewild?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Jaeigerlijk is dat het inderdaad.
Weet ik nog niet precies.. ik laat het nog wel weten wanneer het mij het beste uit komt, en dan kunt u aangegeven of het dan ook het beste voor u is.quote:
U? we zitten op FOK! hequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies.. ik laat het nog wel weten wanneer het mij het beste uit komt, en dan kunt u aangegeven of het dan ook het beste voor u is.
Omdat het een cover is, kan ik er niet echt veel mee.. tis meer voor hobby, en zal meer op youtube verschijnen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
U? we zitten op FOK! he
maar wat doe je er precies mee?
Zag hem staan.. maar niet bekeken.. zal ik wel even doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:49 schreef Nemephis het volgende:
Tof!
* meld me aan als reserve-speler
Ken je trouwens deze versie met Ruud van der Lubbe al? Vind ik persoonlijk ook erg mooi.
Ruimte vlakbij emmen.. Exloo maar is eigenlijk meer prive stuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:51 schreef Nemephis het volgende:
Waar in Drenthe zitten jullie? Benieuwd of ik dat al ken.
Hier in drenthe staat een simpele 5 sets.. snare en ride ect staat er al, maar als je dubbel wilt mag dat ook ^^quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik hoor het wel! Lijkt me leuk. Wat voor drumkit staat er? Moet ik zelf me eigen snare en ride meenemen?
Ok ik hoor het welquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Hier in drenthe staat een simpele 5 sets.. snare en ride ect staat er al, maar als je dubbel wilt mag dat ook ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |