PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
http://wefut.nl/squad/1475quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb WeFUT vanmiddag verkocht aan een rijke Rus en ik ben gelijk geëmigreerd. Succes verder.
Backfire: http://wefut.nl/squad/1476quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.nl/squad/1475
Godverdomme zeg, kijk zijn positie
Ik ook, eigenlijk leuker dan Jersey shorequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best wel geniaal
Ik heb al deze afleveringen al gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best wel geniaal
Waarom Gomisquote:
Is echt wel leuker dan Jersey Shore, er wordt veel meer geneukt en er zijn veel meer komische situatiesquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, eigenlijk leuker dan Jersey shore
En de accentenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is echt wel leuker dan Jersey Shore, er wordt veel meer geneukt en er zijn veel meer komische situaties
Ik nog niet maar het gaat nu door tot 2 uur 's nachts ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb al deze afleveringen al gezien
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Baas. Held. Nieuwe Meester. Superlatieven schieten te kort. VEEG ME OP!!!
Gurbuhquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:01 schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
Toppie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar was 4231 leuker omdat je niet die debiele link naar CAM en ST had
Bid tokensquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Dat EA vorig jaar gewoon uit medeleven met het FOK!forum alsnog die TOTY Suk heeft uitgebracht.Ik heb me toen wel echt ziekgelachen.
Hij was ook gewoon fucking goed.
[ afbeelding ]
Ben jij dat danquote:
Wist je dat echt niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben jij dat dan![]()
En hoe zit het met Marcie?
Hij komt nog wel regelmatig online met Fifa op de console
Godverdomme, al die andere namenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet?
Marcie was hier vanmiddag nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, nu je het zegt zie ik een grote gelijkenis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Marcie en GJE zijn vervangen door Tbakkert en Djeetje
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben Nectar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik kreeg geen Vertonghen maar wel Cechquote:
Wat....heeft hij serieus door Fok een TOTY gekregen vorig jaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Dat EA vorig jaar gewoon uit medeleven met het FOK!forum alsnog die TOTY Suk heeft uitgebracht.Ik heb me toen wel echt ziekgelachen.
[ afbeelding ]
Ja! Wist je dat niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat....heeft hij serieus door Fok een TOTY gekregen vorig jaar?
Onder welke steen kom jij vandaan? Dat was toen voorpagina nieuws op FOK!.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als een gek gelobbyd met z'n allen op het EA forum toen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik hier nog niet actief in het FUT deelquote:
TOTY Most Consistent zat 'ie toen in geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als een gek gelobbyd met z'n allen op het EA forum toen.
Least Consistent volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
TOTY Most Consistent zat 'ie toen in geloof ik.
Was dit echt ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie het trouwens ook dat je niet meer kan zien op je eigen tradepile wanneer een kaartje afloopt, de tijd is weggehaald
Dat stond er niet bij.quote:
Kan nietquote:
Wat een ontzettend kutteam is dit danquote:
Achja altijd zeiken over mensen met pace en hoe goed hij wel niet is dat hij met 60 pace speeltquote:
Je zit in de Matrix.quote:
Omdat hij dat ene Feyenoord team heeft waarmee hij af en toe tegen de CPU speeltquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja altijd zeiken over mensen met pace en hoe goed hij wel niet is dat hij met 60 pace speelt
oh had net een excel voor je maar laat maar zittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 1 keer en je bent je contributer status kwijt.
Vuur met vuur bestrijdenquote:
Luister niet naar pascal!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh had net een excel voor je maar laat maar zitten
sorry sorry echt sorry het was een grap sorryquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh had net een excel voor je maar laat maar zitten
Muller wide camquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt 0,0 inspiratie
Mooi goal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157211292
clubs
Fellaini telt voor 3quote:
Ik heb een team met een speler met 63 pace, ben ik nu ook goed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij dat ene Feyenoord team heeft waarmee hij af en toe tegen de CPU speelt
quote:
ikquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
sorry sorry echt sorry het was een grap sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en deze eerder was wel nice ;p ging supersnel ineensquote:
Waarom heb ik die niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 1 keer en je bent je contributer status kwijt.
quote:
waarvoor dank. Truste nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toprak kost nu minder dan 10k. Dat wil ik nog even zeggen voordat ik ga slapen.
Dit weekeinde nog verkocht voor 30kquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toprak kost nu minder dan 10k. Dat wil ik nog even zeggen voordat ik ga slapen.
Ik heb in ieder geval deze shit aangegeven:quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. bedankt he nu kan ik goed slapen vannacht
quote:
Dan kunnen ze wel 50 man de contributer status gevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval deze shit aangegeven:
- posities achter de naam bij het zoeken
- welk type kaart het is, achter de naam (TOTY, IF1, etc etc)
Hmm ja, bedankt daarvoor, maar ik kan het niet maken om jou nu ook een contributor status te geven daarvoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval deze shit aangegeven:
- posities achter de naam bij het zoeken
- welk type kaart het is, achter de naam (TOTY, IF1, etc etc)
Idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel 50 man de contributer status geven
Win Divisie 1.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Nickskuh het volgende:
Moet nog 25k om mn team af te makenVerdomme
10 minuten SMLENO'enquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Nickskuh het volgende:
Moet nog 25k om mn team af te makenVerdomme
ik wilde in dat bestand met clublogo's op pagina 2 doenquote:
aah op die manier, ik wist niet dat er zo'n hoge eisen aan hingenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm ja, bedankt daarvoor, maar ik kan het niet maken om jou nu ook een contributor status te geven daarvoor.
De mensen die contributor zijn hebben echt honderden spelers ingevoerd of iets anders wat ongelofelijk veel tijd heeft gekost. Als ik iedereen zo'n status moet geven voor een goede tip, dan is iedereen contributor.
FUT op de PC is verziekt. Stop gewoon met FUT op de PC johquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef MolFan het volgende:
FUT op de PC gaat nergens over in Divisie 1
Kom net 8 keer achter elkaar! een bronzen team tegen met 20 chem ofzo die insta leaven wanneer de match begint, waarom doet men dit en wanneer gaat EA er eens iets aan doen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
FUT op de PC is verziekt. Stop gewoon met FUT op de PC joh
Sowieso, FIFA op de PC
Wacht op next gen consolesquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, FIFA op de PC
goffer 2000 euro en mijn vrouw is bij mij wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
aah op die manier, ik wist niet dat er zo'n hoge eisen aan hingen
Graphics zijn overigens wel 90x beter en speel gewoon met controller obvquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, FIFA op de PC
Adsense banners erop?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef pascal08 het volgende:
Maar goed, je moet het ook zo zien dat Reemi en ik met WeFUT helemaal niets verdienen, in tegendeel, het kost ons alleen maar geld. Daarnaast zijn we ook enorm veel tijd kwijt aan het updaten en up-to-date houden van de site. Ik zie het eigenlijk al een projectje waarbij jullie ons helpen om de site zo goed mogelijk te maken.
Ik heb wel een aantal leuke plannetjes, maar die hebben ongelofelijk veel tijd nodig om uitgewerkt te worden. Mocht het ooit zover zijn, dan zou ik bepaalde functies alleen toegankelijk kunnen maken voor de mensen die echt iets hebben bijgedragen, als bedankje en dat zijn dan niet de lulligste functies.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik wilde in dat bestand met clublogo's op pagina 2 doen
haha je klikte gr gr baje
en dat mailen maar dat lukt even niet dus bij deze
nee ik heb niet de stats
Nah, dan houd ik liever de site ads-vrij. Ik doe het niet voor het geld, anders had ik wel iets anders gedaan. Ik doe het voor de lol en alle hulp die ik krijg is welkom.quote:
half uurtje toegang tot jouw autobuyer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef pascal08 het volgende:
Maar goed, je moet het ook zo zien dat Reemi en ik met WeFUT helemaal niets verdienen, in tegendeel, het kost ons alleen maar geld. Daarnaast zijn we ook enorm veel tijd kwijt aan het updaten en up-to-date houden van de site. Ik zie het eigenlijk al een projectje waarbij jullie ons helpen om de site zo goed mogelijk te maken.
Ik heb wel een aantal leuke plannetjes, maar die hebben ongelofelijk veel tijd nodig om uitgewerkt te worden. Mocht het ooit zover zijn, dan zou ik bepaalde functies alleen toegankelijk kunnen maken voor de mensen die echt iets hebben bijgedragen, als bedankje en dat zijn dan niet de lulligste functies.
Je kan ook te ver gaan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
half uurtje toegang tot jouw autobuyer?
Maar 7 van de meest gebruikte spelers idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel leuke hybrid als je de pace wegdenkt
Je kan banners onder de squads zetten, valt niet direct op en je haalt je kosten voor hosting etc er in ieder geval uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nah, dan houd ik liever de site ads-vrij. Ik doe het niet voor het geld, anders had ik wel iets anders gedaan. Ik doe het voor de lol en alle hulp die ik krijg is welkom.
Was het maar zo'n feest. Die banners leveren geen zak op en helemaal niks als niemand er op klikt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan banners onder de squads zetten, valt niet direct op en je haalt je kosten voor hosting etc er in ieder geval uit
Ook even niet naar de namen kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar 7 van de meest gebruikte spelers idd.
Moet je ze optimaliseren en bepaalde advertenties eruit filterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Die banners leveren geen zak op en helemaal niks als niemand er op klikt.
Wat blijft er dan over? Knap hoor, een BPL/Ligue 1 hybrid. Wel erg kleurrijk. Enig. Schitterend. Even fappen brb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook even niet naar de namen kijken
Fappen op hybrids met totaal onbekende spelersquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat blijft er dan over? Knap hoor, een BPL/Ligue 1 hybrid. Wel erg kleurrijk. Enig. Schitterend. Even fappen brb.
Hoezo is dit een pauperteam dan? Je voorhoede is 5 tot 10x zoveel waard als het gemiddelde FUT teamquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit pauperteam heb ik zojuist mijn mooiste goal ooit gemaakt:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157212161
Wilfried Bony FC? Lijkt verdacht veel op mijnequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, op Benteke en Hazard naquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een pauperteam dan? Je voorhoede is 5 tot 10x zoveel waard als het gemiddelde FUT team
bazenpannaquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Die actiequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dat is hetzelfde als aantonen met een filmpje dat sinterklaas niet bestaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Autobuyers bestaan niet zoja toon ff aan met filmpje
gr gr
Lijkt me nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand hier eigenlijk een AB maken ?
Moeten vast filmpjes van zijn toch als het zou bestaan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als aantonen met een filmpje dat sinterklaas niet bestaat
gr gr
Geen werking van de ABer te zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.nextgenupdate.(...)crack-more-less.html
Gr gr
Hou nou maar weer op, clown.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geen werking van de ABer te zien
gr gr
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid randdebielen op dit forum.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef Nickskuh het volgende:
EA
Tijd genoeg om iedere temperaar een ban uit te delen maar om een fatsoenlijk werkend spel te maken in 1 jaar, ho maar
Wutttquote:
Verkopen die handelquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:11 schreef Tim86 het volgende:
Eerste wedstrijd na mijn TOTS aankopen: 5-1 verloren en 2x rood binnen 20 minuten!
Echt gewoon totale bullshit kaarten..1 sliding van de voorkant op de bal en 1 bodycheck..echt te bizar. Hij was ook best goed, maar met 11 tegen 9 lijkt dat al snel..die rode kaarten waren bij 1-0 voor mij(Benteke goal..dat dan weer wel)
Cech, maar alweer verkochtquote:
Gratis pakjequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
kan ik straks in Fifa 14 mijn team overzetten of krijg ik weer heel gaar een gratis pakje omdat ik weer terug ben?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
kan ik straks in Fifa 14 mijn team overzetten of krijg ik weer heel gaar een gratis pakje omdat ik weer terug ben?
quote:
En je team verkopen en je coins overzetten zit er ook niet in?quote:
Zou saai zijn als het wel kon, dan is iedereen na 3 jaar multimiljonairquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je team verkopen en je coins overzetten zit er ook niet in?
schandalig eigenlijk van Ea.
nope, weer lekker opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je team verkopen en je coins overzetten zit er ook niet in?
schandalig eigenlijk van Ea.
wooooow wel lekeker zon tots in een packquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik had twee uur geleden mijn TOTS Benteke voor 340k gekocht, nu is de goedkoopste 398k
Ik heb hem gewoon gekocht hoor, beste speler mijn 120k packopening was Pedroquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
wooooow wel lekeker zon tots in een pack
Welke BPL spits dan wel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie dan maar eigenlijk beide niet.
Torres is wel een baasje op FUT hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie dan maar eigenlijk beide niet.
Remy of een ander snelheid monster.quote:
Juist niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:13 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Torres is wel een baasje op FUT hoor.
Ja dan wordt Balotelli dalijk verkracht door Remy, Remy zijn neef en vriend.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Remy of een ander snelheid monster.
Michu en Agueroquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee serieus mijn ervaring met Fut is als je met twee spitsen speelt moet je altijd een snelle spits naast een balvaste spits hebben staan.
Sjaak Polakquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb je de prijs van Aguero gezien?Heb maar 19k
Hoe ziet je team eruit ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb je de prijs van Aguero gezien?Heb maar 19k
Zet Mirallas ipv van Persie of IF Defoequote:Op donderdag 16 mei 2013 02:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1213
Maar dan Taraabt ipv Nasri
Bentquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet Mirallas ipv van Persie of IF Defoe
Balotelli is fucking snel joh. Ik heb hem trouwens icm Aguero gehad..dat was wel een mooi koppeltje. En Aguero was uiteraard wel snel, daar niet vanquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee serieus mijn ervaring met Fut is als je met twee spitsen speelt moet je altijd een snelle spits naast een balvaste spits hebben staan.
IF Defoe lukt sowieso niet met 19kquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet Mirallas ipv van Persie of IF Defoe
Lekkerquote:
Ik kan hem je aanraden in ieder gevalquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
De prijs van Santi is weer 40k gestegen. Op zich niet zo gek, want de cardweight van die spelers is natuurlijk zo laag, dat er normaal maar weinig bijkomen. Alleen omdat zoveel man gisteren packs kochten waren er nog zoveelNu is het net alsof ze niet meer in packs zitten.
Dus voor volgende weken, gewoon lekker veel inkopen de eerste avond. Alleen nu even afwachten wat de prijs van Cazorla gaat doen
Er zullen nog wel 35 happy hours aankomen, dus voor de lange termijn niet interessant. Maar inderdaad, de eerste avond kopen, snachts verkopen lijkt een mooie strategiequote:Op donderdag 16 mei 2013 08:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
De prijs van Santi is weer 40k gestegen. Op zich niet zo gek, want de cardweight van die spelers is natuurlijk zo laag, dat er normaal maar weinig bijkomen. Alleen omdat zoveel man gisteren packs kochten waren er nog zoveelNu is het net alsof ze niet meer in packs zitten.
Dus voor volgende weken, gewoon lekker veel inkopen de eerste avond. Alleen nu even afwachten wat de prijs van Cazorla gaat doen
Mooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan hem je aanraden in ieder geval
Ja idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zullen nog wel 35 happy hours aankomen, dus voor de lange termijn niet interessant. Maar inderdaad, de eerste avond kopen, snachts verkopen lijkt een mooie strategie
Gelijk knorrige reacties als "afgunst" en "kinderachtig". Nu heeft Ajax succes, maar als ze nu juist een negatieve reeks hadden wat betreft eindstand competitie, dan hadden ze waarschijnlijk dingen geroepen als: grootste club, 1996, 3 sterren, beste club check geschiedenis maar.quote:Nieuws over onze vrienden uit Amsterdam:
Hulde aan Ajax
Ik wil iedere Ajax fan mijn oprechte excuses maken voor alles dat ik in het verleden ooit over de club heb geschreven, ik weet dat ik mij nooit positief over de club heb uitgelaten en dat veel echte fans dat uitermate irritant vonden maar sinds het verschijnen van het nieuwe shirt voor de uitwedstrijden heb ik mijn mening over de club helemaal bijgesteld.
Die mooie roze strepen op het shirt.
Ik vind het werkelijk bewonderenswaardig en moedig dat de club massaal eindelijk uit de kast is gekomen, natuurlijk wist iedereen in Amsterdam al wel alles over de geaardheid van de spelers en hun fans en ook in de rest van het land waren er donkerbruine (met de nadruk op bruin) vermoedens dat ze het niet zo op vrouwen hebben, maar nu met de mooie roze streepjes op het shirt heeft de club duidelijkheid geschapen.
Om de club respect te tonen zullen er volgend jaar bij alle uitwedstrijden ook liedjes van “The Village People”worden gedraaid en de F side wordt omgedoopt tot YMCA side. Andrelon (dag perfecte krullen) en Vaseline hebben zich ook spontaan aangemeld als nieuwe hoofdsponsor en de Gaykrant gaat het clubblad van de club in een nieuw jasje steken.
Op de transfermarkt is het nieuws ook niet onberoerd gebleven en Christiano Ronaldo zal vermoedelijk een contract voor 8 jaar gaan tekenen in ruil voor een met schermen afgesloten parkeerplaats op het parkeerdek van de Arena. Ook Wesley Snijder die nogmaals toe gaf, dat hij liever Jan Smit had gehad in plaats van Yolante, keert terug naar de club omdat Volendam nou eenmaal binnen een kwartiertje te doen is, en je in Turkije beter niet je broek kan laten zakken op een parkeerplaats langs de snelweg.
Op de vraag of Johan Cruijff de club zijn rug toe zal keren antwoorde hij lachend, ik keer de jongens zeker mijn rug wel toe, maar niet allemaal tegelijk graag. Gerard Joling is aan de trainersstaf toegevoegd voor de mandekking workshops en de gemeente Amsterdam is erg verheugd dat de Gaypride nu elke twee weken kan worden georganiseerd op P1 van de Amsterdam Arena en ze niet meer 1 keer per jaar met een plak snor door de Amsterdamse grachten hoeven te varen.
Oww ja, ik ben alvast zo vrij geweest om een tekst te bedenken voor het clublied van Jiskefet.
Dit is mijn club, mijn ideaal. Hier gaan we elke wedstrijd, weer anaal Soms doet het zeer, soms ook weer niet. Je kunt winnen en verliezen, met een eikel achter je kiezen Maar zo lekker samen douchen, vergeet je niet.
Ik begrijp nu waarom al die supporters het altijd maar
hebben over hun sterren.. gebleekt of ongebleekt. Nou die drie sterren zijn echt aan jullie toebedeeld, een trio is veel leuker dan met zun twee zoals in Eindhoven..
Dat bericht zag ik vorige week al ergens op FB voorbij komen, maar ik kan niet zeggen dat ik het nu heel erg grappig vind hoor...quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:16 schreef DuTank het volgende:
Hebben Ajacieden dan echt geen humor? Ik stuurde dit door:
[..]
Gelijk knorrige reacties als "afgunst" en "kinderachtig". Nu heeft Ajax succes, maar als ze nu juist een negatieve reeks hadden wat betreft eindstand competitie, dan hadden ze waarschijnlijk dingen geroepen als: grootste club, 1996, 3 sterren, beste club check geschiedenis maar.
Het is niet om er helemaal krom van te liggen, maar kom op, zo reageren
Ik ook niet mja psv humor dit dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bericht zag ik vorige week al ergens op FB voorbij komen, maar ik kan niet zeggen dat ik het nu heel erg grappig vind hoor...
Heeequote:
Heb jij even geluk dat Waterreus dit forum nog niet gevonden heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:44 schreef Thorb het volgende:
kan hier ook nooit iets over psv zeggen zonder dat bommel en strootman weer komen klagen
Nee Cultuur bewaken dit datquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:44 schreef Thorb het volgende:
kan hier ook nooit iets over psv zeggen zonder dat bommel en strootman weer komen klagen
Precies. Ik wil teams kunnen maken met die gouwe Joego erin.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoi en dan nu ivanovic invoeren soepstengel
Sorry moest eerst ff een satirisch stukje over Ajax lezenquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoi en dan nu ivanovic invoeren soepstengel
Ik vond 'm ook niet geweldig, maar dan hoef je niet gelijk op je teentjes getrapt te zijn en zo te reageren toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bericht zag ik vorige week al ergens op FB voorbij komen, maar ik kan niet zeggen dat ik het nu heel erg grappig vind hoor...
Daar zit wat in. PSV-ers hebben dus geen humor, en Ajacieden hebben lange tenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook niet geweldig, maar dan hoef je niet gelijk op je teentjes getrapt te zijn en zo te reageren toch?
Heequote:Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zit wat in. PSV-ers hebben dus geen humor, en Ajacieden hebben lange tenen.
Dat wilde ik ook zeggen. Maar hij is behoorlijk aan de prijs.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van Motm Ivanovich zijn wel echt ziek. De perfecte verdediger
Daar komt nog wel een HH voorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen. Maar hij is behoorlijk aan de prijs.
Aan de andere kant: NIF Kompany, en NIF Chiellini doen er niet voor onder. En NIF Thiago Silva lijkt nog beter, zo op het eerste oog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van Motm Ivanovich zijn wel echt ziek. De perfecte verdediger
Op xbox is zijn laagste bin 243k btw. Valt best mee, voor dit tijdstipquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen. Maar hij is behoorlijk aan de prijs.
En Lamela dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan niet met RW's overwegZou dat kunnen komen omdat ik linksdragend ben?
Naja de echt verdedigende stats heeft Ivano net iets beter dan NIF Silva. Toch scheelt het niet echt veel neequote:Op donderdag 16 mei 2013 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de andere kant: NIF Kompany, en NIF Chiellini doen er niet voor onder. En NIF Thiago Silva lijkt nog beter, zo op het eerste oog.
En die is ruim 100k goedkoperquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja de echt verdedigende stats heeft Ivano net iets beter dan NIF Silva. Toch scheelt het niet echt veel neeEn op snelheid is Silva daardoor veel beter
Bij mij rendeert hij prima hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
gister lavezzi even een kans gegeven![]()
![]()
wat is die slecht zeg. staat overal waar je m niet gebruiken kan.
IF Vela is no good? En Di Maria ook geprobeerd? Navas zou ook nog een optie zijn....quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet geprobeerd. Past ook niet in mijn team.
denk dat het hem daar in zit. 4-1-2-1-2 en dan staat hij op LM.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij rendeert hij prima hoor
Ik speel 433, jij?
Ik heb hem als LW, dat doet hij echt prima. Hij sneakt op de goede momenten binnendoor bij de back, en dan kan ik hem met een steekpassje zo alleen voor de goal zetten. En op andere momenten houdt hij het veld prima breedquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat het hem daar in zit. 4-1-2-1-2 en dan staat hij op LM.
villa kan daar prima uit de voeten. maar die argentijnse stumper..
nou bij mij loopt hij soms nog achter ansaldiquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem als LW, dat doet hij echt prima. Hij sneakt op de goede momenten binnendoor bij de back, en dan kan ik hem met een steekpassje zo alleen voor de goal zetten. En op andere momenten houdt hij het veld prima breed
quote:Volgens Ertugral is de stekker eruit trekken het domste wat Ajax kan doen. 'Ajax Cape Town is een grote naam geworden, omdat Ajax een grote naam is in de wereld. Ze zouden blij moeten zijn met hoe de spelers het hier doen. Deze jonge jongens hebben een toekomst en we hebben in twaalf jaar tijd drie wereldspelers voortgebracht', doelt hij op onder meer Steven Pienaar en Benni McCarthy. 'Ik vraag me dan af of Ajax zelf drie wereldklasse-spelers had voortgebracht als het het geld en de mogelijkheden had zoals hier.'
quote:
En ik ben dan weer niet van Palacio gecharmeerd, ik vind Lamela echt veel beter...maar ook dat kan best aan het systeem liggenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou bij mij loopt hij soms nog achter ansaldi![]()
op de andere kant palacio gezet, die bevalt wel goed![]()
langzaam aan komen mijn argentijntjes er wel
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:16 schreef MolFan het volgende:
Het is niet uitgesloten dat Isaac Cuenca Barcelona definitief inruilt voor Ajax. De Catalanen zijn van plan een grote schoonmaak te houden en willen komende zomer veel spelers verkopen. De in Amsterdam gestalde Cuenca mag ook weg, en naar verluidt vraagt Barça vier miljoen euro voor de 22-jarige vleugelaanvaller. Dat bedrag is nog te overzien voor Ajax, zodat Cuenca mogelijk langer in de Eredivisie blijft. (Sport)
Als Cuenca 1 mil per jaar wil hebben dan zou ik hem niet kopen in ieder gevalquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
2 mil marciekom op met die handel skills
En (S)IF Bale blijft redelijk constant in waarde, ondanks die TOTSquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Er staan maar 9 TOTS Hazards op de markt. En dan valt 875k toch best mee
Nice. Scheelt weer een paar keer de PS3 opnieuw opstarten omdat de online pas niet gevonden kan worden.quote:
Bij mij doet ie t ook prima in 433.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij rendeert hij prima hoor
Ik speel 433, jij?
Ik vind 433 het leukst, want het combineert bij mij het meest soepel. 352 is voor mij het best, omdat alles heel compact staat en je het dus de tegenstander veel moeilijker kan maken (alleen ben je soms kwetsbaar op de vleugels). 433 levert vaak een opener wedstrijd op.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bij mij doet ie t ook prima in 433.
433 is dit jaar toch wel mijn meest rendabele formatie, al vind ik 451 leuker om mee te spelen.
Vorig jaar was 352 het leukst/best, toen het nog speciaal was en je formatiekaartjes voor 150/200 kon kopen
wellicht omdat Vela links is met 2* weak foot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan niet met RW's overwegZou dat kunnen komen omdat ik linksdragend ben?
352 vind ik dit jaar helemaal kut. Maar dat komt omdat ik eigenlijk nooit het geduld heb om mn tegenstander op te wachten en hem een fout laat maken. Zodra ik de bal verlies stuur ik alles en iedereen er op af om de bal terug te veroveren. En doordat ik dus vaak een tweede man aanstuur gaat vaak een van je cb's als een debiel instappen en ontstaat er een groot gat voor de tegenstander en krijg je weer een lb+y pass om je oren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 433 het leukst, want het combineert bij mij het meest soepel. 352 is voor mij het best, omdat alles heel compact staat en je het dus de tegenstander veel moeilijker kan maken (alleen ben je soms kwetsbaar op de vleugels).
41212 speelt ook prima, maar duur (en een beetje saai en voorspelbaar, in mijn beleving). Bij 451 mis ik iets een tweede (en derde) aanspeelpunt voorin, dat breekt me soms op. 4312 speelt prima, 4321 niet (want dan loop ik in een fuik ofzo). Andere formaties heb ik te weinig geprobeerd
Waarom niet? Tenzij je alleen maar lange ballen op een welliton en emenike speelt worden ze prima gebruikt hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een nieuw skill squad in 352, maar dan worden de vleugels niet heel goed gebruikt toch?
Jawel hoor. Barfaquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een nieuw skill squad in 352, maar dan worden de vleugels niet heel goed gebruikt toch?
Zijn ze bij jullie net snel moe ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |