Bitterend, Clubsoda heeft een topic (of twee?) terug ook iets gepost over impulscontrole. Dat is misschien ook nog wel interessant voor je om terug te lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het soms moeilijk te weten of ze iets kunnen begrijpen of niet..zijn er daar leuke boeken voor? ik wil niet te veel van haar verwachten, maar ik kan niet altijd bedenken of ze iets wel of niet begrijpt (dus wel uitleggen waarom iets niet mag of heeft het geen zin want ze het niet zou begrijpen)
Baby's zijn echt makkelijk wat dat betreft hihi
Idd een aanrader! Het lezen van dit soort boeken helpt mij heel erg. Begrijpen waar gedrag vandaan komt, wat hij wel en niet kan etc. Op basis daarvan bepaal ik mijn 'strategie'. Gewenste gedrag benoemen werkt hier doorgaans erg goed. Broodkorsten worden nu netjes aan mij gegeven ipv dat deze op de grond worden gegooidquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
Oja, zie ook het boek:
Het Babybrein van Van Elk en Hunnius
Ja, ik vind het ook heel prettig om zulke zaken over de ontwikkeling te weten. Daar kan ik dan m'n handelen op aanpassen. Als ik bepaalde kennis niet had, had ik waarschijnlijk ook heel anders gereageerd in sommige situaties.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Idd een aanrader! Het lezen van dit soort boeken helpt mij heel erg. Begrijpen waar gedrag vandaan komt, wat hij wel en niet kan etc. Op basis daarvan bepaal ik mijn 'strategie'.
Vastberaden om geen randjes te eten.quote:Broodkorsten worden nu netjes aan mij gegeven ipv dat deze op de grond worden gegooidHet niet eten van broodkorsten blijkt trouwens een principekwestie te zijn! Laatst als experiment de korstjes weggesneden en toen liet Simon alsnog de randjes liggen
![]()
Wij hebben momenteel trouwens een echt poppenvadertje
Hier moet ik juist moeite doen om hem bij onze auto weg te krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier buiten is het vaak al snel een vingertje richting de speeltuin, en dan de loop erheen. Hem dan naar de auto lokken is dan niet zo makkelijk.. Maar gelukkig is hij nog tilbaar
Maar het idee werkt ergens anders wel beter...
Sam, je bedoelt je dreumesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:56 schreef Sam1993 het volgende:
Clubsoda. Het is ook enorm vermoeiend dat heb ik nu al.
Tinu, Goed he dat die kleintjes zo snel gaan. Lisa zat van de week bij de oppaskindjes ook ineens op de 5e tree van de trap de poes te aaien. Ze hebben daar geen traphekjes meer de kinderen zijn al ouder ik wist ook niet dat ze dat kon.
Mijn baby geeft mij en mijn vriend geen kusjes. maar alle andere wel. Ze zit nu in de box gaat ze op de babypop staan begint die te huilen pakt ze hem op en geeft ze hem een kusje en knuffel. Zo lief om te zien. Stiekem ben ik een beetje jaloers op de pop ik wil ook een kwijlkus van mijn babytje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |