Editquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
Zal m.i. toch niet veel meer uitmaken nu het op zijn einde loopt.
Een vraagje: Als je de standaard uitzending van het weekend gemist hebt,wanneer wordt deze dan weer herhaalt? Ik bedoel dus niet uitzending gemist o.i.d.
Geen idee. De mensen die het huis moesten verlaten zijn nu ook gewoon weer terugquote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef beequeen het volgende:
Hero heeft de code van de kluis. Waar gaat dit over?
Of heb ik iets gemist?
Om wat Tijn zegt en natuurlijk om de andere drie even te laten geloven dat er twee weg zijn. Altijd leuk om dan de teleurstelling te zien als ze gewoon nog in het spel zitten.quote:
Dat viel nogal mee of tegen, afhankelijk van hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Altijd leuk om dan de teleurstelling te zien als ze gewoon nog in het spel zitten.
Ze wisten het iig goed te verbergenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat viel nogal mee of tegen, afhankelijk van hoe je het bekijkt.
Ik kijk elke week en snap er nog de ballen van.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef beequeen het volgende:
Scrut, dat is voor de mensen die eik niet kijken of met een half oog. net als ik en ik ben nog geen cent wijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |