Mijn bh's zijn vaak niet duurder dan 15 euro; dus duur hoeft heul nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan best, ik ga niet velen geld eraan uitgeven
dat is toch ook dom?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
En toch denk ik bij mensen die urgent een goedkoop huis moeten omdat ze geen fatsoenlijke baan en wel een kint krijgen vaak: de volgorde. Je hebt 'm niet begrepen.
(ja, dat mag ik vast niet denken maar ik doe het lekker toch)
Is ook vaak wel zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
En toch denk ik bij mensen die urgent een goedkoop huis moeten omdat ze geen fatsoenlijke baan en wel een kint krijgen vaak: de volgorde. Je hebt 'm niet begrepen.
Denk ik ook hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Als een kint kan leven van liefde kun je ook prima op kamers wonen met een babyquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor.
Maar meestal was dat dan een ongelukje en een kind kan toch leven van liefde?
Jup agreequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind urgentie voornamelijk voor mensen die uit een gewelddadige / gevaarlijke omgeving komen en dus niet veilig zijn in hun eigen huis.
Dat jij besluit om te baren / trouwen / scheiden is verminderd urgent.
Nou, ik snap dat een scheiding echt heel kut kan zijn zonder urgentie en heb ook wel gezien in welke situaties mensen komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind urgentie voornamelijk voor mensen die uit een gewelddadige / gevaarlijke omgeving komen en dus niet veilig zijn in hun eigen huis.
Dat jij besluit om te baren / trouwen / scheiden is verminderd urgent.
Ik weet ook wel dat de jouwe niet gepland was en dat je niet bij je ouders / schoonouders kon wonen. Besides, het is goed gekomen. Ik heb het ook vnl over mensen die BEWUST gaan biggen en dan ineens bedenken dat ze geen huis hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik nou mijn situatie uit ga leggen lijkt dat op verdedigen dus ik doe het niet
Ik ga m`n naaimachine eens starten, er ligt al 2 maanden een reeds geknipte zomerjas voor Bep te wachten op naaizin
Die is wel heel matigquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
"JA IK MOET URGENNNNT EEN WONING, DEZE MAAND NOG!"
"waarom dan?"
"OMDAT IK GA TROUWEN OVER DRIE WEKEN!1"
Seen it happen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
"JA IK MOET URGENNNNT EEN WONING, DEZE MAAND NOG!"
"waarom dan?"
"OMDAT IK GA TROUWEN OVER DRIE WEKEN!1"
Seen it happen.
Ja nou ja we waren er beide van overtuigd dat we onvruchtbaar warenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de jouwe niet gepland was en dat je niet bij je ouders / schoonouders kon wonen. Besides, het is goed gekomen. Ik heb het ook vnl over mensen die BEWUST gaan biggen en dan ineens bedenken dat ze geen huis hebben
Nee, maar wat moet je dan? De helft van de huwelijken strandt, dan gaat dus iedereen op urgentie onderhand en dan heeft urgentie ook geen waarde meer. Starters komen er noooooit meer tussen. En echt urgente gevallen gaan dood omdat de urgentie te lang duurt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik snap dat een scheiding echt heel kut kan zijn zonder urgentie en heb ook wel gezien in welke situaties mensen komen.
Maar ja, dat gebeurt gewoon teveel, onbegonnen werk om daar urgenties voor uit te geven.
Feit blijft wel dat de kinderen natuurlijk niet voor de situatie kiezen.
Dat soort mensenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de jouwe niet gepland was en dat je niet bij je ouders / schoonouders kon wonen. Besides, het is goed gekomen. Ik heb het ook vnl over mensen die BEWUST gaan biggen en dan ineens bedenken dat ze geen huis hebben
HOEzo dachten jullie dat dan? Jij was 18 oid toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja nou ja we waren er beide van overtuigd dat we onvruchtbaar warendus heel slim was het niet
Magoe, het is opgelost en ik heb geen spijt van hoe het toen is gelopen en de manier waarop alles is gegaan
Dat is veel te veel stress jongequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn pa; die eigenlijk niet goed snapt dat je eerst gaat samen wonen en dan pas gaat trouwen... Uit huis trouwen en dan samenwonen; dát is de volgorde
Ouwe met zijn ouwe denkwijze
En dan zeggen dat werken gewoon niet echt jouw ding isquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat soort mensen![]()
Dat zijn ook degene die uiteindelijk wel een huis krijgen, nog steeds nauwelijks inkomen krijgen en het dan een goed idee vinden om er nog 5 kinderen uit te persen
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet je dan? De helft van de huwelijken strandt, dan gaat dus iedereen op urgentie onderhand en dan heeft urgentie ook geen waarde meer. Starters komen er noooooit meer tussen. En echt urgente gevallen gaan dood omdat de urgentie te lang duurt.
Of zou je nog gradaties in urgentie hebben?
Ik was 19, hij 24. We kenden alleen maar verhalen van mensen waar het een jaar of meer duurde voor ze zwanger waren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo dachten jullie dat dan? Jij was 18 oid toch?
Geschenk van godquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik was 19, hij 24. We kenden alleen maar verhalen van mensen waar het een jaar of meer duurde voor ze zwanger waren.
We dachten dat het zo`n vaart niet zou lopen, 1x onbeschermd.
Dat deed het dus wel
Maar als we echt geen kind wilden hadden we dat risico absoluut niet genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb laatst ook een keer onbeschermd gebatst om te oefenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik was 19, hij 24. We kenden alleen maar verhalen van mensen waar het een jaar of meer duurde voor ze zwanger waren.
We dachten dat het zo`n vaart niet zou lopen, 1x onbeschermd.
Dat deed het dus wel
Maar als we echt geen kind wilden hadden we dat risico absoluut niet genomen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geschenk van godHet had zo moeten zijn jonge! Dit kind had ons uitgezocht als zijn oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I`m not weird. I`m limited edition.
*flats*quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een keer onbeschermd gebatst om te oefenen![]()
Ik weet meteen weer waarom ik rubbers zo fijn vind
Maar je was niet getrouwd, dus nu gaan jullie alle vijf naar de hel. Sorry.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het had zo moeten zijn jonge! Dit kind had ons uitgezocht als zijn ouders
quote:
quote:De puberteit (of pubescentie) is de periode waarin meisjes en jongens zich tot volwassene ontwikkelen. Ze worden geslachtsrijp en ontwikkelen zich mentaal tot volwassenen. In het algemeen valt de puberteit tussen het tiende en achttiende levensjaar.
De leukste mensen zitten in de hel dus primaquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je was niet getrouwd, dus nu gaan jullie alle vijf naar de hel. Sorry.
Ja meteen je bed weer verschonen ook, gatverredammequote:
Wat had je gedaan als het raak was geweest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een keer onbeschermd gebatst om te oefenen![]()
Ik weet meteen weer waarom ik rubbers zo fijn vind
Jonge, ik ga trouwen, daar hoort een kint bij!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat had je gedaan als het raak was geweest?
Of is dat toch wel het plan straks?
Ach, straks heb je toch geen seks voor de lol meer, dus dan maakt het niet uit of je rubbers hebt of niet
Handdoek tussen je poten vouwen, omrollen en snurkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja meteen je bed weer verschonen ook, gatverredamme
HOE doen mensen dat? Altijd een strandlaken er onder? Nooit batsen? Voor het zingen de kerk uit en je muil vol laten spuiten?
Hoax, jij bent ook een puberquote:
Die laatste is wel een goedequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Handdoek tussen je poten vouwen, omrollen en snurken
Of als je bovenop zit, ff uitdruipen boven z`n navel en hem het op laten lossen
Daarom staan we ook nogsteeds in Breda ingeschrevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar wat moet je dan? De helft van de huwelijken strandt, dan gaat dus iedereen op urgentie onderhand en dan heeft urgentie ook geen waarde meer. Starters komen er noooooit meer tussen. En echt urgente gevallen gaan dood omdat de urgentie te lang duurt.
Of zou je nog gradaties in urgentie hebben?
Ik vond jou wel een goede om te vechten tegen de verwachtingen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, ik ga trouwen, daar hoort een kint bij!
Niet?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daarom staan we ook nogsteeds in Breda ingeschrevenvoor die 11 euro geen gezeik
De rebellie sterft snel af hoor, na je dertigstequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond jou wel een goede om te vechten tegen de verwachtingen.![]()
Hoewel het ook wel een goede stunt zou zijn om te zeggen HAHAHA IK BEN ALLANG ZWANGER!
Of je kind eruit poepen op je bruiloft
Vertel dat Fred maar eensquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De rebellie sterft snel af hoor, na je dertigste
Voor rennen heb ik geen tijd, dan ligt die flats allang ergens op de vloer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
benen dicht; handdoek/wc-papier (laten) halen; tussen je benen frotten; rennen naar toilet
Of idd op hem![]()
Owjah wat weet ik veel.. batsen is al meer dan een jaar geleden
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat is snowballen?
Wil ik het weten?
quote:Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat is snowballen?
Wil ik het weten?
Je moet het verpakken als een morantisch kusje na het pijpen. Let goed op zijn hooft als het kwartje valt.quote:
Ik vond jou eigenlijk wel het type om zoiets een keer te proberenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus zal me nooit meer willen zoenen na het pijpen als ik zoiets zou flikken
Niet bij hemquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk wel het type om zoiets een keer te proberen
Arm poeskequote:
Boxtel - Tilburg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
WAAR? Die tref ik nou nooit
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Boxtel - Tilburg.
Hij was nog geen 30, had mooie ogen en staarde me aan
Nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij zag er niet zo oud uit jonguhhh. Dat zie je toch gelijk als iemand 30 is![]()
kusjekroel
dit!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:40 schreef Mss het volgende:
Mensen die de 30 passeren krijgen zo'n soort van aura om zich heen die alleen voor 30-ers te zien is.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij niet
Iedereen denkt altijd dat ik de oudste ben als ze mij en m'n zus zien!!
Je mag de mijne wel lenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut ik hb geen papa om geld aan te vragen fml
Volgens mijn rodeklatskalender zou ik de dag na de bruuloft gaan klatsen. En ik ga naar Griekenland. Thanks but noooooo thanks.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah okay! das wel handig ja, ik neem aan ivm niet ongesteld op bruiloft?
Klinkt eng! Was om niet ongesteld te worden toch?quote:
Ja dit moet kunnen toch?quote:
Ja zo is t veel relaxter dan iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mijn rodeklatskalender zou ik de dag na de bruuloft gaan klatsen. En ik ga naar Griekenland. Thanks but noooooo thanks.
Je had ook gewoon zwanger kunnen wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mijn rodeklatskalender zou ik de dag na de bruuloft gaan klatsen. En ik ga naar Griekenland. Thanks but noooooo thanks.
Koop bij wehkamf een corrigerend badpak en gaaaan:quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Klinkt eng! Was om niet ongesteld te worden toch?
Ohai, zij met een doods leven groeten u. Ik vermaak me prima ( not), dagelijkse hoogtepunten zijn een blokje om of even naar het centrum lopen met mini en nano, heheheh. Ik snap niet hoe die huismoeders dat allemaal doen, ik verveel me hier stierlijk maar ik weet dat ik straks weer aan het werk mag. Best lekker hoor, dat verlof, maar nu alles een beetje op de rit is, heb ik het hier wel weer gezien.
Maar, alweer begonnen met sporten( fuck joe extra kilo's, waarom blijven jullie aan me kleven, de baby is der al uit) en volgende week het toppunt van degelijkheid, een midweeks naar Centerparcshet dilemma is nu, to swim or not to swim?
Pro's:
Cool zwembad
Leuk voor midi en mini
Aangezien ik mijn sporten mis, toch nog iets van beweging
Con's:
Ik voel me niet schmecksy, lichtelijk uitgedrukt
Geen passende zwemkleding
Flubbers overal!
Je gaat je toch niet druk maken over hoe je eruit ziet in een Centerparks bad?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ohai, zij met een doods leven groeten u. Ik vermaak me prima ( not), dagelijkse hoogtepunten zijn een blokje om of even naar het centrum lopen met mini en nano, heheheh. Ik snap niet hoe die huismoeders dat allemaal doen, ik verveel me hier stierlijk maar ik weet dat ik straks weer aan het werk mag. Best lekker hoor, dat verlof, maar nu alles een beetje op de rit is, heb ik het hier wel weer gezien.
Maar, alweer begonnen met sporten( fuck joe extra kilo's, waarom blijven jullie aan me kleven, de baby is der al uit) en volgende week het toppunt van degelijkheid, een midweeks naar Centerparcshet dilemma is nu, to swim or not to swim?
Pro's:
Cool zwembad
Leuk voor midi en mini
Con's:
Flubbers overal!
Als je niet lekker in je vel zit qua uiterlijk zou ik gewoon een mooi badpak kopen waar je wat zekerder invoelt en gewoon lekker gaan zwemmen. Uiteindelijk ga je jezelf voor je kop slaan als je niet lekker gaat zwemmen met de kids want dat is super awesomequote:Op donderdag 16 mei 2013 11:56 schreef milka82 het volgende:
[..]
Pro's:
Cool zwembad
Leuk voor midi en mini
Con's:
Flubbers overal!
max drie weken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dit moet kunnen toch?![]()
[..]
Ja zo is t veel relaxter dan iddik had er nog nooit van gehoord alleen van pil doorslikken. Maar hoe lang wordt het dan uitgesteld?
Ja wel geprobeerd, niet gelukt VERDOMMEquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had ook gewoon zwanger kunnen worden
Zou wel garpig zijn, zo van "ja die pil werkt zo goed, geen rode klatsquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja wel geprobeerd, niet gelukt VERDOMME
Hoewel, als ik vandaag, morgen en zaterdag onbeschermd bats kan het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |