PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ach, kijk die film gewoon joh. Smaken verschillenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:43 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hmm oke, jij nog een film tip dan? Actie of humor o.i.d. in iedergeval geen horror.
Kwaliteit is niet top. Heb nu nog de tijd om een andere te downloaden.. En anders wordt het Loft ook nog niet gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, kijk die film gewoon joh. Smaken verschillen
Loft is wel een goede filmquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kwaliteit is niet top. Heb nu nog de tijd om een andere te downloaden.. En anders wordt het Loft ook nog niet gezien.
Dat vond ik voor NL begrippen wel een prima film eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kwaliteit is niet top. Heb nu nog de tijd om een andere te downloaden.. En anders wordt het Loft ook nog niet gezien.
Loft heb ik ook goede dingen over gehoord.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Silver Linings Playbookquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat kost die nou?quote:
Ik weet dat het leuk is om van alles hier te posten, want ik doe het zelf ook, maar een beetje research vooraf mag je wel doen hoor.quote:
Ik wil wel mijn hele TOTS verlanglijstje binnen kunnen halen, maar het scheelt dat er geen TOTS Hazard op links is..de IF is wat goedkoperquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met jou coins maakt dat toch ook niets uit?! Gewoon doen.
320-330k ongeveerquote:
rustig las het verkeerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:48 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Staat er toch, ga maar uit van wat meer dan één dag afhankelijk van het gebruik.
Toch bizar dat Vertonghen en Fellaini goedkoper zijnquote:
gr grquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga even douchen en dan hopen dat de download van mijn broer klaar is, zodat ik kan spelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:51 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7k/min.
?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo'n nutteloos rijtje dat met die 3 Europa cup winnaars. Een ervan bestaat niet eens meer
zeker nooit de Europa League 2 gewonnen PSV?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zo'n nutteloos rijtje dat met die 3 Europa cup winnaars. Een ervan bestaat niet eens meer
in before: opmerkingen over de Europese prijzen van Utrechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zeker nooit de Europa League 2 gewonnen PSV?
Jealous much?
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zeker nooit de Europa League 2 gewonnen PSV?
Jealous much?
Mata wil ik ook nog wel hebben, benieuwd wat zijn prijs zal zijn over een paar dagenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Alle Mata's onder de 600k gaan binnen 10 minuten de deur uit.
Voor de kleinere clubs heeft het wel nutquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar wat een belachelijk toernooi is dit toch. De 16 ploegen die de CL knock out fase hebben gehaald hebben allemaal meer geld gekregen dan Chelsea. Sowieso is dit dus een toernooi waar mensen die uitgeschakeld worden uit het andere toernooi hierin worden gezet
Gewoon flut, afschaffen.
Op xbox issie 525k. Toch bizar dat hij 125k duurder is als de bijna vergelijkbare Santiquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Alle Mata's onder de 600k gaan binnen 10 minuten de deur uit.
Ik ben het hiermee eens, als ze zouden stoppen met Champions league ploegen die daar worden uitgeschakeld hier in te laten stromen. Nou wint er bijna elk jaar een club uit de CLquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor de kleinere clubs heeft het wel nutIk neem aan dat PSV de komende 20 jaar niks in de CL weet te bereiken dus is zon toernooi wel een mogelijkheid tot winst. Geldt niet alleen voor PSV maar alle andere clubs.
Als ze mij ziet is ze Torres zo vergeten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Jongens die op mijn zus geilen moeten even Torres omleggen
Zijn 90-rating maakt hem wel wat zeldzamer en duurder. En ook +4 pace.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op xbox issie 525k. Toch bizar dat hij 125k duurder is als de bijna vergelijkbare Santi
Dat zou wel een mogelijkheid zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee eens, als ze zouden stoppen met Champions league ploegen die daar worden uitgeschakeld hier in te laten stromen. Nou wint er bijna elk jaar een club uit de CL
Cech.quote:
Maar Cazorla is wat sterker. Denk dat ze elkaar weinig ontlopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zijn 90-rating maakt hem wel wat zeldzamer en duurder. En ook +4 pace.
derkk (paardengif) moeten we dan ook nog wel even omleggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ze mij ziet is ze Torres zo vergeten.
Beter! Mijn beste pull was Nasri dus dat was weer pure verspilling van coinsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Cech.
In het begin ging hij voor ruim 400k, nu voor nog 280k dus ben te laat om hem te verkopen
Ja ik heb 150k in pakjes gestopt dus voor die 125k winst ga ik hem niet verkopen, dan gebruik ik hem liever zelfquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter! Mijn beste pull was Nasri dus dat was weer pure verspilling van coins
Ik ook 150K, nu heb ik nog 200K op mijn tradeaccount voor TOTS BBVA en dan is alles opquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik heb 150k in pakjes gestopt dus voor die 125k winst ga ik hem niet verkopen, dan gebruik ik hem liever zelf
IF was ook maar 30k..verbaasde mij toen ook al. Nu er een SIF is zal hij wel echt beter zijn denk ik..vond de IF redelijk gelijkwaardig al. Er komt wel een TOTS waarschijnlijk begreep ik?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sif Handanovich kost geen flikkerDie ga ik maar halen, even kijken of die beter is als Marchetti
Kunnen we geen Bukkake fok-fut-meet doen met je zus?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Jongens die op mijn zus geilen moeten even Torres omleggen
op 7 chemquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef pascal08 het volgende:
Dit is wel een interessante speler voor op LM in 3-5-2.
[ afbeelding ]
Oops, Cech is verkocht voor 292kquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook 150K, nu heb ik nog 200K op mijn tradeaccount voor TOTS BBVA en dan is alles op
hoieveel fut coins geven jullie daarvoor ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen we geen Bukkake fok-fut-meet doen met je zus?
Dan haal ik hem nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF was ook maar 30k..verbaasde mij toen ook al. Nu er een SIF is zal hij wel echt beter zijn denk ik..vond de IF redelijk gelijkwaardig al. Er komt wel een TOTS waarschijnlijk begreep ik?
Krijg je van mij up-votes bij al je filmpjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoieveel fut coins geven jullie daarvoor ?
je maak het moeilijk..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je van mij up-votes bij al je filmpjes.
Ik ga hem keihard vandermarrenquote:
Ze zijn wel wat trager dan jouw teams, maar ik kan het net redden denk ikquote:
Ik heb er 5quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef over_hedge het volgende:
Wie hebben hier nou allemaal een tots?
*had.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef over_hedge het volgende:
Wie hebben hier nou allemaal een tots?
quote:
Uit packs gehaald bedoel ik. Niet gekochtquote:
350 verkocht toch? Wel netjes. Ik heb die rbquote:
Ik heb IF Capoue (71 pace)quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat trager dan jouw teams, maar ik kan het net redden denk ik
Uit packs koop je ze toch ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uit packs gehaald bedoel ik. Niet gekocht
Nee, heb hem net verkocht voor 292k.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
350 verkocht toch? Wel netjes. Ik heb die rbis geen fuck waard
hhaha dat weten we niet of hij gaat stijgen of dalen. Als pots er zou zijn zou hij zijn glazen bol grapje maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben in dubioZou ik Santi nu voor 400k kopen of gaat ie nog zakken? Het weekend ben ik niet thuis dus qua spelen hoef ik het niet te doen
Maar ik vraag me af of niet iedereen nu al al zijn packs heeft gekocht, of iig het meerendeel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb IF Capoue (71 pace)
Dus ik ben geen pacehoer.
Nee. Dan koop je packs. Niet de spelers..quote:
Welke?quote:
Ja ik vroeg ook niet om een antwoordquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hhaha dat weten we niet of hij gaat stijgen of dalen. Als pots er zou zijn zou hij zijn glazen bol grapje maken.
Diamanti Mangala Bocchetti Martinez en Arteta.quote:
handelen als een mofoquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap echt niet hoe sommigen hier alsnog aan zoveel coins komen. Ik ben inmiddels een ervaren FUT-speler, maar ben echt nooit boven de 1.2 miljoen uitgekomen. Ik mag trouwens blij zijn als het nu nog 600k is.
Ja, daar word je toch helemaal ziek van?quote:
Als je er niet teveel tijd in wilt steken, gewoon puur op een speler gaan. Smleno dealtjes is in mijn ogen geen goede manierquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap echt niet hoe sommigen hier alsnog aan zoveel coins komen. Ik ben inmiddels een ervaren FUT-speler, maar ben echt nooit boven de 1.2 miljoen uitgekomen. Ik mag trouwens blij zijn als het nu nog 600k is.
325quote:
Discard IF's en verder achterover leunen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
ik kan echt geen SMLENO speler meer zien nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar word je toch helemaal ziek van?Ik heb het idee dat ik al veel gehandeld heb..
Ik had vanochtend een super mooi team voor je gemaakt maar je hebt niet eens gereageerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb IF Capoue (71 pace)
Dus ik ben geen pacehoer.
Dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan echt geen SMLENO speler meer zien nu
En dan ineens heb je 4 miljoen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Discard IF's en verder achterover leunen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS versies van Vidal, Götze, Lewa, (Kuba?) en eventuele Colombianen nog en dan heb ik het lijstje afgewerkt. Oh en Mirallas, maar die is meer voor de heb..eigenlijk heb ik hem niet nodig atm
vorige week waren de prijzen de eerste avond ook laag. Dus op zich zal het woensdag wel lager zijn dan nu als de zelfde tendens als het vorige TOTS doorzet. Maar ja, deze fifa is niks hetzelfde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik vroeg ook niet om een antwoordWilde het even delen
Vorige week was gewoon zo raar dat ik er serieus over twijfel hem nu al te kopen, terwijl dat normaal gesproken gekkenwerk is
170 SIF Altidores kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar word je toch helemaal ziek van?Ik heb het idee dat ik al veel gehandeld heb..
Ik heb 2.3 miljoen en voor bijna 2 miljoen verkocht, en maar 2 maanden gehandeld ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik heb 1,2 miljoen en heb alleen de eerste 3 maanden gehandeld (en de afgelopen 2 weken).
Niet ineens, maar het is wel kinderlijk eenvoudig. Vraag maar aan Toefjes, Thorb e.v.a. Het is echt te makkelijk voor woorden. Ik heb letterlijk geen speler meer verhandeld sinds TOTY zelfs...ook geen discard IF's meer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dan ineens heb je 4 miljoen.
Ik welquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan echt geen SMLENO speler meer zien nu
JBGS.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
oh, sorry, niet gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een super mooi team voor je gemaakt maar je hebt niet eens gereageerd.![]()
[ afbeelding ]
Same hier hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Veranderen dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oh, sorry, niet gezienIs inderdaad mooi, maar heb nu al mijn huidige team. En de coins worden nu stilaan verkocht
geen packs kopen en niet elke dag een nieuw team makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wou dat ik mijn coins niet aan pakjes had verneuktquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
zelfde geldt voor mij. Maar boeit me verder ook niet zo veel, echt geen zin om intensief te gaan handelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Same hier hoor.
Zit hier al sinds FUT 11, maar nog nooit de magische 1mill grens bereikt.
Dagen dat je 150k winst maakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mijn coins niet aan pakjes had verneukt
Elke dag een nieuw team maken is juist wel goed. Als je ze maar wat goedkoper inkoopt dat je ze verkooptquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
geen packs kopen en niet elke dag een nieuw team maken
en traden natuurlijk
En het is saai, waardoor je er snel mee gaat kappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben inderdaad ook meer van het kleine handelen. Heb inderdaad veel in goedkope silvers gehandeld, maar dan gaat het zo traag. Het handelen met IF's kan ik niet.
dat wordt dokken bij de fifabankquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:19 schreef over_hedge het volgende:
wtfik heb - 842,150,451 fifa points volgens mijn console
Da's een flinke schuld. Daar kom je de komende jaren niet meer onder uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:19 schreef over_hedge het volgende:
wtfik heb - 842,150,451 fifa points volgens mijn console
Niet zo zaniken. jij hebt waarschijnlijk meer seks gehadquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beetje temperen dan komt het wel goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Da's een flinke schuld. Daar kom je de komende jaren niet meer onder uit.
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zo zaniken. jij hebt waarschijnlijk meer seks gehad
Mensen onderschatten SMLENO-trade en dat is maar goed ook!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
Gelukkig onderschatten mensen hier sommige dingen
Werken die discard IF's goed om te handelen ?
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb namelijk net zoveel seks als DS2.
twee keer per dag?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
ja iddquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mensen onderschatten SMLENO-trade en dat is maar goed ook!
Tampering, voor al je problemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje temperen dan komt het wel goed
ik zeg dan altijd maar dat dat door uren handelen komt en ik daar geen zin in hebquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speelde straks tegen TOTS Vela, en die was wel sick goed zegquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Maver24 het volgende:
my god, in 1 pakje, Lens, Mangala en Vela, had vorige week moeten gebeuren
Sorry mootje dat ik de skype niet opnam. Ik was aan het chatten met een datingsite meisjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zeg dan altijd maar dat dat door uren handelen komt en ik daar geen zin in heb
Die neukt wat af heb ik gehoord.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja idd
heb net weer wat deals opgepikt
o shitquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
baasquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak inderdaad ook wel veel te veel teams. Ik heb er op dit moment 13 volgens mij.Waarvan 10 waardeloos.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry mootje dat ik de skype niet opnam. Ik was aan het chatten met een datingsite meisje
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon, als de meisjes even niet opletten steekt 'ie 'm erin. SMLENO!!!
[..]
Volgens mij zeggen we dat net ja..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
Gelukkig onderschatten mensen hier sommige dingen
Werken die discard IF's goed om te handelen ?
jupquote:
[..]
Beetje goed?? Ga er zo aan beginnen denk ikquote:
oo ik dacht eigenlijk gewoon kopen via bid now en dan daar op 2-3k winst maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen we dat net ja..
Maar het idee is dus dat je ze opkoopt, een paar weken in je club laat en ze dan doorverkoopt. Dit jaar is er ook voor iedere speler wel regelmatig een pricefix poging geweest..zelfs IF Maher
Ik verkoop ze nu ook wel met een beetje pijn in het hartquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had vorig jaar echt een ziek team met Ronaldo, IF Ramos etc. in totaal meer dan 1,5 miljoen en het gelaten voor wat het was. Ik heb nog nooit coins verkocht
Ik heb in totaal 1,7mil gehad. En ook nog genoeg seks. Ik winquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zo zaniken. jij hebt waarschijnlijk meer seks gehad
Win ik met je mee dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 1,7mil gehad. En ook nog genoeg seks. Ik win![]()
Heb de nif in mn team en die doet t prima. 12 games 5 goals :pquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Fenomeno het volgende:
Wat zijn die PL TOTY's bizar goed zeg
Jammer van Jantje V's workrates
Ik verkoop niks, na de TOTS BBVA en Bundesliga ga ik een mooi team maken en de rest in pakjes pompenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verkoop ze nu ook wel met een beetje pijn in het hart
Wel een tof sfeertje ja. Die Mads Mikkelsen is sowieso echt een baas en er hangt echt een soort Seven sfeertje steeds. Hoop wel dat er een 2e seizoen komt...kijkcijfers zijn vrij matig..er zit zoveel gore in dat ze het niet voor 10PM uit mogen zenden en dat kost veel kijkers. Iedereen neemt het op, maar dat tellen ze dan weer niet echt mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje goed?? Ga er zo aan beginnen denk ik
Waarom vraag je of die discard IF trading zo goed werkt? IF Mertens, SIF Altidore, IF Salvio. Hou je je nou bewust dom, of.... ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oo ik dacht eigenlijk gewoon kopen via bid now en dan daar op 2-3k winst maken.
Ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 1,7mil gehad. En ook nog genoeg seks. Ik win![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een tof sfeertje ja. Die Mads Mikkelsen is sowieso echt een baas en er hangt echt een soort Seven sfeertje steeds. Hoop wel dat er een 2e seizoen komt...kijkcijfers zijn vrij matig..er zit zoveel gore in dat ze het niet voor 10PM uit mogen zenden en dat kost veel kijkers. Iedereen neemt het op, maar dat tellen ze dan weer niet echt mee.
Oh godquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
maar ik heb die chicks van vorige week vandaag weer gezien, zij alleen mij niet
Donovan dan op CAMquote:
Ik had vandaag die mooie dokter weer gezien. Ze was weer lief. En durfde weer haar nummer niet te vragenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
en een usb
Er staat geen punt Reemi!quote:
Ik bedoelde niet in de vorm van price fixen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom vraag je of die discard IF trading zo goed werkt? IF Mertens, SIF Altidore, IF Salvio. Hou je je nou bewust dom, of.... ?
Godver, hier moest ik echt hardop om lachen...het beeld dat ik nu hebquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
en een usb
Dan heb je wel een sicke aanvalquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heb nog 800K. Niet ondenkbaar dat ik het ook echt ga doen
En jij stond daar met je hond aan de lijn, en met je andere hand vertwijfeld je vingertje omhoog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze fietsten alleen maar voorbij dus zo bijzonder was het niet.
Die sitequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze maken denk ik
vind het best bijzonder als je met een verrekijker in het bosje naast het fietspad bij hun om de hoek zitquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze fietsten alleen maar voorbij dus zo bijzonder was het niet.
Je linksbackquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze maken denk ik
Nee, ik was binnen en de hond ook en die ging naar ze blaffenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En jij stond daar met je hond aan de lijn, en met je andere hand vertwijfeld je vingertje omhoog?
Dat beeld had ik ook ja..in een gecamoufleerde kliko vanuit het bos...moest denken aan zo'n TVDD fragment van vorig jaar met een vogelspotter die zo door het bos gingquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind het best bijzonder als je met een verrekijker in het bosje naast het fietspad bij hun om de hoek zit
Een van de weinige in de BPL met High Defensive workratequote:
Futheadquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze maken denk ik
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 15-05-2013 om 23:22:13Congratulations to @chelseafc. MOTM Nathan Aké in packs now. reageer retweet
Clichy is mijn favo lb deze fifa. Voorheen was dat if monreal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Een van de weinige in de BPL met High Defensive workrate
Was ook foutloosquote:
Het was niks bijzonders, ik was toevallig beneden en toen zag ik 2 huizen verderop een paar die me bekend voorkwamen en later fietsten ze voorbij. Dat was het. Ik heb niks raars gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat beeld had ik ook ja..in een gecamoufleerde kliko vanuit het bos...moest denken aan zo'n TVDD fragment van vorig jaar met een vogelspotter die zo door het bos ging
Ook geen natte vinger gehaald?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was niks bijzonders, ik was toevallig beneden en toen zag ik 2 huizen verderop een paar die me bekend voorkwamen en later fietsten ze voorbij. Dat was het. Ik heb niks raars gedaan.
Sneller dan futheadquote:
Beetje inzet voor wefut he, ik heb ook al die kaarten in moeten voeren en plaatjes gemaakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik doe al die klote stats morgen wel. Geen zin om ze nu allemaal over te typen.
Waarom doet Wefut zo raarquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik doe al die klote stats morgen wel. Geen zin om ze nu allemaal over te typen.
Hoeveel spelers had je ingevoerd dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
WeFut
Dat is zo'n site waar je dan vrijwillig een paar uur insteekt om de database kloppend te maken en dan geen tagje krijgen achter je username![]()
![]()
Nee.quote:
Ik heb alle ID's van logo's bij de competities kloppend gemacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers had je ingevoerd dan?
pics pl0x.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
En een episch logo gemaakt dat niet werd gebruikt.
Oh ja! Waarom vertel je dit nu pas dan? Je weet dat mijn geheugen maar 3 dagen bestrijkt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb alle ID's van logo's bij de competities kloppend gemacht.
Mooi. Als ik hem niet verkocht krijg kan ik hem altijd nog gebruikenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Zabaleta is weg degelijk een goede RB, hij heeft 79 acceleratie, dus het valt wel mee, dikke standing tackle en goede balcontrole, toppertje
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat beeld had ik ook ja..in een gecamoufleerde kliko vanuit het bos...moest denken aan zo'n TVDD fragment van vorig jaar met een vogelspotter die zo door het bos ging
Een langzame back moet het compenseren met zijn lengte, maar dat heeft hij niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Zabaleta is weg degelijk een goede RB, hij heeft 79 acceleratie, dus het valt wel mee, dikke standing tackle en goede balcontrole, toppertje
Godverquote:
Je hebt een tagjequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
En een episch logo gemaakt dat niet werd gebruikt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh ja! Waarom vertel je dit nu pas dan? Je weet dat mijn geheugen maar 3 dagen bestrijkt.
ik vind 75 niet langzaam. Snel is het niet, maar zeker ook niet langzaam.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een langzame back moet het compenseren met zijn lengte, maar dat heeft hij niet.
En sprintspeed is veel belangrijker dan acceleration, zeker voor een verdediger.
daar heb je wel een punt maar toch, ik vind em tot nu toe zeer goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een langzame back moet het compenseren met zijn lengte, maar dat heeft hij niet.
En sprintspeed is veel belangrijker dan acceleration, zeker voor een verdediger.
Mij. Voor mijn morele steun.quote:
Nee, dit moet gewoon niet kunnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, het is harmless. Wilde ff wat proberen voor een evt MotM Ivanovic
75 is voor een speler aan de buitenkant van het veld echt te langzaam, hij zal alleen maar wingers tegenkomen met 88+ pace.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind 75 niet langzaam. Snel is het niet, maar zeker ook niet langzaam.
Dat is Arno Vermeulen als kind, wist je dat?quote:
Die is echt goedquote:
quote:
Ligt aan zijn workrates vind ik. Als hij niet steeds naar voren rent kan 75 meer dan genoeg zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
75 is voor een speler aan de buitenkant van het vel echt te langzaam, hij zal alleen maar wingers tegenkomen met 88+ pace.
Het is ook nog veel te simpel te doen. Ik zou zweren dat jij gezegd hebt dat je dit beveiligd hadquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is Arno Vermeulen als kind, wist je dat?
Nee, echt niet. Volgens mij zou jij doet juist doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is ook nog veel te simpel te doen. Ik zou zweren dat jij gezegd hebt dat je dit beveiligd had
Ik heb een bronze LB met 72 pace in een team en in datzelfde team hebben mijn CBs 70 en 72 pace. Ik voel me nu goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
75 is voor een speler aan de buitenkant van het veld echt te langzaam, hij zal alleen maar wingers tegenkomen met 88+ pace.
Bronzequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een bronze LB met 72 pace in een team en in datzelfde team hebben mijn CBs 70 en 72 pace. Ik voel me nu goed
Je hebt wel een lek gevonden, dat vind ik ook wat waard.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef Zhano het volgende:
Goed bezig Reemihttp://wefut.nl/squad/1472
Kun je die van mij ff intact laten?
Altijd alles op mij afschuiven hequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Volgens mij zou jij doet juist doen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef Zhano het volgende:
Goed bezig Reemihttp://wefut.nl/squad/1472
Kun je die van mij ff intact laten?
leuken team.quote:
Contributor had ik al, wat krijg ik nu dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt wel een lek gevonden, dat vind ik ook wat waard.
Jij krijgt een sticker op je profiel.
Flikkersticker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Contributor had ik al, wat krijg ik nu dan?
Dat heb ik meerdere mensen al per DM verteld, het is dus al te laatquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moet wel m'n reputatie hoog houden. Straks denkt iedereen dat ik een kluns ben.
h4ck3rquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Contributor had ik al, wat krijg ik nu dan?
Wil je een persoonlijke favoriet per DM naar mij sturen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit in mijn kladblokje te lezen en kom best toffe dingen tegen. Mijn ode aan GJE, TOTY Suk, al die kabouter wesley plaatjes etc.Veel vergeet je dan toch al gauw.
Ik heb WeFUT vanmiddag verkocht aan een rijke Rus en ik ben gelijk geëmigreerd. Succes verder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere mensen al per DM verteld, het is dus al te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |