PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
http://wefut.nl/squad/1475quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb WeFUT vanmiddag verkocht aan een rijke Rus en ik ben gelijk geëmigreerd. Succes verder.
Backfire: http://wefut.nl/squad/1476quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:52 schreef Reemi het volgende:
http://wefut.nl/squad/1475
Godverdomme zeg, kijk zijn positie
Ik ook, eigenlijk leuker dan Jersey shorequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best wel geniaal
Ik heb al deze afleveringen al gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd best wel geniaal
Waarom Gomisquote:
Is echt wel leuker dan Jersey Shore, er wordt veel meer geneukt en er zijn veel meer komische situatiesquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, eigenlijk leuker dan Jersey shore
En de accentenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is echt wel leuker dan Jersey Shore, er wordt veel meer geneukt en er zijn veel meer komische situaties
Ik nog niet maar het gaat nu door tot 2 uur 's nachts ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb al deze afleveringen al gezien
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Baas. Held. Nieuwe Meester. Superlatieven schieten te kort. VEEG ME OP!!!
Gurbuhquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:01 schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
Toppie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar was 4231 leuker omdat je niet die debiele link naar CAM en ST had
Bid tokensquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Dat EA vorig jaar gewoon uit medeleven met het FOK!forum alsnog die TOTY Suk heeft uitgebracht.Ik heb me toen wel echt ziekgelachen.
Hij was ook gewoon fucking goed.
[ afbeelding ]
Ben jij dat danquote:
Wist je dat echt niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben jij dat dan![]()
En hoe zit het met Marcie?
Hij komt nog wel regelmatig online met Fifa op de console
Godverdomme, al die andere namenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet?
Marcie was hier vanmiddag nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, nu je het zegt zie ik een grote gelijkenis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Marcie en GJE zijn vervangen door Tbakkert en Djeetje
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben Nectar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik kreeg geen Vertonghen maar wel Cechquote:
Wat....heeft hij serieus door Fok een TOTY gekregen vorig jaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
Dat EA vorig jaar gewoon uit medeleven met het FOK!forum alsnog die TOTY Suk heeft uitgebracht.Ik heb me toen wel echt ziekgelachen.
[ afbeelding ]
Ja! Wist je dat niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat....heeft hij serieus door Fok een TOTY gekregen vorig jaar?
Onder welke steen kom jij vandaan? Dat was toen voorpagina nieuws op FOK!.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Als een gek gelobbyd met z'n allen op het EA forum toen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik hier nog niet actief in het FUT deelquote:
TOTY Most Consistent zat 'ie toen in geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als een gek gelobbyd met z'n allen op het EA forum toen.
Least Consistent volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
TOTY Most Consistent zat 'ie toen in geloof ik.
Was dit echt ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:17 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie het trouwens ook dat je niet meer kan zien op je eigen tradepile wanneer een kaartje afloopt, de tijd is weggehaald
Dat stond er niet bij.quote:
Kan nietquote:
Wat een ontzettend kutteam is dit danquote:
Achja altijd zeiken over mensen met pace en hoe goed hij wel niet is dat hij met 60 pace speeltquote:
Je zit in de Matrix.quote:
Omdat hij dat ene Feyenoord team heeft waarmee hij af en toe tegen de CPU speeltquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja altijd zeiken over mensen met pace en hoe goed hij wel niet is dat hij met 60 pace speelt
oh had net een excel voor je maar laat maar zittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 1 keer en je bent je contributer status kwijt.
Vuur met vuur bestrijdenquote:
Luister niet naar pascal!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh had net een excel voor je maar laat maar zitten
sorry sorry echt sorry het was een grap sorryquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh had net een excel voor je maar laat maar zitten
Muller wide camquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt 0,0 inspiratie
Mooi goal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157211292
clubs
Fellaini telt voor 3quote:
Ik heb een team met een speler met 63 pace, ben ik nu ook goed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij dat ene Feyenoord team heeft waarmee hij af en toe tegen de CPU speelt
quote:
ikquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
sorry sorry echt sorry het was een grap sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en deze eerder was wel nice ;p ging supersnel ineensquote:
Waarom heb ik die niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog 1 keer en je bent je contributer status kwijt.
quote:
waarvoor dank. Truste nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toprak kost nu minder dan 10k. Dat wil ik nog even zeggen voordat ik ga slapen.
Dit weekeinde nog verkocht voor 30kquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toprak kost nu minder dan 10k. Dat wil ik nog even zeggen voordat ik ga slapen.
Ik heb in ieder geval deze shit aangegeven:quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. bedankt he nu kan ik goed slapen vannacht
quote:
Dan kunnen ze wel 50 man de contributer status gevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval deze shit aangegeven:
- posities achter de naam bij het zoeken
- welk type kaart het is, achter de naam (TOTY, IF1, etc etc)
Hmm ja, bedankt daarvoor, maar ik kan het niet maken om jou nu ook een contributor status te geven daarvoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval deze shit aangegeven:
- posities achter de naam bij het zoeken
- welk type kaart het is, achter de naam (TOTY, IF1, etc etc)
Idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel 50 man de contributer status geven
Win Divisie 1.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Nickskuh het volgende:
Moet nog 25k om mn team af te makenVerdomme
10 minuten SMLENO'enquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:31 schreef Nickskuh het volgende:
Moet nog 25k om mn team af te makenVerdomme
ik wilde in dat bestand met clublogo's op pagina 2 doenquote:
aah op die manier, ik wist niet dat er zo'n hoge eisen aan hingenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm ja, bedankt daarvoor, maar ik kan het niet maken om jou nu ook een contributor status te geven daarvoor.
De mensen die contributor zijn hebben echt honderden spelers ingevoerd of iets anders wat ongelofelijk veel tijd heeft gekost. Als ik iedereen zo'n status moet geven voor een goede tip, dan is iedereen contributor.
FUT op de PC is verziekt. Stop gewoon met FUT op de PC johquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef MolFan het volgende:
FUT op de PC gaat nergens over in Divisie 1
Kom net 8 keer achter elkaar! een bronzen team tegen met 20 chem ofzo die insta leaven wanneer de match begint, waarom doet men dit en wanneer gaat EA er eens iets aan doen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
FUT op de PC is verziekt. Stop gewoon met FUT op de PC joh
Sowieso, FIFA op de PC
Wacht op next gen consolesquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, FIFA op de PC
goffer 2000 euro en mijn vrouw is bij mij wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
aah op die manier, ik wist niet dat er zo'n hoge eisen aan hingen
Graphics zijn overigens wel 90x beter en speel gewoon met controller obvquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso, FIFA op de PC
Adsense banners erop?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef pascal08 het volgende:
Maar goed, je moet het ook zo zien dat Reemi en ik met WeFUT helemaal niets verdienen, in tegendeel, het kost ons alleen maar geld. Daarnaast zijn we ook enorm veel tijd kwijt aan het updaten en up-to-date houden van de site. Ik zie het eigenlijk al een projectje waarbij jullie ons helpen om de site zo goed mogelijk te maken.
Ik heb wel een aantal leuke plannetjes, maar die hebben ongelofelijk veel tijd nodig om uitgewerkt te worden. Mocht het ooit zover zijn, dan zou ik bepaalde functies alleen toegankelijk kunnen maken voor de mensen die echt iets hebben bijgedragen, als bedankje en dat zijn dan niet de lulligste functies.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik wilde in dat bestand met clublogo's op pagina 2 doen
haha je klikte gr gr baje
en dat mailen maar dat lukt even niet dus bij deze
nee ik heb niet de stats
Nah, dan houd ik liever de site ads-vrij. Ik doe het niet voor het geld, anders had ik wel iets anders gedaan. Ik doe het voor de lol en alle hulp die ik krijg is welkom.quote:
half uurtje toegang tot jouw autobuyer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:35 schreef pascal08 het volgende:
Maar goed, je moet het ook zo zien dat Reemi en ik met WeFUT helemaal niets verdienen, in tegendeel, het kost ons alleen maar geld. Daarnaast zijn we ook enorm veel tijd kwijt aan het updaten en up-to-date houden van de site. Ik zie het eigenlijk al een projectje waarbij jullie ons helpen om de site zo goed mogelijk te maken.
Ik heb wel een aantal leuke plannetjes, maar die hebben ongelofelijk veel tijd nodig om uitgewerkt te worden. Mocht het ooit zover zijn, dan zou ik bepaalde functies alleen toegankelijk kunnen maken voor de mensen die echt iets hebben bijgedragen, als bedankje en dat zijn dan niet de lulligste functies.
Je kan ook te ver gaan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
half uurtje toegang tot jouw autobuyer?
Maar 7 van de meest gebruikte spelers idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel leuke hybrid als je de pace wegdenkt
Je kan banners onder de squads zetten, valt niet direct op en je haalt je kosten voor hosting etc er in ieder geval uitquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nah, dan houd ik liever de site ads-vrij. Ik doe het niet voor het geld, anders had ik wel iets anders gedaan. Ik doe het voor de lol en alle hulp die ik krijg is welkom.
Was het maar zo'n feest. Die banners leveren geen zak op en helemaal niks als niemand er op klikt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan banners onder de squads zetten, valt niet direct op en je haalt je kosten voor hosting etc er in ieder geval uit
Ook even niet naar de namen kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar 7 van de meest gebruikte spelers idd.
Moet je ze optimaliseren en bepaalde advertenties eruit filterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Die banners leveren geen zak op en helemaal niks als niemand er op klikt.
Wat blijft er dan over? Knap hoor, een BPL/Ligue 1 hybrid. Wel erg kleurrijk. Enig. Schitterend. Even fappen brb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook even niet naar de namen kijken
Fappen op hybrids met totaal onbekende spelersquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat blijft er dan over? Knap hoor, een BPL/Ligue 1 hybrid. Wel erg kleurrijk. Enig. Schitterend. Even fappen brb.
Hoezo is dit een pauperteam dan? Je voorhoede is 5 tot 10x zoveel waard als het gemiddelde FUT teamquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit pauperteam heb ik zojuist mijn mooiste goal ooit gemaakt:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157212161
Wilfried Bony FC? Lijkt verdacht veel op mijnequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit pauperteam heb ik zojuist mijn mooiste goal ooit gemaakt:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/157212161
Ja, op Benteke en Hazard naquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een pauperteam dan? Je voorhoede is 5 tot 10x zoveel waard als het gemiddelde FUT team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |